Προς το περιεχόμενο

Microsoft Flight Simulator 2020 [PC]


nzeppos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το PMDG 737-700 ειναι φανταστικο αεροπλανο που σε στέλνει ξανα στο θρανειο οσο καλα και αν εχεις μαθει το 787  της μαμας η το FBW, αρα ειναι για ορεξατους :)
Θέλω να παρω και το FENIX αλλα θα με καρφωσει μεσα και για αυτο και λεω να το αφησω για τον χειμωνα,αν αντεξω ...
Παντως πιστευω ότι οποια εταιρεια δώσει εινα Α380 θα μαζεψει πολυ πακετο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Το πηρα το Fenix, δεν αντεξα. Αν και θελει πολυ μελετη, οι πρωτες εντυπωσεις θετικες. Σε επιπεδο sim ο,τι πιο κοντα στο αληθινο εχω δει. 

Η συγκριση με το FBW αναποφευκτη. Αν και σε ο,τι προλαβα να δω (τελειως επιφανειακα) το Fenix εχει πολυ μεγαλυτερη πολυπλοκοτητα (και ρεαλισμο), σε επιπεδο textures και ηχου το FBW ειναι μπροστα.

Οι παιδικες ασθενειες μαλλον θα ταλαιπωρησουν για καποιο διαστημα (ελπιζω μικρο). 1ο φορτωμα (ουτε λογος για πτηση) κατεληξε σε CTD. 2o φορτωμα, με ενεργοποιημενο default cold and dark start και το αεροπλανο...δεν αναβει! Με τιποτα! Πεισματικα! Νεκρο! 3ο φορτωμα με running engines και το throttle calibration ειναι ο,τι να' ναι, το κανω απο την αρχη αλλα ακομα θελει δουλεια...Για να μην πω για τις καμερες...ολα απο την αρχη!

Στα συν το εξαιρετικο flypad με calculators, simbrief integration  κλπ. Γρηγοροι χρονοι φορτωσης (σε σχεση με το FBW).

Στα πλην η απουσια documentation. Υπαρχει ενα user guide μεσα στο flypad, δεν εχω βρει pdf manual ακομα (μαλλον δεν υπαρχει). Επισης πρωτη αισθηση οτι ειναι αρκετα βαρυ απο αποψης FPS.

Αυτα για αρχη.

Καλες πτησεις!

  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, stcp είπε

Το πηρα το Fenix, δεν αντεξα. Αν και θελει πολυ μελετη, οι πρωτες εντυπωσεις θετικες. Σε επιπεδο sim ο,τι πιο κοντα στο αληθινο εχω δει. 

Η συγκριση με το FBW αναποφευκτη. Αν και σε ο,τι προλαβα να δω (τελειως επιφανειακα) το Fenix εχει πολυ μεγαλυτερη πολυπλοκοτητα (και ρεαλισμο), σε επιπεδο textures και ηχου το FBW ειναι μπροστα.

Οι παιδικες ασθενειες μαλλον θα ταλαιπωρησουν για καποιο διαστημα (ελπιζω μικρο). 1ο φορτωμα (ουτε λογος για πτηση) κατεληξε σε CTD. 2o φορτωμα, με ενεργοποιημενο default cold and dark start και το αεροπλανο...δεν αναβει! Με τιποτα! Πεισματικα! Νεκρο! 3ο φορτωμα με running engines και το throttle calibration ειναι ο,τι να' ναι, το κανω απο την αρχη αλλα ακομα θελει δουλεια...Για να μην πω για τις καμερες...ολα απο την αρχη!

Στα συν το εξαιρετικο flypad με calculators, simbrief integration  κλπ. Γρηγοροι χρονοι φορτωσης (σε σχεση με το FBW).

Στα πλην η απουσια documentation. Υπαρχει ενα user guide μεσα στο flypad, δεν εχω βρει pdf manual ακομα (μαλλον δεν υπαρχει). Επισης πρωτη αισθηση οτι ειναι αρκετα βαρυ απο αποψης FPS.

Αυτα για αρχη.

Καλες πτησεις!

Καλές πτήσεις εύχομαι.
Το calibration ρυθμίζεται μέσα στο MCDU (δες και βίντεο στο youtube).
Προσωπικά δεν το έχω πάρει ακόμα (έχω το A321 στο X-plane) αλλά αυτό με το documention είναι μεγάλο λάθος αν δεν έχουν ή βάλουν. Μόνο μέσα από το chekclist και βίντεο θα το μάθει κάποιος; 
Κατέβασε οδηγό από εδώ (https://www.mudspike.com/chucks-guides-fsx-fslabs-a320/) που μπορεί να είναι για το FSX αλλά είναι αναλυτικός και καλογραμμένος.

Επεξ/σία από newlynx
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε μικρότερα αεροπλάνα GA ή έστω κάποια turboprops ή business jets η έλλειψη documentation είναι μεν συνηθισμένη αλλά συνήθως δεν είναι δύσκολο να βρεις το POH του πραγματικού αεροπλάνου και να κρατήσεις από εκεί όσα χρειάζεσαι. Τουλάχιστον μέχρι τώρα αυτό κάνω για τα δικά μου. Στα airliners όμως ο όγκος της πληροφορίας των POH ξεφεύγει τόσο πολύ (ακόμα και για τα απλά normal procedures), που χωρίς κάποιο guide σαν το παραπάνω δεν βγαίνει άκρη. Το κακό με τις checklists είναι ότι δεν σου εξηγούν γιατί πρέπει να γίνει αυτό που γίνεται και το κακό με τα βίντεο των real-life pilots είναι ότι πρέπει να κρατάς σημειώσεις από μόνος σου.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1η πτήση είναι γεγονός!

Χωρίς τις κάμερες σεταρισμένες, αλλά με πολύ υπομονή (και πολύ mouse και flypad!).

Τι να πω! Ότι έχει λειτουργικά μέχρι και τα σκίαστρα? Ότι έκανα ILS approach στο Βενιζέλο μετά από μήνες? (το FBW αρνείται ακόμα).

Επίσης έβαλα GPU rendering (που λέει το app δε συνιστάται) αλλά είδα μεγάλη βελτίωση στο frame rate (RTX 3080) χωρίς κολλήματα.

Άντε Fenix, βάλτε και το ποτηράκι του frappe και τα comms με την καμπίνα!

A, και όταν κάνεις end flight καλό θα ήταν να μην σε πετάει στο desktop!

Έχουν δουλίτσα ακόμα, αλλά η προσπάθεια αξιολογότατη και αξίζει τα λεφτά της.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Νεο update για το Fenix A320 διαθεσιμο.

Κυριως stability issues.

Εκεινο που μου χτυπησε ειναι μια επιλογη στο app που προσθεσαν για καλυτερα cockpit textures με τη σημειωση οτι ριχνει το performance. Το clickαρα, οντως καλυτερα textures, οντως ριχνει το performance (ανεκτα)😉.

Εχω φαει 2-3 CTDs απο τοτε που το πηρα, ελπιζω να μην ξανασυμβουν. Μακραν ο,τι καλυτερο εχω πεταξει σε FS (κατα τη γνωμη μου).

Ελπιζω να προσθεσουν intercomms καποια στιγμη...Fixed καμερες βρηκα, στο flightsim.to πολυ πραμα.

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παιδια εχει καταφερει καποιος να βγαλει ακρη με το sensitivity?

 

Δεν ξερω αν φταιει το fs η το παμπαλαιο joystick μου, αλλα νιωθω οτι κατι δεν παει καλα με το pitching (Κυριως).

 

Η παραμικρη κινηση ειναι πολυ αποτομη.Εχετε κατι να προτεινετε?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έτσι όπως το λες μάλλον το joystick φταίει και φαντάζομαι στο κάνει με όλα τα αεροπλάνα, είτε κάνεις απαλές κινήσεις είτε όχι. Όσο μικρότερη διαδρομή έχει το χειριστήριο, μοιραία θα προκαλεί και απότομες αλλαγές. Απ' όσο έχω καταλάβει όμως δεν υπάρχει μία ρύθμιση sensitivity που να καλύπτει όλα τα χειριστήρια, αφού το κάθε ένα θέλει και διαφορετικό προφίλ.

Οπότε θα πρότεινα αρχικά να δεις τη συμπεριφορά του joystick στα ίδια τα Windows και αν όλα φαίνονται ΟΚ, τότε να δοκιμάσεις μήπως βρει κάποια έτοιμη πρόταση για το συγκεκριμένο μοντέλο και το MSFS (ή έστω κάτι παραπλήσιο). Αν όχι, τότε αναγκαστικά βλέποντας και κάνοντας καθώς θα πρέπει να σκαλίσεις τις ρυθμίσεις του in-game sensitivity μέχρι να βρεις μια χρυσή τομή.

Δεν είναι εύκολο. Με τα Logitech rudder pedals πολεμάω κανα χρόνο τώρα και ακόμα δεν έχω βρει κάτι που να με ικανοποιεί, αφού εκτός των άλλων κάθε αεροπλάνο έχει και διαφορετική συμπεριφορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Και για τους συναδέλφους του καταπληκτικού Kodiak, το changelog βρίσκεται εδώ:

https://simworksstudios.com/knowledge-base/kodiak-100/version-history-kodiak-100.html

Τεράστιες προσθήκες το engine hot start, οι βλάβες και η φθορά στον κινητήρα είτε με την πάροδο του χρόνου, είτε όταν το παρακάνουμε, καθώς και το ρεαλιστικότερο propeller drag. Ειδικά τα πρώτα θέτουν νέα στάνταρ για το MSFS, καθώς μετατρέπουν το αεροπλάνο σε δικό μας αεροπλάνο. Πιστεύω το επόμενο που πρέπει να υλοποιήσουν είναι το switch state saving όπως πχ κάνει το JF Piper Arrow (αν θυμάμαι καλά είχαν αναφέρει κάτι σχετικό στο Discord τους παλιότερα). 

Έχω πάνω από μήνα να πετάξω και με τρώει απείρως να ξανάστησω το PC για να κάνω την κλασική 2ωρη πτήση στην ελληνική ύπαιθρο και το Αιγαίο... 

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...