Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere)


holy grail
Μήνυμα προστέθηκε από insomnia.gr,

Συνέχεια εδώ

 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

20 ώρες πριν, nikos5800 είπε

Άμα έρθει μόνο με 3712 cuda cores θα φάει γερό ξύλο από την rdn 2 μετά 80cu (5120shaders)

 

Αν δω άλλη φορά τέτοια μπακάλικη σύγκριση θα φας εσύ το ξύλο 😁

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έλα να σκάνε τα εργαλεία..

 

59 λεπτά πριν, narta είπε

3060 στα 350€

Έστω..Κάτσε να δουλεύει όντως το DLSS 3.0 σε κάθε τίτλο όπως λένε να δεις τι θα γίνει :D

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

8 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Έστω..Κάτσε να δουλεύει όντως το DLSS 3.0 σε κάθε τίτλο όπως λένε να δεις τι θα γίνει :D

Μακαρι, το v1.0 ηταν χαλι, το v2.0 ειναι πολυ καλο. Αν το v3.0 ειναι βελτιωμενο και ευρεως χρησιμοποιούμενο τοτε παρτυ. Εμενα πλεον με το update που εριξε η κουφοAdobe η επομενη καρτα θα ειναι Nvidia.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Έστω..Κάτσε να δουλεύει όντως το DLSS 3.0 σε κάθε τίτλο όπως λένε να δεις τι θα γίνει :D

Αυτό είναι μια ανυπόστατη φήμη κατά 99%. Μόνο αν ασχοληθεί η ίδια η nvidia για κάθε game, με το σκεπτικό ότι δεν θα απαιτεί μεγάλη προσπάθεια, μπορεί να γίνει κάτι τέτοιο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

5 ώρες πριν, Psycho_Warhead είπε

2080 στα 300$ πρέπει να δώσουν 

Σε τι κλίμακα αναφέρεσαι ? 

Ένα burago αυτοκινητάκι που έχω σε 1/24, δεν είναι πολύ μικρό

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
1 ώρα πριν, Psycho_Warhead είπε

Έλα να σκάνε τα εργαλεία..

Έστω..Κάτσε να δουλεύει όντως το DLSS 3.0 σε κάθε τίτλο όπως λένε να δεις τι θα γίνει :D

θα κατσει η nvidia να πληρωνει για servers να εκπαιδευει το dlss σε ποσα παιχνιδια? 1? 10? 100? ποση υπολογιστικη δυναμη θα χρειαζεται και αρα ποσα εξοδα? αυτα τα εξοδα ποιος θα τα πληρωσει? διοτι καμια εταιρια δε το κανει για τη καλη της τη καρδια. αν για υλοποιηση dlss σε καθε παιχνιδι η nvidia ή οποιος αλλο ξοδευει $$$$$ δε θα κατσει να το κανει σε πολλα παιχνιδια.

εχουν βγαλει "στη φορα" τετοιου ειδους πληροφοριες?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Το DLSS 3.0 λένε οι φήμες θα δουλεύει σε οποιοδήποτε παιχνίδι έχει ΤΑΑ και θα το ενεργοποιείς μέσα από τους drivers. Τώρα πως θα γίνει αυτό ούτε εγώ έχω καταλάβει, αφού το DLSS για να δουλέψει πρέπει να τρέξει η NV στο AI training το παιχνίδι πολλές φορές και να πάρει τα καλύτερα αποτελέσματα.

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

100% πάνω από 1080Ti oced θα δούμε; Και όχι με 1200€ παρακαλώ. Ας λέγεται αυτό το +100% 3060 ή 3095 Super Ti δε με ενδιαφέρει 😛 

Με την παρούσα κατάσταση δε με έχει ξύσει καν το αναβαθμισομικρόβιο. Ρε Jensen, θέλουμε να σου δώσουμε 700ρι ζεστό αντί για PS5, κάνε κάτι γι' αυτό 😛 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

+70% μπορεί, 100% χλωμό γιατί το focus είναι στο RT πλέον.

Κάποια rumours για τα Ampere. Τα σημεία ''κλειδιά'' είναι το DLSS 3.0, to NVCache(Αντίστοιχο του HBCC), μεγάλο boost στο RT(Έως και 4x) με την 3060 να αποδίδει όσο μια 2080Ti ή και καλύτερα και ότι το Turing θα φάει φόλα στο RT όπως το Kepler στο DX12 :D

ampere.png

ampere-2.png

Επεξ/σία από Psycho_Warhead
  • Like 4
  • Thanks 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Photo realistic RT με τα πάντα όλα GI,reflections,refractions,AO,soft shadows,color bleeding κλπ = εκατομμύρια rays  ή έστω κοντά στο μύριο με τρομερό denoising algorithm. Θα πρέπει να γίνουν άλματα και πολλαπλάσιο RT performance από αυτό που δίνει η 2080ti atm για να πιάσουμε το holy grail. Το dynamic GI της UE5 θα βοηθήσει και αυτό τρομερά σε συνδυασμό με το νέο hardware.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.
  • Δημιουργία νέου...