Theatre_lover Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Καλησπέρα σας, βρίσκομαι σε περιοχή με μεγάλο πρόβλημα στη διαθεσιμότητα γραμμών ΟΤΕ στη Θεσσαλονίκη, δεν προχωράει καμία αίτηση και είμαστε συνεχώς στην αναμονή, κοινώς χωρίς ίντερνετ. Ακόμα και γείτονες μας είπαν ότι περίμεναν 2 χρόνια (!) για θέση και νέα σύνδεση. Πάνω στην απελπισία μου, βρήκα την Skytelecom, η οποία υποτίθεται ότι παρέχει ασύρματη σύνδεση με 10% μέγιστη απόκλιση στην ταχύτητα. Ο εκπρόσωπος ενώ ενδιαφερόμουν για 24αρα σύνδεση μου πρότεινε με "προωθητικό κωδικό" να πληρώνουμε το πρόγραμμα για 24 αλλά να μας αναβαθμίσουν σε 35άρι, γεγονός που μου φάνηκε κάπως περίεργο και ύποπτο γιατί το πρότεινε αφού ρώτησα αν ισχύει η έκπτωση 10% για φοιτητές και ήταν σαν αντιπρόταση. Εν συνεχεία με καλεί μία κυρία από το οικονομικό τμήμα λέγοντάς μου ότι έχει αποστείλει μειλ για την πληρωμή του εξοπλισμού 99,90€ κι ότι πρέπει να γίνει εντός 24ώρου (;;). Μου φαίνονται κάπως όλες αυτές οι κινήσεις και φοβάμαι μη βρεθώ δεσμευμένος σε ένα πρόγραμμα με μη σταθερό ίντερνετ. Υποτίθεται ότι ο εκπρόσωπος έλεγξε την τοποθεσία του σπιτιού και τι υπάρχει τριγύρω και είπε "Δε νομίζω να έχετε πρόβλημα" (;;;) Για το συμβόλαιο δε μου έχει αναφερθεί κάτι και τώρα επικοινώνησα χωρίς να έρθει κάποια απάντηση (ακόμα). Το συμβόλαιο πότε το υπογράφεις; Υπάρχουν εγγυήσεις, το οτιδήποτε; Το 3ημερο try&buy δε μπορώ να πω ότι με καθησυχάζει για να προβώ σε υπογραφή 24-μηνου συμβολαίου και αγορά 100€ εξοπλισμού εκ των προτέρων, αλλά από την άλλη οι επιλογές μας είναι τόσο περιορισμένες. Δεν θέλουμε κάτι τρελό και με φάση 15mbps είμαστε κομπλέ όμως να υπάρχει σταθερό ίντερνετ, χωρίς να κόβεται συνεχώς λόγω απώλειας σήματος κλπ. Επίσης όλες αυτές οι περίεργες κινήσεις και η "δωρεάν" αναβάθμιση σε 35άρα τι φάση αλήθεια; Υπάρχει περίπτωση να είναι όλα φούσκα μέχρι να υπογράψεις και μετά μην τους είδατε;
xx1100 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 29 λεπτά πριν, Theatre_lover είπε Καλησπέρα σας, βρίσκομαι σε περιοχή με μεγάλο πρόβλημα στη διαθεσιμότητα γραμμών ΟΤΕ στη Θεσσαλονίκη, δεν προχωράει καμία αίτηση και είμαστε συνεχώς στην αναμονή, κοινώς χωρίς ίντερνετ. Ακόμα και γείτονες μας είπαν ότι περίμεναν 2 χρόνια (!) για θέση και νέα σύνδεση. Πάνω στην απελπισία μου, βρήκα την Skytelecom, η οποία υποτίθεται ότι παρέχει ασύρματη σύνδεση με 10% μέγιστη απόκλιση στην ταχύτητα. Ο εκπρόσωπος ενώ ενδιαφερόμουν για 24αρα σύνδεση μου πρότεινε με "προωθητικό κωδικό" να πληρώνουμε το πρόγραμμα για 24 αλλά να μας αναβαθμίσουν σε 35άρι, γεγονός που μου φάνηκε κάπως περίεργο και ύποπτο γιατί το πρότεινε αφού ρώτησα αν ισχύει η έκπτωση 10% για φοιτητές και ήταν σαν αντιπρόταση. Εν συνεχεία με καλεί μία κυρία από το οικονομικό τμήμα λέγοντάς μου ότι έχει αποστείλει μειλ για την πληρωμή του εξοπλισμού 99,90€ κι ότι πρέπει να γίνει εντός 24ώρου (;;). Μου φαίνονται κάπως όλες αυτές οι κινήσεις και φοβάμαι μη βρεθώ δεσμευμένος σε ένα πρόγραμμα με μη σταθερό ίντερνετ. Υποτίθεται ότι ο εκπρόσωπος έλεγξε την τοποθεσία του σπιτιού και τι υπάρχει τριγύρω και είπε "Δε νομίζω να έχετε πρόβλημα" (;;;) Για το συμβόλαιο δε μου έχει αναφερθεί κάτι και τώρα επικοινώνησα χωρίς να έρθει κάποια απάντηση (ακόμα). Το συμβόλαιο πότε το υπογράφεις; Υπάρχουν εγγυήσεις, το οτιδήποτε; Το 3ημερο try&buy δε μπορώ να πω ότι με καθησυχάζει για να προβώ σε υπογραφή 24-μηνου συμβολαίου και αγορά 100€ εξοπλισμού εκ των προτέρων, αλλά από την άλλη οι επιλογές μας είναι τόσο περιορισμένες. Δεν θέλουμε κάτι τρελό και με φάση 15mbps είμαστε κομπλέ όμως να υπάρχει σταθερό ίντερνετ, χωρίς να κόβεται συνεχώς λόγω απώλειας σήματος κλπ. Επίσης όλες αυτές οι περίεργες κινήσεις και η "δωρεάν" αναβάθμιση σε 35άρα τι φάση αλήθεια; Υπάρχει περίπτωση να είναι όλα φούσκα μέχρι να υπογράψεις και μετά μην τους είδατε; Είμαι στην 2η εβδομάδα μαζί τους και έχω σταθερά 43-50. Είχα ζητήσει 50αρα που την δίνουν στην τιμή των 28€ (εφόσον κάνεις την αίτηση μέσω του link που σου στέλνουν μετά την επικοινωνία μαζί τους) Είχα βάλει τα ~120€ του εξοπλισμού και μετά ~10 μέρες ήρθαν 2 τεχνικοί (δύο μέρες πριν κλείστηκε το ραντεβού) και έκαναν την ζεύξη. Από μένα είναι: GO!
Theatre_lover Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 15 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, xx1100 είπε Είμαι στην 2η εβδομάδα μαζί τους και έχω σταθερά 43-50. Είχα ζητήσει 50αρα που την δίνουν στην τιμή των 28€ (εφόσον κάνεις την αίτηση μέσω του link που σου στέλνουν μετά την επικοινωνία μαζί τους) Είχα βάλει τα ~120€ του εξοπλισμού και μετά ~10 μέρες ήρθαν 2 τεχνικοί (δύο μέρες πριν κλείστηκε το ραντεβού) και έκαναν την ζεύξη. Από μένα είναι: GO! Έχεις σταθερή σύνδεση; Επίσης για ποια περιοχή μιλάμε, βλέπεις κεραία; Επεξ/σία 15 Φεβρουαρίου 2021 από Theatre_lover
xx1100 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 16 Φεβρουαρίου 2021 9 ώρες πριν, Theatre_lover είπε Έχεις σταθερή σύνδεση; Επίσης για ποια περιοχή μιλάμε, βλέπεις κεραία; Η σύνδεσή μου είναι σταθερή (ίσως μια αποσύνδεση το 24ωρο για ελάχιστο χρόνο μερικών δευτερόλεπτα). Η περιοχή μου είναι 5-6χλμ έξω από την Τρίπολη. Πιθανότατα με ευνοεί ο τρόπος που χρησιμοποιούν επειδή πρόκειται για μονοκατοικία με ελεύθερη ορατότητα. Θα έλεγα να τους ρωτήσεις τι γίνεται με τα χρήματα της προκαταβολής στην περίπτωση που δεν επιτύχει ο τεχνικός να σου δώσει γραμμή.
ipach Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 24 Φεβρουαρίου 2021 (επεξεργασμένο) <το παρόν έχω δημοσιεύσει και σε σχετικό νήμα στο www.adslgr.com> Λήψη σε περιοχή Παναγίτσα Μασταμπά, κεραία στην ταράτσα 3 όροφου με καθαρή θέα προς πομποδέκτες (αρχικά προς Γιούχτα, τώρα προς Κέντρο) Από πέρυσι το Φλεβάρη έχω το πακέτο HomeAirFiber 24 Internet. Λοιπόν, αρχικά εξαιρετική εμπειρία, λάμβανα όσα έλεγε το συμβόλαιο (24down / 2up), αλλά μετά από τον πρώτο καιρό άρχισαν προβλήματα. Αρχικά έβρισκα και μιλούσα και με τεχνικό. Εδώ και μήνες όμως τίποτε, μόνο customer service: κρατούν τα στοιχεία μου για να με πάρει την επόμενη μέρα πια ο τεχνικός, αν με βρεί, και όταν πια έχει λυθεί το πρόβλημα και έχω "ένα κάποιο βρε παιδί μου" ιντερνετ. Παραθέτω όλες τις μετρήσεις που έχω κατά καιρούς συλλέξει κι έχω υπέβαλα σε καταγγελία σε ΕΕΤΤ και Συνήγορο Καταναλωτή, καταγεγραμμένες από αντίστοιχα snapshots του ookla που έχω κρατήσει. Συμπέρασμά μου: έχουν κάνει overextend και πούλησαν πολλά παραπάνω συμβόλαια απ' ότι σηκώνει το δίκτυο. όλη τη μέρα σέρνεται, ενώ αρκετά μετά τα μεσάνυχτα που κοιμούνται τα περισσότερα στρουμφάκια και σηκώνονται οι βρυκόλακες παίζει πολύ καλύτερα. <Έπεσε βέβαια και ο κορωνοϊός και είμαστε πολύ περισσότερο στον υπολογιστή, να το πούμε κι αυτό.> Το ιστορικό : 5/9/20 11:50 DL 5.78, UL 1.55 10/9/20 ΔΙΑΚΟΠΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΩΡΕΣ. Κατόπιν οι παρακάτω μετρήσεις! 10/9/20 DL 1.74, UL 0.80 11/9/20 - ΔΙΑΚΟΠΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ 14:15 - ? Με άλλαξαν σε άλλο αναμεταδότη 14/9/20 - 10:15 2-λεπτη διακοπή 14/9/20 - 18:57 διακοπή 23/9/20 – 13:00 διακοπή 21/10/20 – 15:00 <5 Mbps ?? , στις 17:40 διακοπή 30/10/20 – 22:15 διακοπή 24/11/20 – 13:00 διακοπή 2/12/20 – 16:15 διακοπή 4/12/20 – 15:33 διακοπή 10/12/20 – 12:18 διακοπή 10/12/20 – 15:10 DL 8.46, UL 0.47 10/12/20 – 21:10 διακοπή έως 21:45 10/12/20 – 21:25 διακοπή έως 21:45 29/12/20 – 22:16 διακοπή 26/01/21 – 13:00 διακοπή 27/01/21 – 11:30 DL 5.78, 0 UL 0.00 - Τηλεφώνημα Sky Telecom, δε μου έδωσαν τεχνικό άμεσα, αλλά έστειλαν «ticket» να με καλέσουν αργότερα. 27/01/21 – 17:38 DL 1.80, 0 UL 0.07 - Ακόμη περιμένω απάντηση από τεχνικό της Sky Telecom. 28/01/21 – 08:52 DL 0,49, 0 UL 0.00 - Ακόμη περιμένω απάντηση από τεχνικό της Sky Telecom. 29/01/21 – 20:50 DL 15.91, UL 0.50 - Ακόμη περιμένω απάντηση από τεχνικό της Sky Telecom. 30/01/21 – 12:00 DL 0.77, UL 0.00 - Ακόμη περιμένω απάντηση από τεχνικό της Sky Telecom. 30/01/21 – 21:05 ΔΙΑΚΟΠΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ - Ακόμη περιμένω απάντηση από τεχνικό της Sky Telecom. 31/01/21 – 18:05 DL 20.17, UL 0.49 31/01/21 – 05:33 DL 22.25, UL 1.01 01/02/21 – 20:43 ΔΙΑΚΟΠΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ 01/02/21 – 20:47 DL 2.49, UL 0.00 08/02/21 – 21:56 DL 11.84, UL 0.20 10/02/21 – 20:35 DL 2.35, UL 0.00 10/02/21 – 22:57 DL 6.04, UL 0.32 12/02/21 – 21:24 DL 7.51, UL 0.22 14/02/21 – 19:55 DL 0.77, UL 0.00 5x τηλέφωνο στη Sky Telecom, αναμονή 3 λεπτά και μετά αποσυνδέεται. 16/02/21 – 09:47 DL 4.84, UL 0.14 17/02/21 – 08:37 DL 14.04, UL 0.90 19/02/21 – 07:23 DL 20.01, UL 0.90 19/02/21 – 16:34 -> ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ 21/02/21 – 12:26 -> ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ 22/02/21 – 03:37 DL 17.51, UL 1.03 23/02/21 – 21:48 DL 10.62, UL 0.34 Επεξ/σία 24 Φεβρουαρίου 2021 από ipach συμπλήρωση 1
xx1100 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 Δημοσ. 25 Φεβρουαρίου 2021 12 ώρες πριν, ipach είπε <το παρόν έχω δημοσιεύσει και σε σχετικό νήμα στο www.adslgr.com> Λήψη σε περιοχή Παναγίτσα Μασταμπά, κεραία στην ταράτσα 3 όροφου με καθαρή θέα προς πομποδέκτες (αρχικά προς Γιούχτα, τώρα προς Κέντρο) Από πέρυσι το Φλεβάρη έχω το πακέτο HomeAirFiber 24 Internet. Λοιπόν, αρχικά εξαιρετική εμπειρία, λάμβανα όσα έλεγε το συμβόλαιο (24down / 2up), αλλά μετά από τον πρώτο καιρό άρχισαν προβλήματα. Αρχικά έβρισκα και μιλούσα και με τεχνικό. Εδώ και μήνες όμως τίποτε, μόνο customer service: κρατούν τα στοιχεία μου για να με πάρει την επόμενη μέρα πια ο τεχνικός, αν με βρεί, και όταν πια έχει λυθεί το πρόβλημα και έχω "ένα κάποιο βρε παιδί μου" ιντερνετ. Παραθέτω όλες τις μετρήσεις που έχω κατά καιρούς συλλέξει κι έχω υπέβαλα σε καταγγελία σε ΕΕΤΤ και Συνήγορο Καταναλωτή, καταγεγραμμένες από αντίστοιχα snapshots του ookla που έχω κρατήσει. Συμπέρασμά μου: έχουν κάνει overextend και πούλησαν πολλά παραπάνω συμβόλαια απ' ότι σηκώνει το δίκτυο. όλη τη μέρα σέρνεται, ενώ αρκετά μετά τα μεσάνυχτα που κοιμούνται τα περισσότερα στρουμφάκια και σηκώνονται οι βρυκόλακες παίζει πολύ καλύτερα. <Έπεσε βέβαια και ο κορωνοϊός και είμαστε πολύ περισσότερο στον υπολογιστή, να το πούμε κι αυτό.> Το ιστορικό : 5/9/20 11:50 DL 5.78, UL 1.55 10/9/20 ΔΙΑΚΟΠΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ ΓΙΑ ΩΡΕΣ. Κατόπιν οι παρακάτω μετρήσεις! 10/9/20 DL 1.74, UL 0.80 11/9/20 - ΔΙΑΚΟΠΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ 14:15 - ? Με άλλαξαν σε άλλο αναμεταδότη 14/9/20 - 10:15 2-λεπτη διακοπή 14/9/20 - 18:57 διακοπή 23/9/20 – 13:00 διακοπή 21/10/20 – 15:00 <5 Mbps ?? , στις 17:40 διακοπή 30/10/20 – 22:15 διακοπή 24/11/20 – 13:00 διακοπή 2/12/20 – 16:15 διακοπή 4/12/20 – 15:33 διακοπή 10/12/20 – 12:18 διακοπή 10/12/20 – 15:10 DL 8.46, UL 0.47 10/12/20 – 21:10 διακοπή έως 21:45 10/12/20 – 21:25 διακοπή έως 21:45 29/12/20 – 22:16 διακοπή 26/01/21 – 13:00 διακοπή 27/01/21 – 11:30 DL 5.78, 0 UL 0.00 - Τηλεφώνημα Sky Telecom, δε μου έδωσαν τεχνικό άμεσα, αλλά έστειλαν «ticket» να με καλέσουν αργότερα. 27/01/21 – 17:38 DL 1.80, 0 UL 0.07 - Ακόμη περιμένω απάντηση από τεχνικό της Sky Telecom. 28/01/21 – 08:52 DL 0,49, 0 UL 0.00 - Ακόμη περιμένω απάντηση από τεχνικό της Sky Telecom. 29/01/21 – 20:50 DL 15.91, UL 0.50 - Ακόμη περιμένω απάντηση από τεχνικό της Sky Telecom. 30/01/21 – 12:00 DL 0.77, UL 0.00 - Ακόμη περιμένω απάντηση από τεχνικό της Sky Telecom. 30/01/21 – 21:05 ΔΙΑΚΟΠΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ - Ακόμη περιμένω απάντηση από τεχνικό της Sky Telecom. 31/01/21 – 18:05 DL 20.17, UL 0.49 31/01/21 – 05:33 DL 22.25, UL 1.01 01/02/21 – 20:43 ΔΙΑΚΟΠΗ ΙΝΤΕΡΝΕΤ 01/02/21 – 20:47 DL 2.49, UL 0.00 08/02/21 – 21:56 DL 11.84, UL 0.20 10/02/21 – 20:35 DL 2.35, UL 0.00 10/02/21 – 22:57 DL 6.04, UL 0.32 12/02/21 – 21:24 DL 7.51, UL 0.22 14/02/21 – 19:55 DL 0.77, UL 0.00 5x τηλέφωνο στη Sky Telecom, αναμονή 3 λεπτά και μετά αποσυνδέεται. 16/02/21 – 09:47 DL 4.84, UL 0.14 17/02/21 – 08:37 DL 14.04, UL 0.90 19/02/21 – 07:23 DL 20.01, UL 0.90 19/02/21 – 16:34 -> ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ 21/02/21 – 12:26 -> ΠΛΗΡΗΣ ΔΙΑΚΟΠΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑΣ ΙΝΤΕΡΝΕΤ 22/02/21 – 03:37 DL 17.51, UL 1.03 23/02/21 – 21:48 DL 10.62, UL 0.34 Κακή εμπειρία φίλε.... Καλού κακού, έκανα μια αίτηση στην Starlink
Επισκέπτης Δημοσ. 31 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2021 Γνωστοί μου έχουν και είναι ευχαριστημένοι έχω κάνει συμβόλαιο και περιμένω να έρθουν οι τεχνικοί για την εγκατάσταση ..... Απ όσο ξέρω η εταιρία έχει δικό της δίκτυο το οποίο αναπτύσσετε συνεχώς
Twoface Δημοσ. 31 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2021 Είναι μια εναλλακτική πρόταση σε περίπτωση που δεν έχει η περιοχή σου VDSL. Εχω βάλει και εγώ ασύρματο internet από άλλο πάροχο και έχω μείνει πολύ ευχαριστημένος . Από ποια περιοχή είσαι ;
kostasbm Δημοσ. 31 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2021 εγώ την έχω 1.5 χρόνο μια χαρά δουλευει η 24/2.....έχει και παραπάνω αλλά βολευόμαστε προς το παρόν
kage Δημοσ. 31 Μαρτίου 2021 Δημοσ. 31 Μαρτίου 2021 (επεξεργασμένο) Έχει πρόταση επιλογής για μεγαλύτερο πιάτο/καλύτερο μάτι ή σε όλους τα ίδια δίνουν? Επεξ/σία 31 Μαρτίου 2021 από kage
WebDevGr Δημοσ. 2 Απριλίου 2021 Δημοσ. 2 Απριλίου 2021 (επεξεργασμένο) Έχω 4 μήνες το πακέτο 35/3 με δωρεάν εξοπλισμό λόγω Black Friday και είναι μέρα με την νύχτα σε σχέση με την 24αρα Vodafone που κλείδωνε στα 11 και έπαιζε μεταξύ 6-9. Γενικά οι γραμμές και οι ταχύτητες στο Ηράκλειο Κρήτης είναι για κλάματα και η οπτική δεν προβλέπεται ούτε μέχρι το τέλος του χρόνου (στην καλύτερη), οπότε το ασύρματο ήταν η μόνη εναλλακτική. Προσωπικά δεν έχω κανένα παράπονο. Η μέση ταχύτητα είναι 33/2.5 και ουσιαστικό πρόβλημα είχα 2-3 φορές που έβρεχε πάρα πολύ κι αυτό για μερικά λεπτά. Διαβάζω όμως πως πολλοί έχουν θέματα με το ping στα online παιχνίδια και τελευταία κάποιοι έχουν θέματα με το Netflix. Γενικά η φάση είναι αν σου κάτσει. Η περιοχή που μένεις, η απόσταση κι αν έχεις οπτική επαφή με την κεραία, τον εξοπλισμό που θα σου βάλουν, ο τεχνικός που θα τον περάσει κλπ. Στις 31/3/2021 στις 6:09 ΜΜ, kage είπε Έχει πρόταση επιλογής για μεγαλύτερο πιάτο/καλύτερο μάτι ή σε όλους τα ίδια δίνουν? Αν πάρεις το πακέτο 24/2 και έχεις σκοπό αργότερα να πας σε μεγαλύτερη ταχύτητα καλύτερα να πάρεις από τώρα τον εξοπλισμό για μεγαλύτερη ταχύτητα. Αν ο εξοπλισμός για 24/2 έχει 90-100€ καλύτερα να δώσεις 120-130€ για εξοπλισμό μεγαλύτερης ταχύτητας εξ αρχής παρά να διπλό πληρώσεις Επεξ/σία 2 Απριλίου 2021 από WebDevGr
kage Δημοσ. 9 Απριλίου 2021 Δημοσ. 9 Απριλίου 2021 Είδα σε άλλο φορουμ ότι βάζουν από Ubiquiti κ μόντεμ tplink..στο site τους δεν βρήκα κάτι σχετικό αλλά μάλλον όλοι θα έπρεπε να αγοράζουν εξαρχής τα πιο ισχυρά links εφόσον μιλάμε για wisp... Φετος λόγω λοκνταουν κ έξτρα χρήσης ινετ δεν βγαζεις εύκολα συμπεράσματα περί σταθερότητας... απλά το καλό είναι ότι σε κάθε περιοχή βρίσκεις πια αρκετές ώστε να μοιράζονται οι πελάτες...
aklaras44 Δημοσ. 10 Απριλίου 2021 Δημοσ. 10 Απριλίου 2021 Η δικιά μου εμπειρία λέει μακριά μη μπλέξεις! Τους έχω από τον Ιούλιο με 35άρα και το περισσότερο καιρό έχω σοβαρό θέμα με τη ταχύτητα, ιδίως με το upload. Μιλάμε για 0,2Mbps που δε μπορούσα να κάνω τίποτα. Μου έχουν αντικαταστήσει τη κεραία με μεγαλύτερη που μπαίνει για 100άρα σύνδεση αλλά και πάλι τα ίδια. Τη τελευταία εβδομάδα μόνο έχει έρθει στα ίσια της, αλλά για πόσο... Εγώ μένω Σκαλάνι που πιάνει Γιούχτα καμπάνα. Τους έχω κάνει 3 καταγγελίες στην ΕΕΤΤ και 1 στον συνήγορο του καταναλωτή και θα το πάω μέχρι τέρμα για να διεκδικήσω τα λεφτά που τους δίνω κάθε μήνα.
Twoface Δημοσ. 10 Απριλίου 2021 Δημοσ. 10 Απριλίου 2021 Στις 2/4/2021 στις 7:06 ΜΜ, WebDevGr είπε Έχω 4 μήνες το πακέτο 35/3 με δωρεάν εξοπλισμό λόγω Black Friday και είναι μέρα με την νύχτα σε σχέση με την 24αρα Vodafone που κλείδωνε στα 11 και έπαιζε μεταξύ 6-9. Γενικά οι γραμμές και οι ταχύτητες στο Ηράκλειο Κρήτης είναι για κλάματα και η οπτική δεν προβλέπεται ούτε μέχρι το τέλος του χρόνου (στην καλύτερη), οπότε το ασύρματο ήταν η μόνη εναλλακτική. Προσωπικά δεν έχω κανένα παράπονο. Η μέση ταχύτητα είναι 33/2.5 και ουσιαστικό πρόβλημα είχα 2-3 φορές που έβρεχε πάρα πολύ κι αυτό για μερικά λεπτά. Διαβάζω όμως πως πολλοί έχουν θέματα με το ping στα online παιχνίδια και τελευταία κάποιοι έχουν θέματα με το Netflix. Γενικά η φάση είναι αν σου κάτσει. Η περιοχή που μένεις, η απόσταση κι αν έχεις οπτική επαφή με την κεραία, τον εξοπλισμό που θα σου βάλουν, ο τεχνικός που θα τον περάσει κλπ. Αν πάρεις το πακέτο 24/2 και έχεις σκοπό αργότερα να πας σε μεγαλύτερη ταχύτητα καλύτερα να πάρεις από τώρα τον εξοπλισμό για μεγαλύτερη ταχύτητα. Αν ο εξοπλισμός για 24/2 έχει 90-100€ καλύτερα να δώσεις 120-130€ για εξοπλισμό μεγαλύτερης ταχύτητας εξ αρχής παρά να διπλό πληρώσεις Σε ποια περιοχή είσαι φίλε μου ;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα