Fulgore Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 33 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Στο DF. Έχει ένα θέμα με particles. Σε μία σκηνή του game αντί να είναι δύο συμπαγείς γραμμές που πηγαίνουν προς τον ουρανό, είναι διακεκομμένες. Και για να το λέει το DF που είναι πιο πρασινοφρουρός και από τους συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ τότε ισχύει. Και κάτι άλλο ότι σαν να pixelιαζει το terrain σε μακρινή απόσταση. Εντάξει δεν είναι και τίποτα φοβερά απλά στο Deliver US είναι τέλειο.. Εγω παντως το DF ειδα και ειπε τα καλυτερα για το Dlss. Επισης το DF αν καθησει να ψειρισει το οποιδηποτε παιχνιδι,θα βρει κατι να γκρινιαξει,ακομα και στα πιο optimized παιχνιδια κατι θα βρουν που να τους χαλασει. Αυτη ειναι η ''δουλεια''τους. Το θεμα ειναι το αποτελεσμα του DLSS και μια εικονα=1000λεξεις Σε καμια 3080,βλεπω ανετα να χτυπαει 135-140+fps,αν εχει τετοια διαφορα χωρις DLSS 1
d4ydr33m3r Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 31 λεπτά πριν, billeiros είπε Πόσα watt max πάει η tuf στο hw info? Δεν μπορω να τσεκαρω τωρα o/ced σιγουρα ~350+ w με αυξημενο το PL.. 1
billeiros Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 9 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε Δεν μπορω να τσεκαρω τωρα o/ced σιγουρα ~350+ w με αυξημενο το PL.. Αν μπορεσεις καποια στιγμή δες το
thanosAIAS Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Δύο ερωτήσεις, αν δουλεύει σε όλα τα παιχνίδια ή θέλει υποστήριξη στους drivers και αν παίζει σε όλες τις αναλύσεις. Πχ μπορώ να το βάλω να κάνει rendering σε 3840x1080 (32:9) και να το βγάζει σε 5120x1440 (32:9) ή είναι μόνο για συγκεκριμένες όπως παλιά; Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2020 από thanosAIAS
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 42 λεπτά πριν, Fulgore είπε Εγω παντως το DF ειδα και ειπε τα καλυτερα για το Dlss. Επισης το DF αν καθησει να ψειρισει το οποιδηποτε παιχνιδι,θα βρει κατι να γκρινιαξει,ακομα και στα πιο optimized παιχνιδια κατι θα βρουν που να τους χαλασει. Αυτη ειναι η ''δουλεια''τους. Το θεμα ειναι το αποτελεσμα του DLSS και μια εικονα=1000λεξεις Σε καμια 3080,βλεπω ανετα να χτυπαει 135-140+fps,αν εχει τετοια διαφορα χωρις DLSS Δεν αντιλέγω, ίσα ίσα εγώ υποστηρίζω το DLSS. Απλά είπα σε σχέση με το Deliver Us που δεν έχει ούτε ένα στραβό, το DS έχει 1-2 μικρά..
kkatzos Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 3 ώρες πριν, Spartan117 είπε Η δεύτερη εικόνα είναι με DLSS... Μη μου πεις ότι είναι από το Death Stranding.
Fulgore Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 3 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Δεν αντιλέγω, ίσα ίσα εγώ υποστηρίζω το DLSS. Απλά είπα σε σχέση με το Deliver Us που δεν έχει ούτε ένα στραβό, το DS έχει 1-2 μικρά.. Δεν ασχοληθηκε με το συγκεκριμενο παιχνιδι το DF,αρα δεν υπαρχει καποια αναλυση πανω σε αυτο.
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 50 λεπτά πριν, Fulgore είπε Δεν ασχοληθηκε με το συγκεκριμενο παιχνιδι το DF,αρα δεν υπαρχει καποια αναλυση πανω σε αυτο. Ωραία άσε το Deliver Us, από τη στιγμή που έχει έστω και ένα μικρό στραβό το DS τότε εξ' ορισμού δεν είναι τέλειο. Τέλειο σημαίνει 100% σωστό, ούτε ένα ψεγάδι..
BabisTs Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) Ρε τι μάτι έχετε ρε μπαγάσηδες..........Μια χαρά είναι το dlss στο DS....εγώ δεν είδα κάτι μεμτό.Πρόσφατα το τερμάτισα.....Παιχνιδάρα....Κάνουμε και λίγο gaming που και που.....🤣 Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2020 από BabisTs 1
Aten-Ra Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 4 ώρες πριν, yiannis1991 είπε Είναι καλύτερο του native όταν το game χρησιμοποιεί ΤΑΑ. Βέβαια αρκετά games χρησιμοποιούν οπότε είναι και αυτό ένα επιπλέον συν του DLSS πέρα από το perf. Το DLSS 2.0 είναι τούμπανο, εδώ μπόρεσα να παίξω με την άμπαλη την 2060 Deliver Us the Moon που έχει ένα σωρό reflections και shadows με 60άρι άνετο, όλα τέρμα και DLSS Quality. Μακάρι να χρησιμοποιείται όλο και πιο πολύ.. Το αν είναι καλύτερο η όχι είναι τελείως υποκειμενικό. Κάποιοι προτιμούν το ΤΑΑ γιατί δημιουργεί ποιο smooth εικόνες και φτιάχνει άλλη “ατμόσφαιρα” στο παιχνίδι. Άλλοι προτιμούν το DLSS γιατί δεν τους αρέσει το blurriness που κάνει το TAA. Για παράδειγμα δες στις παρακάτω φωτογραφίες πως αλλάζουν τα χαρακτηριστικά στο πρόσωπο από το Native με TAA (Off) σε DLSS. Στο Native είναι ποιο smooth και το πρόσωπο φαίνεται πιο θηλυκό ενώ με το DLSS το πρόσωπο έχει “αγριέψει” και φαίνεται λιγότερο θηλυκό. Επίσης παρατήρησε ότι στο Native o χαρακτήρας δεν φαίνεται αποκομμένος από το περιβάλλον ενώ με το DLSS φαίνεται λες και έχεις κάνει επικόλληση τον χαρακτήρα πάνω σε ένα background. Τεχνικά μιλώντας, το DLSS δεν θα είναι ποτέ καλύτερο από το Native γιατί πάντα θα χάνει κάποια λεπτομέρεια αφού προσπαθεί να βάλει data εκεί που δεν υπάρχουν. Το θέμα είναι να παίρνουμε τις επιδόσεις ταχύτητας που προσφέρει αλλά με όσο το δυνατόν λιγότερα λάθη στην εικόνα, ώστε να το χρησιμοποιούμε χωρίς να πρέπει να συμβιβαζόμαστε με το να πάρουμε ταχύτητα χάνοντας στην λεπτομέρεια των γραφικών. Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2020 από Aten-Ra 3
Sakiz105 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 15 λεπτά πριν, BabisTs είπε Ρε τι μάτι έχετε ρε μπαγάσηδες..........Μια χαρά είναι το dlss στο DS....εγώ δεν είδα κάτι μεμτό.Πρόσφατα το τερμάτισα.....Παιχνιδάρα....Κάνουμε και λίγο gaming που και που.....🤣 είναι οι ίδιοι που τρώνε χέντα στο Online Και λένε "μα καλά πως με είδε εκεί, τσιτακι". Προσωπικά, μιας και έχω φάει bugs με τον κουβά λόγο eurojunk rpg fan, παραπάνω fps με λίγα bugs = παραπάνω fps
noFEARgr Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Oλοι συγκρινουν με ΤΑΑ χωρις να βαλουν το παραμικρο sharpening ενω το dlss ειναι τιγκα γιαυτο και φαινεται σε καποιους καλυτερο. 3
Fulgore Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 11 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε είναι οι ίδιοι που τρώνε χέντα στο Online Και λένε "μα καλά πως με είδε εκεί, τσιτακι". Με το συγκεκριμενο παιχνιδι εχω ασχοληθει 90ωρες και το επαιξα και με RTX καρτα και αρα εχω προσωπικη αποψη/εμπειρια και για το Dlss του(και για το ιδιο το παιχνιδι). Εσυ που ειρωνευεσαι,εχεις αποψη για το dlss με την... 1060 σου που δεν το υποστηριζει καν? Το ιδιο το παιχνιδι στο οποιο αναφερομαστε το εχεις παιξει τουλαχιστον? Για να ξερουμε ποιος δουλευει ποιον,οχι τιποτα αλλο. Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2020 από Fulgore 2
Sakiz105 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, Fulgore είπε Με το συγκεκριμενο παιχνιδι εχω ασχοληθει 90ωρες και το επαιξα και με RTX καρτα και αρα εχω προσωπικη αποψη/εμπειρια και για το Dlss του(και για το ιδιο το παιχνιδι). Εσυ που ειρωνευεσαι,εχεις αποψη για το dlss με την... 1060 σου που δεν το υποστηριζει καν? Το ιδιο το παιχνιδι στο οποιο αναφερομαστε το εχεις παιξει τουλαχιστον? Για να ξερουμε ποιος δουλευει ποιον,οχι τιποτα αλλο. Δηλαδή μόνο την κάρτα που έχουμε στην κατοχή μας έχουμε πιάσει στα χέρια μας? Και μόνο παιχνίδια που έχουμε στο στημ library έχουμε παίξει? Τα νετ καφέ κλέφτες γίνανε? Πολύ πίκρα για υποτιθέμενα internet points. Μην είστε τόσο μη μου άπτου. Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2020 από Sakiz105
Fulgore Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 26 λεπτά πριν, Sakiz105 είπε Δηλαδή μόνο την κάρτα που έχουμε στην κατοχή μας έχουμε πιάσει στα χέρια μας? Και μόνο παιχνίδια που έχουμε στο στημ library έχουμε παίξει? Τα νετ καφέ κλέφτες γίνανε? Πολύ πίκρα για υποτιθέμενα internet points. Μην είστε τόσο μη μου άπτου. Αναφερομαστε σε ενα συγκεκριμενο παιχνιδι και για ενα συγκεκριμενο feature το οποιο υποστηριζουν συγκεκριμενες καρτες οπως αυτη του θεματος. Αν λοιπον δεν εχεις προσωπικη αποψη για κατι απο αυτα,τοτε καλυτερα να μην πετας απο το πουθενα ακυρες σποντες για ασχετα πραγματα με αυτα. Που κολλανε τα headshots σε online παιχνιδια γενικα και αοριστα με το DLSS στο Death Stranding? Ασε που ουτως ή αλλως για τα ιδια τα παιχνιδια,υπαρχει ξεχωριστη ενοτητα https://www.insomnia.gr/forums/forum/11-pc-games/ Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2020 από Fulgore 5
Προτεινόμενες αναρτήσεις