Προς το περιεχόμενο

Microsoft Flight Simulator 2020 [PC]


nzeppos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 hours ago, nzeppos said:

Bugs παντού, είναι ατέλειωτα, ένα εντομοκτόνο ρε παιδιά.

Cyberpunk 2077: - Hold my beer... :P

Επεξ/σία από Parapas
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 ώρες πριν, nzeppos είπε

Ευχαριστώ για την πρόσκληση και πολύ ευχαρίστως να συμμετέχω κι εγώ αν τα καταφέρω (αν μου το επιτρέψουν οι μικρές δηλαδή), αλλά αυτό το Caravan είναι σίγουρο ότι δουλεύει σωστά; Το φόρτωσα μόλις τώρα για να του ρίξω μια ματιά και βλέπω διάφορα προβλήματα που αν κατάλαβα καλά δημιουργήθηκαν από το τελευταίο patch. Από cosmetic issues (πχ. το yoke δεν κινείται και δεν κρύβεται) μέχρι το MFD που πρακτικά δεν μπορώ να το ανάψω και άρα δυσκολεύει πάρα πολύ η κατάσταση.

Τα ίδια που περιγράφουν κι εδώ :https://forums.flightsimulator.com/t/caravan-problems-since-update/339238/5

Τελικά ήταν bug που προκλήθηκε από το real life checklist που διανέμεται από το https://www.flightsimhangar.co.uk/

Ούτως ή άλλως δεν τα κατάφερα για τις 8 τελικά, αλλά μπήκα καμια ώρα αργότερα και παρακολούθησα μεγάλο μέρος του live stream. Πολύ ενδιαφέρον. Μπήκα στο Discord group οπότε επιφυλάσσομαι για την επόμενη φορά, παιδιών επιτρεπόντων.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα και Χρόνια Πολλά!

Ασχολήθηκα λίγο με το FS 2020 αυτές τις μέρες που είχα χρόνο και αν και (σχετικά) έμπειρος simmer έχω κάποιες απορίες...

Εσείς που ασχολείστε περισσότερο καιρό δώστε φώτα!

1. Καταρχήν, πετώντας Ελλάδα με το Α320 neo IFR, στα περιφερειακά αεροδρόμια (πχ Καβάλα, Σάμο, Σαντορίνη) περιμένεις vectoring για final approach αιωνίως...Για Σάμο σήμερα έλαβα το μήνυμα "maintain present heading and altitude, expect vectors...blah blah blah..." κόντευα να φτάσω στα βάθη της Ανατολίας και το vectoring δεν ήρθε ποτέ. Στην Καβάλα το ίδιο, για να λάβω landing clearance αναγκάστηκα να γυρίσω VFR. Σκέφτομαι αν είναι θέμα του ΑΤC ή χρειάζεται πιο προσεκτική επιλογή STAR...και αν είναι θέμα ATC αφορά άραγε την Ελλάδα? (ΗΠΑ δεν έχω πετάξει, ανέκαθεν ήταν πιο προσεγμένο στις ΗΠΑ το FS). Aυτό το θέμα ρίχνει κατακόρυφα την εμπειρία σε ένα κατά τα άλλα εξαιρετικό FS.

2. Δεν έχω βρει πουθενά 2 αγαπημένα μου features στα παλαιότερα FS: Το instant replay και τη δυνατότητα να ξεκινάς κάθε φορά εκεί που σταμάτησες την τελευταία φορά (έδινε μια συνέχεια).

3. Δεν έχω βρει επίσης πως μπορείς να υποβάλλεις 2ο σχέδιο πτήσης και να συνεχίσεις IFR (πχ πτήση επιστροφής) χωρίς να βγεις στο κεντρικό menu κ να αρχίσεις από την αρχή. Γίνεται?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

1. Είναι θέμα ATC. Ακόμα και στην Ελλάδα γενικά όπου υπάρχει STAR, μπορείς να το βάλεις σαν επιλογή στο αρχικό flight plan ή να το βρεις στο FMS εν ώρα πτήσης. Είναι λίγες οι περιπτώσεις που έβρισκα STAR σε Navigraph ή αλλού και δεν υπήρχε μέσα στο MSFS. Άρα υπάρχει στη βάση δεδομένων του παιχνιδιού. Το θέμα όμως είναι κατά πόσο εφαρμόζεται από το ATC. Άλλες φορές δουλεύει αξιοπρεπώς, άλλες φορές σε αφήνουν στη μοίρα σου ή δίνουν λάθος altitudes.

Αν όμως το θυμάμαι καλά, η μόνη λύση είναι να ζητάς συνέχεια vectors μέχρι το approach χωρίς να περιμένεις να στο πουν από μόνοι τους και φυσικά να ακολουθείς τα altitudes που δίνει το STAR και όχι το ATC. Πάει να πει χρειάζεται αρκετό διάβασμα και προετοιμασία του flight plan πριν από κάθε προσπάθεια. Ακόμα και με turboprops που πετάω (πιο απλά από το A320, ειδικά έτσι όπως τα έχουν κάνει στο MSFS), τυπικά χρειάζομαι τουλάχιστον μισή με μία ώρα προετοιμασία για κάθε καινούρια πτήση πριν καν μπω στο cockpit.

Ακολουθεί τυπικό παράδειγμα πρόσφατης πτήσης Αγγλία-Ισλανδία με King Air 350. Είναι το flight card που έχω δανειστεί από OAV.gr, βάζοντας λίγες δικές μου αλλαγές πάντα σε συνδυασμό με Navigraph charts και βοήθεια από Little Navmap. Πρόσφατα πρόσθεσα κι άλλες πληροφορίες (LOC/VOR frequencies κλπ). Χωρίς το παρακάτω δεν τολμάω να απογειωθώ.

1609022569472-1fa4c90f-b3c2-4dc4-a4cc-65445cd560e6.jpg.306da5490a49baeba2879190d9c67630.jpg

Εναλλακτικά μπορείς σταδιακά να απενεργοποιήσεις εντελώς το ATC και να βάλεις Pilot2ATC, όπως έχω κάνει εγώ αφού το τελευταίο έχει πολλές περισσότερες δυνατότητες και ικανοποιητική ακρίβεια. Δεν είναι βέβαια δωρεάν αλλά δίνει μια βδομάδα trial για να δεις αν σου κάνει. Θεωρητικά μπορεί να χρησιμοποιηθεί χωρίς voice αλλά το ιδανικό είναι η αμφίπλευρη επικοινωνία καθώς προσδίδει μεγαλύτερο ρεαλισμό. Από τότε που έβαλα Pilot2ATC, έχει πάψει να με απασχολεί το μαμήσιο ATC (που δυστυχώς θέλει πολλή δουλειά ακόμα, δεν μου φαίνεται να έχει εξελιχθεί ιδιαίτερα από εποχής FSX).

2. Instant replay δεν υπάρχει ακόμα, νομίζω έχει ζητηθεί από πολλούς να προστεθεί σαν feature σε μελλοντικό update. Το τελευταίο που έχω διαβάσει είναι ότι θα μπει κάποια στιγμή τον Ιανουάριο και θα ονομάζεται Flight Control Replay.

Το δεύτερο που λες δε είμαι σίγουρος ότι το καταλαβαίνω. Εννοείς να θυμάται στο χάρτη που είχες σταματήσει τελευταία φορά χωρίς να χρειάζεται να το βάλεις με το χέρι; Δεν νομίζω να γίνεται αυτό. Ωστόσο δεν είναι κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα, αφού μπορείς απλώς να το βάλεις από μόνος σου αν θυμάσαι που ήσουν. Αυτό κάνω συνέχεια λόγω OnAir Company, μιας και η κάθε πτήση είναι συνέχεια της προηγούμενης.

3. Χωρίς να το έχω δοκιμάσει ποτέ, έχω την εντύπωση ότι μπορεί να γίνει αν φτιάξεις τη διαδρομή στο FMS βάζοντας χειροκίνητα τα waypoints και επιλέγοντας "request clearance for instrument FP" στο ATC. Αν όντως λειτουργεί, τότε θα βολεύει για σχετικά μικρές διαδρομές. Για κάτι μεγαλύτερο νομίζω θα είναι φασαρία αφού δεν μπορείς να δηλώσεις airways αλλά πρέπει να βάζεις τα σημεία ένα-ένα. Το θέμα είναι να μπορούσες να το φόρτωνες σαν αρχείο pln όπως κάνεις στον χάρτη του κεντρικού μενού, κάτι που δεν γίνεται και δεν ξέρω αν θα γίνει και ποτέ (το έχει ζητήσει αρκετός κόσμος).

Αφού όμως πετάς το A320, έχω την εντύπωση ότι το Α32NX των Flybywire μπορεί να φορτώσει flight plan στο MCDU απευθείας από SimBrief μετά το τελευταίο update, κάτι που ίσως διευκολύνει τα πράγματα σε συνδυασμό με την παραπάνω επιλογή του ATC.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

12 ώρες πριν, nzeppos είπε

Το δεύτερο που λες δε είμαι σίγουρος ότι το καταλαβαίνω. Εννοείς να θυμάται στο χάρτη που είχες σταματήσει τελευταία φορά χωρίς να χρειάζεται να το βάλεις με το χέρι; Δεν νομίζω να γίνεται αυτό. Ωστόσο δεν είναι κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα, αφού μπορείς απλώς να το βάλεις από μόνος σου αν θυμάσαι που ήσουν. Αυτό κάνω συνέχεια λόγω OnAir Company, μιας και η κάθε πτήση είναι συνέχεια της προηγούμενης.

Στο FSX πχ υπηρχε η επιλογη καθε φορα που το ξεκινας να σε βγαζει αυτοματα εκει που ειχες σταματησει την τελευταια φορα πχ A320 στη Β11 του Βενιζελου cold and dark ή ο,τι αλλο...Φορτωνες το νεο flightplan κι εφευγες. Ειχε μια αισθηση συνεχειας, σαν career. Στο FS2020 θα ηταν ωραιο να υπηρχε, να ξεκινας με τη φυσουνα κολλημενη στο αεροπλανο, αφου σε ξεκιναει ανευ και πρεπει να ζητησεις να στην κολλησουν κ μετα για να φυγεις να την ξαναπαρουν.

Κατι αλλο που δεν ξερω αν γινεται και πως και θα ηταν ωραιο, ειναι αν η ΑΙ κυκλοφορια στα αεροδρομια που ειναι με generic χρωματα μπορουσε να γινει με πραγματικα liveries. Πχ στο LGAV δεν υπαρχει ουτε ενα αεροσκαφος της Αegean, θα ηταν ωραιο να υπηρχαν "πραγματικες" εταιρειες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, psaras είπε

Βλεπω το Mooney M20R Ovation by Carenado 40% κατω το εχει παρει καποιος,προσφερει αραγε κατι παραπανω απο τα υπαρχοντα αεροσκαφοι?

Προχθές αγόρασα το CT182T της Carenado με ίδια έκπτωση. Δεν είναι κακό αλλά δεν μπορώ να πω οτι ξετρελάθηκα κιόλας. Έπρεπε όμως να το κάνω για να το έχω στις πτήσεις της OAV (επίσης το 182 λόγω του turbo κινητήρα των 230 ίππων μπορεί να κάνει climb εν αντιθέσει με το απλό 172 που δεν πάει μία).

Σε κάποιες κριτικές που διάβαζα, πολλοί έλεγαν ότι αν κάποιος θέλει να πάρει ένα από τα δύο της Carenado, θα ήταν καλύτερα να προτιμήσει το Mooney. 

Νομίζω όμως θα χρειαστεί να δεις και καναδυο reviews στο YouTube για να ξέρεις τι να περιμένεις. 

Αν και το Mooney Bravo ήταν μακράν το αγαπημένο μου αεροπλάνο στο FSX, προσωπικά απέρριψα αμέσως την αγορά του M20R λόγω steam gauges. Μπορεί κάποιοι να τα προτιμούν, αλλά εγώ πλέον είμαι φουλ glass cockpit. Όσες πιο πολλές οθόνες τόσο καλύτερα, αρκεί να έχουν όλες τις λειτουργίες τους και να μην είναι πετσοκομμένες όπως πχ του King Air 350i (για το οποίο btw έχω ανανεωμένες checklists, τόσο για του MSFS, όσο και για το πραγματικό. Όποιος ενδιαφέρεται ας μου γράψει). 

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα και χρόνια πολλά σε όλους!

Δοκίμασα το vr με oculus quest, πολύ καλό, δουλεύει και το virtual desktop και μπορείς να παίζεις χωρίς καλώδια.

Βέβαια το πρακτικό της υπόθεσης αν πετάς σε πχ Α320 δεν είναι και πολύ βολικό γιατί παιδεύεσαι με το ποντίκι κι αν έχεις home cockpit δεν βλέπεις καν τα χειριστήρια σου, όμως για props/turbo props είναι φανταστικό. Μακάρι να μου περίσσευαν τα λεφτά και για μια 3090 που χρειάζεται απεγνωσμένα το vr.. Αν και νομίζω είναι sold out παντού προς το παρόν!

Επεξ/σία από nikxid
ορθογραφικά
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στο 1.12.13.0 update,στο τελος του download που κανει decompressing asobo aircaft κτλπ εχει κολλησει απο το πρωι...Δουλευει ο επεξεργαστης γυρω στο 15% αλλα προοδος καμμια.Κλεινω,ξανα ανοιγω παταω update,αρχιζει το decompress και παλι τα ιδια.Με ενα προχειρο ψαξιμο στον γκουγκλη δεν βρηκα κατι,εχει τυχει σε κανεναν σας;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μήπως έχεις τίποτα 3rd party addons στον community φάκελο; Έχω διαβάσει για περιπτώσεις που η εγκατάσταση κόλλησε επειδή σκάλωσε με κάποιο addon που είχε σχέση με το αρχείο που έβγαλε το πρόβλημα. 

Αν ναι, δοκίμασε μήπως το βγάλεις και τρέξε ξανά τον installer (κάποιοι προτείνουν ακόμα και reboot). 

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα και καλη χρονια να εχουμε.

Παρακολουθω το θεμα καιρο και εχω παιξει το παιχνιδι αρκετες φορες, ομως πολλες φορες σας βλεπω να μιλατε εδω για ATC και MCDU και STAR κλπ κλπ και δε καταλαβαινω τιποτα!
Πως μαθατε να πετατε κανονικα, να βαζετε waypoints, να κανετε σχεδιο πτησεις κλπ και οχι απλα να κανετε free roam στον κοσμο του παιχνιδιου;
Υπαρχει καποιος οδηγος, κατι τελοσπαντων που να διαβασω και να τον ακολουθησω για να καταλαβω ακριβως τι παιζει και να παιξω πιο "επαγγελματικα" και οχι σαν να παιζω απλα ενα παιχνιδι;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

28 λεπτά πριν, merkon είπε

Πως μαθατε να πετατε κανονικα, να βαζετε waypoints, να κανετε σχεδιο πτησεις κλπ και οχι απλα να κανετε free roam στον κοσμο του παιχνιδιου;
Υπαρχει καποιος οδηγος, κατι τελοσπαντων που να διαβασω και να τον ακολουθησω για να καταλαβω ακριβως τι παιζει και να παιξω πιο "επαγγελματικα" και οχι σαν να παιζω απλα ενα παιχνιδι;

Θα ξεκινήσεις με ερωτήσεις στο google και άπειρη αναζήτηση στο δίκτυο. Για αρχή ξεκίνα με την παρακάτω λίστα https://www.youtube.com/playlist?list=PLumwWCWlwh3-ea1As9uiZf9FJA0aM_Dr7 και μετά δες περιεχόμενο από 320 Sim Pilot, Chewwy94, ECGadget, flightdeck2sim, Luna's World, Q8Pilot, The Flight Sim Deck, V1-Simulations και πολλούς άλλους. Θέλει πολύ υπομονή για να μάθεις, προσωπικά λόγω X-plane πρέπει να έχω εκτυπώσει χιλιάδες σελίδες υλικού για πτήσεις. Με τον καιρό θα αρχίζεις να συνθέτεις το παζλ της πτήσης και θα γίνεσαι καλύτερος ως προς τις διαδικασίες. 
Αν έχεις παρακολουθήσει από την αρχή το θέμα θα δεις ότι έχουμε προτείνει διάφορα εργαλεία που θα σε βοηθήσουν. Σε ότι άλλο θες μας ρωτάς...

 

 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ό,τι είπε ο newlynx.

Να προσθέσω ότι ακόμα και στην πραγματικότητα, οι πιλότοι που παίρνουν το πρώτο τους license συνηθίζουν να ακούν από τους εκπαιδευτές τους ότι τελικά αυτό που πήραν είναι "license to learn" και τίποτα παραπάνω. Εννοούν δηλαδή ότι είναι τόσα πολλά αυτά που πρέπει να μάθει κάποιος στην πορεία, που αναγκαστικά τα μαθαίνει σταδιακά χτίζοντας πάνω σε προηγούμενη γνώση. Δεν είναι ότι θα κάτσει να διαβάσει ένα-δυο χρόνια και αυτόματα είναι έτοιμος για πτήσεις με κάθε μέσο και τρόπο.

Προφανώς στην περίπτωση του flight simming είναι απλούστερα τα πράγματα αλλά και πάλι απαιτείται πολύ διάβασμα και συχνά κόστος (ανάλογα πάντα με το πόσο θέλει να εμβαθύνει ασχοληθεί κάποιος). Γι' αυτό χαμογελάω σαρδόνια όταν κάποιος βάζει για πρώτη φορά ένα flight sim σαν τα MSFS, Xplane κλπ και νομίζει ότι θα παίξει ένα παιχνίδι τύπου Ace Combat με το gamepad.

Περί SID/STAR charts και άλλων IFR διαδικασιών πάντως, είναι χρήσιμο να έχεις κάπου πρόχειρο αυτό εδώ σαν reference και να ανατρέχεις κάθε φορά που το χρειάζεσαι:

https://ww2.jeppesen.com/wp-content/uploads/2019/05/Introduction-to-Jeppesen-Navigation-Charts.pdf

Δεν είναι για να το διαβάσεις τώρα (θα σου φανεί βουνό), αλλά ας υπάρχει πρόχειρο γιατί κάποια στιγμή σίγουρα θα χρειαστεί. Εννοείται πως ό,τι θέλεις το ρωτάς και ΑΝ ξέρουμε σου απαντάμε. Καλή χρονιά να έχουμε με πολλές και ενδιαφέρουσες πτήσεις!

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε mercon χρόνια πολλά! 

Θα δεις ότι οι ώρες που θα αφιερώσεις δεν θα πάνε χαμένες, ξεκίνα με vfr πτήσεις με ελικοφόρα που είναι πολύ πιο απλές και σιγά σιγά πας σε ifr και airliners.

Άσχετο, αλλά αν κάποιος θέλει livery A320 στα χρώματα της ΑΕΚ το έχω ανεβάσει εδώ: https://flightsim.to/file/5278/aek-fc

106.png

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

18 ώρες πριν, merkon είπε

Καλησπερα και καλη χρονια να εχουμε.

Παρακολουθω το θεμα καιρο και εχω παιξει το παιχνιδι αρκετες φορες, ομως πολλες φορες σας βλεπω να μιλατε εδω για ATC και MCDU και STAR κλπ κλπ και δε καταλαβαινω τιποτα!
Πως μαθατε να πετατε κανονικα, να βαζετε waypoints, να κανετε σχεδιο πτησεις κλπ και οχι απλα να κανετε free roam στον κοσμο του παιχνιδιου;
Υπαρχει καποιος οδηγος, κατι τελοσπαντων που να διαβασω και να τον ακολουθησω για να καταλαβω ακριβως τι παιζει και να παιξω πιο "επαγγελματικα" και οχι σαν να παιζω απλα ενα παιχνιδι;

Χαχα! Καλημερα και  Καλη χρονια σε ολους!

 Τι μου θυμιζεις...

FS5 καπου στα βαθη της 10ετιας του '90... Μονο USA (Η Ελλαδα δεν υπηρχε καν στο χαρτη), δεν υπηρχε καν Internet τοτε...Θελω να πεταξω με το Learjet IFR, αλλα πως??? Φιλος εχει γονεις πληρωματα καμπινας στην Ολυμπιακη. Καταφερνει κ μου βρισκει 2 (ληγμενους) χαρτες της Jeppesen για USA. Τους απλωνω στο πατωμα και αρχιζω να περιεργαζομαι τα "κινεζικα" που γραφαν πανω...Σιγα σιγα αρχισα να αποκρυπτογραφω καποια πραγματα και καταφερα να κανω την πρωτη μου μακρινη πτηση ακολουθωντας μονο ραδιοφαρους! Next Level!

Νομιζω οτι ολα ξεκινουν απο το μικροβιο της πτησης. Πιστευω ολοι οσοι ασχολουνται σοβαραμε το FS εχουν ενα απωθημενο!

Btw, με ευκαιρια την πρωινη καταιγιδα στην Αθηνα ειπα να κανω μια πτηση προς LGAV. Προς απογοητευση, ενω ο καιρος ηταν LIVE υποτιθεται, λιακαδα με αερακι στο LGAV! Δεν ξερω γιατι, συνηθως τον πετυχαινει τον καιρο...

 

 

 

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...