alexakos89 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2019 11 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε https://europa.eu/youreurope/citizens/consumers/shopping/guarantees-returns/greece/index_el.htm#shortcut-0 Η βασικότερη διαφορά: Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Ποιος οφείλει να αποδείξει την ύπαρξη ή όχι ελαττώματος και μέσα σε ποιο διάστημα; Ο πωλητής οφείλει να αποδείξει ότι το εμπόρευμα δεν ήταν ελαττωματικό εντός των πρώτων 6 μηνών από την παράδοσή του («αντιστροφή του βάρους της απόδειξης»). Μετά από το διάστημα αυτό, πρέπει ο καταναλωτής να αποδείξει ότι το εμπόρευμα ήταν ελαττωματικό. Σωστό. Καμία διαφορά δεν βλέπω πάντως να σου πω την αλήθεια. Μην σου πω η νομικη ειναι και καλύτερη.
CheOnWeb Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2019 1 minute ago, alexakos89 said: Καμία διαφορά δεν βλέπω πάντως να σου πω την αλήθεια. Μην σου πω η νομικη ειναι και καλύτερη. 6 μήνες μετά την αγορά (στην πράξη έναν χρόνο μετά, αφού μέχρι τότε σε καλύπτει η εμπορική), πρέπει εσύ, ως αγοραστής, να αποδείξεις ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση. Στην ουσία, είσαι στα χέρια του πωλητή, που όμως προκειμένου να κρατήσει τις καλές σχέσεις με τους πελάτες, είναι συνήθως ελαστικός και δεν απαιτεί να αποδείξεις κάτι. Ανάλογα και την ζημιά φυσικά.
alexakos89 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 4 λεπτά πριν, CheOnWeb είπε 6 μήνες μετά την αγορά (στην πράξη έναν χρόνο μετά, αφού μέχρι τότε σε καλύπτει η εμπορική), πρέπει εσύ, ως αγοραστής, να αποδείξεις ότι το ελάττωμα υπήρχε κατά την παράδοση. Στην ουσία, είσαι στα χέρια του πωλητή, που όμως προκειμένου να κρατήσει τις καλές σχέσεις με τους πελάτες, είναι συνήθως ελαστικός και δεν απαιτεί να αποδείξεις κάτι. Ανάλογα και την ζημιά φυσικά. Δεν νομίζω να είναι 1 έτος αυτό που λες. Είναι 6 μήνες όπως το λέει. Μέτα το 6 μηνο είτε εμπορική είτε νομική πρέπει να αποδείξεις ότι δεν το χάλασες εσύ. Πώς να ζητήσετε επιδιόρθωση ή αντικατάσταση των προϊόντων, ή επιστροφή των χρημάτων σας Η 2ετής περίοδος εγγύησης ξεκινά με την παραλαβή των προϊόντων. Εάν τα προϊόν που αγοράσατε παρουσιάσει βλάβη μέσα σε αυτή τη 2ετή περίοδο, ο έμπορος οφείλει πάντα να βρει μια λύση για εσάς. Σε ορισμένες χώρες της ΕΕ δικαιούστε επίσης να ζητήσετε αποζημίωση από τον κατασκευαστή. Εάν το προϊόν που αγοράσατε παρουσιάσει βλάβη μέσα στους πρώτους 6 μήνες, θεωρείται ότι το πρόβλημα υπήρχε όταν το παραλάβατε, εκτός αν ο έμπορος μπορεί να αποδείξει το αντίθετο. Επομένως, δικαιούστε δωρεάν επισκευή και αντικατάσταση, ή αν αυτό αποδειχθεί πολύ δύσκολο ή δαπανηρό, μπορεί να σας προταθεί μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας. Εάν το προϊόν που αγοράσατε χαλάσει ύστερα από 6 μήνες, εξακολουθείτε να δικαιούστε δωρεάν επισκευή ή αντικατάσταση ή, τουλάχιστον, μείωση της τιμής ή επιστροφή των χρημάτων σας. Ωστόσο, θα πρέπει να αποδείξετε ότι το πρόβλημα υπήρχε ήδη κατά την παραλαβή των προϊόντων. Επεξ/σία 20 Νοεμβρίου 2019 από alexakos89
CheOnWeb Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 20 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 hour ago, alexakos89 said: Δεν νομίζω να είναι 1 έτος αυτό που λες. Είναι 6 μήνες όπως το λέει. Μέτα το 6 μηνο είτε εμπορική είτε νομική πρέπει να αποδείξεις ότι δεν το χάλασες εσύ. Όχι, η οδηγία για τη νομική εγγύηση δεν λαμβάνει υπόψιν τη διάρκεια της εμπορικής εγγύησης, αφού αυτή δεν είναι ίδια για όλα τα προϊόντα. Αν η εμπορική είναι 6 μήνες, τότε ισχύει αυτό που λες. Αν η εμπορική είναι 2 χρόνια, η νομική δεν έχει καμμία αξία. Επεξ/σία 20 Νοεμβρίου 2019 από CheOnWeb
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα