vasilismora Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Καλησπέρα σας. Είχα πουλήσει σε ένα παιδί μια τιμονιέρα από το ινσομνια πριν δέκα μέρες και τώρα μου λέει ότι είναι χαλασμένη και ότι την δοκίμασε τώρα γιατί δεν είχε χρόνο πριν και θέλει να του δώσω τα λεφτά πισω. Τι να κάνω παιδιά μπορείτε να με βοηθήσετε? Εγώ δεν τον πιστεύω και πολύ και η τιμονιέρα ήταν πλήρως λειτουργικη τι να κάνω??
Gatilaras Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Κληση μεσω viber,messenger,skype με βιντεο για να σου το αποδειξει,οχι απλα βιντεακι.
vasilismora Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Και πάλι όμως που ξέρω ότι δεν την χάλασε αυτός και πάει να μου το φορτώσει?
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Μετα την απομακρυνση απο το ταμειο.... Αν ηθελε ας τη δοκιμαζε πριν αγορασει. Δεν νομιζω στην αγγελια να εδινες και εγγυηση 2 χρονια. Μην ασχοληθεις καθολου.
vasilismora Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Αυτό λέω να κάνω. Άμα μου το έλεγε από την πρώτη μέρα μετα την αγορά δεν θα είχα θέμα αλλά έχουν περάσει κοντά στις 10 μέρες
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Αγορά από απόσταση 14 ημέρες Πες του να πάει στο συνήγορο του καταναλωτή
Επισκέπτης Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Ρε παιδια τι συζηταμε; Η αγορα απο αγγελια περιεχει ρισκο. Ο παλικαρι το εμαθε με το δυσκολο τροπο. Η ζωη συνεχιζεται.
vasilismora Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Και τι να του πω του ανθρώπου; Με φέρνει σε δυσκολη θέση!
Fp84 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 9 λεπτά πριν, vasilismora είπε Και τι να του πω του ανθρώπου; Με φέρνει σε δυσκολη θέση! μεσώ viber ,messenger να σου δείξει την ''χαλασμένη τιμονιερα'', αλλιώς από κοντά να διαπιστώσεις ότι σου λέει αλήθεια
vasilismora Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 9 λεπτά πριν, Fp84 είπε μεσώ viber ,messenger να σου δείξει την ''χαλασμένη τιμονιερα'', αλλιώς από κοντά να διαπιστώσεις ότι σου λέει αλήθεια Μα και να έχει χαλάσει εγώ που το ξέρω ότι αυτός δεν έκανε μ@λ@κι@ και την χάλασε; Αυτό είναι που με προβληματίζει 1
Deka013 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 33 λεπτά πριν, vasilismora είπε Μα και να έχει χαλάσει εγώ που το ξέρω ότι αυτός δεν έκανε μ@λ@κι@ και την χάλασε; Αυτό είναι που με προβληματίζει Από τη στιγμή που λες ότι η τιμονιέρα δούλευε σημαίνει ότι τη χάλασε αυτός.Στην τελική αν τα μεταχειρισμένα είχαν εγγύηση δεν θα αγόραζε κανείς τίποτα καινούριο. 1
petran91 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 9 ώρες πριν, vasilismora είπε Καλησπέρα σας. Είχα πουλήσει σε ένα παιδί μια τιμονιέρα από το ινσομνια πριν δέκα μέρες και τώρα μου λέει ότι είναι χαλασμένη και ότι την δοκίμασε τώρα γιατί δεν είχε χρόνο πριν και θέλει να του δώσω τα λεφτά πισω. Τι να κάνω παιδιά μπορείτε να με βοηθήσετε? Εγώ δεν τον πιστεύω και πολύ και η τιμονιέρα ήταν πλήρως λειτουργικη τι να κάνω?? Αν είσαι 100% σίγουρος ότι όταν την πούλησες ήταν πλήρως λειτουργική, δεν κάνεις τίποτα. Αν θες άκουσε τον να δεις τι πρόβλημα του παρουσιάζει μήπως κάνει αυτός κάτι λάθος για να του δώσεις καμία συμβουλή, αλλά μέχρι εκεί. Αν ήταν την ίδια μέρα ή την επόμενη άντε μετά από 2 μέρες να το δεχτώ. 2 βδομάδες μετά όμως δεν απλά δεν κάνεις κάτι. 3
Voodooman Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Μου έχουν τύχει παρόμοια περιστατικά και από τις δύο πλευρές. Πουλάω μνήμες, παραλαμβάνει και μετά από δυο-τρεις ημέρες μου λέει ότι δεν δουλεύουν και άλλα εμπριμέ, προφανώς μετάνιωσε ή δεν ήξερε τί αγόραζε. Δύο λύσεις είχα, να του πω ότι οι μνήμες είναι άριστες,ότι έχουν εγγύηση και να τις στείλει στον κατασκευαστή ή να τις πάρω πίσω. Προτίμησα το δεύτερο, ήξερα ότι θα πουληθούν γρήγορα, όπως και έγινε. Δεν λέω ότι αυτό που έκανα είναι το σωστό, αλλά το έκανα. Μνήμες είναι, lifetime εγγύηση έχουν, έλεος. Εννοείται έξοδα αποστολής για την επιστροφή δικά του.... Αγοράζω GPU εντός εγγύησης. Λόγω έλλειψης χρόνου εγκαθιστώ την κάρτα μετά από καμιά βδομάδα. Βγάζει προβλήματα, ο πωλητής κάνει τον κινέζο. Λύνω όλο το PC, το ξαναστήνω, τα ίδια, ο πωλητής τα ίδια. Αυτή η εβδομάδα είναι που δεν με άφηνε να τον μπινελικώσω, είναι πολύς καιρός για τέτοιου είδους αγοραπωλησία. Εκεί που θα κάθομαι να μαλώνω και να χαλιέμαι, την στέλνω στο εξωτερικό και μου στέλνουν καινούργια. Δύο περιστατικά στις 100 αγοραπωλησίες, θα συμβούν και αυτά. Στην περίπτωσή σου, είναι σχετικό. Αν είσαι απόλυτα σίγουρος ότι δουλεύει άψογα (την δοκίμασες δηλαδή την προηγούμενη ημέρα και όλα καλά) και δεν είσαι σίγουρος ότι θα πουληθεί ξανά, δεν έχεις και καμιά υποχρέωση να την πάρεις πίσω. Ούτε την υστεροφημία σου θα βλάψεις, αν έχεις πολλές θετικές αξιολογήσεις. Κατά τα άλλα, κάνε ό,τι θα σε κάνει να νιώσεις καλύτερα. 1
sstratos Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 δύσκολη η θέση σου... Εχω πάθει το ίδιο , τελικά αναγκάστηκα και δέχτηκα επιστροφή σε μητρική που ελεγε οτι δεν δουλεύει , μόλις ήρθε την εστησα και δουλευε κατευθείαν. Μαλλον κατι εκανε λαθος ο χρηστης ή ειχε ασυμβατότητα με τα εξαρτηματα του... Οτι και να κάνεις , δεν θα σου πεί κανείς τίποτα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα