Προς το περιεχόμενο

Skytelecom Megathread


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Super Moderators
13 hours ago, arsenal said:

Ναι, λογικά με Φρανκφουρτη. Οπότε λογικό είναι να βλέπεις μεγαλύτερο latency σε σχέση με το speedtest που τεστάρει με Αθήνα κι έχει 1ms σε FTTH σύνδεση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 191
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

10 ώρες πριν, Thresh είπε

Ναι, λογικά με Φρανκφουρτη. Οπότε λογικό είναι να βλέπεις μεγαλύτερο latency σε σχέση με το speedtest που τεστάρει με Αθήνα κι έχει 1ms σε FTTH σύνδεση

Μπορώ να κάνω κάτι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλησπέρα σε όλους!

Έρχομαι να γράψω την πολύ αρνητική πλέον εμπειρία μου με την εταιρεία 7 μήνες μετά τη σύνδεση. Να αρχίσω λέγοντας ότι μένω σε μία περιοχή της Θεσσαλονίκης, η οποία (κλασικά) δεν έχει διαθέσιμες γραμμές του ΟΤΕ οπότε ΔΕΝ βάζεις ίντερνετ απλά. Πας από αίτηση σε αίτηση, προτεραιότητα μέχρι να ελευθερωθεί γραμμή και μπούρδες. 

Βρισκόμενοι, λοιπόν, σε απόλυτη απόγνωση και ψάχνοντας συνεχώς για την οποιαδήποτε λύση, σκάει η Skytelecom με την ασύρματη σύνδεση. Καθ'ότι δεν υπήρχε κυριολεκτικά πλέον άλλη λύση και έχοντας ήδη διαβάσει mixed σχόλια, λέμε θα το δοκιμάσουμε. Μετά από αρκετή ταλαιπωρία έρχεται ο άνθρωπος και κάνει τη σύνδεση και μας λέει ότι βρισκόμαστε σε εξαιρετική θέση και η ταχύτητα ήτο 37.5/3.5 έναντι του πακέτου που είχαμε κλείσει 35/3. 

Πράγματι, πέρασαν κάποιοι μήνες όπου η σύνδεση ήταν εξαιρετική (γρήγορη, σταθερή). Σε κάποια φάση το ίντερνετ πέφτει και είναι μόνιμα στο μη-διαθέσιμο. Προσπαθώ να επικοινωνήσω και η εταιρεία αυτή με το ίχνος επαγγελματισμού που ΔΕΝ έχει, έχουν 1 νούμερο για τα ΠΑΝΤΑ. Δεν υπάρχει σύνδεση με το τεχνικό τμήμα, με το οικονομικό. Το σηκώνουν πάντα 2-3 ρεσεψιονίστ και δε σε συνδέουν καν. Γράφουν σε ΧΑΡΤΑΚΙ το πρόβλημα για να το μεταφέρουν αυτές και λένε θα σας καλέσουμε (κλόουν alert). Όντως, εκείνη τη φορά επικοινώνησαν μαζί μου μετά από περίπου 5 μέρες και μου είπαν κάτι που αργότερα το έβλεπα σε σχόλια άλλων καταναλωτών με παράπονα: "Κάνουμε αναβάθμιση δικτύου στην περιοχή γι'αυτό παίζουν οι ταχύτητες! Θα κάνω εγώ μία επανεκκίνηση στην κεραία και αν δούμε ότι δεν αλλάζει τίποτα μπορείτε να λύσετε το συμβόλαιο χωρίς ρήτρα". Το γεγονός ότι με το πρώτο πρόβλημα αναφέρθηκε σε λύση συμβολαίου ήταν τεράστιο alert. Εν τέλει 3 μέρες μετά η σύνδεση αποκαταστάθηκε οπότε δεν έδωσα περεταίρω σημασία.

 

Ερχόμενοι στο σήμερα, περίπου 1 μήνα πριν, αρχίζει πάλι η ίδια κατάσταση. Ταχύτητες που καταλήγουν σε <1mbps, το wifi συνεχώς μη διαθέσιμο και σύνδεση ανύπαρκτη. Παίρνω πάλι τηλέφωνο και κλασικά η κοπέλα σημειώνει στο χαρτάκι το πρόβλημα. Περνάει μία βδομάδα και δεν επικοινωνεί κανένας μαζί μου. Ξαναπαίρνω, ξανασημειώνει μου λέει θα σας καλέσουμε. Τίποτα. Στέλνω αγανακτισμένο μήνυμα στο messenger και μου απαντάνε απευθείας "θα έχετε κλήση εντός μιας ώρας". Όντως με παίρνουν τηλέφωνο και μου λέει ότι δε φαίνεται να υπάρχει κάποιο πρόβλημα. Ωστόσο λέει θα κάνει monitor και θα ενημερώσει. Εκ των υστέρων καταλαβαίνω ότι ο άνθρωπος από τότε ήξερε πολύ καλά τι συμβαίνει, ωστόσο προσπαθούν να το μαζέψουν όσο μπορούν. Με παίρνει, λοιπόν και μου λέει ότι άλλαξαν κάποιες συχνότητες στην κεραία οπότε να δω πάλι πως πάει και να επικοινωνήσω μαζί του με EMAIL το οποίο θα μου στείλει μόλις κλείσουμε το τηλέφωνο. Εννοείται ότι δεν έστειλε κανένα μέιλ. Η σύνδεση όντως κάπως έφτιαξε για 1-2 μέρες και μετά ξανά το χάος. 

 

Να προσπαθώ ξανά να τους βρω και ΞΑΝΑ άφαντοι. Στέλνω ΞΑΝΑ αγανακτισμένο μήνυμα στο μέσσεντζερ και μου απαντάνε ΠΑΛΙ απευθείας "μπορούμε να σας καλέσουμε τώρα;". Ο ίδιος τεχνικός, δεν αναφέρεται ΚΑΝ στο πρόβλημα και πηγαίνει κατευθείαν σε "λύση συμβολαίου χωρίς ρήτρα". Εγώ να ρωτάω συνεχώς ΠΟΙΟ είναι το πρόβλημα και το ζητούμενο είναι να μη μείνω χωρίς ίντερνετ. Ο άνθρωπος μασούσε ξεκάθαρα τα λόγια του και δε μπορούσε να μου δώσει ευθεία απάντηση λέγοντας "Εεεε να...φαίνεται κάτι να υπάρχει με το upload" ΜΠΑ-ΡΟΥ-ΦΕΣ. Για να με ξεφορτωθεί, μου λέει εντάξει θα κάνουμε ξανά μόνιτορ και θα σας καλέσουμε. Εννοείται ότι δεν πήραν κι ούτε πρόκειται ποτέ να πάρουν τηλέφωνο!

 

Συμπέρασμα: Η εταιρεία αυτή δεν έχει σε καμία περίπτωση τις υποδομές και εγκαταστάσεις για το άνοιγμα που προσπαθεί να κάνει. Επεκτείνουν συνεχώς το δίκτυό τους, όταν το δίκτυο αυτό απευθύνεται ξεκάθαρα στην κάλυψη ενός μεγάλου χωριού και μέχρι εκεί. Έχουν ξεκάθαρα πλέον στις περισσότερες περιοχές, μεγαλύτερο αριθμό συνδρομητών από αυτόν που μπορεί να καλύψει μια κεραία τους. Όλα είναι ρόδινα, μέχρι να αυξηθούν οι συνδρομητές, να υπερφορτωθεί το δίκτυο και να αρχίσουν τα προβλήματα. Το ξέρουν; ΝΑΙ. Ξέρουν πολύ καλά τι συμβαίνει οι τεχνικοί και όλοι οι εργαζόμενοι εκεί! Οι τεχνικοί έχουν εκπαιδευτεί ξεκάθαρα για να διαχειρίζονται αυτές τις ουκ ολίγες και πολυσύχναστες καταστάσεις. Προσπαθούν να το παίξουν φουλ εξυπηρετικοί, αλλά συνάμα κρύβουν λόγια, αποφεύγουν καταστάσεις, κοιτάζουν να κερδίζουν χρόνο ελπίζοντας στο ότι κάτι θα φτιάξει ή ότι ο πελάτης θα το καταπιεί και μόλις δουν ότι υπάρχει θυμωμένος καταναλωτής που ξέρει τι του γίνεται, τσουπ λύση συμβολαίου χωρίς ρήτρα. Γιατί; Γιατί ξέρουν ότι ο θυμωμένος καταναλωτής που ξέρει τι του γίνεται είναι αυτός που θα πάει στα φόρουμ (καλή ώρα), στα social media, σε αξιολογήσεις και θα βγάλει παντού τη βρωμιά τους χαλόντας τη φήμη των "ακίνητων ταχυτήτων". Περιττό να πω ότι πλέον παρατηρώ ότι σβήνουν και σχόλια στο Facebook. Δε χρειάζεται καν να πω αν συνιστώ ή όχι την εταιρεία, ο νοών νοείτω.

 

Καλή συνέχεια σε όλους!

  • Like 2
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...
  • 2 μήνες μετά...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 22/11/2021 στις 3:21 ΜΜ, arsenal είπε

κάποιος που να εχει skytelecom και να μου πει την εμπειρια του στο Online gaming?

Για gaming έτσι κι αλλιώς δεν έκανε. Τα ping είναι στον θεό, τουλάχιστον στο 2πλασιο και πολλές φορές και παραπάνω. Αν δεν σε νοιάζει να παίζεις στα 120ms και θέλεις καλύτερα μία σύνδεση η οποία να σου δίνει ένα κανονικό 24αρι ή 50αρι και όχι η ταχύτητα να είναι 40%+ κάτω θα μπορούσες να την επειλέξεις

Ωστόσο σήμερα έχω πάρε την απόφαση ότι δεν κάνει ούτε για Internet. Τι να το κάνω το vfm 24αρι όταν μέσα στο μήνα έχει 3 μεγάλες αποσυνδέσεις που κρατάνε για ώρες μέσα στην μέρα. Αν βάλω και τις μικρές αποσυνδέσεις σίγουρα έχουμε περάσει κατά πολύ τις 48 ώρες down και πάμε για τις 72!

Δεν ξέρω αν είναι ίδια η κατάσταση σε όλη την χώρα πάντως στο Ηράκλειο έχουμε ξεσκιστεί να πληρώνουμε MB για να κάνουμε Hotspot

Εντωμεταξύ έχουν άρθρο στο site τους όπου συγκρίνουν οπτικές με ασύρματο με το 2ο κατά την άποψη τους να έχει περισσότερη αξιοπιστία σε σχέση με το 1ο. Να γελάσεις ; Να κλάψεις ;

Αναφορά σε κείμενο

Ασύρματο δίκτυο, ο διάδοχος των οπτικών ινών

Πολλοί λοιπόν αναρωτιούνται αν οι οπτικές ίνες αποτελούν μία τεχνολογία που ήρθε για να μείνει ή θα ξεπεραστεί γρήγορα από μία νεότερη και πιο πρωτοποριακή. Πλέον, το the next big thing παγκοσμίως έχει εμφανιστεί και κάνει ήδη την διαφορά και στην Ελλάδα. Η τεχνολογία του ασύρματου internet – χωρίς καλώδια –  είναι πλέον διαθέσιμη σε πολλές περιοχές της χώρας, χάρη στις υπηρεσίες της SkyTelecom. Σε αντίθεση με το απλό δίκτυο οπτικών ινών, το δίκτυο ασύρματου internet προσφέρει:

  • Ακόμα πιο υψηλές ταχύτητες 500 Mbps
  • Πιο δυνατό σήμα με κάλυψη ακόμα και των νεκρών σημείων μέσα στο χώρο
  • Άριστη γεωγραφική κάλυψη, ακόμα και των απομακρυσμένων περιοχών
  • Απόλυτη αξιοπιστία.

 

Επεξ/σία από manolis940
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το διάβασα και μένω σε αυτό το σημείο

 (Επιπλέον, το κόστος επέκτασης των δικτύων οπτικών ινών είναι εξαιρετικά υψηλό, κάτι που όπως έχουμε δει στην πράξη, αποτρέπει τους παρόχους στην Ελλάδα να επενδύσουν σε αυτή.) 

Τοσες οπτικές που εχουν περαστεί σε όλη την χώρα πως βρεθήκαν εκει αφου οι παροχοι δεν κάνουν επενδύσεις ξεφύτρωσαν εκει από σπόρο νομίζω οπτικοσπορος λέγετε … ότι να ναι

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εγώ πάντως, 2 χρονια μετά, την άλλαξα σε vdsl. Σιγουρα ως επαγγελματίας που ανεβαζει συχνά αρχεία, μπορώ να διαβεβαιώσω ότι ήταν καλύτερη επιλογή απο οποιαδήποτε "εως 24" σύνδεση αλλά μέχρι εκει. Για παιχνίδια δεν κανει για κανένα λόγο. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 4 μήνες μετά...

Εγώ παιδιά τι να σας πω, έχω τη χειρότερη εμπειρία. Διακοπές στη σύνδεση, κακές ταχύτητες σε βαθμό που σπάνε νεύρα και η χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών εκεί έξω.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 3 μήνες μετά...
Στις 6/6/2022 στις 6:36 ΜΜ, spiroszermalias είπε

Εγώ παιδιά τι να σας πω, έχω τη χειρότερη εμπειρία. Διακοπές στη σύνδεση, κακές ταχύτητες σε βαθμό που σπάνε νεύρα και η χειρότερη εξυπηρέτηση πελατών εκεί έξω.

Πέραν όταν βρέχει και είναι εξαιρετικά ασταθές, γενικά δεν εχω θεματα. Μονιμα θεμα εχω με τα spikes στο gaming. Υπαρχει καποιος αλλος με το ιδιο προβλημα?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 10/9/2022 στις 5:23 ΜΜ, arsenal είπε

Πέραν όταν βρέχει και είναι εξαιρετικά ασταθές, γενικά δεν εχω θεματα. Μονιμα θεμα εχω με τα spikes στο gaming. Υπαρχει καποιος αλλος με το ιδιο προβλημα?

Είναι ασύρματη η σύνδεση με τον ISP (εξού και WISP) και είναι λογικό αυτό. Παρόμοια συμπεριφορά μπορεί να δεις όταν είσαι σπίτι και κάνεις gaming με wifi και ειδικά όταν έχουν συνδεθεί πολλοί εκείνη στην στιγμή ασύρματα ή ενσύρματα στο ίδιο router.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 μήνες μετά...
  • 3 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...