Επισκέπτης Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 23 λεπτά πριν, Spartan117 είπε https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/comparisons/death-stranding-nvidia-dlss-2-0-comparison-003/ ^ μπορείς να δείς διαφορά? Το DLSS 2.0 είναι free performance, ειδικά με RT. Σε κάποιες περιπτώσεις είναι και καλύτερο του native rendering Η δεύτερη εικόνα είναι με DLSS... Είναι καλύτερο του native όταν το game χρησιμοποιεί ΤΑΑ. Βέβαια αρκετά games χρησιμοποιούν οπότε είναι και αυτό ένα επιπλέον συν του DLSS πέρα από το perf. Το DLSS 2.0 είναι τούμπανο, εδώ μπόρεσα να παίξω με την άμπαλη την 2060 Deliver Us the Moon που έχει ένα σωρό reflections και shadows με 60άρι άνετο, όλα τέρμα και DLSS Quality. Μακάρι να χρησιμοποιείται όλο και πιο πολύ.. Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2020 από Επισκέπτης
Spartan117 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Είναι καλύτερο του native όταν το game χρησιμοποιεί ΤΑΑ. Βέβαια αρκετά games χρησιμοποιούν οπότε είναι και αυτό ένα επιπλέον συν του DLSS πέρα από το perf. Το DLSS 2.0 είναι τούμπανο, εδώ μπόρεσα να παίξω με την άμπαλη την 2060 Deliver Us the Moon που έχει ένα σωρό reflections και shadows με 60άρι άνετο, όλα τέρμα και DLSS Quality. Μακάρι να χρησιμοποιείται όλο και πιο πολύ.. Το DLSS απ' όσο ξέρω χρειάζεται TAA, απλά κάνει καλύτερη δουλειά γιατί οι πληροφορίες που έχει είναι από αρκετά πιο ψηλές αναλύσεις σε σύγκριση με native. Στην τελική με τον ίδιο τρόπο "σπάει", σε κίνηση. Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2020 από Spartan117
billeiros Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 38 λεπτά πριν, Spartan117 είπε https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/comparisons/death-stranding-nvidia-dlss-2-0-comparison-003/ ^ μπορείς να δείς διαφορά? Το DLSS 2.0 είναι free performance, ειδικά με RT. Σε κάποιες περιπτώσεις είναι και καλύτερο του native rendering Η δεύτερη εικόνα είναι με DLSS... Στην ανάλυση που ποσταρονται εδώ 455x 485 φυσικά και όχι.σε real time σε 4κ και από κοντά αλλαζει Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2020 από billeiros
akoinonitos Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 49 λεπτά πριν, Spartan117 είπε https://www.nvidia.com/en-gb/geforce/comparisons/death-stranding-nvidia-dlss-2-0-comparison-003/ ^ μπορείς να δείς διαφορά? Το DLSS 2.0 είναι free performance, ειδικά με RT. Σε κάποιες περιπτώσεις είναι και καλύτερο του native rendering Η δεύτερη εικόνα είναι με DLSS... στην μικρη οθονη που ειμαι τωρα δεν βλεπω διαφορα ρε μεταξυ τους. Οπως και να εχει οταν με το καλο το δω στην πραξη θα σας πω Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2020 από akoinonitos
Spartan117 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, billeiros είπε Στην ανάλυση που ποσταρονται εδώ 455x 485 φυσικά και όχι.σε real time σε 4κ και από κοντά αλλαζει Αυτό είναι crop από 4K screenshot, δεν είναι 485p DLSS 2 λεπτά πριν, akoinonitos είπε και στην μικρη οθονη που ειμαι τωρα βλεπω διαφορα ρε μεταξυ τους Αρκετή για να πέσεις από 70-80 fps σε 30 (με RT)? Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2020 από Spartan117
akoinonitos Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 2 λεπτά πριν, Spartan117 είπε Αυτό είναι crop από 4K screenshot, δεν είναι 485p DLSS Αρκετή για να πέσεις από 70-80 fps σε 30? το εγραψα λαθος ,εκανα edit Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2020 από akoinonitos
Spartan117 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 1 λεπτό πριν, akoinonitos είπε το εγραψα λαθος ,εκανα edit Πιστεύω οτί το DLSS είναι μονόδρομος αν θέλουμε και RT, Cyberpunk 4K με RT πχ
akoinonitos Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Μόλις τώρα, Spartan117 είπε Πιστεύω οτί το DLSS είναι μονόδρομος αν θέλουμε και RT, Cyberpunk 4K με RT πχ Εμενα δεν με ενδιαφερει το rt να σου πω την αληθεια λιγα παιχνιδια παιζω και αυτα που με ενδιαφερουν τωρα δεν το υποστηριζουν ,απλα θελω μια καρτα καλη για 4k εστω και με καποιες λιγες υποχωρησεις να παιζω στην tv 4k/60hz ,Με αυτα ειμαι καλυμμένος 2
billeiros Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 47 λεπτά πριν, Spartan117 είπε Αυτό είναι crop από 4K screenshot, δεν είναι 485p DLSS Αρκετή για να πέσεις από 70-80 fps σε 30 (με RT)? Ούτε από crop βγαίνουν ασφαλη συμπεράσματα.ανουσιες συγκρισεις
d4ydr33m3r Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, yiannis1991 είπε Είναι καλύτερο του native όταν το game χρησιμοποιεί ΤΑΑ. Βέβαια αρκετά games χρησιμοποιούν οπότε είναι και αυτό ένα επιπλέον συν του DLSS πέρα από το perf. Το DLSS 2.0 είναι τούμπανο, εδώ μπόρεσα να παίξω με την άμπαλη την 2060 Deliver Us the Moon που έχει ένα σωρό reflections και shadows με 60άρι άνετο, όλα τέρμα και DLSS Quality. Μακάρι να χρησιμοποιείται όλο και πιο πολύ.. Ακριβως. Αν βγαλεις το TAA τοτε η εικονα εχει τρομερη ευκρινεια σε native αναλυση και ειδικα αν εχεις κανει force 16xAF στο CP και βαλεις texture quality very high.. Ομολογουμενως ομως στο DS εχει γινει ΠΑΡΑ πολυ καλη δουλεια και προκειται για πολυ καλη υλοποιηση ... Μακαρι να ειναι ετσι τα πραγματα και στους μελλοντικους τιτλους με DLSS 2.0 και κυριως το CP2077 που μας ενδιαφερει.. Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2020 από d4ydr33m3r 1
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 1 λεπτό πριν, d4ydr33m3r είπε Ακριβως. Αν βγαλεις το TAA τοτε η εικονα εχει τρομερη ευκρινεια σε native αναλυση.. Ομολογουμενως ομως στο DS εχει γινει ΠΑΡΑ πολυ καλη δουλεια και προκειται για πολυ καλη υλοποιηση ... Μακαρι να ειναι ετσι τα πραγματα και στους μελλοντικους τιτλους με DLSS 2.0 και κυριως το CP2077 που μας ενδιαφερει.. Στο DS έχει κάποια θέματα. Στο Deliver Us the Moon είναι άψογο το DLSS..
Fulgore Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 1 λεπτό πριν, yiannis1991 είπε Στο DS έχει κάποια θέματα. Οπως? Τα ειδες εσυ live αυτα τα θεματα ή απλα τα διαβασες καπου? 1
Επισκέπτης Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, Fulgore είπε Οπως? Τα ειδες εσυ live αυτα τα θεματα ή απλα τα διαβασες καπου? Στο DF. Έχει ένα θέμα με particles. Σε μία σκηνή του game αντί να είναι δύο συμπαγείς γραμμές που πηγαίνουν προς τον ουρανό, είναι διακεκομμένες. Και για να το λέει το DF που είναι πιο πρασινοφρουρός και από τους συνδικαλιστές της ΓΕΝΟΠ-ΔΕΗ τότε ισχύει. Και κάτι άλλο ότι σαν να pixelιαζει το terrain σε μακρινή απόσταση. Εντάξει δεν είναι και τίποτα φοβερά απλά στο Deliver US είναι τέλειο.. Επεξ/σία 4 Οκτωβρίου 2020 από Επισκέπτης
d4ydr33m3r Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 11 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Στο DS έχει κάποια θέματα. Στο Deliver Us the Moon είναι άψογο το DLSS.. Δεν το εχω παιξει δεν εχω αποψη, το DS παντως εχει οπως ειπα τρομερη υλοποιηση ισχυει.. Και βοηθαει και πολυ γιατι βλεπω επιτελους σε ενα ΑΑΑ τιτλο fps συνεχως γυρω στα 120Hz και μαλιστα με quality DLSS
billeiros Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 Δημοσ. 4 Οκτωβρίου 2020 18 λεπτά πριν, d4ydr33m3r είπε Δεν το εχω παιξει δεν εχω αποψη, το DS παντως εχει οπως ειπα τρομερη υλοποιηση ισχυει.. Και βοηθαει και πολυ γιατι βλεπω επιτελους σε ενα ΑΑΑ τιτλο fps συνεχως γυρω στα 120Hz και μαλιστα με quality DLSS Πόσα watt max πάει η tuf στο hw info?
Προτεινόμενες αναρτήσεις