Προς το περιεχόμενο

Microsoft Flight Simulator 2020 [PC]


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Συνεχίζουν να πυροβολάνε πάντως στην SI. Από χθες έχουν υποστήριξη για ελικόπτερα (με διαδικασίες για hover taxi, air taxi κλπ, δεν έχω ιδέα από αυτά αφού δεν είμαι φαν του αντικειμένου). Προφανώς θα υπάρξουν περαιτέρω βελτιώσεις, αφού τα ελικόπτερα είναι περίπου σαν το VFR: κάθε ήπειρος και κάθε χώρα έχει ελαφρώς (έως πολύ) διαφορετικές διαδικασίες. Γενικά όμως λένε ότι δουλεύει καλά.

Επίσης από Δευτέρα ξεκινάνε πειραματικά νέο feature για μετάπτωση στο SI όταν φεύγουμε εκτός ελέγχου του VATSIM. Δεν έχουν (ακόμα) κάποια επίσημη συνεργασία ή integration με το VATSIM, αλλά τουλάχιστον ευελπιστούν να συμπληρώσουν ένα από τα σημαντικότερα κενά του τελευταίου: όταν εκεί που έχεις πάρει το clearance από άνθρωπο και πετάς χαρούμενος σε ελεγχόμενο εναέριο χώρο, ξαφνικά είτε ο controller πάει για ύπνο, είτε περνάς σε άλλη περιοχή  που δεν καλύπτεται από το κέντρο ελέγχου του VATSIM.

Αντί να γυρίζεις στο Unicom και να κάθεσαι για ώρες χωρίς να ακούγεται τίποτα, το SI πάει να κάνει αυτό:

https://sayintentionsai.freshdesk.com/support/solutions/articles/154000200521-how-do-i-use-sayintentions-ai-with-vatsim-

ps: δυστυχώς αυτό που ΔΕΝ γίνεται ακόμα είναι το ανάποδο, δηλαδή να πας από το SI στο VATSIM (πχ. όταν ξαφνικά μπει μέσα ένας controller ή φτάσεις σε περιοχή με ενεργό κέντρο). Αυτό προϋποθέτει κάποιου είδους συνεργασία με το VATSIM και οι τελευταίοι μέχρι στιγμής δεν φαίνονται και πάρα πολύ πρόθυμοι να ασχοληθούν (κλασικός δεινόσαυρος VATSIM, δεν θα αλλάξει ποτέ). Υπάρχει μια πολύ μικρή περίπτωση να φτιάχνουν κάτι δικό τους (βλ. https://fselite.net/content/vatsim-auto-atc-trial-announced/) αλλά ακόμα κι αν γίνει αυτό είναι έως απίθανο να πλησιάζει έστω την ποιότητα του SI.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Δημοσ.

Τεράστιο φιάσκο με το σημερινό (μικρό) update του MSFS. Όχι πως είναι η πρώτη φορά, αλλά πιστεύω αυτό ξεπερνάει τα περισσότερα από τα προηγούμενα φιάσκα.

Μετά το update, το παιχνίδι κρασάρει σχεδόν για όλο τον κόσμο στο 70-80% του loading screen λόγω μιας διπλής καταχώρησης αυτού του αεροδρομίου, που βρίσκεται στο πουθενά, στα βάθη της νότιας Βραζιλίας.

image.jpeg.2848484a780816a7c2f0ab6cf7329aae.jpeg

Υποτίθεται χτυπάει με το ήδη υπάρχον Navigraph AIRAC, οπότε όταν το τελευταίο αφαιρεθεί τότε το MSFS δουλεύει κανονικά. Χωρίς καινούρια AIRACs βέβαια...

Το bug το βρήκε η Working Title σε συνδυασμό με την Navigraph. Η Asobo ακόμα ψάχνει απ' ότι φαίνεται. Και αυτοί οι τύποι θέλουν να με κάνουν να πιστέψω ότι θα έχουν έτοιμο και stable το 2024 σε ενάμιση μήνα.

  • Like 1
Δημοσ.
7 ώρες πριν, nzeppos είπε

Τεράστιο φιάσκο με το σημερινό (μικρό) update του MSFS. Όχι πως είναι η πρώτη φορά, αλλά πιστεύω αυτό ξεπερνάει τα περισσότερα από τα προηγούμενα φιάσκα.

Μετά το update, το παιχνίδι κρασάρει σχεδόν για όλο τον κόσμο στο 70-80% του loading screen λόγω μιας διπλής καταχώρησης αυτού του αεροδρομίου, που βρίσκεται στο πουθενά, στα βάθη της νότιας Βραζιλίας.

image.jpeg.2848484a780816a7c2f0ab6cf7329aae.jpeg

Υποτίθεται χτυπάει με το ήδη υπάρχον Navigraph AIRAC, οπότε όταν το τελευταίο αφαιρεθεί τότε το MSFS δουλεύει κανονικά. Χωρίς καινούρια AIRACs βέβαια...

Το bug το βρήκε η Working Title σε συνδυασμό με την Navigraph. Η Asobo ακόμα ψάχνει απ' ότι φαίνεται. Και αυτοί οι τύποι θέλουν να με κάνουν να πιστέψω ότι θα έχουν έτοιμο και stable το 2024 σε ενάμιση μήνα.

Μπορεί να στείλανε εκεί τον Τζιοβάνι με το τρακτέρ για να το επιβεβαιώσει.🤣

  • Haha 3
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 20/8/2024 στις 9:54 ΜΜ, nzeppos είπε

Winwing η νέα μεγάλη ελπίδα του flight simulation. Πες μας εντυπώσεις όταν με το καλό σου έρθουν!

παρέλαβα το αριστερό (καπτεν με την μια!!!  μλκς θα κανουμε; :) )   

στιβαρο, δυνατα όσο πρεπει τα ελατηρια, (σε σχεση με ενα παλιο που ειχα και το είχα στείλει) μεγαλο ακομα και για το χερι μου, ισως ειναι scale 1:1 (δεν ξερω, εικάζω), το εχω πανω σε γραφείο και δεν γλιστρά. 

ποιοτητα πλαστικου 9/10, αλλά 150/10 για τα χρήματα του 

γινεται αυτόματο καλιμπραρισμα μέσο sw που κατεβάζεις και πρεπει να κατεβασεις και drivers για το παιχνίδι δηλώνοντας μεσω ποιας πλατφόρμας παίζεις.  Δεν το είχα καταλάβει και νόμιζα ότι αγορασα κάτι που δεν το κανω ποτέ να παιξει σε μένα. 

Το έχω 2 εβδομάδες αλλά πριν 3 μέρες ασχολήθηκα μαζί του... πολύ smooth οι κινησεις,  εχει default ρυθμίσεις για τα 20 πληκτρα τα όποια έχουν μέτριο "κλικ" αλλά δουλεύουν , μπορείς να φορτώσεις και άλλες, δεν εψαξα να κάνω τις δικές μου. 

image.jpeg

Επεξ/σία από dkstopo
  • Like 3
Δημοσ.

Πολύ καλό! Must buy για όταν με το καλό κάνω τη μετάβαση στα Airbus, γιατί αυτά τα Thrustmaster TCA sticks ποτέ δεν μου πολυάρεσαν αλλά ήταν μονόδρομος.

Δημοσ.

Ποσο σκληρο ειναι στην κινηση? Το real thing στο Α320/321 ειναι αρκετα σκληρο, μου εμοιαζε με το λεβιε ταχυτητων στο αυτοκινητο, καμμια σχεση με το TCA.

Δημοσ.

Εδώ πάντως λένε καλά πράγματα:

https://www.reddit.com/r/WinWing/comments/1dhxz5h/ursa_minor_fighter_joystick_r_review/

Και πιο πολύ μου άρεσε αυτή η φωτό:

6yt2yog8v47d1.jpg?width=320&crop=smart&auto=webp&s=ec3cb4bab7be4221c19742330a7ca7975646c425

Που δείχνει ότι στη χειρότερη μπορείς να αλλάξεις τα ελατήρια με άλλα πιο σκληρά για να έχεις και την ανάλογη αίσθηση. Μου αρέσει επίσης που γράφουν ότι δεν τζογάρει όταν είναι κεντραρισμένο. Δεν ξέρω για το Χ56 που κάνουν τη σύγκριση, αλλά το X52 Pro που έχω όντως "παίζει" πολύ ίσα να το ακουμπήσεις.

Φαίνεται εξαιρετικό value for money στα 60 ευρώ.

 

Δημοσ.

εχει 3 αλεν βιδες που μπορείς να καλιμπραρεις τους αξονες συμφωνα με το manual, πρακτικα τρεχοντας το λογισμικο δεν βρηκα τετοια ρυθμιση που να σου ζητα να ρεγουλάρεις τις βιδες. Ισως εαν ειναι εκτο οριων τελείως μετά από πολύ χρηση να πρεπει να επεμβει καποιος εκει. Βασιζομενος στο δογμα "αμα δουλευει μην το φτιάξεις" δεν τις ακούμπησα. 

  • 3 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και εδώ φαίνεται το SayIntentions σε όλο του το μεγαλείο (μέχρι στιγμής τουλάχιστον, γιατί το AI traffic injection ναι μεν δεν έχει έρθει ακόμα αλλά μαγειρεύεται, ήδη κυκλοφόρησαν τα πρώτα demo video).

Κυρίως φαίνεται το απίστευτο potential που έχει το SI, μιας και οι ίδιοι οι devs παραδέχτηκαν ότι αυτά τα πράγματα που κάνει το ΑΙ στη συγκεκριμένη πτήση τα βλέπουν πρώτη φορά και δεν το δίδαξαν ποτέ να τα κάνει.

 

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 2
Δημοσ.

Το χει παει σε αλλο level η SI. Εχουν βγαλει κ ενα πακετο "Entourage" με one time fee που δεν εχω καταλαβει τι κανει. Μακαρι να πεσει η τιμη του. Θελει λιγο δουλιτσα ακομα, πχ προχτες πηγαινα σαντορινη, μου εδινε οδηγιες για approach και μαλλον με ξεχασε, κοντεψα να φτασω κρητη (σαν παλιος καλος default FS ATC!). Οταν ζητησα vectors ξυπνησε και με εφερε μια χαρα. Οπως κ στο βιντεακι που ειδα επαναλαμβανει συνεχεια το cleared for inspection, μεχρι να του πει ο pilot πες μου για τη ροδα. Το οτι ηταν κατω το ειπε στην τυχη ή εχει αλληλεπιδραση με το gear? Δεν ξερω.

Ερωτηση στους επαϊοντες: επειδη με το VR ζοριζεται πολυ, αν παω τη RAM απο 32 στα 64GB (που ειναι το μονο που ειμαι διατεθιμενος να κανω) θα δω καμμια βελτιωση ή μπα?

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το Entourage είναι πρακτικά όλα τα έξτρα καλούδια του SayIntentions χωρίς το ATC. Δηλαδή σου δίνουν:

  • Flight Attendants
  • Δάσκαλο (mentor)
  • Ξεναγό (tour guide)
  • Συγκυβερνήτη που χειρίζεται τις επικοινωνίες
  • Multiplayer chatter από άλλους χρήστες του SI (δεν θυμάμαι αν είναι μόνο prerecorded ή αν μπορείς να τους ακούσεις live ή να μιλήσεις μαζί τους σε κάποια συχνότητα εκτός ATC, γιατί στο κανονικό πακέτο προσφέρονται όλα τα παραπάνω)
  • Αίτημα για Fuel track
  • Progressive taxi που σου εμφανίζει βελάκια/φωτάκια για να σου δείξει τη διαδρομή που σου έδωσε το ATC
  • OnAir dispatcher (χωρίς να είμαι σίγουρος), για όσους χρησιμοποιούν το σχετικό career addon

Επιπλέον για το Entourage έταξαν ότι μέσα στη χρονιά έρχονται και οι έξτρα δυνατότητες για επικοινωνία με ground operations (πχ. ramp agents, FBOs) και pushback, ενώ θα έχουν και injected ground equipment κλπ.

Λογικά θα πάρει και το Cabin Crisis feature που ανακοίνωσαν χθες, που υποτίθεται θα έχει κάτι δισεκατομμύρια διαφορετικά πιθανά σενάρια και κάθε φορά θα πρέπει να πάρεις μια απόφαση (πχ. άρρωστους/μεθυσμένους επιβάτες και ποιος ξέρει τι άλλο, θα βγει live σε ένα μήνα το πολύ).

Όλα τα παραπάνω τα δίνουν σε μία εφάπαξ πληρωμή $35 (νομίζω θα ανέβει μετά την 1η Νοεμβρίου) και αν θέλεις έξτρα premium ΑΙ voices πρέπει να πληρώνεις κάπου $10 για 15 ώρες χρήσης ή κάτι τέτοιο, δεν θυμάμαι ακριβώς την τιμή.

Πρακτικά το κάνουν για να τραβήξουν κόσμο που από τη μία χρησιμοποιεί είτε το μαμήσιο ATC, είτε το Pilot2ATC, είτε το BeyondATC (που έχει περισσότερους χρήστες από το SI, αφού δεν έχει μηνιαία συνδρομή), αλλά από την άλλη δεν θέλουν να πληρώνουν με το μήνα.

Επίσης όλα τα παραπάνω είναι ούτως ή άλλως διαθέσιμα στους Premium users που πληρώνουν τα $18/μήνα.

Γενικά εξακολουθεί να έχει κάποια προβληματάκια (όπως αυτό που ανέφερες), αλλά οι SI devs πάντα προτείνουν να κάνεις αυτό θα έκανες και στον πραγματικό κόσμο:

  • Νομίζεις ότι σε ξέχασε; Τότε μίλα του.
  • Δεν σου έδωσε vectors; Ζήτα του να σου δώσει.
  • Θέλεις να ξεκινήσεις το descent πιο νωρίς γιατί συχνά όταν στο δίνει από μόνο του δεν προλαβαίνεις να κόψεις ταχύτητα; Πες του ότι θέλεις να κατέβεις νωρίτερα.

Ένα σχετικά συχνό πρόβλημα που βλέπω στις δικές μου πτήσεις είναι το handover από center/approach σε tower, που αν δεν επιμείνεις, μπορεί να το κάνει τελευταία στιγμή και δεν προλαβαίνεις ούτε συχνότητα να αλλάξεις πριν το touchdown. Οπότε πλέον έχω μάθει και μόλις γίνω established, του το λέω αμέσως και πάντα με κάνει handover επιτόπου.

Ακόμα κι αν καμια φορά τύχει και δεν το κάνει σε ίδια ή παρόμοια περίπτωση, τότε του το ζητάω από μόνος μου ("request frequency change μπλα μπλα"). Την πάτησα μία, δύο, τρεις φορές, αλλά πλέον είμαι υποψιασμένος και δεν κάθομαι να περιμένω. Αν δω ότι κάτι δεν πάει καλά, του το λέω αμέσως. Δυστυχώς bugs εξακολουθούν να υπάρχουν, αλλά τα διορθώνουν συνέχεια.

Αυτό με τους τροχούς και το flyby (αλλά και το διάβασμα του checklist γραμμή-γραμμή) δεν το είχα ξαναδεί ποτέ. Απ' ότι φαίνεται ούτε και οι ίδιοι που προγραμμάτισαν το ΑΙ ήξεραν ότι μπορεί να κάνει τέτοιο πράγμα.

Θεωρητικά κάποιο 3rd party app μπορεί να διαβάσει απευθείας από το API του MSFS αν οι τροχοί είναι εντελώς κάτω ή όχι. Οι σχετικές μεταβλητές είναι εδώ: https://docs.flightsimulator.com/html/Programming_Tools/SimVars/Aircraft_SimVars/Aircraft_Brake_Landing_Gear_Variables.htm (πχ. GEAR LEFT POSITION 0 έως 100) και είναι πολύ συνηθισμένες αν προγραμματίζεις έξτρα περιφερειακά που ελέγχονται με Spad.next, Axis and Ohs κλπ. Οπότε φαντάζομαι ότι αυτά μπορεί να τα διαβάσει και το SI, αν και δεν το ήξερα.

Όσο για το VR, θα πρότεινα να περιμένεις 1 μήνα να βγει το MSFS2024 (που ούτως ή άλλως έχει recommendation για 64GB, αν και δεν συμφωνούν όλοι ότι όντως χρειάζονται τόσα πολλά). Και μετά βλέπεις. Απ' ότι έχω ακούσει πάντως, πρακτικά είναι ελάχιστοι αυτοί που έχουν 64GB οπότε αν το VR έχει προβλήματα, τότε είναι πιθανότερο να βρίσκεται αλλού το θέμα (πχ. κάποιο unoptimized addon ή CPU bottleneck) παρά στην ίδια τη μνήμη. Εκεί αναγκαστικά περιμένεις το 2024 που θεωρητικά θα είναι πιο optimized.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν μας έφτανε το κανονικό μεροκάματο της ημέρας, τώρα πιάσαμε και δεύτερο νυχτερινό.

Χθες έκανα τη μεγαλύτερη πτήση που έχω κάνει ποτέ. Stansted - Douala (στο Καμερούν), κάπου 7,5 ώρες και 3100+ μίλια καθαρό δρομολόγιο με το 738, χώρια η προετοιμασία. Πήγαινε-πήγαινε και δεν έφτανε, 3 η ώρα το βράδυ το παρκάραμε.

Ευτυχώς είχα βάλει το CPDLC του SayIntentions και κουδούναγε από μακρυά όταν έπρεπε να αλλάξουμε συχνότητα, οπότε δεν έπρεπε να κάθομαι από πάνω (όχι ότι θα δημιουργούσε πρόβλημα, μιας και το SI είναι καλόβολο και δεν έχει τα "κολλήματα" του Vatsim ή του (άθλιου) default ATC που θέλουν να είσαι απίκο, αλλιώς σου κάνουν cancel to IFR plan).

Το κέρδος ήταν ότι με μία μόνο πτήση, έβγαλα το δάνειο που πήρα για να κάνω lease το 738 για άλλες 4 εβδομάδες στο OnAir. Δεν το ξανακάνω όμως, από εδώ και μπρος μόνο 2ωρα δρομολόγια. Να δω όμως πόσες μέρες θα κάνω για να επιστρέψω από τα βάθη της Αφρικής.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 4
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

...και έχουμε επιτέλους κυκλοφορία του πολυαναμενόμενου και πολυδιαφημισμένου update των PMDG 737 (600-900).

https://forum.pmdg.com/forum/main-forum/general-discussion-news-and-announcements/332517-24oct24-pmdg-737-for-msfs-major-product-update-just-released-via-operations-center

Quote

Added to 737 Airplane:
- Improved IRU drift model
- Minimum IAS improvement for VNAV CRZ
- Improved taxi handling using lessons learned from 777 development.
- Corrected VOR R needle pointer drawing.
- Improved flight control handling/feel for all 737 types using PMDG's "fly-by-software" modeling suite.
- Improved control feel in ground effect for all 737 types.
- Improved TAS / Groundspeed / Wind vector / Position Trend Vector smoothing model.
- Robustification of protections against failed tail-number read-in during initialization.
- Improved terrain data display brightness interplay.
- Converted 737 series to use Navigraph's modern database format (ARINC 424 emulated)
- Save/Load functionality improved to protocol v6 (does not affect simBrief but old saved flight plans are not compatible with this build or later)
- Significant lateral path improvements to leverage navdata capabilities.
- AFDS roll mode control logic improved to leverage lateral path improvements.
- Significant vertical path computation improvements yielded from lateral path updates.
- AFDS vertical mode control logic improved to leverage vertical path improvements.
- Yaw damp logic improved.
- VNAV approach control logic improved.
- Missed approach lateral path marker with MAP fix.
- Removal of stale and deprecated assets and capabilities related to old navdata format.
- Implementation of Asobo weather "radar" returns on appropriate displays. (shows Asobo layer, is not actually radar)
- LNAV auto-arming to provide lateral guidance for a go-around from a ground based approach (ILS/LOC)

Added to 737 Tablet:

  • You can now control ground connections including, Ground Power and Terminal Power Units, Air conditioning and Air start units.
  • You can visualize and interact with all of the ground vehicles for the 600,700,800,900 and all their sub-variants.
    • Fuel Trucks, Cabin Cleaning, Stairs, Galley Trucks, Potable Water, Lav Trucks, and all important SUVs for your BBJ and BBJ2 VIPs.
  • You can perform common maintenance tasks including:
    • Refilling Hydraulic Fluid, Refilling Engine Oil, Servicing Fire Bottles, Servicing O2 Bottles, Servicing the SCU Motor, Replacing Tires and Brakes, Cooling Brakes, Resetting of the Engine EGTs, and Re-connect of IDGs.
  • Visualize and interact with every door on the Aircraft, including emergency doors over the wings in pax variants.
  • Manage Auto Cruise and step climbing through the status bar.
  • Navigraph Nav-data (AIRAC Cycles) can now be updated directly on the tablet, whether you are on PC or Xbox, enabling updated procedures for all related tasks in the aircraft.
  • All of the bugs already fixed in the 777 version of the tablet are now included in your 737 purchase.

Μεταξύ μας δεν έχω καταλάβει γιατί ακριβώς το διαφημίζουν τόσο πολύ, έστω κι αν είναι το πρώτο μεγάλο update μετά από 2,5 χρόνια που πρωτοκυκλοφόρησε το PMDG στο MSFS.

Οι περισσότερες από τις αλλαγές είναι είτε στο βαθύ back end (πχ. υποστήριξη για το νέο format των Navigraph AIRACs) είτε μικρές βελτιώσεις στο handling. Τα υπόλοιπα αφορούν κυρίως κάποιες ακραίες περιπτώσεις ασυνήθιστων flight paths που πλέον το αεροπλάνο θα μπορεί να τα ακολουθεί πιο πιστά. Οι δε αλλαγές στο EFB είναι απλώς μεταφορά functionality από αλλού, που τώρα την έβαλαν και στο tablet (πχ. τα ground ops του CDU ή να μπορεί να γίνει AIRAC update εντός του αεροσκάφους και όχι αποκλειστικά από εξωτερικό app, κάτι που ωφελεί τους -γκουχ- χρήστες του Xbox).

Θα φανεί πως θα πάει σήμερα κάπου στα βάθη της Νιγηρίας, που έχω να μεταφέρω κάτι πρίγκιπες και τα μπαγκάζια τους.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
  • Haha 1
Δημοσ.

Εγω χτυπησα 2ο μηνιατικο στο SI.AI. Εχω ομως παραπονο με τα hand offs, τα οποια πολλες φορες γινονται καθυστερημενα ή καθολου. Και οταν ειμαι με την κασκα vr και δεησει να λειτουργησει σωστα μετα απο 28 restart, δεν μπορω να δω τις συχνοτητες αν δεν τις πει ο ATC (και ο copilot δεν ασχολειται αν δεν του μιλησει o ATC). 

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Για τα handoff πάντα του λέω ότι έχω γίνει established στο runway και τότε μόνο μου λέει να γυρίσω στο tower, αλλιώς όντως σου πρήζει τα συκώτια μέχρι να σε κάνει από μόνο του (ή μπορεί να μην σου κάνει και καθόλου).

Τους το έχω γράψει 2-3 φορές στο Discord και τους έδωσα ακόμα και παράδειγμα από το σημερινό Βενιζέλος, που άκουγα live το approach να κάνει το handoff στον tower 03R 10 μίλια έξω (118,625 αν θυμάμαι καλά) χωρίς να χρειάζεται να τους πει πρώτα κάτι ο πιλότος. Οπότε πλέον το έχω συνηθίσει, ξέρω σε ποιο περίπου σημείο θα του πω για το handoff, έχω σετάρει τη συχνότητα του tower στο Logitech Radio και είμαι έτοιμος.

Σε μία όμως περίπτωση (Stansted) το approach μου είπε να πάω στον tower χωρίς να μου δώσει συχνότητα. Και επειδή αυτοί έχουν 2 συχνότητες, μέχρι να τον ρωτήσω ποια από τις 2 εννοεί, το έχασα και έκανα go-around (ωραίο το ΑΙ approach βέβαια, το κατάλαβε αμέσως πριν προλάβω να πω για go-around και άρχισε να μου λέει "let's get you back on track" και μου έδωσε heading, οδηγίες κλπ χωρίς να ζητήσω). Μέσα σε όλο τον χαμό  και το άγχος μέσα στη νύχτα, με πολύ traffic και με τα fps να σέρνονται, δεν μου έκοψε να γυρίσω τυχαία σε ένα από τα 2 tower frequencies και να κάνω τη δουλειά, λογικά δεν θα είχε θέμα.

Εννοείται όλα αυτά που μου φαίνονται δύσκολα αλλά φυσιολογικά χωρίς κάσκα, υποψιάζομαι ότι είναι 10 φορές πιο δύσκολα με κάσκα. Μήπως κατά το approach να γυρνάς τα comms στον συγκυβερνήτη και να του λες να ζητήσει handoff με το ζόρι όταν γίνετε established;

Δεν ξέρω αν θα δουλέψει, αλλά τα πάντα είναι πιθανά με το ΑΙ. Σήμερα πριν ξεκινήσουμε την τροχοδρόμηση το πλήρωμα μού είπε ότι υπάρχει ένα situation μέσα στην καμπίνα, με πιάνει κρύος ιδρώτας ("μόνο αυτό μας έλειπε, έλεος") και τους ρωτάω ποιο είναι το πρόβλημα και μου απαντάνε τελικά όλα καλά, ρωτάω τους devs στο Discord πως και γιατί (αφού δεν ήξερα καν ότι το Cabin Crisis ξεκίνησε να δουλεύει) και μου λένε ότι κανονικά αυτό το feature δεν θα έπρεπε καν να λειτουργεί στο έδαφος αλλά έχουν δει και πολύ πιο παράξενα πράγματα που τους κάνουν να ψοφάνε στα γέλια. Έχει ξεφύγει η φάση.

Επεξ/σία από nzeppos

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...