Προς το περιεχόμενο

Microsoft Flight Simulator 2020 [PC]


nzeppos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν το θυμάμαι αυτό με την απογείωση να σου πω την αλήθεια γιατί έχω καιρό να πετάξω με μαμήσιο ATC, επιπλέον συνήθως χρησιμοποιώ SIDs και ξέρω από πριν τι θα κάνω, τα έχω γράψει σε χαρτί. Για το heading που λες πάντως, αν το καταλαβαίνω καλά είναι αυτό που πρέπει να έχεις ανάμεσα στα waypoints, δηλαδή το heading που θα πιάσεις μόλις περάσεις το waypoint. Νομίζω είναι εύκολο να το καταλάβεις αν το συγκρίνεις και με το bearing που σου δείχνει το PFD/MFD για το κάθε waypoint (δηλαδή που είναι το σημείο σε σχέση με εσένα, σαν να λέμε 180 μοίρες bearing είναι πίσω σου, 6 o'clock).

Τα headings γενικά μπορούν να είναι ό,τι νούμερο θέλουν αν θυμάμαι καλά από SIDs. Ακόμα όμως κι αν δεν αναφέρεται κάτι συγκεκριμένο, αν περάσεις το flight plan στο Little Navmap (χωρίς το οποίο δεν θα έπρεπε να πετάει κανένας) θα σου δείχνει στο χάρτη το heading ανάμεσα στα waypoints. Τώρα γιατί το ATC τα δίνει σε πολλαπλάσια, δεν είμαι σίγουρος. Ούτως ή άλλως όμως ποτέ δεν είναι εντελώς ακριβή γιατί έχεις και τον πλάγιο αέρα που σε βγάζει εκτός πορείας, οπότε στο περίπου το πας και διορθώνεις μέσω ADF/VOR ή GPS.

Αναφορά σε κείμενο

Πολύ ωραίο αεροσκάφος πράγματι, ειδικά σε ifr low airways. Έχω μια πτήση για μετά από Βελιγράδι στην Βασιλεία στα 14000 cruise πάνω από τις Άλπεις, θα είναι φοβερά. Ελπίζω να προλάβω να παίξω πριν τις 5 το απόγευμα να είναι μέρα..

Ισχύει, όλα αυτά τα turboprop είναι υπέροχα για τέτοιες πτήσεις σε αυτά τα flight levels. Όσο για τη μέρα, πραγματικά ρε φίλε κι εδώ τα ίδια. Κάθε μέρα λέω να βάλω νωρίς να προλάβω έστω το σούρουπο, αλλά μία με τις δουλειές, μία με τα παιδιά, έχω καταντήσει βρυκόλακας. Μόνο βράδυ πετάμε πια μέσα στο μαύρο σκοτάδι και τη βροχή (πολλή βροχή σε ανατολική Αγγλία και Σκωτία, μια βδομάδα το παλεύω να περάσω απέναντι να πάω ΗΠΑ επιτέλους).

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ τις ώρες που παίζω ψάχνω να βρω μέρα κάπου στο κόσμο, προχθές έπαιξα στην Αυστραλία και χθες στον Καναδά (πάρα πολύ καλός ο Καναδάς). Αλλά θέλω Ευρώπη για να δω μέρη που τα έχω δει και στην πραγματικότητα από αεροπλάνο να δω πως είναι στο game. Θα μου πεις μπορώ να βάλω συγκεκριμένη ώρα και όχι live αλλά θέλω όλα live για το immersion..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Εγώ τις ώρες που παίζω ψάχνω να βρω μέρα κάπου στο κόσμο, προχθές έπαιξα στην Αυστραλία και χθες στον Καναδά (πάρα πολύ καλός ο Καναδάς). Αλλά θέλω Ευρώπη για να δω μέρη που τα έχω δει και στην πραγματικότητα από αεροπλάνο να δω πως είναι στο game. Θα μου πεις μπορώ να βάλω συγκεκριμένη ώρα και όχι live αλλά θέλω όλα live για το immersion..

κοίτα αν ξεκινήσεις μέρα μετά ακόμα και να είναι νύχτα όταν παίζεις(τοπικα) η διαδρομή σου θα ακολουθεί το time line που έχεις ξεκινησει. Το live θα δουλεύει μόνο με τον καιρό σε αυτό το gameplay και αυτό θα αλλάζει σύμφωνα με τα live δεδομένα.

Τώρα θέλω να ρωτήσω λίγο την διαδικασία μετά την προσγείωση και αφού έχεις σβήσει το αεροπλάνο και πλέον έχει εμφανιστεί η οθόνη με την ώρα και την ολοκλήρωση της διαδρομής.

Μετά ποια είναι η διαδικασία για να φύγεις ξανά και να επιλέξεις κάποιο άλλο αεροδρόμιο. Δλδ τι λες στον πύργο κτλ γιατί τα κάνω μαντάρα πάντα.

Αν ξέρει κανείς θα ήταν μεγάλη βοηθεια :)

Και μερικές χθεσινές pic.

fHkYLHo.jpg

G465KdD.jpeg

 

Xθές επιχείρησα και προσγείωση σε θάλασσα με το icon και πήγε μια χαρά και η απογείωση στο καπάκι.  Δεν ξέρω σε τι σενάριο θα μπορεί να δουλέψει αυτό καθώς δεν υπάρχει ingame σενάριο για κάτι τέτοιο.

5nns5W0.jpg

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ είχα θέμα με τον ATC στην προσγείωση. Στα 45 μίλια μου λέει κατέβα στα 5500 και κράτα 185 κόμβους. Καλά μέχρι εκεί. Φτάνω στα 30 μίλια, τίποτα, στα 20 τίποτα, ε στα 15 αρχίζω να κατεβαίνω μόνος μου και μετά από λίγο μου λέει ότι είμαι κάτω από το assigned altitude ενώ έβλεπα τον διάδρομο μπροστά μου. Τελικά το κατέβασα με δυσκολία γιατί ήμουν ψηλά χωρίς clearence. Τι παίζει με τον ATC;

5 ώρες πριν, nzeppos είπε

Τα headings γενικά μπορούν να είναι ό,τι νούμερο θέλουν αν θυμάμαι καλά από SIDs. Ακόμα όμως κι αν δεν αναφέρεται κάτι συγκεκριμένο, αν περάσεις το flight plan στο Little Navmap (χωρίς το οποίο δεν θα έπρεπε να πετάει κανένας) θα σου δείχνει στο χάρτη το heading ανάμεσα στα waypoints. Τώρα γιατί το ATC τα δίνει σε πολλαπλάσια, δεν είμαι σίγουρος. Ούτως ή άλλως όμως ποτέ δεν είναι εντελώς ακριβή γιατί έχεις και τον πλάγιο αέρα που σε βγάζει εκτός πορείας, οπότε στο περίπου το πας και διορθώνεις μέσω ADF/VOR ή GPS.

Τελικά αυτό είναι. Αυτό που δείχνει στην οθόνη μπροστά σου είναι το heading για να φτάσεις στο επόμενο waypoint αλλά δεν χρειάζεται να το ακολουθείς και ευλαβικά αρκεί να είσαι πάνω ή παράλληλα με τη γραμμή του gps, και μόνο στο τέλος πρέπει να πας ακριβώς για να βρεθείς μπροστά στο διάδρομο όπως πρέπει. Το ATC σου δίνει ένα heading που είναι παράλληλα με την γραμμή του gps οπότε όποιο και να ακολουθείς μια χαρά. Εγώ δεν ρωτάω το ATC κάθε τρεις και λίγο, βλέπω το heading στην οθόνη και διορθώνω που και που αν αρχίσει να βγαίνει off cource. Γενικά απλό είναι τελικά, λίγο διαχείριση θέλει ώστε να πηγαίνεις roughly σύμφωνα με τη γραμμή του gps..

Y.Γ. Έκανα την πτήση Βελιγράδι-Βασιλεία και εντάξει φοβερή εμπειρία. Ήμουν τυχερός κιόλας γιατί είχε εναλλαγές ο καιρός, ξεκίνησα με σύννεφα ψηλά, μετά πάνω από τις Άλπεις όλα καθαρά και τέλος στο descent είχε σύννεφα βροχής, αυτά που φαίνονται σαν αχνός λευκός καπνός όταν περνάς από μέσα. Πολύ ρεαλιστικά!

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Αναφορά σε κείμενο

Μετά ποια είναι η διαδικασία για να φύγεις ξανά και να επιλέξεις κάποιο άλλο αεροδρόμιο. Δλδ τι λες στον πύργο κτλ γιατί τα κάνω μαντάρα πάντα.

Την είχα κι εγώ αυτή την απορία κάποια στιγμή αλλά δεν το έψαξα παραπάνω. Κατ' αρχάς είναι σίγουρο ότι γίνεται; Φαντάζομαι ότι μιλάς για IFR πτήση γιατί στη VFR απλώς σηκώνεσαι ξανά και πας όπου θέλεις (στην πραγματικότητα μόνο αν έχει τον κατάλληλο καιρό, ενώ στο MSFS δεν υπάρχει περιορισμός).

Νομίζω κάπου είχα διαβάσει ότι κάποια στιγμή θα κοιτάξουν αν μπορεί να μπει η δυνατότητα να κάνεις file IFR plan μέσα στο παιχνίδι φορτώνοντας αρχείο .pln (χωρίς να χρειαστεί να βγεις στο χάρτη δηλαδή), αλλά προς το παρόν το μόνο που ξέρω είναι η επιλογή "request clearance for instrument FP" αν έχεις ήδη φτιάξει το flight plan από πριν.

Κατ' ελάχιστο δοκίμασε αν μπορείς να βάλεις ένα "direct to" στο flight plan αν έχεις τέτοιο σύστημα στο αεροπλάνο, με αρχικό και τελικό προορισμό τα αεροδρόμια που θέλεις. Λογικά αυτό θα μπορείς να το δηλώσεις μετά σαν "request clearance for instrument FP" και να πάρεις την άδεια. Αν θέλεις να περάσεις τα waypoints ένα-ένα θα είναι λίγο της υπομονής βέβαια ενώ έχω δει περιπτώσεις που παρότι του τα βάζω με το χέρι, ο ΑΡ εξακολουθεί να κάνει τα δικά του και να μην πηγαίνει από εκεί.

Αναφορά σε κείμενο

Εγώ είχα θέμα με τον ATC στην προσγείωση. Στα 45 μίλια μου λέει κατέβα στα 5500 και κράτα 185 κόμβους. Καλά μέχρι εκεί. Φτάνω στα 30 μίλια, τίποτα, στα 20 τίποτα, ε στα 15 αρχίζω να κατεβαίνω μόνος μου και μετά από λίγο μου λέει ότι είμαι κάτω από το assigned altitude ενώ έβλεπα τον διάδρομο μπροστά μου. Τελικά το κατέβασα με δυσκολία γιατί ήμουν ψηλά χωρίς clearence. Τι παίζει με τον ATC;

Το έχω πάθει πολλές φορές και νομίζω είναι το συνηθισμένο. Αν είναι bug ή όχι δεν είμαι σίγουρος, πιθανώς να είναι μισό-μισό.

Νομίζω στην πραγματικότητα υπάρχουν όρια πέρα από τα οποία θα πρέπει να πάρεις clearance για να μπορείς να πλησιάσεις περισσότερο για προσγείωση, οπότε το ATC θα σου πει ότι πχ. έχεις clearance για το τάδε STAR transition fix σε τάδε υψόμετρο, με όριο τόσους κόμβους και μπορείς να προχωρήσεις για το τάδε ILS/RNAV approach στον Χ διάδρομο. Επίσης αν υπάρχει localizer θα σου πουν να τους ενημερώσεις μόλις κάνεις το establish, τυπικά 5-10 μίλια πριν τον διάδρομο, ώστε να σου δώσουν το τελικό ΟΚ για την προσγείωση.

Άπαξ και σου πουν τα παραπάνω, μετά είναι ευθύνη σου να τα εφαρμόσεις χωρίς να περιμένεις περαιτέρω οδηγίες. Εκτός πια κι αν έχεις θέμα ή έχεις χαθεί, οπότε μπορείς να ζητήσεις vectoring.

Εν ολίγοις χρειάζεσαι charts ή έστω να δεις τα υψόμετρα στο FMS για τα επόμενα waypoints, ώστε να ξέρεις τι πρέπει να κάνεις μετά τα 5500 πόδια που είπες, διαφορετικά το ATC του MSFS μάλλον δεν θα σε βοηθήσει.

Κατά τ' άλλα το μαμήσιο ATC συνήθως δουλεύει ως εξής:

ek92c5w8xju51.png

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το θέμα είναι ότι στα 45 μίλια μου είπε κατέβα στα 5500 έδωσε και οδηγίες για το approach αλλά μετά δεν μου είχε κάτι άλλο να διαλέξω στο ATC πέρα από τα γνωστά altitude increase/decrease κτλ, και απλά άρχισα να κατεβαίνω στο αεροδρόμιο και το ATC το χαβά του "ανέβα στα 5500" ενώ ήμουν στα 5 μίλια. Στην αρχή το είχα αφήσει approach automatic, θα δω τι άλλες επιλογές έχει..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ναι όπως το περιγράφεις είναι καθαρά θέμα του ATC που έχει ακόμα αρκετά προβλήματα. Βάλε Pilot2ATC να βρεις την υγειά σου, δεν θα χρειαστούν πάνω από 2-3 πτήσεις για να καταλάβεις τι πρέπει να του λες και πότε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

2 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Το θέμα είναι ότι στα 45 μίλια μου είπε κατέβα στα 5500 έδωσε και οδηγίες για το approach αλλά μετά δεν μου είχε κάτι άλλο να διαλέξω στο ATC πέρα από τα γνωστά altitude increase/decrease κτλ, και απλά άρχισα να κατεβαίνω στο αεροδρόμιο και το ATC το χαβά του "ανέβα στα 5500" ενώ ήμουν στα 5 μίλια. Στην αρχή το είχα αφήσει approach automatic, θα δω τι άλλες επιλογές έχει..

αυτό το κάνουν συχνά και μάλλον είναι bug. Και μένα ενώ βλέπω ακόμα και οπτικά το αεροδρόμιο ο πύργος λέει τα δικά του να ανέβω στα 5 χιλιάδες πόδια δηλαδή

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να γράψω και την εμπειρία μου με το KingAir. Έκανα μια IFR Low στα 12000 από το Portland βόρεια σε ένα αεροδρόμιο στην δυτική ακτή του Καναδα. Εντάξει φοβερά σκηνικά με δάση, λίμνες, βουνά και τα σχετικά. Βέβαια δεν ξεκίνησαν όλα τόσο ρόδινα αφού είχα ξεχάσει να βάλω de-ice και λίγο μετά την απογείωση άρχισαν να παγώνουν τα πάντα γύρο μου. Ευτυχώς βρήκαν στα γρήγορα που είναι το de-ice για τις μηχανές και δεν πάγωσαν να έχουμε ντράβαλα, αλλά πάγωσαν οι υαλοκαθαριστήρες μες στην μέση γιατί χιόνιζε κιόλας (έξω δεν έβλεπες τίποτα), πάγωσαν τα τζάμια και πάγωσε και η ένδειξη ταχύτητας στα όργανα. Προσπάθησα να κρατήσω την ψυχραιμία μου να ανέβω λίγο ψηλότερα και μετά με την ησυχία μου βρήκα που είναι και τα υπόλοιπα de-ice και όλα επανήλθαν στα φυσιολογικά, ζήτησα και άδεια για FL20 να φύγω πάνω από τον καιρό. Στα του αεροσκάφους τώρα με κερδίζει στα σημεία το Daher, μου φαίνεται ότι εντοπίζεις πιο εύκολα τις διάφορες λειτουργίες στο cockpit και έχει καλύτερη ορατότητα έξω (το KingAir έχει τις μηχανές στο πλάι που κόβουν πολύ από τη θέα προς το έδαφος και έχει και ένα μεγάλο A-pillar), ωστόσο μου αρέσει περισσότερο ο ήχος του KingAir..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, yiannis1991 είπε

Ευτυχώς βρήκαν στα γρήγορα που είναι το de-ice για τις μηχανές και δεν πάγωσαν να έχουμε ντράβαλα, αλλά πάγωσαν οι υαλοκαθαριστήρες μες στην μέση γιατί χιόνιζε κιόλας (έξω δεν έβλεπες τίποτα), πάγωσαν τα τζάμια και πάγωσε και η ένδειξη ταχύτητας στα όργανα

Πάτα Control-4, κάτω δεξιά είναι οι δύο διακόπτες για τους σωλήνες pitot ώστε να συνεχίζουν να λειτουργούν οι ενδείξεις airspeed κλπ. Πάνω αριστερά είναι οι διακόπτες για τις θερμοαντιστάσεις στο windshield, έχει δύο επιλογές ανάλογα με το ποσό κρύο κάνει. Ακριβώς στα δεξιά τους είναι το de-ice των propellers.

Τέλος το πιο σημαντικό είναι κάτω αριστερά, το surface de-ice single που το πατάς μια φορά προς τα πάνω για ξεκινήσει τον κύκλο θέρμανσης σε φτερά κλπ ή το κρατάς συνέχεια πατημένο προς τα κάτω για manual λειτουργία. Αν κάποια στιγμή που ανεβαίνεις δεις ότι μειώνεται το climb rate χωρίς λόγο και έχεις ενεργοποιήσει όλα τα υπόλοιπα εκτός από το surface de-ice, τότε έχουν πιάσει πάγο τα φτερά και η άτρακτος και πρέπει να κάνεις μερικά cycles μέχρι να βγεις από την περιοχή των συμπυκνώσεων ή τουλάχιστον να πιάσεις εξωτερική θερμοκρασία -40, πέραν της οποίας νομίζω δεν δημιουργείται πλέον πάγος αλλά κρύσταλλοι. 

Κατά τ' αλλά το Daher είναι γενικά καλύτερο του King Air, μιας και έχει γίνει μεγαλύτερη δουλειά πάνω του και είναι πιο λεπτομερές μοντέλο. Νομίζω η πλειοψηφία όσων πετάει με turboprops στο MSFS προτιμάει TBM930. 

Χθες βράδυ έφτασα Ισλανδια και τώρα έχω βγάλει σειρά πτήσεων σε 5-6 legs σχεδόν όλα με cargo, για να περάσω πρώτα Γροιλανδία, μετά Καναδά, μετά Φιλαδέλφεια ώστε να συνεχίσω προς Νότια Αμερική που είναι ο επόμενος γύρος αποστολών του OnAir. 

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έβαλα το a32nx fly by wire mod και έφτιαξε ο ap στο a320 ομως χάλασε μάλλον το auto altitude που σε ανέβαζε στα πόδια του κάθε Waypoint. 

Παλιά πχ το άφηνα στα 1000 και με πηγαινε στο σωστό altitude τωρα δεν ξέρω τι γίνεται πρέπει να βάζω εγώ τα πόδια συνέχεια. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπερα και συγγνωμη αν εχει απαντηθει-σχολιαστει. Χτες με την προσφορα του game pass στο 1Ε για 3 μηνες ενεδωσα με σκοπο να εχω προσβαση στο FS 2020 (λατρης απο παλια). Ξεκινησε να κατεβαζει ενα αρχειο 1,5GB περιπου και στη συνεχεια ενα τεραστιο dowload γυρω στα 125GB. Καποια στιγμη γυρω στα 5GB πατησα pause, το εκλεισα και πηγα για υπνο! Βλεπω σημερα οτι ξεκιναει να κατεβαζει απο την αρχη! Τι γινεται? Ολο με τη μια πρεπει να κατεβει? Ειναι δυνατον? Ή κατι κανω λαθος?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αυτός ο downloader έχει τόσα πολλά προβλήματα, που πραγματικά σε κάθε έναν από εμάς πρέπει να κάνει και διαφορετικό πράγμα. Αν ξεκινήσεις το γκουγκλάρισμα δεν είναι βέβαιο ότι θα βγάλεις άκρη. Ένα σχετικό άρθρο (με workaround) είναι αυτό.

Εγώ πάλι έχω απογοητευτεί λίγο από τα συνεχόμενα crashes αφού τόσο καιρό δεν είχα κανένα θέμα σε 150+ ώρες πτήσης και ξαφνικά μετά το τελευταίο update έχω φάει τουλάχιστον 4-5 crash to desktop μέσα σε δυο βδομάδες στα μισά ή στα τελειώματα της πτήσης, πάει να πει τζάμπα τόσο κόπος. 2 από αυτά ήταν σε vatsim οπότε χάθηκε και ο χρόνος που θα είχα λογκάρει.

Και το χειρότερο είναι ότι κάθε φορά σκάει με διαφορετικό exception error οπότε δεν βγαίνει άκρη τι φταίει, στην αρχή νόμιζα είναι το Unreal METAR, μετά το Pilot2ATC, μετά οι GPU drivers. Χθες σύμφωνα με το event manager έσκασε Qt5 dll error στο Little Navmap (τελευταία έκδοση) και 1 δευτερόλεπτο μετά έπεσε και το ίδιο το MSFS με exception που δεν είχα δει ποτέ ξανά.

Συνεχίζεται το ψάξιμο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τελικα μαλλον παρασυρθηκα. Ενω δειχνει να ξεκιναει απο την αρχη, εχει αφαιρεσει τα GB που κατεβηκαν, οποτε σε 1-2 μερες μαλλον θα το εχω. Ερωτηση, αν καποιος γνωριζει: Αν μεινω ικανοποιημενος κ θελησω να αγορασω με την εκπτωση την Deluxe ή την Premium εκδοση, θα χρειαστει να ξανακατεβει ολο απο την αρχη ή γινεται μονο update της βασικης εκδοσης?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...