Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 55
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
16 ώρες πριν, achilles_g_ είπε

Ποια η γνώμη σας για τις replica? Οι τιμές είναι σχετικά καλές, αλλά τηρούν τα πρότυπα ποιότητας?

     Καλημέρα σας , τι εννοείτε λέγοντας replica ...... και για ποιο αυτοκίνητο ακριβώς προορίζονται ...

Επεξ/σία από babisskg
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
9 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε

Καλημέρα, μπορούμε να μιλάμε στον ενικό! Πχ:

https://www.car.gr/parts/view/20816007-zantes-lasticha-zantes

     Φυσικά και μπορούμε , κατάλαβα τι ζάντες είδες, αυτό που μπορώ να σου πω αρχικά είναι πως πρέπει οπωσδήποτε να κρατήσεις το παλιό σετ , για ώρα ανάγκης και οπωσδήποτε να βρεις τρόπο να ζυγίσεις δλδ να δεις το βάρος ενός ζαντολαστιχου από αυτά που έχεις ήδη , δεν γνωρίζω τι ακριβώς φοράει το αυτοκίνητο αυτή την στιγμή , στην συνέχεια να βρεις τρόπο να ζυγίσεις η να υπολογίσεις το βάρος ενός ζαντολαστιχου από αυτά που σε ενδιαφέρουν . Αν το βάρος ξεπερνάει το ένα με δύο κιλά θα έχεις επιβάρυνση στην συμπεριφορά , στην κατανάλωση και θα επιβαρύνεις την φθορά σε σαιλεντ μπλοκ , ακρομπαρα όπως και στα φρένα του . Επίσης καλό είναι να μην φύγεις πολύ έξω , από την συνολική διάμετρο των εργοστασιακών διαστάσεων στα ελαστικά , εφόσον πρόκειται για συμβατικό αυτοκίνητο και όχι πειραγμενο εντός εισαγωγικων δλδ με παραπανισια ιπποδύναμη .

 

Επεξ/σία από babisskg
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Μπάμπη αυτή τη στιγμή το kodiaq φοράει ζάντα αλουμινίου   215/65/ R17 (η βασική έκδοση ). Οι επόμενες εκδόσεις εξοπλισμού φορούν 235/55/ R18 και 235/50/ R19. Τις ζάντες αυτές σκέφτομαι να τις κρατήσω για τα χειμερινά λάστιχα και να πάρω ένα set για καλοκαιρινά. Από το eshop της skoda Βλέπω ότι η ζαντα που έχω τώρα έχει βάρος 11.1 kg, η γνήσια 18αρα 13 kg, και η 19αρα 14.3 kg.

Επεξ/σία από achilles_g_
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
14 λεπτά πριν, achilles_g_ είπε

Μπάμπη αυτή τη στιγμή το kodiaq φοράει ζάντα αλουμινίου   215/65/ R17 (η βασική έκδοση ). Οι επόμενες εκδόσεις εξοπλισμού φορούν 235/55/ R18 και 235/50/ R19. Τις ζάντες αυτές σκέφτομαι να τις κρατήσω για τα χειμερινά λάστιχα και να πάρω ένα set για καλοκαιρινά.

    Αχιλλέα θα σου τα γράψω σε αποσπάσματα διότι το θέμα είναι μεγάλο , αυτό που ξεκινάς είναι να υπολογίσεις την συνολική διάμετρο ενός ελαστικού ξεκινώντας από την αρχική διάσταση δλδ 215 65 βγάζοντας το επί τοις εκατό ποσοστό του 65 στο 215 δλδ 139.75 και το οποίο δείχνει το μποι του πλαϊνού στο λάστιχο . Ιδανικά αυτό το νούμερο σε τυχόν αλλαγή δεν πρέπει να υπερβεί το συν πλην δέκα χιλ δλδ να φθάσει το 149 η το 129 και ο λόγος είναι πως όλες οι μετρήσεις έγιναν με αυτή την διάσταση , φυσικά δεν απαγορεύεται να γίνει οτιδήποτε άλλο αν γνωρίζεις τις συνέπειες . Τώρα το 235 55 αντιστοιχεί σε 129 κόμμα κάτι που σημαίνει πως είσαι εντός αποδεκτών ορίων , έχεις χαμηλώσει όμως λίγο , καλύτερη επιτάχυνση , λιγότερη τελική το δε 235 50 καταλήγει σε 117.5 ακόμη πιο χαμηλά . Η ιστορία έχει να κάνει με την μη αύξηση του λεγόμενου " μη φερόμενου βάρους " δλδ το βάρος του συνόλου ενός ζαντολαστιχου έξω από την πλήμνη του τροχού κάτι που έχει επιπτώσεις σε όσα είπα και προηγουμενα . Η αύξηση στο μη φερόμενο βάρος είναι εχθρός του κρατήματος και προέρχεται συνήθως από το γεγονός πως η καινούργια πιο φαρδιά συνήθως ζάντα χρειάζεται ένα πιο φαρδύ άρα και βαρύτερο ελαστικό και έτσι το σύνολο παίρνει τον ανήφορο .

  

Επεξ/σία από babisskg
Δημοσ.

Κατανοητά όλα αυτά.  Κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις. Απλά οι ζάντες που προανέφερα θεωρητικά ειβαι εντός "εργοστασιακών" προδιαγραφών, αφού αν αγόραζα άλλο επίπεδο εξοπλισμού θα ήταν πάλι οι μανίσιες. Δεν ξέρω αν σκέφτομαι κάτι λάθος.

Δημοσ.

Για να βγει η ρεπλικα αρκετα πιο φτηνα απο την αυθεντικη,σημαινει οτι εχει πεσει το κοστος.Μειγμα διαφορων μεταλλων που σημαινει και χειροτερη ποιοτητα(ισως ομως οχι αισθητη στο ματι).

Πολυ πιθανο να εχουν και παραπανω βαρος απο τις αυθεντικες.

Οπως και να χει ειναι ρισκο γιατι σε καμια λακουβα να γινουν κι επικινδυνες.Εδω σπανε οι αλυμινιου ,φαντασου καποια με χειροτερη ποιοτητα.

Σκεψεις κανω....θα προτιμουσα αν δενειχα λεφτα καποια μεταχειρισμενη αυθεντικη παρα ρεπλικα.

  • Like 1
Δημοσ.
Μόλις τώρα, achilles_g_ είπε

Κατανοητά όλα αυτά.  Κάπου κερδίζεις κάπου χάνεις. Απλά οι ζάντες που προανέφερα θεωρητικά ειβαι εντός "εργοστασιακών" προδιαγραφών, αφού αν αγόραζα άλλο επίπεδο εξοπλισμού θα ήταν πάλι οι μανίσιες. Δεν ξέρω αν σκέφτομαι κάτι λάθος.

    Δεν σκέφτεσαι λάθος , η προσωπική μου εκτίμηση είναι πως σε ένα όχημα γενικά με ιπποδύναμη κάτω των 150 ίππων η εκεί γύρω τέτοιες αναζητήσεις είναι χωρίς ουσιαστικό όφελος . Αφήνω έξω το ζήτημα του προσωπικού γούστου , πολλές φορές με τρώει κι' εμένα , όμως μια ζάντα αλουμινίου έχει προβλήματα με τις επαφές με πεζοδρόμια , είναι πιο απαιτητική σε ζυγοστάθμιση , επισκευή , βάψιμο , όπως επίσης οι χαμηλές σειρές ελαστικών που θα μπουν κατ' ανάγκη έχουν σοβαρά πλην αλλά και συν . Καλύτερο κράτημα στο στεγνό λόγω αυξημένης επιφάνειας αλλά και χειρότερο στο βρεγμένο για τον όμοιο λόγο αφού η ποσότητα του νερού που πρέπει να διώξουν από κάτω ώστε να πατήσουν σε στεγνό είναι μεγαλύτερη . Μεγαλύτερη κατανάλωση λόγω μεγαλύτερης μετωπικής επιφάνειας , αυξημένο κόστος αντικατάστασης , βέβαια αν υπάρχει σοβαρή ιπποδύναμη είναι ο μόνος τρόπος για να μπει στον δρόμο οπότε εκεί δεν λέμε τίποτα . Το χαμηλότερο προφίλ σημαίνει πολύ καλύτερη απόκριση στο τιμόνι στα πολλά χιλιόμετρα , όμως λόγω μειωμένου ύψους η ικανότητα απόσβεσης πάει περίπατο . Ένα ψηλό ελαστικό λειτουργεί και σαν αμορτισέρ . 

   Αν πάλι πρόκειται για αισθητική παρέμβαση , όχι απαγορευμένη , θα πήγαινα σε κάτι μέσα στις υπάρχουσες διαστάσεις .

   

2 λεπτά πριν, Fronimitis είπε

Για να βγει η ρεπλικα αρκετα πιο φτηνα απο την αυθεντικη,σημαινει οτι εχει πεσει το κοστος.Μειγμα διαφορων μεταλλων που σημαινει και χειροτερη ποιοτητα(ισως ομως οχι αισθητη στο ματι).

Πολυ πιθανο να εχουν και παραπανω βαρος απο τις αυθεντικες.

Οπως και να χει ειναι ρισκο γιατι σε καμια λακουβα να γινουν κι επικινδυνες.Εδω σπανε οι αλυμινιου ,φαντασου καποια με χειροτερη ποιοτητα.

Σκεψεις κανω....θα προτιμουσα αν δενειχα λεφτα καποια μεταχειρισμενη αυθεντικη παρα ρεπλικα.

   Πολύ σωστά , τα ραγισματα στο καρέ δεν είναι εμφανή .

Δημοσ.
1 ώρα πριν, Fronimitis είπε

Για να βγει η ρεπλικα αρκετα πιο φτηνα απο την αυθεντικη,σημαινει οτι εχει πεσει το κοστος.Μειγμα διαφορων μεταλλων που σημαινει και χειροτερη ποιοτητα(ισως ομως οχι αισθητη στο ματι).

Πολυ πιθανο να εχουν και παραπανω βαρος απο τις αυθεντικες.

Οπως και να χει ειναι ρισκο γιατι σε καμια λακουβα να γινουν κι επικινδυνες.Εδω σπανε οι αλυμινιου ,φαντασου καποια με χειροτερη ποιοτητα.

Σκεψεις κανω....θα προτιμουσα αν δενειχα λεφτα καποια μεταχειρισμενη αυθεντικη παρα ρεπλικα.

Δεν διαφωνώ σε αυτό αλλά  σίγουρα στην αυθεντική πληρώνεις και το κόστος σχεδίασης, σήμα κτλ

  • Like 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτό που λέγαμε στο άλλο θέμα με ελαστικά 9 ετών και όλοι έπεσαν να τον φάνε,επειδή είναι επικίνδυνο,εγκληματικό κλπ και ότι το ΚΤΕΟ δεν τα κοιτάει αυτά.

Ουτε βλέπω κανέναν εδώ μέσα να νοιάζεται για την ασφάλεια και να το λέει τοσο εντονα όπως 5 σελίδες στο νήμα που ανέφερα.

Αυτό που πας να κάνεις εσύ με τις ρεπλικες είναι ακριβώς το ίδιο.No name,κινέζικες,αμφιβόλου ποιοτητας ζαντες που δεν έχουν καμμία έγκριση για το αμάξι σου,αμφιβαλω αν έχουν έγκριση για χρήση σε δημόσιο δρόμο.

Σε οποιαδήποτε σοβαρή χώρα με σοβαρό ΚΤΕΟ θα σε κόβανε,Ελλάδα όχι.

Πρόσεξε μόνο σε περίπτωση ατυχήματος η ασφάλεια σου δεν θα πληρώσει φράγκο.

Όλα αυτά αναιρούνται φυσικά,αν κάνω λάθος και οι ζάντες που αναφέρεις έχουν όντως επίσημη γραπτή έγκριση για το αμάξι σου.Εχουν κάποιο εγγραφο;Τι μάρκα είναι;

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.

Καλα αυτα που λετε αλλα δεν εχουν σχεση με το κοστος των εργοστασιακων ζαντων. Κανενας κατασκευαστης δεν φτιαχνει ζαντες, παραγκελνει απο κατασκευαστες. Στην αγορα υπαρχουν ζαντες τοσο φθηνοτερες οσο και ακριβοτερες απο εργοστασιακες, υπαρχουν επισης τοσο καλυτερες οσο και χειροτερες απο εργοστασιακες. Σε καμια χωρα εκτος απο την Γερμανια δεν θα σε κοβανε για αλαγμενες ζαντες γιατι δεν εχουν επιπτωση πουθενα σε θεματα ασφαλειας.  Απλα οπως ολα τα πραγματα οτι πληρωσεις παιρνεις.

Δημοσ.
20 ώρες πριν, jmmys είπε

Αυτό που λέγαμε στο άλλο θέμα με ελαστικά 9 ετών και όλοι έπεσαν να τον φάνε,επειδή είναι επικίνδυνο,εγκληματικό κλπ και ότι το ΚΤΕΟ δεν τα κοιτάει αυτά.

Ουτε βλέπω κανέναν εδώ μέσα να νοιάζεται για την ασφάλεια και να το λέει τοσο εντονα όπως 5 σελίδες στο νήμα που ανέφερα.

Αυτό που πας να κάνεις εσύ με τις ρεπλικες είναι ακριβώς το ίδιο.No name,κινέζικες,αμφιβόλου ποιοτητας ζαντες που δεν έχουν καμμία έγκριση για το αμάξι σου,αμφιβαλω αν έχουν έγκριση για χρήση σε δημόσιο δρόμο.

Σε οποιαδήποτε σοβαρή χώρα με σοβαρό ΚΤΕΟ θα σε κόβανε,Ελλάδα όχι.

Πρόσεξε μόνο σε περίπτωση ατυχήματος η ασφάλεια σου δεν θα πληρώσει φράγκο.

Όλα αυτά αναιρούνται φυσικά,αν κάνω λάθος και οι ζάντες που αναφέρεις έχουν όντως επίσημη γραπτή έγκριση για το αμάξι σου.Εχουν κάποιο εγγραφο;Τι μάρκα είναι;

Αυτό με την ασφαλιστική δεν ισχύει.. καλό θα ήταν δηλαδή να ίσχυε, αλλά αν ήταν έτσι δεν θα αποζημίωναν αρχικά αν δεν είχες περάσει κτεο, αν είχες φθαρμένα λάστιχα, φιμέ τζάμια, σταυρουδάκια και κομπολογακια να κρέμονται από τον καθρέφτη και να εμποδίζουν την ορατότητα, χαλασμένα αμορτισέρ, και πολλά άλλα.. γενικότερα οποιαδήποτε μετατροπή.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αν η αιτία του ατυχήματος είναι μια σπασμένη ζαντα που δεν έχει έγκριση για χρήση σε δημόσιο δρόμο ή για το συγκεκριμένο αμάξι,μια χαρά ισχύει.

Επίσης αν το ΚΤΕΟ έχει λήξει και μπλεχτεις σε ατύχημα περίμενε εσύ να αποζημιωθείς.

Γενικά με οποιαδήποτε μετατροπή που δεν είναι νόμιμη,θα έχεις τρεχάματα σε περίπτωση στραβής.Μπορει να την βγάλεις καθαρή,μπορεί και όχι,ειδικά αν υπάρχει και τραυματισμός ή χειρότερα του άλλου.Οι ασφαλιστικές θα ψάξουν να βρουν τρόπο να πληρώσουν λιγότερα,όσο πιο πολλά παράνομα έχει κάποιος στο αμάξι,τόσο πιο δύσκολο θα είναι να αποζημιώσει.Η ζαντα που δεν έχει έγκριση είναι σοβαρό,το ληγμενο ΚΤΕΟ επισης,τα φιμε τζαμια και τα κομπολογια και σταυρουδάκια δεν είναι παράνομα.

Επεξ/σία από jmmys
Δημοσ.
Στις 18/11/2019 στις 8:12 ΠΜ, G.bar είπε

Αυτό με την ασφαλιστική δεν ισχύει.. καλό θα ήταν δηλαδή να ίσχυε, αλλά αν ήταν έτσι δεν θα αποζημίωναν αρχικά αν δεν είχες περάσει κτεο, αν είχες φθαρμένα λάστιχα, φιμέ τζάμια, σταυρουδάκια και κομπολογακια να κρέμονται από τον καθρέφτη και να εμποδίζουν την ορατότητα, χαλασμένα αμορτισέρ, και πολλά άλλα.. γενικότερα οποιαδήποτε μετατροπή.

Αυτο με την ασφαλιστικη ισχυει αν στην αδεια κυκλοφοριας αναγραφετε ακριβως η διασταση ζαντας-ελαστικου και σε οποιασηποτε αλλη διασταση πλην της αναγραφομενης πολυ απλα δεν σε καλυπτει οπου μπορουν να σε πουν φυσικα οτι ηταν εκτος προδιαγραφων.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...