paylidis Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Για την ιστορία να αναφέρω οτι φίλος νοσηλεύτηκε 6 μήνες σε κώμα μετά από ατύχημα με slk που οφειλόταν σε μεγάλο βαθμό στο οτι μετά από πτώση σε λακκούβα της εθνικής οδού με ταχύτητα 110 χλμ διαλύθηκε η replica ζάντα Και ήταν αδύνατο να ελέγξει το αμάξι και καρφώθηκε στις μπάρες...
agnostos13 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Στις 18/11/2019 στις 8:12 ΠΜ, G.bar είπε Αυτό με την ασφαλιστική δεν ισχύει.. καλό θα ήταν δηλαδή να ίσχυε, αλλά αν ήταν έτσι δεν θα αποζημίωναν αρχικά αν δεν είχες περάσει κτεο, αν είχες φθαρμένα λάστιχα, φιμέ τζάμια, σταυρουδάκια και κομπολογακια να κρέμονται από τον καθρέφτη και να εμποδίζουν την ορατότητα, χαλασμένα αμορτισέρ, και πολλά άλλα.. γενικότερα οποιαδήποτε μετατροπή. 1 ώρα πριν, sixfeetunder είπε Αυτο με την ασφαλιστικη ισχυει αν στην αδεια κυκλοφοριας αναγραφετε ακριβως η διασταση ζαντας-ελαστικου και σε οποιασηποτε αλλη διασταση πλην της αναγραφομενης πολυ απλα δεν σε καλυπτει οπου μπορουν να σε πουν φυσικα οτι ηταν εκτος προδιαγραφων. Αν για το κάθε τι η ασφαλιστική είχε πάτημα να μην πληρώσει θα το έκανε....μην ανησυχείς! Αλλά τότε μια μεγάλη μερίδα κόσμου δεν θα είχε κάποιο λόγο να πληρώνει ασφάλεια εφόσον το όχημα του στην πράξη δεν καλύπτεται (για τον τάδε ή δείνα λόγο).
paylidis Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, Ukforthemoment είπε Mε αυθεντική θα την γλύτωνε; Πιθανότατα δε θα έσπαζε η ζάντα με μια λακκούβα. Εμενα τουλάχιστον 10 χρόνια οι γνήσιες κρατάνε μια χαρά. Α σημειωτέον, τις είχε στο αμάξι λιγότερο από 6 μήνες...απλά ήταν μάπα το υλικό προφανως.
Whargoul Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, paylidis είπε Πιθανότατα δε θα έσπαζε η ζάντα με μια λακκούβα. Εμενα τουλάχιστον 10 χρόνια οι γνήσιες κρατάνε μια χαρά. Α σημειωτέον, τις είχε στο αμάξι λιγότερο από 6 μήνες...απλά ήταν μάπα το υλικό προφανως. Ή απλά έφεραν low profile ελαστικά. Ότι ζάντα και να έχεις, είναι τελειωμένη υπόθεση με τέτοιους είδους ελαστικά.
paylidis Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 2 λεπτά πριν, Whargoul είπε Ή απλά έφεραν low profile ελαστικά. Ότι ζάντα και να έχεις, είναι τελειωμένη υπόθεση με τέτοιους είδους ελαστικά. E όταν θα πας να βάλεις amg replica σιγά μη το αφήσεις με προφίλ συμβατικού... μη το ψάχνεις γενικά... εγώ είμαι πολύ αντίθετος σε αυτά τα modification ποσό μάλλον όταν γίνονται με μη γνήσια ανταλλακτικά...
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Ή απλά έφεραν low profile ελαστικά. Ότι ζάντα και να έχεις, είναι τελειωμένη υπόθεση με τέτοιους είδους ελαστικά. Τώρα σοβαρά συγκρίνεις κινέζικες ρεπλικες με γνήσιες στο θέμα της αντοχής τους;;;;;
Ukforthemoment Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Εκτός απο κινέζικες χείριστης ποιότητας υπάρχουν και καλες κινέζικες αλλά και ευρωπαϊκές.
Whargoul Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 30 λεπτά πριν, jmmys είπε Τώρα σοβαρά συγκρίνεις κινέζικες ρεπλικες με γνήσιες στο θέμα της αντοχής τους;;;;; Είδες να συγκρίνω κάτι? Ανάφερα... + Εσύ είδες πουθενά να συγκρίνουν "κινέζικες" με γνήσιες σε θέματα αντοχής in real life + συνέπειες για την ασφάλεια, ώστε να μορφωθούμε και εμείς με δεδομένα παρά με "προσωπικές υποθέσεις" του στυλ κινέζικο (με ότι και αν υποθέτετε με την λέξη κινέζικο) = death Επειδή σύμφωνα με τα αμάξια πχ της Tesla που έχουν ζάντες των $1300 και που τους σπάνε 2-2 με απλές λακκούβες, το τελευταίο πράγμα που φαίνεται να παίζει ρόλο είναι αν είναι κινέζικες και μη.
Ukforthemoment Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 4 ώρες πριν, paylidis είπε Για την ιστορία να αναφέρω οτι φίλος νοσηλεύτηκε 6 μήνες σε κώμα μετά από ατύχημα με slk που οφειλόταν σε μεγάλο βαθμό στο οτι μετά από πτώση σε λακκούβα της εθνικής οδού με ταχύτητα 110 χλμ διαλύθηκε η replica ζάντα Και ήταν αδύνατο να ελέγξει το αμάξι και καρφώθηκε στις μπάρες... Ζώνη φόραγε;
paylidis Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 22 λεπτά πριν, Ukforthemoment είπε Ζώνη φόραγε; Φόραγε. Του έσκασαν όμως οι μπαριέρες οι μεταλλικές μέσα στο Αμαξι (Βλ. Περίπτωση παντελιδη αλλά σώθηκε κ είναι καλά). Και φυσικά ξαναπήρε Mercedes αλλά δε βάζει ούτε βίδα μη εργοστασιακή...
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Είδες να συγκρίνω κάτι? Ανάφερα... + Εσύ είδες πουθενά να συγκρίνουν "κινέζικες" με γνήσιες σε θέματα αντοχής in real life + συνέπειες για την ασφάλεια, ώστε να μορφωθούμε και εμείς με δεδομένα παρά με "προσωπικές υποθέσεις" του στυλ κινέζικο (με ότι και αν υποθέτετε με την λέξη κινέζικο) = death Επειδή σύμφωνα με τα αμάξια πχ της Tesla που έχουν ζάντες των $1300 και που τους σπάνε 2-2 με απλές λακκούβες, το τελευταίο πράγμα που φαίνεται να παίζει ρόλο είναι αν είναι κινέζικες και μη. Εγώ φίλε μου δεν πρόκειται να βάλω τίποτα ΜΗ μανισιο πάνω στο ενα αμάξι μου που δεν έχει επίσημη γραπτή έγκριση. Οι ζάντες AMG,η εξάτμιση,τα ελατήρια,τα πίσω φώτα πινακίδας,οι αποστάτες για τους πίσω τροχούς,όλα αυτά δεν είναι μαμα,για όλα αυτά έχω την αντίστοιχη γραπτή έγκριση για το δικο μου συγκεκριμενο μοντέλο,και όλα αυτά πέρασαν από το Κτεο και γράφτηκαν ρητώς και αναλυτικά στην άδεια κυκλοφορίας,Αυτά Γερμανία.Οταν έβαλα ελληνικές πινακίδες,το ελληνικό ΚΤΕΟ ούτε καν τα πρόσεξε,και φυσικά δεν γράφτηκε τίποτα στην ελληνική άδεια. Αν εσύ θέλεις να βάλεις ρεπλικες αμφιβόλου ποιότητας που δεν έχουν καμμία πιστοποίηση για δημόσιο δρόμο,μπορείς να το κάνεις,Ελλάδα είμαστε,αλλά μην μου το παίζεται ότι σας νοιάζει η ασφάλεια σας. Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2019 από jmmys
primeragt Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 46 λεπτά πριν, jmmys είπε Εγώ φίλε μου δεν πρόκειται να βάλω τίποτα ΜΗ μανισιο πάνω στο ενα αμάξι μου που δεν έχει επίσημη γραπτή έγκριση. Οι ζάντες AMG,η εξάτμιση,τα ελατήρια,τα πίσω φώτα πινακίδας,οι αποστάτες για τους πίσω τροχούς,όλα αυτά δεν είναι μαμα,για όλα αυτά έχω την αντίστοιχη γραπτή έγκριση για το δικο μου συγκεκριμενο μοντέλο,και όλα αυτά πέρασαν από το Κτεο και γράφτηκαν ρητώς και αναλυτικά στην άδεια κυκλοφορίας,Αυτά Γερμανία.Οταν έβαλα ελληνικές πινακίδες,το ελληνικό ΚΤΕΟ ούτε καν τα πρόσεξε,και φυσικά δεν γράφτηκε τίποτα στην ελληνική άδεια. Αν εσύ θέλεις να βάλεις ρεπλικες αμφιβόλου ποιότητας που δεν έχουν καμμία πιστοποίηση για δημόσιο δρόμο,μπορείς να το κάνεις,Ελλάδα είμαστε,αλλά μην μου το παίζεται ότι σας νοιάζει η ασφάλεια σας. Λες και το ξερα οταν αναφερες ΚΤΕΟ οτι μιλας για Γερμανια. Εκει οπου πχ οι εργοστασιακες ζαντες του EVO FQ 400 δεν εχουν εγκριση να μπουν στο απλο αλλα εχουν οι αντιστοιχες απο τον αρχικο κατασκευαστη. Εκει οπου οι μαμα ζαντες επομενων μοντελων subaru δεν εχουν εγκριση να μπουν στο προηγουμενο και ας ειναι ακριβως το ιδιο αμαξι με αλλη μουρη κλπ κλπ. Εκει οπου για αυτα τα ανταλακτικα πρεπει να δωσεις φακελο με παραβολο σε καθε μοντελο αυτοκινητου που θες να τα βαλεις. Εκει οπου οι ζαντες AMG μπορουν να πωλουνται σε ολα τα μοντελα mercedes αλλα οι μαμα απο αλλες εκδοσεις ιδιου σασι μπορει και οχι. Και το ιδιο ισχυει για ολα τα ανταλακτικα που ανεφερες. Οταν πιστευεις οτι μια σωληνα χρειαζετε ΚΤΕΟ για να νιωσεις ασφαλεια κατι ειναι λαθος σε αυτο. Το κτεο θα επρεπε να δουλευει οντως οπως στη Γερμανια αλλα οχι με τις ηλιθιες αυτες αγκυλωσεις που δεν προσφαιρουν τιποτα αλλα ξεψαχνιζοντας το αμαξι εκει που πρεπει σωστα και οχι αρπακολατζιδικα. Απο τη στιγμη που μια ζαντα εχει τις προδιαγραφες που χρειαζεται το σε ποιο σασι θα μπουν δεν παιζει κανενα μα κανενα ρολο αρκει να ειναι σωστες οι διαστασεις τις. Ακομα και αυτο που εκανες εσυ με αποστατες ειναι ΛΑΘΟΣ και ας εχεις εγκριση σε σχεση με μια ζαντα που εχει το σωστο offset για το αμαξι σου, οι ιδιες ζαντες δηλαδη της mercedes ΔΕΝ τεριαζουν κανονικα στο σασι σου.
Whargoul Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 15 λεπτά πριν, jmmys είπε Εγώ φίλε μου δεν πρόκειται να βάλω τίποτα ΜΗ μανισιο πάνω στο ενα αμάξι μου που δεν έχει επίσημη γραπτή έγκριση. Οι ζάντες AMG,η εξάτμιση,τα ελατήρια,τα πίσω φώτα πινακίδας,οι αποστάτες για τους πίσω τροχούς,όλα αυτά δεν είναι μαμα,για όλα αυτά έχω την αντίστοιχη γραπτή έγκριση για το δικο μου συγκεκριμενο μοντέλο,και όλα αυτά πέρασαν από το Κτεο και γράφτηκαν ρητώς και αναλυτικά στην άδεια κυκλοφορίας,Αυτά Γερμανία.Οταν έβαλα ελληνικές πινακίδες,το ελληνικό ΚΤΕΟ ούτε καν τα πρόσεξε,και φυσικά δεν γράφτηκε τίποτα στην ελληνική άδεια. Αν εσύ θέλεις να βάλεις ρεπλικες αμφιβόλου ποιότητας που δεν έχουν καμμία πιστοποίηση για δημόσιο δρόμο,μπορείς να το κάνεις,Ελλάδα είμαστε,αλλά μην μου το παίζεται ότι σας νοιάζει η ασφάλεια σας. Ώρες ώρες αμφιβάλλω εάν προσπαθείτε καν να κατανοήσετε τι γράφει ο άλλος ή αν απλά γράφετε ότι θέλετε απλός για να δημιουργήσετε ένταση. Σας πειράζουν τα παράθυρα στην TV με τους πολιτικούς απ ότι φαίνεται. Κατ αρχήν μόνος σου υποθέτεις πράγματα που ούτε καν ανάφερα. Είδες κάπου να ανάφερω ότι θα βάλω ρεπλίκες ζαντών, ή οτιδήποτε άλλο αμφιβόλου ποιότητας? Είδες πουθενά να συστήνω κάτι τέτοιο? Το συγκεκριμένο παράδειγμα που σχολίασα έκανε ΜΠΑΜ ότι δεν φταίνε οι ζάντες αλλά το "ακατάλληλο" και, πιθανός και εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή μέγεθος ελαστικών. Και original AMG, ή BBS να είχε, το ίδιο θα πάθαινε γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει αρκετό λάστιχο και ικανοποιητική ανάρτηση για να περιορίσει το κτύπημα. Τα AMG δεν κατασκευάζονται για κατσικόδρομους οπότε δεν έχουν και τις κατάλληλες ζάντες, και ακόμα χειρότερα όταν βάζεις τις ζάντες τους σε αμάξια χωρίς και την ανάλογη ανάρτηση! + 'Άλλο η μάρκα στη ζάντα, και άλλο να αλλάξεις κάποια σημαντική παράμετρο στο αμάξι και να την βγάλεις εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή. Επικίνδυνο είναι να αλλάζεις αυθαίρετα το μέγεθος του τροχού. Ο τροχός είναι μέρος της ανάρτησης. Το ύψος του ελαστικού είναι μέρος της διαδρομής της. +Υπάρχει πιστοποίηση καταλληλότητας για ζάντες από επίσημο φορέα? Δεν υπάρχει καν για ελαστικά, οπότε ότι και αν υποθέτεις σε σχέση με την επικινδυνότητα τούς, είτε έχεις δίκαιο είτε άδικο, είναι αυθαίρετο. Το ότι το Α είναι πιο ασφαλές ή και πολύ πιο ασφαλές από το Β, δεν σημαίνει κιόλας ότι το Β είναι επικίνδυνο... + Επειδή στη Γερμανία γράφουν και που σου έχεσε ένα πουλί, δεν σημαίνει ότι έχει και ιδιαίτερο νόημα ή θα πρέπει να το κάνουν σε οποιαδήποτε άλλη χώρα του κόσμου. Εξάλλου στις υπόλοιπες χώρες απαγορεύεται να πηγαίνεις πάνω από 100-130 km/h, οπότε μιλάμε για τελείως διαφορετικές ανάγκες. Κάθε χώρα έχει κανονισμούς στο τι απαγορεύεται να κάνεις σε αμάξι χωρίς να το δηλώσεις, οπότε δεν θα κάτσουν στο KTEO, και κάθε KTEO να σκαλίζουν τι έκανες, τiς ικανότητες του κάθε εξαρτήματος or whatever ενώ δεν απαγορεύετε. Και δεν νομίζω να υπάρχουν αρκετές που πρέπει να δηλώσεις ή να απαγορεύεται απλά να άλλαξες μάρκα στη ζάντα, ή να πειράζεις την εξάτμιση με τρόπος που δεν παραβιάζει άλλους κανόνες (ρύπων, ήχου κλπ) 1
Επισκέπτης Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, primeragt είπε . Ακομα και αυτο που εκανες εσυ με αποστατες ειναι ΛΑΘΟΣ και ας εχεις εγκριση σε σχεση με μια ζαντα που εχει το σωστο offset για το αμαξι σου, οι ιδιες ζαντες δηλαδη της mercedes ΔΕΝ τεριαζουν κανονικα στο σασι σου. Βρε παλικάρι μου, Η ίδια η Mercedes το εγκρίνει,γραπτώς και επίσημα,αλλά εσύ έχεις δίκαιο,ειναι λαθος για σενα.Οκ. Λες και ξέρεις για τι αμάξι μιλάω. Για τον φίλο whargoul,το αφήνω,να βγάλετε συμπεράσματα. 1 ώρα πριν, Whargoul είπε Το συγκεκριμένο παράδειγμα που σχολίασα έκανε ΜΠΑΜ ότι δεν φταίνε οι ζάντες αλλά το "ακατάλληλο" και, πιθανός και εκτός προδιαγραφών κατασκευαστή μέγεθος ελαστικών. Και original AMG, ή BBS να είχε, το ίδιο θα πάθαινε γιατί πολύ απλά δεν υπάρχει αρκετό λάστιχο και ικανοποιητική ανάρτηση για να περιορίσει το κτύπημα. Τα AMG δεν κατασκευάζονται Είσαι σίγουρος Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2019 από jmmys
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα