Προς το περιεχόμενο

Microsoft Flight Simulator 2020 [PC]


nzeppos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

ρε παιδες κατι περιεργο συμβαινει

χωρις να εχω αλλάξει  κατι στις ρυθμισεις πριν το  update  ειχα cpu 60% - gpu 100% - mem 14gb μετα το update cpu 60% - gpu 80% mem 13gb αλλα ακομα και σε δυσκολα σκηνικά οπου τα frame πεφτουν στα 10-15fps η gpu ειναι στα 80% , γιατι πιστευετε οτι δεν παει 100% να ανεβουν λιγο τα fps ???   , απο θερμοκρασιες ειμαι ok

Επεξ/σία από george kesoglu
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 1,3k
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δυστυχώς όχι. Μόνο το παραπλήσιο Airbus 320 και το Boeing 747. Η αλήθεια όμως είναι πως τα αεροσκάφη αυτά είναι τόσο λειψά σε σχέση με τα πραγματικά (ακόμα κι αν έχουν περισσότερες λειτουργίες σε σχέση με το FSX) που νομίζω πως και να υπήρχε 737 λίγοι θα το έπαιρναν στα σοβαρά (σίγουρα όχι οι πιο έμπειροι simmers που στοχεύουν κυρίως σε αυτά τα επιβατικά τζετ). Λογικά θα πρέπει να περιμένουμε την έκδοση της PMDG με το ανάλογο κόστος.

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, nzeppos είπε

Δυστυχώς όχι. Μόνο το παραπλήσιο Airbus 320 και το Boeing 747. Η αλήθεια όμως είναι πως τα αεροσκάφη αυτά είναι τόσο λειψά σε σχέση με τα πραγματικά (ακόμα κι αν έχουν περισσότερες λειτουργίες σε σχέση με το FSX) που νομίζω πως και να υπήρχε 737 λίγοι θα το έπαιρναν στα σοβαρά (σίγουρα όχι οι πιο έμπειροι simmers που στοχεύουν κυρίως σε αυτά τα επιβατικά τζετ). Λογικά θα πρέπει να περιμένουμε την έκδοση της PMDG με το ανάλογο κόστος.

To 747 δεν το λες και παραπλήσιο :P Καλά για μένα που παίζω με το xbox gamepad δεν με πειράζει το cut down version, απλά ήθελα 737 γιατί ξέρω πιο πολύ τα κατατόπια σε σχέση με το 320. Πολύ περίεργο πάντως που δεν το έχουν, είναι μακράν το πιο διαδεδομένο αεροσκάφος διαχρονικά..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Δεν το διατύπωσα καλά, το "παραπλήσιο" πήγαινε μόνο για το Α320, όχι για το θηρίο 747. Όσο για τους λόγους που δεν υπάρχει, φαντάζομαι κανένας δεν πρόκειται να μας το πει. Είτε η PMDG ή η Airbus ή άλλοι 3rd parties τα έσκασαν στην Microsoft για ευνόητους λόγους, είτε κάτι άλλο περίεργο σκέφτηκαν οι μανατζαραίοι.

Όπως και να 'χει είναι κρίμα γιατί κι εγώ βρίσκομαι στην ίδια κατηγορία: ενώ με ψήνει μια δοκιμαστική πτήση με ένα τέτοιο αεροπλάνο, δεν έχω ιδιαίτερη όρεξη να κάτσω να μάθω τις διαφορές 737 με A320 οπότε δεν έχω δοκιμάσει καθόλου το τελευταίο. Προς το παρόν μόνο Beechcraft. Προχθές έβαλα να κάνω Κέρκυρα-Αλεξανδρούπολη στο σούρουπο, οπότε μετά την Καβάλα είχε νυχτώσει εντελώς. Για κάποιο λόγο το IFR flight plan διαφωνούσε σε κάποια σημεία με τις οδηγίες του ATC και στο τέλος φτάσαμε μέσα στο σκοτάδι να ζητάω κάθοδο στα 5 χιλιάδες πόδια για το τελικό approach από βορά, το κέντρο ελέγχου όμως ήθελε ντε και σώνει να ανέβω στα 11 χιλιάδες πόδια μόλις 20 μίλια από το αεροδρόμιο.

Για την ακρίβεια κάποια στιγμή στα 3/4 της διαδρομής είχα ζητήσει altitude decrease γιατί αυτό απαιτούσε το τελευταίο σκέλος, το ATC συμφώνησε και μου λέει πήγαινε αρχικά στις 11 χιλιάδες και θα σου πω για παρακάτω. Εγώ ως γνήσιος ταλιμπάν εκείνη την ώρα κατέβαινα από τις 12 χιλιάδες φουριόζος και δεν περίμενα την περαιτέρω εντολή, οπότε το κέντρο σκάλωσε και για τα επόμενα 15' ήθελε ντε και σώνει να με ανεβάσει σε αυτό το υψόμετρο όταν έπρεπε να είμαι πολύ πιο χαμηλά για να έχω ελπίδες για προσγείωση. Βρε κατέβηκα στις 8, στις 6, στις 5 χιλιάδες πόδια, τίποτα αυτοί, με το στανιό να ξαναγυρίσω στα 11. Τελικά μέσα στη μαύρη νύχτα έκανα τη στροφή προς τα νότια να κατέβω στις 3-4 χιλιάδες για την τελική προσέγγιση αλλά μη γνωρίζοντας την περιοχή και με ιδιαίτερα αργή απόκριση (απόρροια ασχετοσύνης) το έριξα σε ένα βουνό βόρεια του αεροδρομίου και γίναμε ωραιότατο επεισόδιο Mayday. Θα προσπαθήσω πάλι σήμερα.

Επεξ/σία από nzeppos
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Η επόμενη πτήση ξεκίνησε καλά και κατέληξε σε κατάσταση "τάξε του Χάρου". Κέρκυρα-Καβάλα με θεωρητικά εύκολο flight plan (μια ευθεία με μικρή στροφή μέσω Peren), μόνο που δεν υπολόγισα τον παράγοντα παλιόκαιρο. 2-3 φορές πήγαν να παγώσουν τα πάντα μιας και δεν είχα ενεργοποιήσει τα διάφορα heat (εκτός από pitot) ενώ κάποια στιγμή ανεβήκαμε πάνω από τις 33500 πόδια και άναψε warning για cabin pressure και oxygen masks (είμαι σχεδόν βέβαιος ότι χθες είχα πιάσει τη θεωρητική οροφή των 35000 χωρίς πρόβλημα).

Στο τέλος θυμήθηκα μετά από πολλά χρόνια πόσο ηλίθιο μπορεί να γίνει το ATC, αφού 5 μίλια πριν την προσγείωση το control επέμενε να μου λέει να μείνω στις 7000 πόδια και στο τέλος με έκανε handover στον πύργο ελέγχου, ο οποίος ξαφνικά μου λέει κατέβα στις 2000 (επίτηδες δεν κατέβαινα πιο νωρίς για να δω που το πάει). Εννοείται δεν υπήρχε περίπτωση να προλάβω με το αεροδρόμιο σχεδόν από κάτω, οπότε έκανα δύο missed approaches και κατάφερα να προσγειωθώ κακήν κακώς με οριακό stall (στην πραγματικότητα θα τις είχα σπάσει τις ρόδες). Που θα πάει, θα το μάθω το ρημάδι.

Με τα πολλά βρήκα αυτό που νομίζω ότι έψαχνα: https://www.simbrief.com, δωρεάν δημιουργία flight plan με αρκετές παραμέτρους, πρόγνωση καιρού, δυνατότητα επιλογής SIDs/STARs, σχετικά πρόσφατα δωρεάν AIRAC (έστω 1,5 χρόνο πίσω), export σε PDF 64 σελίδων (με επεξηγήσεις) αλλά και αποθήκευση pln αρχείου για load απευθείας στο MSFS (που φαίνεται να δουλεύει μια χαρά με εξαίρεση κάποια υψόμετρα στο approach). Μάλλον έφτασε ο καιρός να το δοκιμάσω με Α320 (μαθαίνοντας τις λειτουργίες του αεροσκάφους εν πτήσει εννοείται!)

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

6 ώρες πριν, nzeppos είπε

Με τα πολλά βρήκα αυτό που νομίζω ότι έψαχνα: https://www.simbrief.com, δωρεάν δημιουργία flight plan με αρκετές παραμέτρους, πρόγνωση καιρού, δυνατότητα επιλογής SIDs/STARs, σχετικά πρόσφατα δωρεάν AIRAC (έστω 1,5 χρόνο πίσω), export σε PDF 64 σελίδων (με επεξηγήσεις) αλλά και αποθήκευση pln αρχείου για load απευθείας στο MSFS (που φαίνεται να δουλεύει μια χαρά με εξαίρεση κάποια υψόμετρα στο approach). Μάλλον έφτασε ο καιρός να το δοκιμάσω με Α320 (μαθαίνοντας τις λειτουργίες του αεροσκάφους εν πτήσει εννοείται!)

Αυτό χρησιμοποιώ και εγώ τα τελευταία χρόνια, εξαιρετικό εργαλείο που σε βοηθά να χτίσεις την πτήση. Μετά τη δημιουργία της διαδρομής την εισάγω στο Little Navmap  για να ελέγξω καλύτερα τα στοιχεία της και να έχω και τις συχνότητες για ILS, NDB, VOR κ.α

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

34 λεπτά πριν, nzeppos είπε

Α αυτό με τις συχνότητες με προβλημάτιζε, οπότε θα δοκιμάσω σήμερα τον τρόπο που λες. 

Απλά μια διευκρίνηση. Το simbrief έχει παλιότερη έκδοση AIRAC , το Little NavMap έρχεται με μια άλλη  (και αυτό παλιότερη) έκδοση οπότε και θα δεις μερικές ασυμβατότητες κατά την εισαγωγή.
 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Ωραία ευχαριστώ. Μικρό το κακό, εφόσον υπάρχει τρόπος να συνεργαστούν μεταξύ τους θα βγάλω άκρη. Δεν με νοιάζει να έχω 100% πιστότητα, αλλά τουλάχιστον κάτι που να δίνει περισσότερο νόημα στην πτήση και να μην είναι απλώς τα default plans που βγάζει το παιχνίδι.

Εφόσον έρχομαι απευθείας από το FSX (έχοντας προσπεράσει Xplane κλπ) εδώ είναι που μου λείπει πολύ το FSPassengers και το απίστευτο βάθος που έδινε στο παιχνίδι. Δυστυχώς δεν το βλέπω να αναβαθμίζεται για το MSFS2020 αλλά κάπου διάβαζα ότι μπορεί να λειτουργήσει σαν αντικαταστάτης το https://www.selfloadingcargo.com/ (ειδικά αν και όταν βάλουν random failures και ίσως rankings ή career mode). Διαφορετικά το PACX. Λέω να τους ρίξω μια ματιά.

 

Επεξ/σία από nzeppos
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, nzeppos είπε

Η επόμενη πτήση ξεκίνησε καλά και κατέληξε σε κατάσταση "τάξε του Χάρου". Κέρκυρα-Καβάλα με θεωρητικά εύκολο flight plan (μια ευθεία με μικρή στροφή μέσω Peren), μόνο που δεν υπολόγισα τον παράγοντα παλιόκαιρο. 2-3 φορές πήγαν να παγώσουν τα πάντα μιας και δεν είχα ενεργοποιήσει τα διάφορα heat (εκτός από pitot) ενώ κάποια στιγμή ανεβήκαμε πάνω από τις 33500 πόδια και άναψε warning για cabin pressure και oxygen masks (είμαι σχεδόν βέβαιος ότι χθες είχα πιάσει τη θεωρητική οροφή των 35000 χωρίς πρόβλημα).

Στο τέλος θυμήθηκα μετά από πολλά χρόνια πόσο ηλίθιο μπορεί να γίνει το ATC, αφού 5 μίλια πριν την προσγείωση το control επέμενε να μου λέει να μείνω στις 7000 πόδια και στο τέλος με έκανε handover στον πύργο ελέγχου, ο οποίος ξαφνικά μου λέει κατέβα στις 2000 (επίτηδες δεν κατέβαινα πιο νωρίς για να δω που το πάει). Εννοείται δεν υπήρχε περίπτωση να προλάβω με το αεροδρόμιο σχεδόν από κάτω, οπότε έκανα δύο missed approaches και κατάφερα να προσγειωθώ κακήν κακώς με οριακό stall (στην πραγματικότητα θα τις είχα σπάσει τις ρόδες). Που θα πάει, θα το μάθω το ρημάδι.

Με τα πολλά βρήκα αυτό που νομίζω ότι έψαχνα: https://www.simbrief.com, δωρεάν δημιουργία flight plan με αρκετές παραμέτρους, πρόγνωση καιρού, δυνατότητα επιλογής SIDs/STARs, σχετικά πρόσφατα δωρεάν AIRAC (έστω 1,5 χρόνο πίσω), export σε PDF 64 σελίδων (με επεξηγήσεις) αλλά και αποθήκευση pln αρχείου για load απευθείας στο MSFS (που φαίνεται να δουλεύει μια χαρά με εξαίρεση κάποια υψόμετρα στο approach). Μάλλον έφτασε ο καιρός να το δοκιμάσω με Α320 (μαθαίνοντας τις λειτουργίες του αεροσκάφους εν πτήσει εννοείται!)

τι θες να πεις? Σχεδόν σε όλες τις προσγειώσεις μου παίζει rap και γω κάνω bounce στον διάδρομο μέχρι που το σπάω :P

μετά το τελευταίο update, έχει τρομερό πρόβλημα το AI control, κάνει σβούρες το αεροπλάνο σε διάφορα σημεία της πτήσης. Αποφασίζει να το πάει καρφί με την μούρη κάτω μέχρι να στουκάρεις, χάνει την διαδρομή, stallαρει τα αεροπλάνα γιατί μπορεί!

A32NX Project

Αναφορά σε κείμενο

The A32NX Project is a community driven open source project to create a free Airbus A320neo in Microsoft Flight Simulator that is as close to reality as possible. It aims to enhance the default A320neo by improving the systems depth and functionality to bring it up to payware-level, all for free.

120826474_110675450804041_16220571391919

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έχετε δοκιμάσει το NeoFly addon? 

Βαζει missions και ετσι ειναι σαν να κανεις bush trip αλλα οπου θες εσυ.

Εκει που θα προσγειωθείς θα ξεκινήσεις το επόμενο ταξίδι.

Εχω μια απορία (λογικό δεν εχω διαβάσει ουτε λέξη σε manual)

Ποια η διαφορά να πατε στον προορισμό με ifr απο οτι με vfr?

Εγω χρησιμοποιώ μόνο vfr και με το που το σηκώσω αμέσως autopilot και το πιάνω στην προσγείωση παλι.

Βεβαια είδα χτες ένα βίντεο 

και το παει με ifr και autopilot σχεδόν μεχρι να ακουμπήσει το διάδρομο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

21 ώρες πριν, stavroulis1985 είπε

Έχετε δοκιμάσει το NeoFly addon? 

Βαζει missions και ετσι ειναι σαν να κανεις bush trip αλλα οπου θες εσυ.

Εκει που θα προσγειωθείς θα ξεκινήσεις το επόμενο ταξίδι.

Εχω μια απορία (λογικό δεν εχω διαβάσει ουτε λέξη σε manual)

Ποια η διαφορά να πατε στον προορισμό με ifr απο οτι με vfr?

Εγω χρησιμοποιώ μόνο vfr και με το που το σηκώσω αμέσως autopilot και το πιάνω στην προσγείωση παλι.

Βεβαια είδα χτες ένα βίντεο 

και το παει με ifr και autopilot σχεδόν μεχρι να ακουμπήσει το διάδρομο. 

και μόνος σου μπορείς να το κάνεις. Δλδ να προσγειωθείς να τελειώσει το ταξίδι μετά να ζητήσεις ανεφοδιασμό και να βάλεις νέα πτήση  στο gps. Αλλά ακόμα έχει bug αρκετά και μπορεί να σου βγάλει προβλήματα δλδ μετά από save να χαθεί η πτήση και τέτοια.  

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...