narta Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 Μόλις τώρα, Acmilangr2 είπε Μόνο εγώ βλέπω πάνω κάτω ίδια γραφικά εδώ και 10 χρόνια; Ναι αλλα σε 4k 🤣 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Ουσιαστικά είναι οι ίδιες τεχνικές αλλά καλύτερες λόγω δυνατότερου hardware. Αλλά δεν είναι τα ίδια γραφικά. π.χ. AC II με AC Odyssey, καμία σχέση.. Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2020 από Επισκέπτης Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nikos5800 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) 51 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε Μόνο εγώ βλέπω πάνω κάτω ίδια γραφικά εδώ και 10 χρόνια; Ίδιες κονσολες έχουμε εδώ και 7 χρόνια Λογικό! Επεξ/σία 27 Ιουνίου 2020 από nikos5800 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Arkin Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, Acmilangr2 είπε Μόνο εγώ βλέπω πάνω κάτω ίδια γραφικά εδώ και 10 χρόνια; Δεν θα μπορουσα να συμφωνησω περισσοτερο. Για αυτο και τα περισσοτερα παιχνιδια μετα το 2010 παιζονται ανετα ακομα και σημερα. Next gen πραγματικο ειδαμε μονο στο βιντεο της unreal engine 5. Τωρα κατι αντανακλασεις και καλυτεροι φωτισμοι σιγουρα βοηθανε στην αληθοφανεια αλλα δεν λες WOW ουτε το λες next gen. Εχουν μεινει στασιμες και οι καρτες δεν μπορουν να ανεβασουν rasterize απο οτι φαινεται το ιδιο ευκολα με καποτε και εχουμε αυτα τα αποτελεσματα. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
michael92 Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 27 Ιουνίου 2020 Στις 25/6/2020 στις 11:38 ΜΜ, Aten-Ra είπε Τα TFLOPs και το Scaling που γράφεις δεν έχουν καμία σχέση με το Transistor Density. Apple A10 στα 16nm της TSMC έχει 3.3B τρανζίστορ στα 125mm2 To Density είναι 26.4/mm2 Apple A12 στα 7nm της TSMC έχει 6.9B τρανζίστορ στα 83.27mm2 To Density είναι 82.86/mm2 TU102 (RTX2080Ti) στα 12nm της TSMC εχει 18600Μ τρανζιστορς στα 754mm2 To Density είναι 24.66/mm2 GA100 (Amber) στα 7nm της TSMC εχει 54200Μ τρανζιστορς στα 826mm2 To Density είναι 65.61/mm2 VEGA 7 στα 7nm της TSMC έχει 13230M τρανζίστορ στα 331mm2 To Density είναι 39.96/mm2 Προφανώς σε διαφορετικές αρχιτεκτονικές αφήνονται διαφορετικές αποστάσεις μεταξύ των transistors, για αυτό και οι CPUs πιάνουν 4GHz, οι GPUs 2GHz και τα mobile SoCs ζορίζονται πάνω από το 1GHz (σε αυτά βέβαια παίζει ρόλο και το passive cooling/low power usage). Το scaling όμως ασφαλώς έχει άμεση σχέση με το density ή τουλάχιστον είχε στην προ finfet εποχή. Το point μου πάντως είναι ότι η μετάβαση από τα 16nm στα 7nm θεωρητικά θα έπρεπε να έχει πενταπλασιασμό του scaling, κάτι που προφανώς ούτε συμβαίνει, ούτε φαίνεται στις επιδόσεις. 6 ώρες πριν, Acmilangr2 είπε Μόνο εγώ βλέπω πάνω κάτω ίδια γραφικά εδώ και 10 χρόνια; 10 όχι, αλλά 5+ σίγουρα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 @CometRyzen Αναφορά σε κείμενο Δεν καταλαβαίνω τι θες να πεις να πώ την αλήθεια. Οτι ας πούμε το έκαναν επίτηδες βαρύ, χωρίς το ανάλογο visual upgrade, για να μη παίζει στις παλιές κάρτες? Αυτό όμως έρχεται σε πλήρη αντίθεση με το παράδειγμα που έφερες για το witcher 3, το οποίο όπως ο ίδιος λές έφαγε downgrade. Γιατί να το κάνουν downgrade εφόσον θέλουν ο κόσμος να αγοράσει καινούργιες κάρτες? Επίσης φαντάζομαι μιλάς μόνο για το RT κομμάτι. Η κάναν και το υπόλοιπο επιτηδευμενά βαρύ? Και γενικά δεν καταλαβαίνω που είναι το κακό σε αυτό που γράφεις. Έρχονται νέες κάρτες, και εγώ αν ήμουν developer θα ανέβαζα 2 κλικ τα γραφικά ώστε τα ultra να τρέχουν μόνο σε αυτές τις νέες κάρτες. Scaling λέγεται. Αυτός με παλιά κάρτα θα παίζει στα ίδια settings που θα έπαιζε και πριν ανεβάσω εγώ τα γραφικά. Γιατι πρέπει να τρέχουν όλες οι κάρτες ultra, δεν το καταλαβαίνω. Σου απαντάω εδώ για να μην τσινίσουν οι άλλοι στο τόπικ για το game. Πρώτον, η CDPR δούλεψε χοντρά τον κόσμο όταν ανακοίνωσε delay δήθεν για να κάνει polish το game. Ενώ φαίνεται εκ των πραγμάτων ότι ο πραγματικός λόγος είναι το απίστευτα βαρύ RT και οι γενικότερα ανεβασμένες απαιτήσεις που θέλουν κάρτες νέας γενιάς και από τις δύο εταιρείες για να τρέξει σωστά. Το Pcgameshardware.de μίλησε για frame-drops μέχρι και κάτω από τα 30 καρέ στο preview build με σχεδόν όλα τα RTX effects ανοικτά, DLSS 2.0(άρα 720p rendering και κάτω) και όλα αυτά πάνω σε κάρτα των 1200€. Σκέψου να έχεις δώσει 1200€ και να βλέπεις την CDPR μαζί με την Nvidia να συνεργάζονται για να βγάλουν την κάρτα σου άχρηστη ακόμα και για 1080p με ένα σωρό δεκανίκια. Με κλειστό το RTX το game έτρεχε σε 4K με 30fps πάνω στην 2080Ti, βάσει του Digital Foundry. Που σημαίνει ότι είναι το βαρύτερο της γενιάς μαζί με το RDR2. Τουλάχιστον όμως το τελευταίο δικαιολογούσε κάπως τις απαιτήσεις με το μεγάλο draw distance και τη λεπτομέρεια. Το Cyberpunk 2077 με όλα τα κτίρια να κόβουν draw distance, τη μηδενική βλάστηση κλπ. θα έπρεπε να τρέχει "νερό" χωρίς τα RTX effects. Εν τω μεταξύ επέλεξαν να επιδείξουν το game πάνω σε RTX 2080Ti σε όλο του το μεγαλείο, παρά τα τεράστια τεχνικά προβλήματα, έτσι ώστε να δικαιολογήσει στο υποσυνειδήτό του τις τεράστιες απαιτήσεις ακόμα και αυτός που θα το τρέξει με μια GTX 1070 και θα βλέπει ένα μαύρο χάλι με pop-in και γραφικά της οκάς. Αν αυτά εσένα σου φαίνονται pro-consumer και βρίσκεις λογική την απαξίωση μιας κάρτας που ακόμα πωλείται χρυσάφι τότε ντάξει μαν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Ένα game είναι στην τελική. Δεν είναι και υποχρεωτικό να το παίξεις. Ας θέλει και 4xTitan RTX SLI, πρόβλημα τους. Το θεωρώ βλακεία να πάρεις καινούργια κάρτα μόνο και μόνο για ένα game έτσι και αλλιώς.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
nickk0kkav Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 (επεξεργασμένο) Μην ανησυχείτε για το Cyberpunk έχει 5 μήνες μέχρι την κυκλοφορία του μέχρι τότε θα έχει πέσει optimization Spoiler εννοώ downgrade , κ θα προσπαθούν να πουλήσουν κάρτες γραφικών κ το παιχνίδι με παλιά video όπως αυτό τώρα . Μη ξεχνάμε ότι πρέπει να παίζει κ σε ps4 / xbox one Επεξ/σία 28 Ιουνίου 2020 από nickk0kkav 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Ναι γιατι ως γνωστον εδω και ποσα χρονια ο κοσμος ο οποιος αγοραζει πανακριβες καρτες,το κανεις για παιχνιδια σαν το cyberpunk που κυκλοφορουν 1φορα στα 5 και 6χρονια,δεν θα παιξει τιποτα αλλο με αυτες.... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CometRyzen Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 1 ώρα πριν, pirmen56 είπε @CometRyzen Σου απαντάω εδώ για να μην τσινίσουν οι άλλοι στο τόπικ για το game. Πρώτον, η CDPR δούλεψε χοντρά τον κόσμο όταν ανακοίνωσε delay δήθεν για να κάνει polish το game. Ενώ φαίνεται εκ των πραγμάτων ότι ο πραγματικός λόγος είναι το απίστευτα βαρύ RT και οι γενικότερα ανεβασμένες απαιτήσεις που θέλουν κάρτες νέας γενιάς και από τις δύο εταιρείες για να τρέξει σωστά. Το Pcgameshardware.de μίλησε για frame-drops μέχρι και κάτω από τα 30 καρέ στο preview build με σχεδόν όλα τα RTX effects ανοικτά, DLSS 2.0(άρα 720p rendering και κάτω) και όλα αυτά πάνω σε κάρτα των 1200€. Σκέψου να έχεις δώσει 1200€ και να βλέπεις την CDPR μαζί με την Nvidia να συνεργάζονται για να βγάλουν την κάρτα σου άχρηστη ακόμα και για 1080p με ένα σωρό δεκανίκια. Με κλειστό το RTX το game έτρεχε σε 4K με 30fps πάνω στην 2080Ti, βάσει του Digital Foundry. Που σημαίνει ότι είναι το βαρύτερο της γενιάς μαζί με το RDR2. Τουλάχιστον όμως το τελευταίο δικαιολογούσε κάπως τις απαιτήσεις με το μεγάλο draw distance και τη λεπτομέρεια. Το Cyberpunk 2077 με όλα τα κτίρια να κόβουν draw distance, τη μηδενική βλάστηση κλπ. θα έπρεπε να τρέχει "νερό" χωρίς τα RTX effects. Εν τω μεταξύ επέλεξαν να επιδείξουν το game πάνω σε RTX 2080Ti σε όλο του το μεγαλείο, παρά τα τεράστια τεχνικά προβλήματα, έτσι ώστε να δικαιολογήσει στο υποσυνειδήτό του τις τεράστιες απαιτήσεις ακόμα και αυτός που θα το τρέξει με μια GTX 1070 και θα βλέπει ένα μαύρο χάλι με pop-in και γραφικά της οκάς. Αν αυτά εσένα σου φαίνονται pro-consumer και βρίσκεις λογική την απαξίωση μιας κάρτας που ακόμα πωλείται χρυσάφι τότε ντάξει μαν. Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω honest to god. Τι θα πεί απαξίωση της κάρτας? Επειδή δεν τρέχει ultra 4k 60? Αν τα low settings έχουν γραφικά ας πούμε ανώτερα του RDR2 ultra και τρέχουν 4k / 120 fps γιατί απαξιώνεται η κάρτα? Το preset από μόνο του δεν μου λέει τίποτα. Αμα το ultra είναι γραφικά επιπέδου kingslaive demo τότε γιατί να με πειράζει που δεν θα τρέχει στην 2080ti? 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 23 λεπτά πριν, CometRyzen είπε Συνεχίζω να μην καταλαβαίνω honest to god. Τι θα πεί απαξίωση της κάρτας? Επειδή δεν τρέχει ultra 4k 60? Αν τα low settings έχουν γραφικά ας πούμε ανώτερα του RDR2 ultra και τρέχουν 4k / 120 fps γιατί απαξιώνεται η κάρτα? Το preset από μόνο του δεν μου λέει τίποτα. Αμα το ultra είναι γραφικά επιπέδου kingslaive demo τότε γιατί να με πειράζει που δεν θα τρέχει στην 2080ti? Ποιο 4Κ ρε συ; Πού ζεις; Αυτό που έδειξαν ήταν το σχεδόν best case scenario(έλειπαν τα reflections) σε 1080p με DLSS(720p rendering) και δεν έπιανε ούτε 30 καρέ σε 2080Ti. Ενώ έβλεπες και pop-in, τρέμουλο σε κάποια shadows, πιξέλιασμα στα μαλλιά κλπ. Ό,τι ατέλεια βλέπεις στο μέσο game αυτής της γενιάς. Για ποιο Kingslave μου λες που η EPIC με το UE5 demo της ξεσκέπασε όλη την απάτη των πλασματικών απαιτήσεων της PC master race με γραφικά που βλέπεις μόνο σε CGI. Σε 1440p και 30fps με το ισοδύναμο της RTX 2060S που φοράει ένα PS5. Είναι τόσο καλό το Cyberpunk 2077 οπτικά και δεν το βλέπω; Πιστεύεις ακόμα ότι μπορεί να ανατραπεί αυτό το χάλι με optimization 5 μηνών; Φοβάμαι ότι στην καλύτερη θα δούμε αυτό που λέει ο nickk0kkav. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
CometRyzen Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 49 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Ποιο 4Κ ρε συ; Πού ζεις; Αυτό που έδειξαν ήταν το σχεδόν best case scenario(έλειπαν τα reflections) σε 1080p με DLSS(720p rendering) και δεν έπιανε ούτε 30 καρέ σε 2080Ti. Ενώ έβλεπες και pop-in, τρέμουλο σε κάποια shadows, πιξέλιασμα στα μαλλιά κλπ. Ό,τι ατέλεια βλέπεις στο μέσο game αυτής της γενιάς. Για ποιο Kingslave μου λες που η EPIC με το UE5 demo της ξεσκέπασε όλη την απάτη των πλασματικών απαιτήσεων της PC master race με γραφικά που βλέπεις μόνο σε CGI. Σε 1440p και 30fps με το ισοδύναμο της RTX 2060S που φοράει ένα PS5. Είναι τόσο καλό το Cyberpunk 2077 οπτικά και δεν το βλέπω; Πιστεύεις ακόμα ότι μπορεί να ανατραπεί αυτό το χάλι με optimization 5 μηνών; Φοβάμαι ότι στην καλύτερη θα δούμε αυτό που λέει ο nickk0kkav. Nόμιζα οτι μιλάς για απόδοση σε rasterization. Άρα μιλάς για RT. Οκ, στο παρασύνθημα λοιπόν, δεν είναι ανώτερο από το control και το exodus αυτό που βλέπεις? Άρα...γιατί να μην έχει μεγαλύτερες απαιτήσεις? Η epic που κολλάει. Μας έδειξε ενα demo με 1 χαρακτήρα επί της οθόνης σε μια engine που θα βγεί σε 2 χρόνια από τώρα και που εργάστηκαν πόσα άτομα και γαι πόσο καιρό για να δείς αυτό το αποτέλεσμα σε ένα demo 1 λεπτού χωρίς σενάριο, game mechanics κλπα κλπα. Δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς συγκρίνουμε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Βάλε εκρήξεις, εχθρούς κλπ στο Unreal Engine 5 demo και να δούμε μετά πως θα τα πάει το PS5..Με έναν χαρακτήρα να βολτάρει σε ακίνητα περιβάλλοντα χαίρω πολύ.. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Και σιγά το perf που είχε έτσι και αλλιώς. 1440p@30fps. Σε κανονικό game ούτε 1080p@60fps δεν παίζει να κρατάει.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 Share Δημοσ. 28 Ιουνίου 2020 1440P με dynamic resolution, που σημαίνει ότι έπεφτε και κάτω από 'κει.. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις