george kesoglu Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) ρε παιδες κατι περιεργο συμβαινει χωρις να εχω αλλάξει κατι στις ρυθμισεις πριν το update ειχα cpu 60% - gpu 100% - mem 14gb μετα το update cpu 60% - gpu 80% mem 13gb αλλα ακομα και σε δυσκολα σκηνικά οπου τα frame πεφτουν στα 10-15fps η gpu ειναι στα 80% , γιατι πιστευετε οτι δεν παει 100% να ανεβουν λιγο τα fps ??? , απο θερμοκρασιες ειμαι ok Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2020 από george kesoglu Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Καλά δεν έχει 737; Λολ.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Δυστυχώς όχι. Μόνο το παραπλήσιο Airbus 320 και το Boeing 747. Η αλήθεια όμως είναι πως τα αεροσκάφη αυτά είναι τόσο λειψά σε σχέση με τα πραγματικά (ακόμα κι αν έχουν περισσότερες λειτουργίες σε σχέση με το FSX) που νομίζω πως και να υπήρχε 737 λίγοι θα το έπαιρναν στα σοβαρά (σίγουρα όχι οι πιο έμπειροι simmers που στοχεύουν κυρίως σε αυτά τα επιβατικά τζετ). Λογικά θα πρέπει να περιμένουμε την έκδοση της PMDG με το ανάλογο κόστος. Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2020 από nzeppos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xtrmsnpr Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Μην πάτε στο Θιβέτ! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 1 ώρα πριν, nzeppos είπε Δυστυχώς όχι. Μόνο το παραπλήσιο Airbus 320 και το Boeing 747. Η αλήθεια όμως είναι πως τα αεροσκάφη αυτά είναι τόσο λειψά σε σχέση με τα πραγματικά (ακόμα κι αν έχουν περισσότερες λειτουργίες σε σχέση με το FSX) που νομίζω πως και να υπήρχε 737 λίγοι θα το έπαιρναν στα σοβαρά (σίγουρα όχι οι πιο έμπειροι simmers που στοχεύουν κυρίως σε αυτά τα επιβατικά τζετ). Λογικά θα πρέπει να περιμένουμε την έκδοση της PMDG με το ανάλογο κόστος. To 747 δεν το λες και παραπλήσιο Καλά για μένα που παίζω με το xbox gamepad δεν με πειράζει το cut down version, απλά ήθελα 737 γιατί ξέρω πιο πολύ τα κατατόπια σε σχέση με το 320. Πολύ περίεργο πάντως που δεν το έχουν, είναι μακράν το πιο διαδεδομένο αεροσκάφος διαχρονικά.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 5 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Δεν το διατύπωσα καλά, το "παραπλήσιο" πήγαινε μόνο για το Α320, όχι για το θηρίο 747. Όσο για τους λόγους που δεν υπάρχει, φαντάζομαι κανένας δεν πρόκειται να μας το πει. Είτε η PMDG ή η Airbus ή άλλοι 3rd parties τα έσκασαν στην Microsoft για ευνόητους λόγους, είτε κάτι άλλο περίεργο σκέφτηκαν οι μανατζαραίοι. Όπως και να 'χει είναι κρίμα γιατί κι εγώ βρίσκομαι στην ίδια κατηγορία: ενώ με ψήνει μια δοκιμαστική πτήση με ένα τέτοιο αεροπλάνο, δεν έχω ιδιαίτερη όρεξη να κάτσω να μάθω τις διαφορές 737 με A320 οπότε δεν έχω δοκιμάσει καθόλου το τελευταίο. Προς το παρόν μόνο Beechcraft. Προχθές έβαλα να κάνω Κέρκυρα-Αλεξανδρούπολη στο σούρουπο, οπότε μετά την Καβάλα είχε νυχτώσει εντελώς. Για κάποιο λόγο το IFR flight plan διαφωνούσε σε κάποια σημεία με τις οδηγίες του ATC και στο τέλος φτάσαμε μέσα στο σκοτάδι να ζητάω κάθοδο στα 5 χιλιάδες πόδια για το τελικό approach από βορά, το κέντρο ελέγχου όμως ήθελε ντε και σώνει να ανέβω στα 11 χιλιάδες πόδια μόλις 20 μίλια από το αεροδρόμιο. Για την ακρίβεια κάποια στιγμή στα 3/4 της διαδρομής είχα ζητήσει altitude decrease γιατί αυτό απαιτούσε το τελευταίο σκέλος, το ATC συμφώνησε και μου λέει πήγαινε αρχικά στις 11 χιλιάδες και θα σου πω για παρακάτω. Εγώ ως γνήσιος ταλιμπάν εκείνη την ώρα κατέβαινα από τις 12 χιλιάδες φουριόζος και δεν περίμενα την περαιτέρω εντολή, οπότε το κέντρο σκάλωσε και για τα επόμενα 15' ήθελε ντε και σώνει να με ανεβάσει σε αυτό το υψόμετρο όταν έπρεπε να είμαι πολύ πιο χαμηλά για να έχω ελπίδες για προσγείωση. Βρε κατέβηκα στις 8, στις 6, στις 5 χιλιάδες πόδια, τίποτα αυτοί, με το στανιό να ξαναγυρίσω στα 11. Τελικά μέσα στη μαύρη νύχτα έκανα τη στροφή προς τα νότια να κατέβω στις 3-4 χιλιάδες για την τελική προσέγγιση αλλά μη γνωρίζοντας την περιοχή και με ιδιαίτερα αργή απόκριση (απόρροια ασχετοσύνης) το έριξα σε ένα βουνό βόρεια του αεροδρομίου και γίναμε ωραιότατο επεισόδιο Mayday. Θα προσπαθήσω πάλι σήμερα. Επεξ/σία 5 Οκτωβρίου 2020 από nzeppos Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Η επόμενη πτήση ξεκίνησε καλά και κατέληξε σε κατάσταση "τάξε του Χάρου". Κέρκυρα-Καβάλα με θεωρητικά εύκολο flight plan (μια ευθεία με μικρή στροφή μέσω Peren), μόνο που δεν υπολόγισα τον παράγοντα παλιόκαιρο. 2-3 φορές πήγαν να παγώσουν τα πάντα μιας και δεν είχα ενεργοποιήσει τα διάφορα heat (εκτός από pitot) ενώ κάποια στιγμή ανεβήκαμε πάνω από τις 33500 πόδια και άναψε warning για cabin pressure και oxygen masks (είμαι σχεδόν βέβαιος ότι χθες είχα πιάσει τη θεωρητική οροφή των 35000 χωρίς πρόβλημα). Στο τέλος θυμήθηκα μετά από πολλά χρόνια πόσο ηλίθιο μπορεί να γίνει το ATC, αφού 5 μίλια πριν την προσγείωση το control επέμενε να μου λέει να μείνω στις 7000 πόδια και στο τέλος με έκανε handover στον πύργο ελέγχου, ο οποίος ξαφνικά μου λέει κατέβα στις 2000 (επίτηδες δεν κατέβαινα πιο νωρίς για να δω που το πάει). Εννοείται δεν υπήρχε περίπτωση να προλάβω με το αεροδρόμιο σχεδόν από κάτω, οπότε έκανα δύο missed approaches και κατάφερα να προσγειωθώ κακήν κακώς με οριακό stall (στην πραγματικότητα θα τις είχα σπάσει τις ρόδες). Που θα πάει, θα το μάθω το ρημάδι. Με τα πολλά βρήκα αυτό που νομίζω ότι έψαχνα: https://www.simbrief.com, δωρεάν δημιουργία flight plan με αρκετές παραμέτρους, πρόγνωση καιρού, δυνατότητα επιλογής SIDs/STARs, σχετικά πρόσφατα δωρεάν AIRAC (έστω 1,5 χρόνο πίσω), export σε PDF 64 σελίδων (με επεξηγήσεις) αλλά και αποθήκευση pln αρχείου για load απευθείας στο MSFS (που φαίνεται να δουλεύει μια χαρά με εξαίρεση κάποια υψόμετρα στο approach). Μάλλον έφτασε ο καιρός να το δοκιμάσω με Α320 (μαθαίνοντας τις λειτουργίες του αεροσκάφους εν πτήσει εννοείται!) Επεξ/σία 6 Οκτωβρίου 2020 από nzeppos 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
newlynx Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2020 6 ώρες πριν, nzeppos είπε Με τα πολλά βρήκα αυτό που νομίζω ότι έψαχνα: https://www.simbrief.com, δωρεάν δημιουργία flight plan με αρκετές παραμέτρους, πρόγνωση καιρού, δυνατότητα επιλογής SIDs/STARs, σχετικά πρόσφατα δωρεάν AIRAC (έστω 1,5 χρόνο πίσω), export σε PDF 64 σελίδων (με επεξηγήσεις) αλλά και αποθήκευση pln αρχείου για load απευθείας στο MSFS (που φαίνεται να δουλεύει μια χαρά με εξαίρεση κάποια υψόμετρα στο approach). Μάλλον έφτασε ο καιρός να το δοκιμάσω με Α320 (μαθαίνοντας τις λειτουργίες του αεροσκάφους εν πτήσει εννοείται!) Αυτό χρησιμοποιώ και εγώ τα τελευταία χρόνια, εξαιρετικό εργαλείο που σε βοηθά να χτίσεις την πτήση. Μετά τη δημιουργία της διαδρομής την εισάγω στο Little Navmap για να ελέγξω καλύτερα τα στοιχεία της και να έχω και τις συχνότητες για ILS, NDB, VOR κ.α 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2020 Α αυτό με τις συχνότητες με προβλημάτιζε, οπότε θα δοκιμάσω σήμερα τον τρόπο που λες. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
newlynx Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2020 34 λεπτά πριν, nzeppos είπε Α αυτό με τις συχνότητες με προβλημάτιζε, οπότε θα δοκιμάσω σήμερα τον τρόπο που λες. Απλά μια διευκρίνηση. Το simbrief έχει παλιότερη έκδοση AIRAC , το Little NavMap έρχεται με μια άλλη (και αυτό παλιότερη) έκδοση οπότε και θα δεις μερικές ασυμβατότητες κατά την εισαγωγή. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nzeppos Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2020 Μέλος Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Ωραία ευχαριστώ. Μικρό το κακό, εφόσον υπάρχει τρόπος να συνεργαστούν μεταξύ τους θα βγάλω άκρη. Δεν με νοιάζει να έχω 100% πιστότητα, αλλά τουλάχιστον κάτι που να δίνει περισσότερο νόημα στην πτήση και να μην είναι απλώς τα default plans που βγάζει το παιχνίδι. Εφόσον έρχομαι απευθείας από το FSX (έχοντας προσπεράσει Xplane κλπ) εδώ είναι που μου λείπει πολύ το FSPassengers και το απίστευτο βάθος που έδινε στο παιχνίδι. Δυστυχώς δεν το βλέπω να αναβαθμίζεται για το MSFS2020 αλλά κάπου διάβαζα ότι μπορεί να λειτουργήσει σαν αντικαταστάτης το https://www.selfloadingcargo.com/ (ειδικά αν και όταν βάλουν random failures και ίσως rankings ή career mode). Διαφορετικά το PACX. Λέω να τους ρίξω μια ματιά. Επεξ/σία 6 Οκτωβρίου 2020 από nzeppos 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
xtrmsnpr Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2020 10 ώρες πριν, nzeppos είπε Η επόμενη πτήση ξεκίνησε καλά και κατέληξε σε κατάσταση "τάξε του Χάρου". Κέρκυρα-Καβάλα με θεωρητικά εύκολο flight plan (μια ευθεία με μικρή στροφή μέσω Peren), μόνο που δεν υπολόγισα τον παράγοντα παλιόκαιρο. 2-3 φορές πήγαν να παγώσουν τα πάντα μιας και δεν είχα ενεργοποιήσει τα διάφορα heat (εκτός από pitot) ενώ κάποια στιγμή ανεβήκαμε πάνω από τις 33500 πόδια και άναψε warning για cabin pressure και oxygen masks (είμαι σχεδόν βέβαιος ότι χθες είχα πιάσει τη θεωρητική οροφή των 35000 χωρίς πρόβλημα). Στο τέλος θυμήθηκα μετά από πολλά χρόνια πόσο ηλίθιο μπορεί να γίνει το ATC, αφού 5 μίλια πριν την προσγείωση το control επέμενε να μου λέει να μείνω στις 7000 πόδια και στο τέλος με έκανε handover στον πύργο ελέγχου, ο οποίος ξαφνικά μου λέει κατέβα στις 2000 (επίτηδες δεν κατέβαινα πιο νωρίς για να δω που το πάει). Εννοείται δεν υπήρχε περίπτωση να προλάβω με το αεροδρόμιο σχεδόν από κάτω, οπότε έκανα δύο missed approaches και κατάφερα να προσγειωθώ κακήν κακώς με οριακό stall (στην πραγματικότητα θα τις είχα σπάσει τις ρόδες). Που θα πάει, θα το μάθω το ρημάδι. Με τα πολλά βρήκα αυτό που νομίζω ότι έψαχνα: https://www.simbrief.com, δωρεάν δημιουργία flight plan με αρκετές παραμέτρους, πρόγνωση καιρού, δυνατότητα επιλογής SIDs/STARs, σχετικά πρόσφατα δωρεάν AIRAC (έστω 1,5 χρόνο πίσω), export σε PDF 64 σελίδων (με επεξηγήσεις) αλλά και αποθήκευση pln αρχείου για load απευθείας στο MSFS (που φαίνεται να δουλεύει μια χαρά με εξαίρεση κάποια υψόμετρα στο approach). Μάλλον έφτασε ο καιρός να το δοκιμάσω με Α320 (μαθαίνοντας τις λειτουργίες του αεροσκάφους εν πτήσει εννοείται!) τι θες να πεις? Σχεδόν σε όλες τις προσγειώσεις μου παίζει rap και γω κάνω bounce στον διάδρομο μέχρι που το σπάω μετά το τελευταίο update, έχει τρομερό πρόβλημα το AI control, κάνει σβούρες το αεροπλάνο σε διάφορα σημεία της πτήσης. Αποφασίζει να το πάει καρφί με την μούρη κάτω μέχρι να στουκάρεις, χάνει την διαδρομή, stallαρει τα αεροπλάνα γιατί μπορεί! A32NX Project Αναφορά σε κείμενο The A32NX Project is a community driven open source project to create a free Airbus A320neo in Microsoft Flight Simulator that is as close to reality as possible. It aims to enhance the default A320neo by improving the systems depth and functionality to bring it up to payware-level, all for free. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
stavroulis1985 Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2020 Έχετε δοκιμάσει το NeoFly addon? Βαζει missions και ετσι ειναι σαν να κανεις bush trip αλλα οπου θες εσυ. Εκει που θα προσγειωθείς θα ξεκινήσεις το επόμενο ταξίδι. Εχω μια απορία (λογικό δεν εχω διαβάσει ουτε λέξη σε manual) Ποια η διαφορά να πατε στον προορισμό με ifr απο οτι με vfr? Εγω χρησιμοποιώ μόνο vfr και με το που το σηκώσω αμέσως autopilot και το πιάνω στην προσγείωση παλι. Βεβαια είδα χτες ένα βίντεο και το παει με ifr και autopilot σχεδόν μεχρι να ακουμπήσει το διάδρομο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pikoriko Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 6 Οκτωβρίου 2020 Παραλαβή πριν λίγο από aerosoft το νέο joystick για το Airbus A320. 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
chek2fire Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2020 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2020 21 ώρες πριν, stavroulis1985 είπε Έχετε δοκιμάσει το NeoFly addon? Βαζει missions και ετσι ειναι σαν να κανεις bush trip αλλα οπου θες εσυ. Εκει που θα προσγειωθείς θα ξεκινήσεις το επόμενο ταξίδι. Εχω μια απορία (λογικό δεν εχω διαβάσει ουτε λέξη σε manual) Ποια η διαφορά να πατε στον προορισμό με ifr απο οτι με vfr? Εγω χρησιμοποιώ μόνο vfr και με το που το σηκώσω αμέσως autopilot και το πιάνω στην προσγείωση παλι. Βεβαια είδα χτες ένα βίντεο και το παει με ifr και autopilot σχεδόν μεχρι να ακουμπήσει το διάδρομο. και μόνος σου μπορείς να το κάνεις. Δλδ να προσγειωθείς να τελειώσει το ταξίδι μετά να ζητήσεις ανεφοδιασμό και να βάλεις νέα πτήση στο gps. Αλλά ακόμα έχει bug αρκετά και μπορεί να σου βγάλει προβλήματα δλδ μετά από save να χαθεί η πτήση και τέτοια. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα