Προς το περιεχόμενο

Microsoft Flight Simulator 2020 [PC]


nzeppos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

13 ώρες πριν, stcp είπε

Καλημερα!

Ευτυχης(?) κατοχος απο χτες του  σετ Thrustmaster Airbus officer pack (stick & throttle quadrant). Εχοντας διαβασει κριτικες και πολλα posts σε support forums ημουν σιγουρος οτι θα μπω σε μπελαδες. Προς ευχαριστη εκπληξη ολα λειτουργουν καλως out of the box. 2 θεματα μονο υπαρχουν, τα οποια αναφερονται συχνα και απο αλλους χρηστες:

1. Αν πατησεις ESC για pause και επανελθεις το αεροσκαφος εμφανιζεται ξαφνικα με full flaps.

2. Ενω το throttle λειτουργει κανονικα, με τα dents και το reverse thrust, χωρις ασυμμετριες και αλλα που παραπονιουνται πολλοι, η αποσταση αναμεσα στο Idle και στο CLB dent ειναι μικρη. Αποτελεσμα μια κινηση χιλιοστου στις μανετες εκτοξευει το throttle. Θα προσπαθησω να πειραξω τις καμπυλες ευαισθησιας για να μην εχει αυτην την εκθετικη συμπεριφορα, φοβαμαι ομως οτι ετσι θα μετακινηθουν τα CLB/MCT/TOGA απο τη σωστη τους θεση (στα dents).

Αν εχει καποιος το airbus officer pack  ας μας πει την εμπειρια του και με τι settings το δουλευει. 

Χρησιμοποιω την τελευταια εκδοση του Flybywire A320NX.

Λοιπον, εαν καποιον ενδιαφερει:

1. Το θεμα με το Esc και τα flaps λυθηκε. Υπαρχει by default mapped για τα flaps το add on του quadrant που πωλειται χωρια (και δεν εχω) και δημιουργει προβληματα. Το εκανα clear και μια χαρα.

2. Το θεμα του throttle ειναι δυσκολο...Εφαγα πανω απο 2 ωρες να πειραζω τις καμπυλες ευαισθησιας. Οταν ομαλοποιειται το thottle χανονται τα dents. Επομενως διαλεγεις και παιρνεις. Προσωπικα προτιμησα τα dents. Ελπιζω κατι να γινει με καποιο update γιατι ειναι η μονη παραφωνια σε ενα πολυ καλο σετ για οποιον πεταει το Α320. Το στικ ειναι εκπληκτικο στην αισθηση και ακριβες.

Κατα τα αλλα με το bug με το lift που μας εφερε το UK update ηταν οτι πρεπει για να ασχοληθω με τα χειριστηρια, αφου οι προσγειωσεις ειναι για κλαμματα: Το A320 δεν κατεβαινει με τιποτα! Διαβασα μεσα στη βδομαδα θα το φτιαξουν με νεο update.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σκεφτομαι να προχωρήσω στην αγορα των παρακατω,ποια η γνωμη σας;
Σε μια 5ετια θα εχω δικο μου μεγαλο δωματιο και εκει θα στήσω σωστο σετ :)    1213-vert.jpg.ced071e9a5b86a3749b46db58431ddd0.jpg
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλημερα!

Λεμε "με γεια" για τα πεταλια? 😉

 

Οι καμπυλες που δειχνεις ειναι για το throttle. Σε εμενα το sensitivity στο 88 ειχε σαν αποτελεσμα το mct να μπαινει μεταξυ clb και mct. Στο 82%  ειναι μια χαρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 28/2/2021 στις 10:31 ΠΜ, psaras είπε

Σκεφτομαι να προχωρήσω στην αγορα των παρακατω,ποια η γνωμη σας;
Σε μια 5ετια θα εχω δικο μου μεγαλο δωματιο και εκει θα στήσω σωστο σετ :)   

Καλώς να σου έρθουν. Νομίζω ότι είναι όλα μια χαρά επιλογές και αποτελούν το σημαντικότερο βήμα για να ανέβει επίπεδο ρεαλισμού κάποιος που θέλει να ασχοληθεί λίγο παραπάνω. Είναι τα περιφερειακά που μας ξεκολλάνε επιτέλους από το κλασικό τρίπτυχο HOTAS-πληκτρολόγιο-ποντίκι. Και φυσικά χρειάζονται χώρο, το πιο σημαντικό απ' όλα είναι ο χώρος ώστε η εγκατάσταση να είναι μόνιμη και να μην πρέπει να στήνεις ή να μαζεύεις περιφερειακά ή καλώδια κάθε φορά που βάζεις MSFS. Όταν στο μέλλον με το καλό αποκτήσεις ακόμα μεγαλύτερο δωμάτιο, τότε πιθανολογώ ότι ένα καλύτερο σετ θα προσφέρει μεν καλύτερη εμπειρία αλλά η διαφορά από αυτά που παρήγγειλες τώρα θα είναι μικρότερη σε σχέση με το άλμα από HOTAS-πληκτρολόγιο-ποντίκι στα παραπάνω Logitech.

Τα πετάλια προσφέρουν εντελώς διαφορετική εμπειρία στο taxiing και (υπό προϋποθέσεις) στην ίδια την πτήση, ανάλογα φυσικά και με το αεροσκάφος που προτιμάς. Στα airliners με τους 3-axis autopilots, το yaw εν ώρα πτήσης ελέγχεται αυτόματα ενώ στο έδαφος χρησιμοποιούν περισσότερο το tiller παρά τα πετάλια. Σε ελαφρότερα αεροπλάνα όμως βρίσκουν συχνότερη χρήση.

Όπως και να έχει είναι άλλο πράγμα να χρησιμοποιείς τα πετάλια για να κάνεις μια προσγείωση με crosswind, να κρατάς το centerline κατά την απογείωση ή να φρενάρεις απαλά με διαφορετική πίεση σε δεξί-αριστερό πετάλι για να πέσεις στους 10 κόμβους πριν μια στροφή στο taxiing και άλλο πράγμα να κάνεις τα ίδια στρίβοντας το stick ή πατώντας κουμπάκια στο πληκτρολόγιο (ή, ακόμα χειρότερα, βάζοντας auto-rudder). Το καταλαβαίνω όταν καμια φορά θέλω να δοκιμάσω κάτι στα γρήγορα και βαριέμαι να συνδέσω τα πετάλια, οπότε στρίβω/φρενάρω με το στικ. Μετά από ένα λεπτό απορώ με τον εαυτό μου πως είχα συνηθίσει έτσι όλα αυτά τα χρόνια χωρίς πετάλια, μιας και τα Logitech τα έχω λίγους μήνες μόνο.

Με το δε yoke είναι σαν να βάζεις άλλο "παιχνίδι" πραγματικά. Το κατάλαβα από τα πρώτα δευτερόλεπτα που δοκίμασα το Honeycomb, ειδικά για το pitch. Αν μου έλεγες πως είχες τη δυνατότητα να αγοράσεις μόνο ένα από τα παραπάνω περιφερειακά και ποιο να ήταν αυτό, θα σου πρότεινα ανεπιφύλακτα "το yoke". Και αμέσως μετά το throttle quadrant προφανώς. Είναι πιθανό ότι σύντομα θα μπεις στον πειρασμό να πάρεις και δεύτερο ίδιο throttle, για να μπορείς να τα βάλεις δίπλα-δίπλα και να έχεις τους περισσότερους μοχλούς που απαιτούνται για 2 ή 4 κινητήρες, μαζί με spoilers και flaps.

Τα υπόλοιπα ναι μεν δεν είναι απολύτως απαραίτητα αλλά προσφέρουν τόσο σημαντική ευκολία και τόσο μεγάλο immersion, που πιστεύω μετά από λίγο δεν θα μπορείς χωρίς αυτά. Εδώ ένα ταπεινό Stream Deck πήρα εγώ πριν λίγες μέρες και πλέον δεν μπορώ να πετάξω χωρίς αυτό, αφού έχω βάλει σχεδόν όλες τις βασικές λειτουργίες πάνω του οπότε ελέγχω τα περισσότερα συστήματα από εκεί. Άλλο πράγμα να ψάχνω να βρω το ποντίκι για να κάνω pixel hunting σε μια απλή ρύθμιση στο 3D cockpit και άλλο να μπορώ να την ελέγξω απευθείας από τα physical κουμπιά του Stream Deck:

Spoiler

 

image.png.29444984051f53e9dccc14451ab1770b.png

image.png.c513fccb20d945f0ed4bb167d386de01.png

image.png.34c26b15703b89da6e2889c10edf9d2e.png

image.png.b5a5fff73531344e8158e77612f9b793.png

(το τελευταίο screenshot είναι προσωρινή λύση ανάγκης γιατί δεν έχω κουμπωμένο μόνιμα το Radio Panel)

 

Τι να πουν κι όσοι με πολύ κόπο και μεράκι έχουν στήσει συστήματα με έξτρα οθόνες, αυτοματισμούς με arduino, mobiflight και διάφορα εξειδικευμένα περιφερειακά...

Κατά τ' άλλα είχαμε σήμερα το hotfix του 1GB για τα flaps:

Αναφορά σε κείμενο

General

  • Fixed the flaps issue that was introduced in World Update 3
  • Fixed the photogrammetry for Southampton and Portsmouth

Developer mode

  • Fixed Scenery Editor crashes when loading BGLs with Projected Meshes
  • Fixed BGL backward compatibility issue with light rows

 

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Σε άλλα νέα:

  • Η αποστολή του Honeycomb Bravo μεταφέρθηκε δυο βδομάδες (για 23+ Μάρτη), αφού η Aerosoft λέει έχει καθυστέρηση το βαπόρι που θα πιάσει στο Αμβούργο. Τουλάχιστον δίνουν ουσιαστικά updates χωρίς να τους ρωτήσεις. Από το τίποτα κάτι είναι κι αυτό.
  • Αύριο θα φανεί αν ο Κωτσόβολος θα στείλει τελικά την 6800ΧΤ (να το δω και να μην το πιστέψω), μπας και θαυμάσουμε επιτέλους το MSFS όπως πρέπει να είναι. Γιατί τόσους μήνες πόνεσαν τα μάτια μου με την R290 του 2014, ειδικά τώρα τελευταία που το έχω σε scale 80 για να ανεβάζω τα fps και κάνουν πουλάκια τα μάτια μου να δουν τις ενδείξεις των οργάνων.

Ξέρω πως για τα παραπάνω δεν καίγεται κανένας ιδιαίτερα, απλώς λέω τον καημό μου επειδή έχω καμια βδομάδα να πετάξω. Όμως αφήνω τα σημαντικά νέα για το τέλος, μιας και ανακοινώθηκε επιτέλους η ημερομηνία κυκλοφορίας του πολυαναμενόμενου Aerosoft CRJ, του (υποτίθεται) πρώτου σοβαρού 3rd party payware αεροπλάνου:

Αναφορά σε κείμενο
  • The CRJ 550/700 will cost €42 (plus your local vat when applicable).
  • The CRJ 900/100 will cost €16.75 (plus your local vat when applicable).
  • The CRJ 900/1000 will require the CRJ 550/700 to be installed on the system.

900/1000 planned 6-12 weeks after the first release-

Εδώ έχει σειρά επεισοδίων με αναλυτικό review του CRJ. Αν όντως κάνει αυτά που υπόσχεται, με βλέπω να ξεκινάω μελέτη γιατί θα είναι σίγουρη αγορά. Πρώτα όμως να δω reviews γιατί δεν γνωρίζω τίποτα για τη συγκεκριμένη υλοποίηση της Aerosoft (ναι, ενώ το πραγματικό CRJ το έχω παρκαρισμένο έξω στο χωράφι μου). Νομίζω μεγάλο μέρος των manuals είναι ήδη ελεύθερα διαθέσιμο στο σχετικό forum.

ps: Άσχετο με τα παραπάνω αλλά αυτόν τον καιρό διαβάζω την αυτοβιογραφία του πιλότου της πτήσης QF32 (A380). Εξαιρετικό βιβλίο, το συνιστώ σε όποιον ενδιαφέρεται για το αντικείμενο. Αν θέλει ebook-κόπια στα αγγλικά, ας στείλει PM. Για όσους δεν είναι του διαβάσματος, η ιστορία περιγράφεται αναλυτικά σε βίντεο από τον Mentour Pilot.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 5
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι από Aerosoft, που αν δεν κάνω λάθος είναι οι επίσημοι προμηθευτές για Ευρώπη. Το λινκ λέει ακόμα για "spring 2021": https://www.aerosoft.com/en/hardware/flight-simulation/throttles/2568/honeycomb-bravo-throttle-quadrant

Ομοίως και για το Alpha yoke. Φυσικά με το χάος που γίνεται με τις αποστολές, κανένας δεν μπορεί να εγγυηθεί ακριβείς ημερομηνίες. Το κόστος του Bravo ήταν κάπου 260 μαζί με μεταφορικά. Κάπου τόσο πήγε και το Alpha από Amazon. Φτηνά δεν είναι οπότε όποιος τα πάρει καλά θα είναι να το δει σοβαρά το άθλημα. 

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ναι αλλά δεν είναι χωρίς προβλήματα. Τα switches του Alpha γενικά παίζουν χωρίς ιδιαίτερες ρυθμίσεις, πιθανώς και του Bravo. Πολλά είναι λειτουργίες που δεν κάνουν μεγάλη διαφορά γιατί τα πατάς μια φορά και μετά τα ξεχνάς (πχ starter, alternators, μπαταρία κλπ). Επίσης δεν κάνουν για όλα τα αεροπλάνα, πχ στο Cessna 172 είναι πολύ ωραία εμπειρία αλλά στα airliners ούτως ή άλλως πάλι με το ποντίκι θα τα κάνεις όλα. 

Τα announciators του Bravo πάντως (δηλαδή οι φωτεινές ενδείξεις) έχουν διαφορά θέματα, ενώ φυσικά υπάρχει πάντα το bug με το heading και το FLC, όπου αν έχεις συνδεδεμένα τα περιφερειακά της Honeycomb τότε το heading knob στο αεροπλάνο γυρίζει μόνο ανά 10 μοίρες και όχι ανά μία (ακόμα και με το ποντίκι). Ομοίως και το FLC. Υπάρχουν διάφορα workaround αλλά το ιδανικό θα ήταν να μην χρειάζονταν. Υποτίθεται θα φτιαχτεί κάποια στιγμή, ειδικά όταν καταφέρουν να συντονιστούν Asobo και Honeycomb. 

Και τα δύο είναι εξαιρετικά περιφερειακά και ό,τι καλύτερο μπορεί να πάρει κάποιος κάτω από τα 1000 ευρώ. Το πρόβλημά τους είναι η χαμηλή διαθεσιμότητα. Επίσης αν πετάς Airbus τότε δεν έχουν τόσο νόημα, καλύτερα απευθείας στο σετ της Thrustmaster. 

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλημέρα παιδιά! Σκέφτομαι σε βάθος 3ετίας περίπου, αν όλα πάνε καλά, να φτιάξω ένα σωστό setup με yoke, pedals, engine controls, fmc, το panel για τον autopilot αν υπάρχει και πιθανώς και head tracking. Πόσο περίπου πάνε όλα αυτά για να έχω μία ιδέα;

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Χωρίς να είμαι ειδικός σε τέτοιες εγκαταστάσεις, εξαρτάται πάρα πολύ από το τι εννοείς "σωστό". Αν μιλήσουμε για κάτι αντίστοιχο για setup τιμονιέρων που έχω ασχοληθεί λίγο περισσότερο, με το "σωστό" άλλοι εννοούν ότι θέλουν να βάλουν direct drive wheel (που έχει 2 χιλιάρικα) και άλλοι Logitech G29 (που έχει 2 κατοστάρικα). Ομοίως για πετάλια, λεβιέδες ταχυτήτων, οθόνες κλπ.

Αν υποθέσουμε ότι το πρώτο cockpit που στήνει κάποιος δεν είναι του πεντοχίλιαρου αλλά ξεκινάει από πιο χαμηλά για να αναβαθμίσει σιγά-σιγά, πιθανολογώ ότι κατ' ελάχιστον θα έπρεπε να ξεκινήσεις από αυτά που αναφέραμε στις προηγούμενες σελίδες. Δηλαδή Logitech ή Honeycomb για yoke-throttle quadrant-pedals. Θα προτείνω το δεύτερο, με συνολικό κόστος γύρω στα 700 ευρώ (της Logitech ίσως γύρω στα 500-600 ανάλογα αν πάρεις ένα quadrant ή δυο).

Συν τα έξτρα της Logitech για radio panel, autopilot panel και ίσως 2-3 LCD οθόνες multi-instrument panel. Πες γύρω στα 1000-1200 μέχρι εδώ. Επίσης αν σου περισσεύει ένα 10άρι tablet στο πλάι σαν αυτό που έχουν τα airliners για charts κλπ, αλλιώς αγοράζεις ένα πολύ φτηνό ή μεταχειρισμένο.

Για head tracking υπάρχουν πάντα τα (πανάκριβα) Tobii Eye Tracker και TrackIR, όμως μπορεί να γίνει δουλειά και με συνδυασμό απλής webcam με open source software (opentrack), που είχα δοκιμάσει πριν κάτι μήνες με σχετικά καλά αποτελέσματα. Κάπου είχα αφήσει ένα post με το πως ακριβώς το έστησα και το σέταρα. Οπότε μέχρι εδώ είσαι στα 1200-1400.

Για VFR πτήσεις φυσικά υπάρχει και η περίπτωση του VR που κερδίζει διαρκώς έδαφος, με πρώτη προτίμηση το headset HP Reverb G2 (νομίζω έχει γύρω στα 600 ευρώ). Για IFR δεν ξέρω πόσο βολεύει αυτό το πράγμα. Τώρα με την 6800XT μπορώ πλέον να σκεφτώ και την περίπτωση του VR κάποια στιγμή, αν και προσωπικά θα προτιμούσα να πάρω πρώτα (βλ. κάποτε) την 49άρα Odyssey G9 ή αντίστοιχη.

Αν βέβαια με το "fmc, το panel για τον autopilot" εννοείς τις πιο εξειδικευμένες έτοιμες λύσεις που κυκλοφορούν, με MCDU panels και cockpit components ελεγχόμενα από Arduino σαν αυτά που έχει πχ η cpflight.com, τότε το κόστος αυξάνει εκθετικά. Θεωρώ ότι πριν κάποιος αρχίσει να κοιτάει τέτοια πράγματα, θα πρέπει να αποφασίσει με τι θέλει να πετάει γιατί δεν γίνεται να δώσεις 500+ ευρώ για ένα VRinsight CDU panel αν θες να πετάς 50% με GA αεροπλάνα (πχ C172) και 50% με Β737.

Οπότε σαν μίνιμουμ κόστος για αυτά που είπες, νομίζω μια τάξη μεγέθους γύρω στα 1400 ευρώ είναι ρεαλιστική. Φυσικά το πιο σημαντικό απ' όλα είναι ο χώρος, είναι το μόνο που δεν αγοράζεται, τουλάχιστον όχι τόσο φτηνά!

Επεξ/σία από nzeppos
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...