Νικηφόρος Μπαντούνας Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 11 minutes ago, nikos5800 said: για ray tracing μιλαμε, οταν βγουν οι νεες κονσοελς με ray tracing και η ρχ5700χτ να τρωει μπολικο ξυλο ακομα και απο την απλη ρτχ2060 μετα μην εξαφανιστεις πουθενα ! ενταξει? Σκετη 5700 παταει μπουκετα στην 2060, ποια τεστ κοιτας? 1 1
nikos5800 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, Νικηφόρος Μπαντούνας είπε Σκετη 5700 παταει μπουκετα στην 2060, ποια τεστ κοιτας? αστο βαριεμαι καλη συνεχεια δεν περιγραφω αλλο
Νικηφόρος Μπαντούνας Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 1 minute ago, nikos5800 said: αστο βαριεμαι καλη συνεχεια δεν περιγραφω αλλο Λογικο, δεν εχεις και κατι να αλλο να πεις. Καταντανε κουραστικες οι μπαρουφες μετα απο καποια ωρα.
AtiX Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 12 λεπτά πριν, nikos5800 είπε για το rasterization performance Δηλαδή δεν έχει καμία σχέση με τις νέες κάρτες της AMD???
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 28 λεπτά πριν, apleistos_gatos είπε Πρόσθεσε και το γεγονός ότι η Nvidia παρατάει κυριολεκτικά τις προηγούμενες γενιές για να focus-άρει στα καινούργεια που πουλάει, και σιγά σιγά η Pascal γενιά θα καταλήξει σαν την Kepler. Αυτό ακούγεται πολύ αλλά εγώ δεν το έχω δει. Και πριν μια Pascal που είχα τα ίδια fps έβγαζε την πρώτη μέρα και τα ίδια 2 χρόνια μετά..
apleistos_gatos Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, yiannis1991 είπε Αυτό ακούγεται πολύ αλλά εγώ δεν το έχω δει. Και πριν μια Pascal που είχα τα ίδια fps έβγαζε την πρώτη μέρα και τα ίδια 2 χρόνια μετά.. Για να είναι ξεκάθαρο, αυτό που εννοώ δεν είναι ότι η Nvidia δήθεν και καλά σαμποτάρει την απόδοση παλιών γενιών (αυτό είναι απλά συνομοσιολογία και πρέπει να πετιέται στην χωματερή), αλλά με νεότερες εκδόσεις drivers, η Nvidia δίνει διάφορα optimizations για τη γενιά που έχει προς πώληση, και όταν γίνει last-gen, απλά σταματάει να κάνει optimization για την παλιά για να δώσει την "αγάπη" της στην καινούργια. 2
Επισκέπτης Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 6 λεπτά πριν, apleistos_gatos είπε Για να είναι ξεκάθαρο, αυτό που εννοώ δεν είναι ότι η Nvidia δήθεν και καλά σαμποτάρει την απόδοση παλιών γενιών (αυτό είναι απλά συνομοσιολογία και πρέπει να πετιέται στην χωματερή), αλλά με νεότερες εκδόσεις drivers, η Nvidia δίνει διάφορα optimizations για τη γενιά που έχει προς πώληση, και όταν γίνει last-gen, απλά σταματάει να κάνει optimization για την παλιά για να δώσει την "αγάπη" της στην καινούργια. Γιατί η AMD δίνει optimization στις παλιές; Σε κάθε περίπτωση δεν τις παρατάει λοιπόν τις παλιές απλές δεν τις κάνει καλύτερες. Και δεν ξέρω κατά πόσον είναι εφικτό αυτό, το να τρέχεις δηλαδή παράλληλα δύο optimization projects σε διαφορετικές αρχιτεκτονικές που η μία έχει βγει EOL μάλιστα. Για το πρακτικό του θέματος εννοώ άσε που και οικονομικά δεν. Να έχεις προγραμματιστές να ασχολούνται με μια κάρτες που δεν πωλούνται πλέον και επίσης λογικό είναι μια εταιρεία να θέλει να προωθήσει το "latest and greatest", παντού γίνεται αυτό, όχι μόνο στις GPU. Το φάουλ θα ήταν να υποβάθμιζε την απόδοση της προηγούμενης γενιάς, κάτι που ευτυχώς δεν συμβαίνει. Τώρα να αγόρασες κάρτα 3 χρόνια πριν και να θέλεις να βελτιώνεται κιόλας όσο περνάει ο καιρός, εντάξει τι να πω. Μου θυμίζει κάτι τυπάδες που flameαρουν σε forums παιχνιδιών γιατί δεν έχουν καλά fps στο 10ετιας σύστημα τους :P
godlike Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Ο ορισμός του clickbate/παραπλανητικού τίτλου. Και η CPU μου κάνει raytracing. Για την ακρίβεια και ένας 486 μπορεί. Η nvidia απλά υποστηρίζει hardware accelerated ray tracing. 15 2
apleistos_gatos Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 9 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Γιατί η AMD δίνει optimization στις παλιές; Κυρίως επειδή η GCN ήταν παντού στις κάρτες τους (παρόλο που υπήρξαν διάφορες γενιές, η θεμελίωση ήταν πρακτικά η ίδια), και τους ήταν εξαιρετικά απλό να το κάνουν. Η Nvidia που τα αλλάζει παραπάνω σε θέμα αρχιτεκτονικής δεν έχει την πολυτέλεια να καλύπτει και προπάππουδες, όπως το είπες και εσύ. 9 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Τώρα να αγόρασες κάρτα 3 χρόνια πριν και να θέλεις να βελτιώνεται κιόλας όσο περνάει ο καιρός, εντάξει τι να πω. Μου θυμίζει κάτι τυπάδες που flameαρουν σε forums παιχνιδιών γιατί δεν έχουν καλά fps στο 10ετιας σύστημα τους Το finewine φαινόμενο είναι καθαρά εξαιτίας αυτού που είπα, και δεν πρέπει να παρθεί ως "normal" (επίσης, παράτησαν το terascale πριν χρόνια, που είναι normal συμπεριφορά και ίδια με την nvidia). Αν περίεργοι θέλουν να κάνουν τις Karen αντί να αναβαθμόυν όπως οι άλλοι, πρόβλημά τους. Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2019 από apleistos_gatos
ET4000 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 5 λεπτά πριν, godlike είπε Ο ορισμός του clickbate/παραπλανητικού τίτλου. Και η CPU μου κάνει raytracing. Για την ακρίβεια και ένας 486 μπορεί. Η nvidia απλά υποστηρίζει hardware accelerated ray tracing. Χεχε... PS: Έχεις δίκιο. 2
nekrik Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Αγγούρια . Το neon noir δεν είναι πραγματικό ray tracing . Το raytracing χρησιμοποιείται μόνο για geometry tracing με έναν τοννο noise, ολα τα υπόλοιπα είναι sparse voxel grid based approximations. Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2019 από nekrik 3
FireGate_13_ Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Ειλικρινά αυτός που έγραψε το άρθρο , πρέπει να είναι πολύ fan της AMD. * Η 1080, τριων χρονων κάρτα χάνει σε ένα demo απο μια κάρτα φετινή. Μπράβο στην AMD. * Η AMD φτάνει τις επιδόσεις σε αυτό το demo την nvidia, γιατί η Crytek απλά εφτιαξε αυτό το demo για να παίζει χωρις Raytracing hardware accelaration. Aν έβαζε τους core της nvidia να το επιταγχύνανε η ψαλίδα θα άνοιγε πολύ για την πράσινη ομάδα. * Η amd έχει τις ίδιες επιδόσεις με μικρότερο chip. και βέβαια θα είναι μικρότερο μιας και ειναι στα 7nm και όχι στα 14! και βέβαια θα είναι μικρότερο γιατι το chip της nvidia έχει tensor cores και τα specific raytracing cores στο ίδιο τσίπ με τα κλασικά shader units. * Αν δειτε το σχετικό νideo από Digital Foundry θα δείτε ότι η Crytek έκανε ΑΡΚΕΤΕΣ θυσίες (μισες επιφάνειες δεν αντανακλούν, cubemaps οπου χωράνε, μικρό raytraced distance κτλ.) * και ναι η nvidia δεν θέλει τον αρτίστα να κάθεται σε κάθε σκηνή να ζυγίζει γραφικά και rays. Ήθελε και μπόρεσε να πάει την τεχνολογία των γραφικών πιο μπροστά. Σεβαστείτε την μόνο για αυτόν.Για τιμές δεν μιλάω.. σίγουρα κόστισε το RND αλλά κρίμα για τον καταναλωτή που δεν αντέχει η τσέπη μας. 6 4
jimex Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Το ray tracing δεν είναι κάτι μαγικό, για να μην μπορεί να εκτελεστεί σε οποιοδήποτε προγραμματιζόμενο τσιπάκι. Και σε μικροελεγκτή AVR αν θες κάνεις τους υπολογισμούς, απλώς χρειάζεσαι 2-3 μέρες για να υπολογίσεις το frame που μια RTX 2070 υπολογίζει σε 15 ms. Στα turing τσιπάκια της nvidia, πάνω από το 30% αφορά υλικό που χρησιμοποιείται στο ray tracing καθώς και υλικό για denoising (γιατί όπως και σε μια κάμερα, το να μην φτάνουν πολλές ακτίνες φωτός, στην προκειμένη λόγω τεράστιου υπολογιστικού κόστους, έχει ως συνέπεια το θόρυβο). Το ίδιο hardware βέβαια σε general purpose υπολογισμούς το χρησιμοποιείς για ότι άλλο θες. Στα παιχνίδια ωστόσο, η εκτέλεση σε αυτό αλγορίθμων ray tracing είναι πολύ αποδοτική γι' αυτό αξιοποιείται έτσι. Τους ίδιους υπολογισμούς αν θες τους κάνεις και στις μονάδες FP32 της GPU. Αυτό σημαίνει όμως, ότι εκείνη την ώρα δεν μπορείς να τις χρησιμοποιήσεις για άλλους υπολογισμούς γραφικών. Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2019 από jimex 1
music_lover Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Το ray-tracing είναι το καλύτερο ανέκδοτο που είδα (ή μάλλον δεν είδα) στην rtx2080 μου. Άντε να έρθουν με το καλό οι επόμενες κονσόλες τέλος του 2020 για να (ξανά)βγάλουν το φίδι από την τρύπα γιατί στο pc μαύρα μεσάνυχτα. Όσο είδαμε HDR στο pc τόσο θα δούμε και Ray-tracing, να είστε καλά, γελάσαμε βραδιάτικα 🤣 4 2
τρελλη φουσκα Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Κάτοχος 2070 δεν διάβασα όλα τα σχόλια ζητώ συγνώμη να σας πω λοιπόν την γνώμη μου πρώτον ενα μπράβο στην Νvidia που υποστηρίζει την τεχνολογία rtx και έβαλε το νερό στο αυλάκι πλέον και η AMD και η Ιntel ακολουθούν και αυτές. Στα άσχημα τώρα εχωντας ο ίδιος πείρα με rtx τα παιχνίδια είναι πολύ λίγα και δεν χρησιμοποιούν πάρα μόνο συγκεκριμένα τμήματα του Ray tracing λόγο απόδοσης αλλά ακόμα και εκεί τα fps χάνονται σε υψηλές αναλύσεις εδώ λοιπόν η Nvidia φέρνει το Dlss αύξηση επιδόσεων με πολύ θολούρα= fail οι μοναδικές κάρτες που αξίζουν είναι η 2080ti και η 2080S(με το ζόρι) αλλά εδώ υπαρχει θέμα με την τιμή τους, πήρα την 2070 στα 650€ και νιώθω beta tester παρόλο που είμαι AMD fun boy δυστηχως εκείνη την εποχή είχα vega56 και η AMD δεν είχε τίποτα στην αγορά.Τωρα για το bench τι να πω απλά μην παρασύρεστε θα πω μόνο αυτό είχε βουίξει όλη οι κοινότητα ότι η crytek τους έχει όλους απλήρωτους και ξαφνικά σκάει το bench που βρέθηκαν τα γκαφρα εκεί εγώ βλέπω δάκτυλο από Amd τέλος πάντων αυτό που έχει μεγαλύτερη σημασία είναι κατά πόσο θα ενσωματωθεί στα games το rtx από τη μια και το dxr της Microsoft από την άλλη στην πρώτη περίπτωση μοιάζει λίγο με το gameworks και τα physics σίγουρα θα υπάρξουν παιχνίδια που θα δίνουν το edge στην Nvidia αλλά από την άλλη η Amd με την εισχωρησει που εχει στις κονσολες μάλλον θα το μοιράσει το κομμάτι της πίτας διοτι πολλά στούντιο θα δουλέψουν το ecosystem hardware/software που βασίζεται σε τεχνολογίες τις Αmd και εμείς από κάτω θα τσακωνομαστε όπως πάντα 😂. Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2019 από τρελλη φουσκα 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα