narta Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 22 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Με τις παλιές 2080/2080Ti θα έχεις επιδόσεις εφάμιλλες ή και ανώτερες της επερχόμενης AMD ναυαρχίδας, όπου υποστηρίζεται το DLSS 2.0. Ειπα και εγω δεν θα την πεταξεις... Το DLSS ειναι proprietary ενω το DirectML ειναι ενσωματωμένο στο DX12_u. Ειναι πολυ καλο σαν feature αλλα οτιδηποτε proprietary εχει βγει απλα εκανε fail σε σχεση με τα open api. Αν καποιος dev επιλεξει να ενσωματωσει machine learning τι πιστευεις οτι θα προτιμησει, κατι που δεν χρειαζεται μεταροπη και extra coding οπως το DirectML για κονσολες και pc ή κατι που θα θελησει; Κοινη λογικη. Εκτος αν ο πετσινςο ειναι διατεθιμενος να δωσει χοντρα φραγκα για κατι που μελλοντικα θα failαρει οπως τα PhysicsX και Hairworks (TressFX για το κοκκινο fail) 22 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Δηλαδή στα σημαντικότερα AAA games, λόγω ευκολίας ενσωμάτωσης. Ναι πατας ενα κουμπι και τελος... 22 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Το να βλέπεις λοιπόν τέτοια άτομα, με πολυετή παρουσία στο χώρο(όπως λες) να κάνουν τέτοιες δηλώσεις είναι κάπως ύποπτο. Φυσικα και ειναι υποπτο, στην Intel δουλευει. Αλλα δεν παυει να εχει δικιο. To RT θα γινει αναγκαια συνθηκη για την αγορα gpu οταν οι mainstream gpus θα μπορουν να το σηκωσουν ΑΝΕΤΑ. Μεχρι τοτε, ο Jensen μπορει να το εχει τιμη του και καμαρι του, οπως εχει η Intel τα AVX instructions. Λιγο πριν βγει η 2000 series, εδω μεσα γινοταν του rt το κακγκελο, με πανωλεθριες, φτωχομπινεδες που θα επρεπε να αρκεστουν στο raster perf και αλλα τετοια ομορφα. Fast fw 2 χρονια και το rt ειναι το ανεκδοτο του χωριου, με ελαχιστα παιχνιδια να το υποστηριζουν και σε αυτα που το υποστηριζουν να υπαρχει τραγικο perf hit. Και 2x να παει η αποδοση στην 3000 series αν δεν θεωρειται δεδομενο οτι καθε παιχνιδι που βγαινει απο μεγαλο studio θα το υποστηριζει, παλι ενα novel feature θα ειναι και τιποτα παραπανω. Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2020 από narta 6 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 4 λεπτά πριν, sotirisxp είπε Εγώ που δεν πρόκειται να αγοράσω ποτέ amd προϊόντα το rt το έχω χεσ@@vo γιατί τόσο βάρος μερικοί με το rt δεν καταλαβαίνω.Δεν αγοράζω nvidia για το rt Που ακριβως το ειδες το βαρος? Στο οτι ο απο πανω μεσω twitter εγραψε πραγματα που δεν ισχυουν τονισαμε. Κανεις δεν ειπε ''τρεξε κοσμο παρε οσο οσο την 3090 αποκλειστικα για το RT''. Και οι περισσοτεροι youtubers που αναφερθηκαν πιο πισω,το εθαψαν το RT φυσικα. Μονο απο TomsHardware ειχε βγει πισω στο 2018 και ειχε γραψει τα δικα του και ειχε γινει ρεζιλι https://www.tomshardware.com/news/nvidia-rtx-gpus-worth-the-money,37689.html#xenforo-comments-3356732 Περαν τουτου το οτι εσενα δεν σε ενδιαφερει γενικα το RT,δεν σημαινει οτι δεν πρεπει να ενδιαφερει και ολους τους υπολοιπους. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
sotirisxp Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 2 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε Δεν θα το έλεγα ακριβώς βάρος αλλά σίγουρα είναι ότι καλύτερο έχουμε δει εδώ και πολλά χρόνια στα γραφικά. Αλλάζει το game. Πρέπει επιτέλους σιγά σιγά να φύγουμε από τις τεχνικές που βλέπουμε 15 χρόνια τώρα και ειδικά τώρα που θα το υποστηρίζουν και οι κονσόλες μακάρι να γίνει πιο ευρεία η υιοθέτηση του.. Ομολογώ ότι δεν έχω ασχοληθεί καθόλου με το rt κι αν έρθω σε επαφή μαζί του κάποια στιγμή θα είναι τυχαία.Απλα όλα αυτά τα χρόνια με physx,κλπ,κλπ ακόμα και το gsync είναι όλα μπουρδες και marketing και στο τέλος καταλήγουν στα σκουπίδια 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
pirmen56 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 2 λεπτά πριν, narta είπε Ναι πατας ενα κουμπι και τελος... Ναι είναι ζόρι το DLSS 2.0 ενώ το dx12 (εν γένει) που το έφτυσε και η ίδια η MS στο Flight Simulator είναι παιχνιδάκι. Που πρέπει να είσαι άσσος σε Assembly για να μην τα κάνεις μαντάρα. Εν τω μεταξύ ακόμα να δούμε το αντίστοιχο του DLSS 2.0 σε direct ML, πέρα από τα ακαδημαϊκά projects. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 1 λεπτό πριν, sotirisxp είπε ακόμα και το gsync είναι όλα μπουρδες και marketing και στο τέλος καταλήγουν στα σκουπίδια Ναι τι ωρα Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2020 από Fulgore Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rofl Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 10 λεπτά πριν, Fulgore είπε Ναι τι ωρα ηδη με το g7 και το nano ips της lg που ειναι τα 2 πιο hot gaming monitors αυτη τη στιγμη, και θεωρουνται hi-end, ειναι gsync certified. ips το ενα, VA το αλλο.. το gsync θα τα μαζευει και θα μας αφηνει σιγα σιγα. Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2020 από rofl Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
narta Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 8 λεπτά πριν, pirmen56 είπε Ναι είναι ζόρι το DLSS 2.0 ενώ το dx12 (εν γένει) που το έφτυσε και η ίδια η MS στο Flight Simulator είναι παιχνιδάκι. Που πρέπει να είσαι άσσος σε Assembly για να μην τα κάνεις μαντάρα. Εν τω μεταξύ ακόμα να δούμε το αντίστοιχο του DLSS 2.0 σε direct ML, πέρα από τα ακαδημαϊκά projects. Καταλαβαινεις οτι ο καθε dev δεν θελει να υποστηριζει 3 ξεχωριστα (DirecML/DLSS/SonyWhatever) ML api ετσι; ΘΑ εχει ως δεδομενη την υποστηριξη στο πιο ευρεως διαδεδομενο με το μεγαλυτερο Userbase και τα αλλα θα πλερω. XBOX+PC vs PC only vs PS5 only. Do the math. 15 λεπτά πριν, Fulgore είπε Ναι τι ωρα Την ωρα που η nvidia ανακοινωσε οτι υποστηριζει, εστω μερικως, Freesync οθονες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fulgore Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 6 λεπτά πριν, narta είπε Την ωρα που η nvidia ανακοινωσε οτι υποστηριζει, εστω μερικως, Freesync οθονες. Σορρυ αλλα ο συμφορουμιτης αλλο πραγμα ειπε για το Gsync(αρα και το Freesync),οτι ειναι γενικα αχρηστα και για τα σκουπιδια. Δεν το εκραξε το gsync πχ για το κοστος ή την υποστηριξη του.Το εκραξε γενικα οτι δεν κανει τιποτα,πραγμα που δεν ισχυει στην πραξη. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
billeiros Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 1 ώρα πριν, Fulgore είπε Μα και παλι λαθος ειναι σου λεω αυτο που ανεβασε. Το battlefield V απο το Νοεμβριο του 2018 υποστηριζει RT. Το Metro exodus υποστηριζει απο day one οπως και το Control. Για το FF XV πχ υποστηριζει μονο Dlss γιατι σταματησε γενικα η υποστηριξη του ακομα και σε κονσολες. Με λιγα λογια ειναι fake αυτο που ανεβασε,ειδικα για μεσα 2020 και παραπληροφορει. Περαν τουτου κανεις δεν ειπε οτι η λιστα με τα RT παιχνιδια ειναι τεραστια,ουτε και την περιμεναν οι περισσοτεροι να ειναι τεραστια,ειδικα οταν οι περισσοτερες καρτες που το υποστηριζουν ειναι και πολυ ακριβες(κοινως απευθυνονται σε λιγους) Οποιος το νομιζε αυτο,ειναι σαν και αυτους που περιμενουν τις high end Ti σε καθε γενια day one στα 500ευρω,κοινως εκτος πραγματικοτητας. Μα για ποιο 2020 μιλάς? Σου εξήγησε ότι είναι μετά από την κυκλοφορία των πρώτων turing Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Acmilangr2 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 GSYNC καλύτερο απο Freesync Απλά ακριβό 2 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rofl Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 1 λεπτό πριν, Fulgore είπε Σορρυ αλλα ο συμφορουμιτης αλλο πραγμα ειπε για το Gsync(αρα και το Freesync),οτι ειναι γενικα αχρηστα και για τα σκουπιδια. Δεν το εκραξε το gsync πχ για το κοστος ή την υποστηριξη του.Το εκραξε γενικα οτι δεν κανει τιποτα,πραγμα που δεν ισχυει στην πραξη. ξεκαθαρα εννουσε οτι τα proprietary variants μετα το wow factor του launch, μετα απο μερικα χρονια δεν τα χρησιμοποιει πλεον κανεις ως standard. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 14 λεπτά πριν, narta είπε Την ωρα που η nvidia ανακοινωσε οτι υποστηριζει, εστω μερικως, Freesync οθονες. Το G-Sync εξακολουθεί να είναι καλύτερο αφού το range του στα καλά μοντέλα ξεκινάει από το 1Hz. Τα G-Sync compatible συνήθως ξεκινάνε από τα 48Hz, αν πέσεις κάτω από 'κει αρχίζει το κλάμα. Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2020 από Psycho_Warhead Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Acmilangr2 Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Μόλις τώρα, Psycho_Warhead είπε Το G-Sync εξακολουθεί να είναι καλύτερο αφού το range του στα καλά μοντέλα ξεκινάει από το 1Hz. απο το 1hz; πότε έγινε αυτό; τα 30 ήξερα μέχρι τώρα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Psycho_Warhead Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Μόλις τώρα, Acmilangr2 είπε απο το 1hz; πότε έγινε αυτό; τα 30 ήξερα μέχρι τώρα https://www.nvidia.com/en-us/geforce/products/g-sync-monitors/specs/ Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
rofl Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 Share Δημοσ. 30 Αυγούστου 2020 (επεξεργασμένο) 6 λεπτά πριν, Acmilangr2 είπε GSYNC καλύτερο απο Freesync Απλά ακριβό περα απο το κοστος ειναι αρνητικο το οτι σε δενει και με ενα οικοσυστημα, και ο περισσοτερος κοσμος θα προτιμαει gsync certfied για ευελιξια. το ξεχνατε αυτο. και στο LG panel, το HWU και αλλοι ειπαν οτι το variant με gsync module, ειναι κατωτερο του gsync certified σε overdrive ακομα και με nvidia. στα 1440 τα 2 top panels και monitors ειναι freesync. Gsync module, προς το gimmick θα παει τωρα. Επεξ/σία 30 Αυγούστου 2020 από rofl Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις