Tenshi Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 37 λεπτά πριν, turbat0s είπε Δεν είναι απόλυτα σωστό πράγματι, αλλά δεν είναι και λάθος να κοιτάς την προϊστορία. Όταν μια εταιρεία έχει κακό ιστορικό έχοντας εδραιωθεί στις συνειδήσεις ως αναξιόπιστη, τότε σίγουρα θέλει πολύ χρόνο για να το αλλάξει. Και στην αντίπερα όχθη, η εταιρεία που έχει εδραιωθεί ώς αξιόπιστη μπορεί να πουλήσει το lemon car της αβασάνιστα και να μήν ανοίξει ρουθούνι. 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 33 λεπτά πριν, turbat0s είπε Δεν είναι απόλυτα σωστό πράγματι, αλλά δεν είναι και λάθος να κοιτάς την προϊστορία. Όταν μια εταιρεία έχει κακό ιστορικό έχοντας εδραιωθεί στις συνειδήσεις ως αναξιόπιστη, τότε σίγουρα θέλει πολύ χρόνο για να το αλλάξει. Η VW έχει καθιερωθεί ως αναξιόπιστη μόνο στους αναγνώστες του AutoTriti και του Τρακουσέλη. Αν είχε καθιερωθεί στους Ευρωπαίους δε θα πούλαγε τόσο μαζικά, γιατί προφανώς δεν ισχύει η καραμέλα πως στα 4-5 χρόνια τα αμάξια τα πάνε για πέταμα αυτοί, ούτε τους τρέχουν τα λεφτά απο τα μπατζάκια για να τα φτιάχνουν. Και φυσικά είναι ακριβότερα απ' όλους τους ανταγωνιστές τους. 3
Ukforthemoment Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 6 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Η VW έχει καθιερωθεί ως αναξιόπιστη μόνο στους αναγνώστες του AutoTriti και του Τρακουσέλη. Αν είχε καθιερωθεί στους Ευρωπαίους δε θα πούλαγε τόσο μαζικά, γιατί προφανώς δεν ισχύει η καραμέλα πως στα 4-5 χρόνια τα αμάξια τα πάνε για πέταμα αυτοί, ούτε τους τρέχουν τα λεφτά απο τα μπατζάκια για να τα φτιάχνουν. Και φυσικά είναι ακριβότερα απ' όλους τους ανταγωνιστές τους. Καλα δεν πάνε τόσα χρόνια που έκαιγαν λάδια οι κινητηρες της ,οιυτε που τα dsg χάλαγαν και ήθελαν χιλιάρικα για να επιδιορθωθουν.Για τα παράθυρα που έπεφταν;Για το dieselgate να πω ή δεν αφορά το θεμα; 1
ProponitisTouKanape Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε Καλα δεν πάνε τόσα χρόνια που έκαιγαν λάδια οι κινητηρες της ,οιυτε που τα dsg χάλαγαν και ήθελαν χιλιάρικα για να επιδιορθωθουν.Για τα παράθυρα που έπεφταν;Για το dieselgate να πω ή δεν αφορά το θεμα; Δε διαφωνώ, σε κάποια αυτοκίνητα υπήρχαν προβλήματα. Όμως επειδή τα DSG χάλαγαν το 2010, το να αποτρέπεις κάποιο απο το να πάρει VW με χειροκίνητο το 2019 δεν έχει νόημα. Ή αφού τα 1.4 ΤSI ήθελαν αλλαγή καδένας, μη πάρεις VW με έναν τελείως διαφορετικό κινητήρα μια δεκαετία μετά. Για το dieselgate εν τέλει αποδείχθηκε πως σχεδόν όλες οι αυτοκινητοβιομηχανίες έκλεβαν στους ρύπους για τα πετρελαιοκίνητα. Απλά στη VW βγήκε πρώτα και μάλιστα στις ΗΠΑ οπότε το οτι δεν ήταν μόνη πέρασε στα ψιλά. Ο καθένας στην τελική αγοράζει ο,τι του αρέσει. Άλλος δίνει βάση στην ποιότητα, την άνεση ή τις δυνατότητες του αυτοκινήτου κι άλλος μόνο στην αξιοπιστία, για αυτό άλλωστε γέμισε η Ελλάδα made-in-(turkey)-japan toyota που στην Εθνική στα 100 πάνε σα βάρκες. Εκτός Ελλάδας οι προτιμήσεις του κόσμου είναι διαφορετικές πάντως κι αγοράζουν γερμανικά και γαλλικά αμάξια...
Επισκέπτης Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Τι να πει και η "χιουνται" για ιστορικό αξιοπιστίας. Καταλαβαίνω τη γνώμη των χρηστών εδώ μέσα για τα VW επειδη προφανώς οι περισσότεροι διαβάζουν autotriti,οτι πιο προκατελειμμενο υπαρχει σε εντυπη μορφη,και νομίζουν ότι ξέρουν από αυτοκίνητα και οι περισσότεροι από αυτούς δεν έχουν καν δίπλωμα ή δικό τους αμάξι. Η πραγματικότητα στη καθημερινή ζωή είναι φυσικά λιγάκι διαφορετική. Επεξ/σία 17 Νοεμβρίου 2019 από jmmys
VST_1989 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Σας ευχαριστω όλους για τις απαντήσεις σας, δίκιο έχετε κάποιοι που αναφέρετε ότι το 75ps είναι νεκρό, είδα κάτι βιντεάκια και θα είναι πολύ ζορικο να κάνεις προσπέραση σε εθνική, όντως το 95ps βενζίνη φαίνεται καλύτερη επιλογή , τώρα σχετικά με το diesel σε 95 άλογα επίσης ειμαι λίγο σκεπτικός γιατί διαβάζω από δω από κει οτι μπουκωνουν και δυσκολεύονται στις χαμηλές στροφές γενικά μέσα στην πόλη και ότι είναι καλύτερο αν κάνεις πολλά χλμ γενικά, εγώ πάνω κάτω 10.000 κάνω το χρόνο οπότε λογικά το 95ps βενζίνη φαίνεται η καλύτερη επιλογή από όλες, σχετικά με την αξιοπιστία είναι και πως το μεταχειρίζεσαι θεωρω αλλά και θέμα τύχης. Πάντως και το astra του 16 δε φαίνεται άσχημο, πας μια κατηγορία πάνω εκεί βέβαια, αλλά το polo έχει μεγαλώσει τόσο που κοντραρει την πάνω κατηγορία.
DimVavas Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 21 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Πριν 9 μήνες πήρα το Polo, έκδοση Highline με 115 ίππους όμως. Είναι πολύ καλό αμάξι και θα το καταευχαριστηθείς. Δε θα βρεις σε κανένα άλλο σουπερμίνι την ποιότητα και την ομορφιά στο εσωτερικό (κρυφοί φωτισμοί, άψογο infotainment κτλ). Μπαίνω σε Yaris και μου έρχεται να κλάψω... Πολύ καλό κράτημα, ωραία κύλιση (σα να είσαι σε μεγαλύτερο αμάξι) και πολύ ήσυχος κινητήρας. Πολύ καλά γκάζια για μικρό (μιλώ για τα 115 άλογα, 200χλμ/ώρα τελική!) αλλά αρκετά αισθητό το turbo lag . Πάω με 150 στην εθνική και νιώθω ότι είμαι σε σεντάν που πάει με 90. (σχόλια φίλων και όχι δικά μου) Με αρκετά έξτρα (μεταλλικό χρώμα, ψηφιακά όργανα, μεγάλη οθόνη, ασύρματη φόρτιση κινητού κτλ), κόστισε 17.600 και δεν μετανιώνω ότι το πλήρωσα λίγο ακριβότερα από τον ανταγωνισμό. Να αποφύγεις ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ τα 75 άλογα, σίγουρα θα είναι ψόφιο και θα φοβάσαι να βγεις στην εθνική να πας με 110. Στα υπόψιν σου να έχεις τα υψηλά συστήματα ασφαλείας και τεχνολογίας που έχει ως στάνταρ το Polo, πόσω μάλλον αν πας σε καλύτερη έκδοση εξοπλισμού. Επίσης όπως και γράφτηκε πιο πάνω, έχει αν δεν κάνω λάθος τους μεγαλύτερους χώρους επιβατών και αποσκευών αφού στη νέα γενιά αυξήθηκε το μεταξόνιο και γενικά ΔΕΝ αξίζει να πας σε Golf. Εφόσον αποδειχτεί αξιόπιστο (όσο γίνεται) και δεν αρχίσει να ζητάει συνεργεία, θα είναι η καλύτερη επιλογή. Go for it, δε θα το μετανιώσεις. Τσέκαρε επίσης: Επεξ/σία 21 Νοεμβρίου 2019 από DimVavas
tutuyo Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 17.600 για μίνι είναι πάρα πολλά λεφτά, ασχέτως με το τι το φορτώνεις. Προφανώς ο καθένας κάνει κουμάντο στο πορτοφόλι του αλλά σίγουρα δεν είναι η ορθή τιμή για την κατηγορία. Σε αυτά τα λεφτά πας στην επόμενη κατηγορία Golf/Astra/Corolla. Οσο για την περιφημημη αξιοπιστια της VW, ειναι παντα και τι εμπειριες εχει ο καθε καταναλωτης. Δεν θα ξεχασω οτι στο στρογγυλοφαναρο Polo που αγορασα καποτε απο τον Gratsia, μεσα σε ενα 3μηνο επεσε το παραθυρο και η αντιμετωπιση του ηταν shit happens. Οπως και για το γεγονος οτι το επιφανειακό λαστιχακι γυρω γυρω απο την θηκη κατω απο το ραδιο CD, αρχισε να ξεφτιζει στο 6μηνο και η απαντηση της αντιπροσωπειας ηταν "φυσιολογικη φθορα". Τελος, μετα το dieselgate εγω προσωπικα δεν πιστευω καμια τιμη που αναγραφουν. 100hp? μπορει και να ειναι 95 1
bromiaris Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 9 ώρες πριν, DimVavas είπε Δε θα βρεις σε κανένα άλλο σουπερμίνι την ποιότητα και την ομορφιά στο εσωτερικό (κρυφοί φωτισμοί, άψογο infotainment κτλ). Μπαίνω σε Yaris και μου έρχεται να κλάψω Εγώ πέρσι που αναζητούσα το νέο μου αυτοκίνητο διαπίστωσα το αντίθετο… Το εσωτερικό του ήταν το χειρότερο που είδα… Ειδικά τα πλαστικά του… πιο «ψεύτικα» πεθαίνεις… 9 ώρες πριν, DimVavas είπε κόστισε 17.600 και δεν μετανιώνω ότι το πλήρωσα λίγο ακριβότερα από τον ανταγωνισμό. 17.600 ευρώ για βενζίνη 999 cm3 ;;;;;;;;;; Δεν το συνεχίζω βλέπεις… 2
DimVavas Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, bromiaris είπε Εγώ πέρσι που αναζητούσα το νέο μου αυτοκίνητο διαπίστωσα το αντίθετο… Το εσωτερικό του ήταν το χειρότερο που είδα… Ειδικά τα πλαστικά του… πιο «ψεύτικα» πεθαίνεις… 17.600 ευρώ για βενζίνη 999 cm3 ;;;;;;;;;; Δεν το συνεχίζω βλέπεις… Αν μου επιτρέπεις ποια άλλα αυτοκίνητα είδες και κατέληξες ότι έχει τα πιο ψεύτικα πλαστικά; Clio, Yaris, Micra; Μάλλον μας κάνεις πλάκα. Εκτός αν μπήκες σε έκδοση που ήταν basic και δεν είχε τίποτα πάνω του! Τότε όλα χάλια είναι! Α με τα νούμερα πάει; Φίλος μου έχει Yaris 1500cc ατμόσφαιρα και τελική έχει 180 και τρέμει ολόκληρο, ενώ ο 1000ρης τούρμπο που σου κακοφαίνεται πιάνει 200 και έχει εμφανώς καλύτερα γκάζια. Τι να συνεχίσεις; Περιμένω να μου δώσεις μία άλλη πρόταση για αυτοκίνητο! Mercedes A Class μήπως με κινητήρα Ρενό και 80 αλογάκια στα 25 χιλιάρικα; Μόνο το Fiesta θα δεχτώ σαν αντιπρόταση! Όλα τα σούπερμινι είδα κι εγώ και κατέληξα με ευκολία στην επιλογή μου, και δεν είμαι κάνας fan της VW. Όσον αφορά την τιμή ρε παιδιά εντάξει, μπορείς να δώσεις 14κ και να πάρεις ένα αμάξι σκέτο (γιατί μην κοροϊδευόμαστε, όλες οι εταιρείες στην απλή έκδοση δεν κουμπώνουν τίποτα). Εγώ θέλω το αυτοκίνητο να έχει ωραία πραματάκια μέσα, για αυτό και δε λυπήθηκα να τα πληρώσω. Επεξ/σία 22 Νοεμβρίου 2019 από DimVavas
Haldol Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 9 ώρες πριν, bromiaris είπε 17.600 ευρώ για βενζίνη 999 cm3 ;;;;;;;;;; Έτσι πάει; Σα το αλεύρι, 1 κιλό στο 1 ευρώ, 2 κιλά στο 1.80; 2 1
Tenshi Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 22 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Ωραία...Οπότε για να συνοψίσουμε: -Το Polo έχει το χειρότερο-πιο ψεύτικο εσωτερικό σε σχέση με τον ανταγωνισμό,άλλα δέν αναφέρουμε ποιος είναι αυτός. -Παράδειγμα προς αποφυγή είναι οχήματα 15ετίας και το ντίζελγκεϊτ, που βολικά έσκασε στα μούτρα της VW και ενώ ο τύπος ξέσκιζε τον Γερμανό, οι λοιπές πουτάν αυτοκινητοβιομηχανίες την έκαναν με ελαφρά. -Τα 1000cc είναι "λίγα" και τα 17χιλιάρικα "πολλά". Θεωρώ οτι υπάρχει ένα προϊόν για τον καθένα,ακόμα και για τον προκατειλημμένο.Το κρίμα είναι οτι,ακόμα και αν οι οικονομικές συγκυρίες επέτρεπαν στον Έλληνα να αλλάζει όχημα ανα 4-5 έτη,πάλι την ίδια αντίληψη θα είχε. Η έκθεση αυτοκινήτου τελείωσε πριν μια βδομάδα.Οι άμεσοι ανταγωνιστές του Polo παίζουν στον ίδιο κυβισμό (άντε +200cc),στις ίδιες ιπποδυνάμεις και δέν ντρέπονται να βάλουν pricetag 20K. Επεξ/σία 23 Νοεμβρίου 2019 από Tenshi 5
LongTom Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 23 Νοεμβρίου 2019 16 ώρες πριν, Tenshi είπε Ωραία...Οπότε για να συνοψίσουμε: -Το Polo έχει το χειρότερο-πιο ψεύτικο εσωτερικό σε σχέση με τον ανταγωνισμό,άλλα δέν αναφέρουμε ποιος είναι αυτός. -Παράδειγμα προς αποφυγή είναι οχήματα 15ετίας και το ντίζελγκεϊτ, που βολικά έσκασε στα μούτρα της VW και ενώ ο τύπος ξέσκιζε τον Γερμανό, οι λοιπές πουτάν αυτοκινητοβιομηχανίες την έκαναν με ελαφρά. -Τα 1000cc είναι "λίγα" και τα 17χιλιάρικα "πολλά". Θεωρώ οτι υπάρχει ένα προϊόν για τον καθένα,ακόμα και για τον προκατειλημμένο.Το κρίμα είναι οτι,ακόμα και αν οι οικονομικές συγκυρίες επέτρεπαν στον Έλληνα να αλλάζει όχημα ανα 4-5 έτη,πάλι την ίδια αντίληψη θα είχε. Η έκθεση αυτοκινήτου τελείωσε πριν μια βδομάδα.Οι άμεσοι ανταγωνιστές του Polo παίζουν στον ίδιο κυβισμό (άντε +200cc),στις ίδιες ιπποδυνάμεις και δέν ντρέπονται να βάλουν pricetag 20K. +1 σε αυτό. Πάνω κάτω οι τιμές είναι οι ίδιες σε όλα, εφόσον επιλέξεις να έχει τα συστήματα ασφαλείας και infotainment. Οι διαφορές κυρίως στα έξτρα και στις προσφορές της αντιπροσωπείας. Η μόνη τρανταχτή διαφορά το yaris, το οποίο ακόμη και στην full-max έκδοση- hybrid στα ~19000+€(Σουηδία) είναι κουβάς με ρόδες(το αυτόματο κιβώτιο είναι πολύ κακό σε δρόμους ταχείας κυκλοφορίας imho), με άθλιο επίσης εσωτερικό (πλαστικά ιδίως και θέση) και τέλος infotainment για κλάματα. Βέβαια φεύγει εδώ, ως δεύτερο αμάξι πόλης. Εάν δεν απατώμαι είναι ίσως το φθηνότερο υβριδικό στην αγορά εδώ. 1
paraskevas013 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 25 Νοεμβρίου 2019 ειμαι και εγω υποψηφιος αγοραστης του polo 115 highline και ειμαι σε διλλημα μεταξυ αυτου,fiesta 1.0 125 st line και φυσικα του Peugeot 208 Που παιζει μονο του στην κατηγορια απο αποψη ομορφιας!τα δυο πρωτα τα βρισκεις μεταχειρισμενα ελαφρως αλλα το δευτερο μονο του κουτιου! εκει φευγει η τιμη γιατι με τις δοσεις ανεβαινει κανα 2χιλιαρο η υποθεση απο την τιμη που υπαρχει τωρα!
DimVavas Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2019 7 ώρες πριν, paraskevas013 είπε ειμαι και εγω υποψηφιος αγοραστης του polo 115 highline και ειμαι σε διλλημα μεταξυ αυτου,fiesta 1.0 125 st line και φυσικα του Peugeot 208 Που παιζει μονο του στην κατηγορια απο αποψη ομορφιας!τα δυο πρωτα τα βρισκεις μεταχειρισμενα ελαφρως αλλα το δευτερο μονο του κουτιου! εκει φευγει η τιμη γιατι με τις δοσεις ανεβαινει κανα 2χιλιαρο η υποθεση απο την τιμη που υπαρχει τωρα! Τρελάθηκα με το 208 αν και δεν πολυσυμπαθώ τα Πεζό. Πανέμορφο αμάξι! Αλλά και το Polo που κοιτάς είναι πένα, θα το ευχαριστηθείς!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα