stcp Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) Για να μπει σε GA πρεπει να εχεις ενεργοποιημενο το Approach. Δε νομιζω οτι υπαρχει ξεχωριστο "κουμπι". Θα το κοιταξω... Αλλα πρωτα απ' ολα το LGAV! Μολις το χτυπησα! Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2021 από stcp Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) έχω την εντύπωση ότι το approach phase ενεργοποιείται μόνο του αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος. Στην πραγματικότητα πάντως το TOGA είναι κουπί στα thrusters και το πατάς με τον αντίχειρα αν θυμάμαι καλά και κάνει κάποια πράγματα μόνο του γιατί στο GA έχεις να κάνεις αρκετά πράγματα σε μικρό χρονικό διάστημα και σε χαμηλό altitude. Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2021 από Επισκέπτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stcp Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2021 3 ώρες πριν, yiannis1991 είπε έχω την εντύπωση ότι το approach phase ενεργοποιείται μόνο του αλλά δεν είμαι 100% σίγουρος. Στην πραγματικότητα πάντως το TOGA είναι κουπί στα thrusters και το πατάς με τον αντίχειρα αν θυμάμαι καλά και κάνει κάποια πράγματα μόνο του γιατί στο GA έχεις να κάνεις αρκετά πράγματα σε μικρό χρονικό διάστημα και σε χαμηλό altitude. Το approach συνηθως ενεργοποιειται μονο του. Μπορει ομως και manually. Το κουμπι στις μανετες απενεργοποιει το autothrottle. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2021 (επεξεργασμένο) 13 λεπτά πριν, stcp είπε Το approach συνηθως ενεργοποιειται μονο του. Μπορει ομως και manually. Το κουμπι στις μανετες απενεργοποιει το autothrottle. Ξέρω, υπάρχει και ένα άλλο για το TOGA. Βασικά το 737 είχα στο μυαλό μου που το πατάς με τον δείκτη όχι με τον αντίχειρα που είπα πριν. https://i.stack.imgur.com/IABgo.png Επεξ/σία 30 Οκτωβρίου 2021 από Επισκέπτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stcp Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2021 Δεν υπαρχει τετοιο button στο Α32Χ. Το TOGA ενεργοποιειται με τη μανεττα τερμα μπροστα και αναλογως αν ειναι το configuration για ΤΟ ή landing (approach=GA). Δε με βλεπω να προλαβαινω σημερα να δω το LGAV... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2021 Σωστός, αυτό υπέθεσα και εγώ. Στα του game έχουν φτιάξει κάτι προς το καλύτερο με το traffic; Βλέπω πολύ πράμα να πετάει, ειδικά κοντά σε μεγάλα αεροδρόμια χαμός. Ή ίσως επειδή αυξάνονται γενικά οι πτήσεις όσο προχωράνε τα εμβόλια του covid και αίρονται περιορισμοί.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2021 Ξέρει κανείς από τον AP του 320; Προς το τέλος της πτήσης μόλις μπήκε στο approach phase άλλαξε από μόνο του σε HDG αντί για NAV και δεν μπορούσα με τίποτα να το γυρίσω σε nav (πρέπει να πατήσεις προς τα πάνω το knob του heading). Είναι φυσιολογικό αυτό; Στο gps είχε δύο γραμμές. Μια συμπαγή πράσινη που είναι το flight plan και μια διακεκομμένη που είναι το HDG Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2021 15 ώρες πριν, stcp είπε ΗΡΘΕ!!! https://www.flytampa.org/lgav.html Στα 20Ε. Ανυπομονω να το δω!!!🤪 15,5 περίπου ευρώ από Orbx, αγοράσθηκε πάραυτα και βάζω να το χαζέψω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stcp Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2021 "Τα σπαει" το LGAV της Flytampa. Πολυ θετικη η πρωτη εντυπωση. Και ειναι v. 1.0 ακομα... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2021 Ναι, νομίζω ότι είναι αρκετά καλή δουλειά. Πήρα το 152 και έκοβα βόλτες 1000 πόδια πάνω από τα μαγαζιά (ΙΚΕΑ, Factory κλπ) για να θυμηθώ τα νιάτα μου που πήγαινα για ψώνια εκεί γύρω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stcp Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2021 Share Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2021 Με το που με φορτωνει στο gate Β9 και βλεπω μπλε φυσσουνα με ταμπελα "Τραπεζα Πειραιως" στα αριστερα μου, λεω εχουν κανει δουλεια αυτοι! Επιτελους signs που διαβαζονται στους taxiways, λεπτομερεια στην πιστα και στο διαδρομο, αλλα και εξω απο τα τερμιναλ...ξενοδοχειο, parking, τρομερη λεπτομερεια με αποδεκτο κοστος σε fps. Λιγο πρασινο παραπανω εχει μονο νομιζω... Αξιζει! Με αυτο το addon, το τελευταιο update και το A32NX για εμενα το FS στα καλυτερα του! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stcp Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2021 Στις 30/10/2021 στις 10:08 ΜΜ, yiannis1991 είπε Ξέρει κανείς από τον AP του 320; Προς το τέλος της πτήσης μόλις μπήκε στο approach phase άλλαξε από μόνο του σε HDG αντί για NAV και δεν μπορούσα με τίποτα να το γυρίσω σε nav (πρέπει να πατήσεις προς τα πάνω το knob του heading). Είναι φυσιολογικό αυτό; Στο gps είχε δύο γραμμές. Μια συμπαγή πράσινη που είναι το flight plan και μια διακεκομμένη που είναι το HDG Λοιπον, το ειδα κι εγω αυτο σημερα. Στο LGAV συγκεκριμενα. Μολις ξεκινησε το approach BIBE ταδε για 21R ILS, μπηκε σε heading mode και δεν ξαναγυρναγε σε NAV. To πηγα manually ακολουθωντας το ιχνος του approach και εκανε capture το localiser και συνεχισε την ILS approach κανονικα. Για bug μου φαινεται. Δεν ξερω αν συμβαινει σε αλλα aproaches/airports. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 Share Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2021 9 ώρες πριν, stcp είπε Λοιπον, το ειδα κι εγω αυτο σημερα. Στο LGAV συγκεκριμενα. Μολις ξεκινησε το approach BIBE ταδε για 21R ILS, μπηκε σε heading mode και δεν ξαναγυρναγε σε NAV. To πηγα manually ακολουθωντας το ιχνος του approach και εκανε capture το localiser και συνεχισε την ILS approach κανονικα. Για bug μου φαινεται. Δεν ξερω αν συμβαινει σε αλλα aproaches/airports. Ναι λογικά είναι bug μου έχει συμβεί και σε άλλα αεροδρόμια και σε rnav approach. Και σε heading mode γίνεται η δουλειά κούτσα στραβά αλλά το θέμα είναι τι κάνεις όταν έξω βρέχει άπειρα, visibility 500ft, και είσαι στα 2000ft altitude και ξαφνικά βγαίνει από nav; Ε εκεί χάνεις τα αυγά και τα πασχαλιά και κάνεις GA Τότε εκτίμησα την απουσία first officer καθώς έχεις 10 πράγματα να κάνεις σε μικρό χρονικό διάστημα και σε χαμηλό ύψος ενώ ταυτόχρονα το πετάς και με τα χέρια. Εν τέλη safe landing στην δεύτερη απόπειρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2021 Και Σκιάθος στο MSFS μέσω Orbx στα 15 ευρώ, παρ' ότι υπάρχουν ήδη δύο πολύ αξιόλογες freeware προτάσεις σε flightsim (η πρώτη από JasonGR). Η διαφορά του Orbx είναι ότι δεν έχουν κάνει model μόνο το αεροδρόμιο αλλά και μεγάλο μέρος των περιχώρων, της πόλης κλπ. Νομίζω ότι θα το τσιμπήσω την επόμενη φορά που θα τύχει να πάω προς τα εκεί, γιατί προς το παρόν βολοδέρνω κάπου στα νότια της Αλγερίας. 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2021 Μέλος Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2021 ...αλλά πριν τη Σκιάθο λέω να πάρω τα 2 addons της Seafront για καράβια (Enhanced AI και Global Shipping), γιατί βαρέθηκα τις άδειες θάλασσες. Το GAIST freeware addon μπορεί να βάζει άπειρα νέα πλοία στο MSFS αλλά τι να το κάνεις αν όλος ο Σαρωνικός έχει μόνο 2-3 καράβια. Οπότε θα τα βάλω να τρέχουν όλα μαζί και ό,τι γίνει. Θεωρητικά το Global Shipping είναι incompatible με το GAIST αλλά δεν με νοιάζει, το πολύ πολύ να τρακάρουν τα βαπόρια. Έχουμε και το πρώτο update του Flytampa LGAV αλλά δεν βρήκα κάπου changelog. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα