Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
9 λεπτά πριν, jmmys είπε

Βρε παλικάρι μου, Η ίδια η Mercedes το εγκρίνει,γραπτώς και επίσημα,αλλά εσύ έχεις δίκαιο,ειναι λαθος για σενα.Οκ.

Λες και ξέρεις για τι αμάξι μιλάω.

Για τον φίλο whargoul,το αφήνω,autotriti.

Για οτι αμαξι και να μιλας το να βαζεις αποστατες ειναι λαθος σε σχεση με το να εβαζες σωστο offset. Το οτι το κανει και η Mercedes δεν το κανει σωστο. Ο λογος που το κανει ειναι οτι δεν προκαλει θεματα ασφαλειας, οπως δεν θα προκαλουσαν οι οποιοδηποτε αποστατες εκει εξω. Το οτι η ιδια η Mercedes σου πουλαει ζαντες που δεν ειναι σχεδιασμενεσ για το αμαζι σου δεν σε ανησυχει αλλα αν καποιος αλλος κανει ακριβως το ιδιο ειναι προβληματικος. Οι αποστατες υπαρχουν στο εμποριο ειτε για να φαρδενουμε τα αμαξια για διαφορες χρησεις ειτε για να μπορουμε να βαλουμε ζαντες που δεν βγαινουν με το σωστο offset για το αμαξι μας.

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, jmmys είπε

Ναι βρε

Τι να κανω τωρα, τραβα ρωτα κανα μηχανολογο να σου εξηγησει τι ειναι offset μπας και καταλαβεις γιατι οι ζαντες σου εχουν σχεδιαστει αρχικα για αλλο αυτοκινητο και στις κοτσαραν απλα με ενα αποστατη και γιατι αυτο ενω δεν αποτελει προβλημα ειναι σιγουρα χειροτερο απο το να ειχες εξαρχης σωστες ζαντες. Και ακομα γιατι την συγκεκριμενη πρακτικη ακομα και η ιδια η Mercedes δεν την ακολουθει σε ολο τον υπολοιπο κοσμο οπου απλα μπενεις στο μαγαζι της και φευγεις με τις ζαντες στο χερι και τις κοτσαρεις ακομα και σε w110 χωρις θεμα απο κανεναν.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 λεπτά πριν, primeragt είπε

Τι να κανω τωρα, τραβα ρωτα κανα μηχανολογο να σου εξηγησει τι ειναι offset μπας και καταλαβεις γιατι οι ζαντες σου εχουν σχεδιαστει αρχικα για αλλο αυτοκινητο και στις κοτσαραν απλα με ενα αποστατη και γιατι αυτο ενω δεν αποτελει προβλημα ειναι σιγουρα χειροτερο απο το να ειχες εξαρχης σωστες ζαντες. Και ακομα γιατι την συγκεκριμενη πρακτικη ακομα και η ιδια η Mercedes δεν την ακολουθει σε ολο τον υπολοιπο κοσμο οπου απλα μπενεις στο μαγαζι της και φευγεις με τις ζαντες στο χερι και τις κοτσαρεις ακομα και σε w110 χωρις θεμα απο κανεναν.

Ότι να ναι,όποιος ακολούθησε το νήμα ας πει τη γνώμη του 

27 λεπτά πριν, primeragt είπε

Ευχαριστω, καταλαβες τουλαχιστον.

Δίπλωμα οδήγησης έχεις;

Αυτοκίνητο στο όνομα σου έχεις;Να το πληρώνεις εσύ.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 λεπτά πριν, jmmys είπε

Ότι να ναι,όποιος ακολούθησε το νήμα ας πει τη γνώμη του 

Δίπλωμα οδήγησης έχεις;

Αυτοκίνητο στο όνομα σου έχεις;

2 αυτη τη στιγμη. Και ειχαμε και αλλα 3 εκ γερμανιας με παραμονη εκει 10 χρονακια την δεκαετια 90.

Εσυ απο αυτοκινητα περα απο το τι λενε τα διαφημηστικα ξερεις ή λες οτι διαβασες?

Επεξ/σία από primeragt
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Φίλε μου θα σε καληνυχτίσω,είναι ανόητο η αντιπαράθεση μέσω ίντερνετ,είπες την άποψη σου,εγώ τη δικιά μου,καλο βράδυ.

Κατι λιγα ξερω

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
1 ώρα πριν, jmmys είπε

Είσαι σίγουρος

Εάν οι ζάντες κατασκευάζονταν για να τις βαράμε με βαριοπούλες των 250+kg, με ταχύτητες 100+ km/h, δεν θα τις φτιάχναμε από "κλαδάκια" αλουμίνιου!!

Low-profile ελαστικά + δρόμοι με λακκούβες είναι πασίγνωστη συνταγή για καταστροφές. Είτε οι ζάντες είναι μάρκα, αμαρκέ, χυτευμένες ή σφυρηλατές είναι το ίδιο και το αυτό σε τέτοια ταχύτητα. Εάν μιλούσε για ταχύτητες των ~50km/h ναι τότε μια σφυρηλατή ζάντα ίσως να μπορεί να αντέξει σε σχέση με μια τυπική χυτευμένη.

Δημοσ.
6 ώρες πριν, Whargoul είπε

Εάν οι ζάντες κατασκευάζονταν για να τις βαράμε με βαριοπούλες των 250+kg, με ταχύτητες 100+ km/h, δεν θα τις φτιάχναμε από "κλαδάκια" αλουμίνιου!!

Low-profile ελαστικά + δρόμοι με λακκούβες είναι πασίγνωστη συνταγή για καταστροφές. Είτε οι ζάντες είναι μάρκα, αμαρκέ, χυτευμένες ή σφυρηλατές είναι το ίδιο και το αυτό σε τέτοια ταχύτητα. Εάν μιλούσε για ταχύτητες των ~50km/h ναι τότε μια σφυρηλατή ζάντα ίσως να μπορεί να αντέξει σε σχέση με μια τυπική χυτευμένη.

Το αν δεν επιτρέπονται κάποιες ρεπλικες σε δημόσιο δρόμο σε ενδιαφέρει ή όχι;

8 ώρες πριν, primeragt είπε

2 αυτη τη στιγμη. Και ειχαμε και αλλα 3 εκ γερμανιας με παραμονη εκει 10 χρονακια την δεκαετια 90.

Εσυ απο αυτοκινητα περα απο το τι λενε τα διαφημηστικα ξερεις ή λες οτι διαβασες?

Και σε εσένα το ιδιο,το αν δεν επιτρέπονται κάποιες ρεπλικες σε δημόσιο δρόμο,σε ενδιαφέρει ή όχι;

Δημοσ.
Στις 17/11/2019 στις 9:30 ΠΜ, babisskg είπε

    Αχιλλέα θα σου τα γράψω σε αποσπάσματα διότι το θέμα είναι μεγάλο , αυτό που ξεκινάς είναι να υπολογίσεις την συνολική διάμετρο ενός ελαστικού ξεκινώντας από την αρχική διάσταση δλδ 215 65 βγάζοντας το επί τοις εκατό ποσοστό του 65 στο 215 δλδ 139.75 και το οποίο δείχνει το μποι του πλαϊνού στο λάστιχο . Ιδανικά αυτό το νούμερο σε τυχόν αλλαγή δεν πρέπει να υπερβεί το συν πλην δέκα χιλ δλδ να φθάσει το 149 η το 129 και ο λόγος είναι πως όλες οι μετρήσεις έγιναν με αυτή την διάσταση , φυσικά δεν απαγορεύεται να γίνει οτιδήποτε άλλο αν γνωρίζεις τις συνέπειες . Τώρα το 235 55 αντιστοιχεί σε 129 κόμμα κάτι που σημαίνει πως είσαι εντός αποδεκτών ορίων , έχεις χαμηλώσει όμως λίγο , καλύτερη επιτάχυνση , λιγότερη τελική το δε 235 50 καταλήγει σε 117.5 ακόμη πιο χαμηλά . Η ιστορία έχει να κάνει με την μη αύξηση του λεγόμενου " μη φερόμενου βάρους " δλδ το βάρος του συνόλου ενός ζαντολαστιχου έξω από την πλήμνη του τροχού κάτι που έχει επιπτώσεις σε όσα είπα και προηγουμενα . Η αύξηση στο μη φερόμενο βάρος είναι εχθρός του κρατήματος και προέρχεται συνήθως από το γεγονός πως η καινούργια πιο φαρδιά συνήθως ζάντα χρειάζεται ένα πιο φαρδύ άρα και βαρύτερο ελαστικό και έτσι το σύνολο παίρνει τον ανήφορο .

καλημέρα

νομίζω ξέχασες την παραπάνω ίντσα της ζάντας

βαλτε γουγλη tire size comparison για να τα δείτε εύκολα υπολογισμένα

Δημοσ.
Στις 17/11/2019 στις 12:09 ΜΜ, jmmys είπε

Πρόσεξε μόνο σε περίπτωση ατυχήματος η ασφάλεια σου δεν θα πληρώσει φράγκο.

 

Τι φαση ; Οι ασφαλιστικές γιατι να μην πληρώσουν;

Δημοσ.
3 ώρες πριν, jmmys είπε

Το αν δεν επιτρέπονται κάποιες ρεπλικες σε δημόσιο δρόμο σε ενδιαφέρει ή όχι;

 

Επίσης απαγορεύονται και κάποια λούτρινα ζωάκια! Το ότι για ακόμα μια φορά οι απαντήσεις σου δεν έχουν καμιά απολύτως σχέση με το τι λέει ο άλλος είναι πάντως εντυπωσιακό έχω να πω...

Δημοσ.

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να διυλίζετε τον κώνωπα τόσο πολύ , εννοώ ότι ναι είναι λογικό και φυσιολογικό σε μια "χοντρή" λακούβα να στραβώσει παρά μια original.

To στράβωμα επισκευάζεται με 30€ -40€ το πολύ ΕΝΩ η αγορά π.χ. μιας original bbs έχει κόστος 2200€ - 3000€ ( αναλόγως τις ίντσες - σχέδιο κλπ.)

Ως κάτοχος replica bbs , είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.

Από κεί και πέρα η επιλογή δική σου όπως και το πορτοφόλι.

Όσο για την ασφαλιστική που γράφουν οι "φίλοι" παραπάνω , όντας του επαγγέλματος , να ξέρεις ότι σε περίπτωση π.χ. κλοπής τους θα σου αντικαταστήσουν το κόστος της ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗΣ.

 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, tuning123 είπε

Δεν νομίζω ότι χρειάζεται να διυλίζετε τον κώνωπα τόσο πολύ , εννοώ ότι ναι είναι λογικό και φυσιολογικό σε μια "χοντρή" λακούβα να στραβώσει παρά μια original.

To στράβωμα επισκευάζεται με 30€ -40€ το πολύ ΕΝΩ η αγορά π.χ. μιας original bbs έχει κόστος 2200€ - 3000€ ( αναλόγως τις ίντσες - σχέδιο κλπ.)

Ως κάτοχος replica bbs , είμαι απόλυτα ευχαριστημένος.

Από κεί και πέρα η επιλογή δική σου όπως και το πορτοφόλι.

Όσο για την ασφαλιστική που γράφουν οι "φίλοι" παραπάνω , όντας του επαγγέλματος , να ξέρεις ότι σε περίπτωση π.χ. κλοπής τους θα σου αντικαταστήσουν το κόστος της ΕΡΓΟΣΤΑΣΙΑΚΗΣ.

η αναφορα στην ασφαλιστικη δεν ειναι για καλυψη κοστους αλλα σε περιπτωση ατυχηματοςοπου σε αυτη την περιπτωση θα σε χτυπησει φιλικα την πλατη λεγοντας οτι θα θελαμε πολυ να σε αποζημιωσουμε αλλα το οχημα σου φορουσε ανταλλακτικο εκτος εργοστασιακων προδιαγραφων.Οπως ειχα πει πριν στην περιπτωση που στην αδεια διευκρινιζει καθαρα της διαστασεις που πρεπει να φοραει οπως αναγραφει στο δικο μου οχημα,οτιδηποτε αλλο ειναι εκτος εργοστασιακων προδιαγραφων δινοντας το δικαιομα στην ασφαλιστικη να σου αρνηθει οποιαδηποτε αποζημιωση στο καλο σεναριο που υπαρχουν μονο υλικες ζημιες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...