tsakiG Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Καλησπέρα. Αρχές Οκτώβρη μόλις επέστρεψα στο σπίτι που σπουδάζω παρατήρησα κολλήματα στο ίντερνετ και είπα να κάνω μερικά speedtest. 4 χρόνια που είμαι με το ίδιο πακέτο adsl πιάνω με fastpath 15-16 mbps και δεν είχα κανένα θέμα. Στο speedtest έβλεπα 8.5 mbps και έπειτα από επικοινωνία με εξυπηρέτηση πελατών και αλλαγή ρυθμίσεων ακόμα και οι ίδιοι μου λέγαν ότι είναι παράξενη αυτή η μείωση η οποία ήταν λες και κλειδώνοταν επίτηδες στα 9. Περίμενα 4 5 μέρες μήπως στρώσει μόνο του με μερικά restart αλλά τίποτα. Ήρθε τεχνικός ο οποίος κάνει έλεγχο με τον μετρητή του και μου λέει όντως είναι 9. Το αποσυνδέει από το ρουτερ, το ξανά συνδέει και ξαφνικά έχω πάλι 16mbps. Μετά με ενημερώνει ότι θα υπάρχει χρέωση υποχρεωτικά για την επίσκεψη 20 ευρώ,και χθες μου ήρθε ο λογαριασμός. Πραγματικά ρε παιδιά το όλο σκηνικό μου φαίνεται για απατεωνιά, αν δεν πληρώσω τα 20 ευρώ τι μπορούν να μου κάνουν; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
billiboo Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 ολες οι εταιρειες πλην οτε ετσι κανουν απο οσο ξερω αν το προβλημα ειναι στο σπιτι σου σε χρεωνουν στανταρ ασχετα απο το εαν θα το φτιαξουν η οχι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Στείλε τους επιστολή ότι αρνεισαι τη χρέωση για τους Χ λόγους. Αν δεν στείλεις σημαίνει ότι την αποδέχεσαι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mourouzis2005 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Restart στο router εκανες εσυ πιο πριν? Σου εκαναν αυτοι remotely οταν πηρες την εξυπηρέτηση πελατών? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsakiG Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Restart έκανα και εγώ και το παιδί από την εξυπηρέτηση πελατών. Και τις 2 φορές μου που πήρα με διαφορά 4 ημερών είπαν ότι δεν μπορούν να κάνουν κάτι άλλο. Αλλά αυτό που με εκνευρίζει είναι ότι ο τεχνικός πραγματικά ασχολήθηκε 2 λεπτά με 2 ελέγχους στην ταχύτητα και όλα δια μαγείας λύθηκαν. Πιο πολύ μιλούσαμε και του έλεγα ότι μου φαίνεται ύποπτο το όλο θέμα πάρα έφτιαχνε το "πρόβλημα". Για επιστολή δεν ήξερα ότι μπορώ κάτι τέτοιο, το μόνο που έχω είναι το χαρτί του τεχνικού στο οποίο του είπα ότι δεν αποδέχομαι τη χρέωση και το σημείωσε ο ίδιος. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mourouzis2005 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Εμενα μου ετυχε τρισχειροτερο. Μια μέρα πιάνει μια νεροποντη και ξαφνικα εχω τρελο θορυβο και καθολου ιντερνετ. Παιρνω τηλ, μου λενε φταινε τα ηκεκτρολογικα σας, σε πολυκατοικια του 2012 με 3 διαμερισματα, στα 2 διεμενε ο ιδιοκτήτης κι η κορη του. Αφου περασα 2 βδομαδες στα τηλεφωνα, αφου πληρωσα δικο μου ηλεκτρολογο για ελεγχο, αφου ηρθε η 4Net και εκανε ταχα μου ελεγχο για να μου πει οτι φταινε τα ηλεκτρολογιξα της πολυκατοικιας, βρηκα ενα υπαλληλο στην Εξυπηρετηση που ΑΠΟΜΑΚΡΥΣΜΕΝΑ εκανε ελεγχο σε γραμμη-ρουτερ, μου ζητησε συγγνωμη. Σε μια βδομαδα ηρθε ο ΟΤΕ γιατι το προβλημα ηταν στην καμπινα λογω της νεροποντης. Και στον επομενο λογαριασμο τσοοουυπ 40 ευρω χρεωση. Τους εστειλα ενα mail οτι θελω να μου χαριστει το διαστημα που ημουν χωρις ιντερνετ και να παρουν πισω τη χρεωση της βλαβης αλλιως τσιαο. Και το εκαναν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsakiG Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 57 λεπτά πριν, cacofonix-3 είπε Στείλε τους επιστολή ότι αρνεισαι τη χρέωση για τους Χ λόγους. Αν δεν στείλεις σημαίνει ότι την αποδέχεσαι. Επιστολή, email,ή να πάω σε κατάστημα με το χαρτί του τεχνικού; ο εν λόγω λογαριασμός λήγει 5/12 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Το κατάστημα τι θα σου κάνει; Επιστολή, η email, κατι το οποίο θα έχεις αντίγραφο. Για αυτό και για αυτό το λόγο, αρνούμαι να πληρώσω αυτή τη χρέωση, η την πληρώνω με επιφύλαξη (για να μη σου κόψουν την υπηρεσία) Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
tsakiG Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Κομπλέ θα στείλω email αν είναι να δω πως θα πάει Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Καταγγελία στην ΕΕΤΤ και στο Συνήγορο του Καταναλωτή. Μην αναλώνεσαι άδικα να επικοινωνήσεις με τα ανεκδιήγητα τμήματα ελληνικών παρόχων. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα