Προς το περιεχόμενο
Μήνυμα προστέθηκε από insomnia.gr,

Συνέχεια εδώ

 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
6 ώρες πριν, Crus είπε

Και επειδή τωρα ειδα καποια σχόλια και των υπολοίπων για το video του HU. Καλα ρε παίδες, το ίδιο βίντεο είδαμε ή μήπως δεν το είδατε όλο;

Εκτός εάν θεωρείτε λογικό να παίρνεις το metro exodus η το gears 5 ως μοναδικό συμπέρασμα απο το ολο video. Σαν να παρω δηλαδή εγω το result απο το world war z και shadow of the tomb raider που το ρύζι ρίχνει και στα avg και στα lows και να πω να δείτε καλύτερα τα ρύζια στα 1080p gaming να γελαει ο κόσμος.😂 

Τεσπα, δεν έχω καμία καψούρα να το γυρίσουμε παλι σε vs, σκοπός του προηγούμενου post ηταν απλα να εκφράσω την εντύπωση μου πως η πιο δυνατή RTX 3080 που θα ερχόταν θα ανοιγε την ψαλιδα ειδικα στα 1080p αλλα τελικά δεν ισχύει σε καμια περίπτωση. 

Επειδή το στυλακι που γράφεις κάτι μου θυμίζει. Μήπως είσαι ο χιλιομπαναρισμενος cometryzenlake και παει λέγοντας; Να ξέρω αν χρειάζεται δηλαδή το ignore button οπως στα αλλα 4 accounts πριν γίνουν ban. 

Σίγουρα ο ryzenlake είναι ! ;)

Δεν αμφιβάλλει κανείς ότι ο ι9 10900κ είναι καλύτερος στα παιχνίδια, αλλά οι διαφορές παρέμειναν ίδιες κάτι που μας δείχνει ότι και οι δύο αρχιτεκτονικες είναι πάρα πολύ κοντά μεταξύ τους ;)

Επεξ/σία από nikos5800
Δημοσ.
Μόλις τώρα, GoMaR είπε

Αν η διαφορά με την 3080 είναι 10-15% τότε με αυτή τη λογική και η 3080 κάνει για 8k gaming.

Και για 16k αν κανεις render στα 720p και upscale. Λιγο γυαλισμα στο final product και εισαι καλυμμενος για την επομενη δεκαετια 

Δημοσ.

Αφού είναι render σε 1440p και η 3070 θα μπορεί να το τρέξει και λογικά και η 2080Ti. Ή παίζει τίποτα με τα Tensor cores;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Αφού είναι render σε 1440p και η 3070 θα μπορεί να το τρέξει και λογικά και η 2080Ti. Ή παίζει τίποτα με τα Tensor cores;

Έχει σχεδόν διπλάσια tensor cores η 3090 απο 3070 και το 8K frame buffer θα'ναι τεράστιο, μάλλον δε θα τα κατάφερνε με μόνο 8GB και το μισό mem bandwidth.

Άρχισαν πάλι οι ουρές στα microcenter 🤣

 

Δημοσ.
7 ώρες πριν, Tenshi είπε

Ένα περίεργο πράγμα όμως,το ανθρώπινο μάτι καταλαβαίνει αμέσως την διαφορά οταν για κάποιο λόγο bug-αρει ο driver και γυρίσεις πάλι στα 60hz @desktop.

Κακό πράγμα η συνήθεια (και η ξεροκεφαλιά).

Και είπα κάποιος δεν θα το πει. Είμαι από αυτούς που όταν πήγα από 60 σε 144 δεν τρελάθηκα με την διαφορά όπως πχ από τα 30 στα 60 ήταν απλώς OK. 1 βδομάδα τώρα με την igpu στα 60 και το σπάσιμο στην κίνηση πλέον γίνεται αντιληπτό. Όχι ενοχλητικό αλλά αντιληπτό σίγουρα. Επιμένω όμως πως η διαφορά δεν είναι μέρα με νύχτα, τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνεται το δικό μου οπτικό σύστημα, προφανώς άλλοι που πραγματικά πίνουν νερό στο όνομα των πολλών Hz μάλλον θα βλέπουν μεγαλύτερη διαφορά οπότε pass.

  • Like 1
Δημοσ.
8 ώρες πριν, Crus είπε

Και επειδή τωρα ειδα καποια σχόλια και των υπολοίπων για το video του HU. Καλα ρε παίδες, το ίδιο βίντεο είδαμε ή μήπως δεν το είδατε όλο;

Εκτός εάν θεωρείτε λογικό να παίρνεις το metro exodus η το gears 5 ως μοναδικό συμπέρασμα απο το ολο video. Σαν να παρω δηλαδή εγω το result απο το world war z και shadow of the tomb raider που το ρύζι ρίχνει και στα avg και στα lows και να πω να δείτε καλύτερα τα ρύζια στα 1080p gaming να γελαει ο κόσμος.😂 

Τεσπα, δεν έχω καμία καψούρα να το γυρίσουμε παλι σε vs, σκοπός του προηγούμενου post ηταν απλα να εκφράσω την εντύπωση μου πως η πιο δυνατή RTX 3080 που θα ερχόταν θα ανοιγε την ψαλιδα ειδικα στα 1080p αλλα τελικά δεν ισχύει σε καμια περίπτωση. 

Στο Sotr και στο wwz η διαφορά που λές είναι 3 και 5 fps. Εντελώς margin of error. Στα υπόλοιπα που σου λέμε η διαφορά είναι 40 και 50 fps. Αν το βλέπεις το ίδιο ντάξει. 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
22 λεπτά πριν, iazriel είπε

Και είπα κάποιος δεν θα το πει. Είμαι από αυτούς που όταν πήγα από 60 σε 144 δεν τρελάθηκα με την διαφορά όπως πχ από τα 30 στα 60 ήταν απλώς OK. 1 βδομάδα τώρα με την igpu στα 60 και το σπάσιμο στην κίνηση πλέον γίνεται αντιληπτό. Όχι ενοχλητικό αλλά αντιληπτό σίγουρα. Επιμένω όμως πως η διαφορά δεν είναι μέρα με νύχτα, τουλάχιστον έτσι το αντιλαμβάνεται το δικό μου οπτικό σύστημα, προφανώς άλλοι που πραγματικά πίνουν νερό στο όνομα των πολλών Hz μάλλον θα βλέπουν μεγαλύτερη διαφορά οπότε pass.

Άλλο το smoothness άλλο το input lag. Ναι τα 60 είναι το minimum για smooth gameplay (αν και με τα freesync/g-sync μπορείς να παίξεις μια χαρά και με χαμηλότερα) για single player games. Στα multi το μειωμένο input lag που προσφέρουν τα υψηλότερα frame rates εννοείται ότι βοηθάει, φυσικά αν ξέρεις τι σου γίνεται, γιατί αν είσαι κουλός και 300 fps να έχεις πάλι κουλός θα είσαι. Απλά αναλόγως το "ταβάνι" στο skill του καθενός θα δει και ανάλογη βελτίωση στο game του όσο ανεβαίνουν τα frames..

Επεξ/σία από Επισκέπτης
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Άλλο το smoothness άλλο το input lag. Ναι τα 60 είναι το minimum για smooth gameplay (αν και με τα freesync/g-sync μπορείς να παίξεις μια χαρά και με χαμηλότερα) για single player games. Στα multi το μειωμένο input lag που προσφέρουν τα υψηλότερα frame rates εννοείται ότι βοηθάει, φυσικά αν ξέρεις τι σου γίνεται, γιατί αν είσαι κουλός και 300 fps να έχεις πάλι κουλός θα είσαι. Απλά αναλόγως το "ταβάνι" στο skill του καθενός θα δει και ανάλογη βελτίωση στο game του όσο ανεβαίνουν τα frames..

Ότι και να μου πεις για multi θα το δεχτώ, δεν έπαιξα ούτε θα παίξω ποτέ. Ίσως εκεί οφείλεται και η μειωμένη αντίληψη μου για τα frame rates. Γι'αυτό ας δίνει η 3080 επαρκείς επιδόσεις 60+ fps σε single player στα 1440p με max settings και ολίγον reshade και παράπονο δεν θα έχω.

  • Like 1
Δημοσ.
17 λεπτά πριν, Herald είπε

Στο Sotr και στο wwz η διαφορά που λές είναι 3 και 5 fps. Εντελώς margin of error. Στα υπόλοιπα που σου λέμε η διαφορά είναι 40 και 50 fps. Αν το βλέπεις το ίδιο ντάξει. 

Όπου δε μας συμφέρει είναι margin of error.καλα.δεν ξέρω αν έχεις ασχοληθεί με sotr αλλά το παιχνίδι επωφελείται από πυρήνες και χρησιμοποιεί τα thread που βλέπει.το ίδιο συμβαίνει και με το division 2.και εκεί κλείνει η ψαλιδα.σε benchmark που έχουμε τρέξει σε τουμπανιασμενα μηχανήματα ο ιντελ βγάζει 183 σε 1080p και 130 κατι σε 1440p και ο ryzen βγάζει 175 και 128 αντιστοιχα.αλλα τζάμπα τα συζητάμε αυτά.μεχρι να έρθουν οι 3080 θα χουμε ryzen 5000 στα χέρια μας και εκεί όλα θα αλλαξουν

Δημοσ.
Μόλις τώρα, billeiros είπε

Όπου δε μας συμφέρει είναι margin of error.καλα.δεν ξέρω αν έχεις ασχοληθεί με sotr αλλά το παιχνίδι επωφελείται από πυρήνες και χρησιμοποιεί τα thread που βλέπει.το ίδιο συμβαίνει και με το division 2.και εκεί κλείνει η ψαλιδα.σε benchmark που έχουμε τρέξει σε τουμπανιασμενα μηχανήματα ο ιντελ βγάζει 183 σε 1080p και 130 κατι σε 1440p και ο ryzen βγάζει 175 και 128 αντιστοιχα.αλλα τζάμπα τα συζητάμε αυτά.μεχρι να έρθουν οι 3080 θα χουμε ryzen 5000 στα χέρια μας και εκεί όλα θα αλλαξουν

Μα τι να με συμφέρει, 3 fps είναι δεν είναι 1.5%. Ξαναλέω, άμα τα 3 και τα 50 fps σου φαίνεται το ίδιο δεν έχω κάτι να σχολιάσω. 

 

Κοίταξε να δεις πρόβλεψη που θα κάνω. Αν βγουν καλοί οι ryzen 5000 ξαφνικά θα σταματήσω να είμαι troll και θα μαζεύω likes από το κόκκινο στρατόπεδο 😎

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...