Προς το περιεχόμενο

Nvidia RTX3000 Series (Ampere)


holy grail
Μήνυμα προστέθηκε από insomnia.gr,

Συνέχεια εδώ

 

Προτεινόμενες αναρτήσεις

47 λεπτά πριν, Darthvader είπε

Δεν χρειάζεται... its common sense...

The more you buy, the more you save!😀

Καλα ενταξει σε εμας τους retail φαινεται γελοιο κατι τετοιο, αλλα σε project managers με AI server farms αληθευει αν συγκρινεις με μια γενια πισω. Ειδικα το τελευταιο Α100 accelerator ειναι μπομπα

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καλά και σε εμάς τους consumers παρόμοια λέει , it’s just works και χειροκροτεί το κοινό από κάτω.

Το marketing της NVidia πρέπει να διδάσκετε σε σχολές , τέτοιο mindshare ούτε η apple δεν ξέρω αν έχει . 

  • Like 4
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

16 λεπτά πριν, noFEARgr είπε

Καλά και σε εμάς τους consumers παρόμοια λέει , it’s just works και χειροκροτεί το κοινό από κάτω.

Το marketing της NVidia πρέπει να διδάσκετε σε σχολές , τέτοιο mindshare ούτε η apple δεν ξέρω αν έχει . 

Να θυμίσω gameworks και physx. Έχει την τεχνολογία η Nvidia αλλά στην υλοποίηση χάνει. Και η AMD το παλεύει καπως φέτος με την variable ανάλυση αλλά όπως μπήκε έτσι έμεινε δεν πρόσθεσαν κανένα άλλο παιχνίδι από τα αρχικά 8. Το dlss έχει προοπτικη αλλά αν δεν μπει και σε AMD έτσι θα χαθεί και αυτό. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε ότι υλοποίηση κάνει η AMD (DirectML). Το θέμα είναι πως θα πάει η δουλειά; Οι κονσόλες θα έχουν DirectML όπως και οι Navi2 λογικά. Οπότε τα παιχνίδια μήπως επί το πλείστον θα έχουν DirectML αφού τα περισσότερα είναι κονσολο-ports; Ή θα κάθονται τα studios να υλοποιούν και τα δύο, not..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, Psycho_Warhead είπε

Σε AMD δεν γίνεται να μπει αφού θέλει tensor cores.

 

14 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Ε ότι υλοποίηση κάνει η AMD (DirectML). Το θέμα είναι πως θα πάει η δουλειά; Οι κονσόλες θα έχουν DirectML όπως και οι Navi2 λογικά. Οπότε τα παιχνίδια μήπως επί το πλείστον θα έχουν DirectML αφού τα περισσότερα είναι κονσολο-ports; Ή θα κάθονται τα studios να υλοποιούν και τα δύο, not..

Βρε με direct ml θα παίξουν και οι 2 δεν γίνεται να έχουμε dlss από τη μια και dml από την άλλη μια μέθοδος θα επικρατήσει. Και εφόσον δεν πρόκειται να δούμε dlss σε AMD το dml είναι το μέλλον. 

 

Πάντως έχουμε πολλά leaks για NVidia ενώ για AMD άκρα του τάφου σιωπή. Τι μπορεί να σημαίνει αυτό δεν ξέρω. Η θα έχουμε κάτι πραγματικά καλό ή πάλι θα τρέχουν να πιάσουν προπέρσινες επιδόσεις. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, Arkin είπε

Βρε με direct ml θα παίξουν και οι 2 δεν γίνεται να έχουμε dlss από τη μια και dml από την άλλη μια μέθοδος θα επικρατήσει. Και εφόσον δεν πρόκειται να δούμε dlss σε AMD το dml είναι το μέλλον. 

Πάντως έχουμε πολλά leaks για NVidia ενώ για AMD άκρα του τάφου σιωπή. Τι μπορεί να σημαίνει αυτό δεν ξέρω. Η θα έχουμε κάτι πραγματικά καλό ή πάλι θα τρέχουν να πιάσουν προπέρσινες επιδόσεις. 

Στην NVIDIA πως θα γίνεται το DirectML; Μέσω των tensor cores πάλι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, yiannis1991 είπε

Στην NVIDIA πως θα γίνεται το DirectML; Μέσω των tensor cores πάλι;

Όπως θα γίνεται και στις AMD. Την συμφέρει την NVidia να κόψει τους tensor να ρίξει το κόστος και να παίξει με direct ml γιατί τώρα ένα μέρος πάει στους tensor και λίγα παιχνίδια το υποστηρίζουν σωστά. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, Arkin είπε

Όπως θα γίνεται και στις AMD. Την συμφέρει την NVidia να κόψει τους tensor να ρίξει το κόστος και να παίξει με direct ml γιατί τώρα ένα μέρος πάει στους tensor και λίγα παιχνίδια το υποστηρίζουν σωστά. 

Μα δεν θα έχουν tensor cores και οι Ampere ή δεν το ξέρουμε ακόμη αυτό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, yiannis1991 είπε

Μα δεν θα έχουν tensor cores και οι Ampere ή δεν το ξέρουμε ακόμη αυτό;

Θα έχουν τουλάχιστον από mid και πάνω όπως στις Turing. Όταν εδραιωθεί το dml τότε θα δούμε πως θα υλοποιηθεί από κάθε εταιρεία. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
44 λεπτά πριν, yiannis1991 είπε

Ε ότι υλοποίηση κάνει η AMD (DirectML). Το θέμα είναι πως θα πάει η δουλειά; Οι κονσόλες θα έχουν DirectML όπως και οι Navi2 λογικά. Οπότε τα παιχνίδια μήπως επί το πλείστον θα έχουν DirectML αφού τα περισσότερα είναι κονσολο-ports; Ή θα κάθονται τα studios να υλοποιούν και τα δύο, not..

Όπως τρέχει η NVIDIA σε DLSS έτσι τρέχει και σε DirectML, δεν χρειάζεται οι Devs να κάνουν και τα δυο.

Το DirectML υποστηρίζει κανονικά Tensor Cores αλλά και ότι άλλη αρχιτεκτονική έχει η κάθε εταιρεία (AMD και Intel).

Επεξ/σία από Aten-Ra
  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
12 λεπτά πριν, Aten-Ra είπε

Όπως τρέχει η NVIDIA σε DLSS έτσι τρέχει και σε DirectML, δεν χρειάζεται οι Devs να κάνουν και τα δυο.

Το DirectML υποστηρίζει κανονικά Tensor Cores αλλά και ότι άλλη αρχιτεκτονική έχει η κάθε εταιρεία (AMD και Intel).

Το ιδιο framework  api ειναι. 
 

Αναφορά σε κείμενο

DirectML is a high-performance, hardware-accelerated DirectX 12 library for machine learning. DirectML provides GPU acceleration for common machine learning tasks across a broad range of supported hardware and drivers, including all DirectX 12-capable GPUs from vendors such as AMD, Intel, NVIDIA, and Qualcomm.

 

Επεξ/σία από narta
  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...