Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, ikorolis είπε

ο φίλος μας δεν έχει γραφτεί ποτέ στο web banking της εθνικής τράπεζας

δεν έχει κωδικούς web banking για την εθνική τράπεζα

για αυτό προφανώς η επίσημη εφαρμογή της εθνικής τράπεζας https://play.google.com/store/apps/details?id=mbanking.NBG&hl=el

του ζητάει αυτά τα στοιχεία

κατά την προσωπική μου άποψη ή επικοινωνεί μαζί τους στα τηλέφωνα 18 18 18

ή μπαίνει στην ιστοσελίδα τους https://www.nbg.gr/

ή πάει σε κατάστημα

Πολύ σωστά, μόλις μίλησα με το 181818 και μου επιβεβαίωσαν πως PIN ζητάει αν δεν έχει γίνει εγγραφή. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Παίρνω τηλ απο το πρωί κ μιλαει ασταματητα.

Εν τω μεταξύ εχω ρεπο την Παρασκευή για να παω σε κατάστημα κ έψαχνα για πιο νωρίς μπας κ βγάλω άκρη.

13 λεπτά πριν, Snoob είπε

Πολύ σωστά, μόλις μίλησα με το 181818 και μου επιβεβαίωσαν πως PIN ζητάει αν δεν έχει γίνει εγγραφή. 

ΕΠΙΑΣΕΣ ΓΡΑΜΜΗ ΡΕ ΘΗΡΙΟ;;; Ξέρεις από τι ωρα προσπαθω;;;

Επεξ/σία από paperscore
  • Super Moderators
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, paperscore είπε

Παίρνω τηλ απο το πρωί κ μιλαει ασταματητα.

Εν τω μεταξύ εχω ρεπο την Παρασκευή για να παω σε κατάστημα κ έψαχνα για πιο νωρίς μπας κ βγάλω άκρη.

ΕΠΙΑΣΕΣ ΓΡΑΜΜΗ ΡΕ ΘΗΡΙΟ;;; Ξέρεις από τη ωρα προσπαθω;;;

Πέντε λεπτά υπόθεση, αναμονή, απάντησα σε τρεις ερωτήσεις στο αυτόματο σύστημα και με συνέδεσε με εκπρόσωπο, ρώτησα και μου απάντησε πως το PIN το ζητάει μόνο όταν δεν έχει γίνει εγγραφή, αλλιώς κάνεις log in με τα στοιχεία που έχεις πάρει από την τράπεζα με την εγγραφή.

Δημοσ.

Ξαναπήγαινε στο κατάστημα με την απόδειξη και ένα χαρτί της τράπεζας που δείχνει πως χρεώθηκες για να βρείτε τρόπο να σου δώσει πίσω τα χρήματα (είτε με ακύρωση της συναλλαγής, είτε μετρητά).

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
4 λεπτά πριν, paperscore είπε

Έπιασα γραμμη. Χρεωθηκα κανονικα κ με τον νομο. Αντε τρεχα ξεκαθαριστα τωρα...

αν χρεώθηκες την αγορά

θα πρέπει να πάρεις κάποιο χαρτί από την τράπεζα που να φαίνεται ότι έγινε η συναλλαγή μέσω κάρτας

με αυτό το χαρτί πας στον έμπορο και μιλάς μαζί του ώστε να σου επιστρέψει τα χρήματα από την συναλλαγή εφόσον έγινε με μετρητά και από λάθος δικό του χρεώθηκε η κάρτα.

Επεξ/σία από ikorolis
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το έχω πάθει & εγώ (με κάρτα Εθνικής), μάλλον έπεσε το ιντερνετ εκείνη τη στιγμή και ενώ ΔΕΝ ολοκληρώθηκε η συναλλαγή (το pos έβγαλε αποτυχία), μου κράτησε το ποσό από την κάρτα. Μου τα επέστρεψε μετά από μια εβδομάδα περίπου που έκαναν εκκαθάριση συναλλαγών. Εγώ πήγα στο κοντινό μου κατάστημα & με ενημέρωσαν, αλλά λογικά το κάνουν και από την εξυπηρέτηση πελατών. Τους είπα το νούμερο της κάρτας μου, πότε έγινε η συναλλαγή και τι τράπεζα ήταν το pos του καταστήματος (ήταν διαφορετική από Εθνική)

Επεξ/σία από geodevil
Δημοσ.

Καλησπέρα

Και σε μένα έχει συμβεί δέσμευση ποσού. Εφόσον δεν αποσταλλεί αρχείο από το μαγαζί/εταιρεία σε 15 εργάσιμες μέρες αποδευσμεύουν το ποσό.

Δημοσ.
1 ώρα πριν, geodevil είπε

Το έχω πάθει & εγώ (με κάρτα Εθνικής), μάλλον έπεσε το ιντερνετ εκείνη τη στιγμή και ενώ ΔΕΝ ολοκληρώθηκε η συναλλαγή (το pos έβγαλε αποτυχία), μου κράτησε το ποσό από την κάρτα. Μου τα επέστρεψε μετά από μια εβδομάδα περίπου που έκαναν εκκαθάριση συναλλαγών. Εγώ πήγα στο κοντινό μου κατάστημα & με ενημέρωσαν, αλλά λογικά το κάνουν και από την εξυπηρέτηση πελατών. Τους είπα το νούμερο της κάρτας μου, πότε έγινε η συναλλαγή και τι τράπεζα ήταν το pos του καταστήματος (ήταν διαφορετική από Εθνική)

θα μπορουσε ομως να πατησει απο το POS αντιγραφο των τελευατιων κινησεων για να δει αν πηρε τα λεφτα η οχι

1 ώρα πριν, paperscore είπε

Παιδιά έφτιαξα και το app και φαινεται η χρέωση. Θα του το δείξω στο κινητό. Ελπίζω να βγάλω άκρη.

πηγαινε στο καταστημα και πες του να βγαλει αντιγραφο κινησεων εκεινη την ημερα και ωρα για να δει και αυτος οτι σε χρεωσε κανονικα.

Δημοσ.

Πως θα αποδειχτεί όμως ότι έχει πληρώσει ΚΑΙ με μετρητά;

Και δεν μιλάω για την περίπτωση που είναι ένα μικρό μαγαζί και σε θυμάται ή της γειτονιάς και γνωρίζεστε.

Δημοσ.
2 λεπτά πριν, red7genius είπε

Πως θα αποδειχτεί όμως ότι έχει πληρώσει ΚΑΙ με μετρητά;

Και δεν μιλάω για την περίπτωση που είναι ένα μικρό μαγαζί και σε θυμάται ή της γειτονιάς και γνωρίζεστε.

Πρώτα απο όλα η συναλλαγή φαίνεται στο κλείσιμο πακέτου της ημέρας/βάρδιας στο pos .Απο την άλλη φαίνεται και στο ταμείο που έγινε γιατί περισσεύουν χρήματα. αφού έχουν εισπραχθεί και μετρητά και με κάρτα.

Χθες άκουσα ότι υπήρχε πρόβλημα στις πληρωμες με κάρτες της Πειραιώς,ίσως έπεσε σε pos αυτής της τράπεζας. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε

Πρώτα απο όλα η συναλλαγή φαίνεται στο κλείσιμο πακέτου της ημέρας/βάρδιας στο pos .Απο την άλλη φαίνεται και στο ταμείο που έγινε γιατί περισσεύουν χρήματα. αφού έχουν εισπραχθεί και μετρητά και με κάρτα.

Χθες άκουσα ότι υπήρχε πρόβλημα στις πληρωμες με κάρτες της Πειραιώς,ίσως έπεσε σε pos αυτής της τράπεζας. 

Επομένως στηρίζεσαι στην καλή θέληση του ταμία ότι θα εμφανίσει το πλεόνασμα.

Επεξ/σία από red7genius
Δημοσ.
Μόλις τώρα, red7genius είπε

Επομένως στηρίζεσαι στην καλή θέληση του ταμία ότι θα εμφανίσει το πλεόνασμα.

Ακόμα και  η απόδειξη γράφει τρόπο πληρωμής.Οπότε αν γραφει μετρητά και  υπάρχει και ανάλογη χρέωση σε κάρτα τοτε ........

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...