Προς το περιεχόμενο

Microsoft Flight Simulator 2020 [PC]


nzeppos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, davarisx είπε

Πολύ όμορφο αδερφέ.

Από πού την πήρες και πόσο?

Καλημέρα φίλε μου και σε ευχάριστω.

https://www.aerosoft.com/en/hardware/

Επεξ/σία από pikoriko
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 30/10/2020 στις 4:49 ΜΜ, nzeppos είπε

Το OnAir έχει αρκετό βάθος γιατί πρακτικά σου δίνει τη δυνατότητα να παίξεις όπως σε βολεύει: θέλεις ένα μικρό αεροσκάφος να κάνει χαλαρές κοντινές VFR πτήσεις και να κουβαλάει 2-3 επιβάτες ή ελαφρά εμπορεύματα; θέλεις airliner για υπερατλαντικές πτήσεις με πολύ κόσμο ή πολύ φορτίο; θέλεις να οργανώνεις τους υπαλλήλους σου και τα δρομολόγιά τους, να ψάχνεις για αγοραπωλησίες αεροπλάνων σε συμφέρουσες τιμές τα οποία μετά θα δίνεις στους ΑΙ σου ή θα νοικιάζεις σε άλλους human πιλότους; θέλεις να φτιάξεις βάσεις για να συγκεντρώνεις το στόλο σου και να τον συντηρείς με τους μηχανικούς σου; θέλεις να μπλέξεις με virtual airlines ή να βάλεις human partners στην εταιρία σου να κάνετε μαζί δρομολόγια;

Ωραίο το OnAir και αρκετά άλλα τέτοιου είδους προγράμματα, αλλά την καλύτερη εμπειρία την αποκτάς πετώντας online σε δίκτυα όπως αυτό της vatsim στα οποία αλληλεπιδράς με άλλους πιλότους αλλά και με άτομα που αναλαμβάνουν τον ρόλο του ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας, καταθέτεις flightplans και εννοείται πως βλέπεις και τους υπόλοιπους πιλότους που πετάνε online εκείνη την στιγμή. Μιλώντας για το συγκεκριμένο δίκτυο να αναφέρω πως δεν υπάρχει καμία είδους συνδρομή από όσους το χρησιμοποιούν, είναι εντελώς δωρεάν, ενώ υπάρχει και Ελληνική κοινότητα τόσο από ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας, όσο κι από virtual εταιρείες που αναλαμβάνουν να εξομοιώσουν την λειτουργία πραγματικών εταιρειών, την καριέρα ενός πιλότου, πραγματοποιούν εκπαιδεύσεις κι άλλα πολλά. Μία τέτοια virtual εταιρεία και η μεγαλύτερη στην Ελλάδα, είναι η Olympic Air Virtual.

Γενικά οι πτήσεις σε online περιβάλλον παρουσία ελεγκτών είναι μία τελείως διαφορετική εμπειρία και προτείνεται ανεπιφύλακτα για όλους, είτε για τους αρχάριους (με λίγο εκπαίδευση) είτε και για τους πιο έμπειρους simmers. Άπαξ και κάνεις το βήμα και πετάξεις online, δεν έχει επιστροφή.

Επεξ/σία από NickTheGreek
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το γνωρίζω το vatsim από τα χρόνια μου στο FSX, όταν μάλιστα είχα γραφτεί στην OA Virtual και έκανα δοκιμές με B737 για το αρχικό δρομολόγιο Βενιζέλος-Μυτιλήνη. Τελικά για διάφορους λόγους δεν κόλλησα ποτέ με το online, πρώτον γιατί ήταν πιο απαιτητικό από τις ικανότητές μου, δεύτερον γιατί τότε (και πιθανώς ακόμα) ήθελε να παίζεις συγκεκριμένες μέρες/ώρες για να κάνεις τα δρομολόγια ενώ εγώ επιθυμούσα μεγαλύτερη ευελιξία.

Θα συμφωνήσω ότι το online είναι η απόλυτη εμπειρία και ένας λόγος είναι ότι το AI ATC παραμένει ανεπαρκές. Ίσως κάποια στιγμή στο μέλλον δοκιμάσω ξανά αλλά δεν είναι προτεραιότητα αυτή τη στιγμή.

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορει κάποιος να μου εξηγησει λιγο τα vfr , ifr?

Το vfr ξερω είναι η πτήση από το ένα σημείο στο αλλο σημείο.

Το θέμα είναι όμως να πηγαίνεις με ifr και να το έχεις στον autopilot απο την ωρα που θα απογειώσεις μεχρι να ξαναπάρεις τον έλεγχο λιγο πριν ακουμπήσεις τον διάδρομο προσγείωσης

Εγω λοιπον κανω πτήσεις μεσα στην Ελλάδα και βάζω ifr βάζω approach σε οποιο αεροδρόμιο έχει.

Το μπέρδεμα μου είναι στο atc  γιατι όταν φτανψ στο προορισμό μου έχει αλλου το pattern entry ενώ ο auto με παει απο αλλου.

Γενικα εκει είναι το σκάλωμα μου θελω να το πηγαίνω με approach on μεχρι λιγο πριν το προορισμό.σε καποια το πετυχαίνω αλλα καμια φορα αλλα λεει το atc αλλα το gps

Και επίσης σχεδόν ποτέ δεν είναι στο σωστό σημείο το patern entry. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

3 ώρες πριν, stavroulis1985 είπε

Μπορει κάποιος να μου εξηγησει λιγο τα vfr , ifr?

Το vfr ξερω είναι η πτήση από το ένα σημείο στο αλλο σημείο.

Το θέμα είναι όμως να πηγαίνεις με ifr και να το έχεις στον autopilot απο την ωρα που θα απογειώσεις μεχρι να ξαναπάρεις τον έλεγχο λιγο πριν ακουμπήσεις τον διάδρομο προσγείωσης

Εγω λοιπον κανω πτήσεις μεσα στην Ελλάδα και βάζω ifr βάζω approach σε οποιο αεροδρόμιο έχει.

Το μπέρδεμα μου είναι στο atc  γιατι όταν φτανψ στο προορισμό μου έχει αλλου το pattern entry ενώ ο auto με παει απο αλλου.

Γενικα εκει είναι το σκάλωμα μου θελω να το πηγαίνω με approach on μεχρι λιγο πριν το προορισμό.σε καποια το πετυχαίνω αλλα καμια φορα αλλα λεει το atc αλλα το gps

Και επίσης σχεδόν ποτέ δεν είναι στο σωστό σημείο το patern entry. 

Είναι λάθη του παιχνιδιού αυτά με το approach..το παιχνίδι είναι γεμάτο από bugs. Δώστε του χρόνο, σίγουρα ακόμα απέχει από το να προσφέρει μια άνετη εμπειρία όσο πετάς. Αυτόματος πιλότος και ΑΙ control είναι τελείως broken.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

9 ώρες πριν, stavroulis1985 είπε

Μπορει κάποιος να μου εξηγησει λιγο τα vfr , ifr?

VFR : Visual flight rules, προσπαθείς να πετάξεις χρησιμοποιώντας το έδαφος και τη γενικότερη γεωγραφία της διαδρομής και απαιτεί καλό καιρό
IFR : Instrument flight rules , πετάς με τη χρήση των οργάνων και άλλων βοηθημάτων (VOR,NDB)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 ώρες πριν, stavroulis1985 είπε

Μπορει κάποιος να μου εξηγησει λιγο τα vfr , ifr?

Το vfr ξερω είναι η πτήση από το ένα σημείο στο αλλο σημείο.

Το θέμα είναι όμως να πηγαίνεις με ifr και να το έχεις στον autopilot απο την ωρα που θα απογειώσεις μεχρι να ξαναπάρεις τον έλεγχο λιγο πριν ακουμπήσεις τον διάδρομο προσγείωσης

Εγω λοιπον κανω πτήσεις μεσα στην Ελλάδα και βάζω ifr βάζω approach σε οποιο αεροδρόμιο έχει.

Το μπέρδεμα μου είναι στο atc  γιατι όταν φτανψ στο προορισμό μου έχει αλλου το pattern entry ενώ ο auto με παει απο αλλου.

Γενικα εκει είναι το σκάλωμα μου θελω να το πηγαίνω με approach on μεχρι λιγο πριν το προορισμό.σε καποια το πετυχαίνω αλλα καμια φορα αλλα λεει το atc αλλα το gps

Και επίσης σχεδόν ποτέ δεν είναι στο σωστό σημείο το patern entry. 

Για  τις διαφορές VFR-IFR στον πραγματικό κόσμο συνοπτικά ισχύει αυτό που λέει ο newlynx και προφανώς υπάρχουν άφθονες παραπομπές στο Internet που μπορείς να βρεις με ένα γκουκλάρισμα (ακόμα και στα ελληνικά).

Φαντάζομαι όμως ότι εσύ μιλάς συγκεκριμένα για το παιχνίδι. Στο MSFS (όπως και στα προηγούμενα flight sims της Microsoft, πχ FSX) ισχύει ότι το AI ATC είναι λίγο ό,τι να 'ναι σε αυτά τα θέματα, αφού δεν φαίνεται να έχει σωστές πληροφορίες για τα approaches. Δεν ξέρω αν είναι ακριβώς "bug" ή απλώς ότι oι devs δεν θέλουν να ασχοληθούν με τη συγκεκριμένη λειτουργία, οπότε δεν ξέρω αν θα βελτιωθεί και ποτέ. Αμφιβάλλω αν υπάρχει σε κάποιο roadmap, χωρίς να το έχω ψάξει και ιδιαίτερα.

Θα έχεις ίσως παρατηρήσει ότι το ίδιο το παιχνίδι κατά το σχεδιασμό της πτήσης στο χάρτη είναι ενημερωμένο για τα περισσότερα από τα arrivals/approaches του πραγματικού κόσμου, κάτι που μπορείς να επιβεβαιώσεις είτε φτιάχνοντας ένα IFR πλάνο μέσω ενός site σαν το https://www.simbrief.com/, είτε κατεβάζοντας charts γνωστών αεροδρομίων (ιδού ένα παράδειγμα για το LGAV, από σελίδα 14 για τα διάφορα arrivals και από σελίδα 42 για τα approaches). Τα περισσότερα από αυτά μπορείς να τα φορτώσεις σαν IFR plan στο χάρτη του MSFS αφού υπάρχουν όλα τα VOR/NDBs κλπ, το δε simbrief σου φτιάχνει αρχείο που μπορείς να κάνεις import απευθείας στο MSFS και δημιουργεί αυτόματα την IFR διαδρομή. Με αυτό τον τρόπο φτιάχνεται αμέσως και το flight plan του AP και το βρίσκεις έτοιμο όταν ανάψεις τα avionics του αεροσκάφους. Μέχρι εδώ καλά.

Το πρόβλημα είναι ότι το ΑΙ ATC δεν φαίνεται να αναγνωρίζει πολλές από αυτές τις διαδικασίες και συχνά σου δίνει λάθος altitudes ή (συχνότερα) vectors ειδικά κατά το final. Από προσωπική εμπειρία αν είμαι αρκετά σίγουρος για το τι κάνω, επειδή πχ έχω μελετήσει καλά το flight plan ή/και έχω ξανακάνει πολλές φορές τη διαδρομή, τότε πολύ απλά αγνοώ σχεδόν όλες τις εντολές του ATC για την προσέγγιση και εκτελώς αυτό που έχω σχεδιάσει. Αν όμως δεν ξέρω καλά την περιοχή ή το πλάνο ή το τελευταίο τύχει να μην έχει φορτωθεί εντελώς σωστά στον αυτόματο (καθόλου σπάνιο με τα πάμπολλα bugs που έχει το παιχνίδι), τότε συνήθως εφαρμόζω ένα συνδυασμό των παραπάνω, δηλαδή χρησιμοποιώ τα altitudes του STAR chart που έχω κατεβάσει αλλά ζητάω συνέχεια vectors από το ATC για να με φέρουν σε σχετικά ασφαλές σημείο.

Γενικά δεν υπάρχει συνοχή, αφού ανάλογα με την περιοχή το ATC μπορεί να είναι από αρκετά έως καθόλου ακριβές. Ίσως αν πετάς στις ΗΠΑ να παίρνεις πιο σωστές πληροφορίες, ενώ αν πχ. πηγαίνεις για Ρόδο να σου δίνει 3000 πόδια στα 3 μίλια από τον αεροδιάδρομο.

Αν αυτό που ζητάς είναι πιστότητα, μάλλον θα πρέπει να αφήσεις το AI ATC στην άκρη και να ασχοληθείς με το αμιγώς online κομμάτι των VATSIM/IVAO (δες το παραπάνω post του NickTheGreek).

Κατά τ' άλλα ανακάλυψα και αυτό εδώ το ενδιαφέρον addon (https://www.simbitworld.com/aplDetails.html) που αν δεν κάνω λάθος συνεργάζεται με το MSFS και φιλοδοξεί να προσομοιώσει την καριέρα ενός πιλότου, βγάζοντας πρόγραμμα πραγματικών δρομολογίων, πληρώνοντάς σε με virtual money που μπορείς να χρησιμοποιήσεις για να αγοράσεις σπίτια κλπ. Ακόμα είμαι βαθιά μπλεγμένος με το OnAir, οπότε δεν είναι της ώρας ωστόσο φαίνεται για μια ενδιαφέρουσα προσέγγιση.

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 2
  • Thanks 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 1/11/2020 στις 10:25 ΜΜ, stavroulis1985 είπε

Μπορει κάποιος να μου εξηγησει λιγο τα vfr , ifr?

VFR είναι η πτήση που γίνεται μέσω οπτικών σημείων αναφοράς. Και πάλι μπορούν να χρησιμοποιηθούν ραδιοφάροι, αλλά θα πρέπει τόσο οι συνθήκες αλλά και ο πιλότος να πετάξει μέσω οπτικών σημείων αναφοράς. Μια VFR πτήση έχει μέγιστο ταβάνι τα 24000 πόδια κι ανάλογα με τον τύπο του αεροσκάφους.

IFR είναι η πτήση που γίνεται με τη χρήση των οργάνων πλοήγησης του αεροσκάφους. Αεροσκάφη που δεν έχουν τον κατάλληλο εξοπλισμό δεν μπορούν να πετάξουν IFR. Δεν είναι ωστόσο απαραίτητο η πτήση να γίνει μέσω του αυτόματου πιλότου. Αλλά η πιστή ακολουθία του σχεδίου πτήσης πρέπει να τηρείται εκτός κι αν δεχθεί άλλες οδηγίες μέσω ATC. Οι πτήσεις αυτές συνήθως γίνονται άνω των 24000 ποδιών.

Αυτά τα ολίγα εν τάχει.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators
Στις 2/11/2020 στις 11:12 ΠΜ, xtrmsnpr είπε

Ζεππος μια κινητή ανθρώπινη βιβλιοθήκη γνώσης σε fs και fm!

Και NBA2k που μου έχουν λείψει οι περιγραφές του. :D 

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, GhostRiderLSOV είπε

Και NBA2k που μου έχουν λείψει οι περιγραφές του. :D 

α ναιιιι!! και εκεί :D

άντε ρε γεροζεππε μάζεψε κανα φράγκο για pc! Ήρθε το μέλλον! Ήρθε η amd εποχή!

  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...