scientlaz Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 10 ώρες πριν, Fil_X είπε Ειρωνευτικό είναι το σχόλιο μου, ο συνδικαλισμός έχει κλείσει κολλοσους στην Ελλάδα, οσο για τους φραπεδομαγκες οι πιο πολλοί είναι στο δημόσιο, στον ιδ.τομεα οχι και τοσο, παίρνεις πόδι στο λεπτό! Μη το λες!! Στην δουλεια μου (ιδιωτικος τομεας) εχω ενα σκατομαγκα συνδικαλιστη που ΔΕΝ κανει ΤΙΠΟΤΑ ολη μερα, καταλαμβανει μια θεση που την εχουμε αναγκη και την κοπαναει οποτε θελει....σερνεται και δεν μπορει η εταιρεια να τον διωξει με ΤΙΠΟΤΑ! και το ειρωνικο??? πολλοι συναδελφοι τον πανε με χιλια! 16 ώρες πριν, Hapatingo είπε Στην Τουρκία θα γίνει! Η Τουρκία ήδη έχει εργοστάσιο της Toyota και άλλων και τώρα θα αποκτήσει και της VW. Ακυρωθηκε ...ανακοινωθηκε οτι θα παει στη Ρουμανια που εχει ηδη εκει εργοστασιο
gianniskks Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Για ενημέρωση το περιβόητο εργοστάσιο της VW όντως δεν θα γίνει στην Τουρκία αλλά σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, δεν αναζητούν νέα τοποθεσία προς το παρόν. Ο Υπ. Αν. είπε ότι η Ελλάδα αυτοπροτάθηκε ώστε να γίνει η επένδυση εδώ (Κάπου διάβασα στην Πτολεμαίδα) αλλά για λόγους που προανέφεραν κάποιοι αυτό το θεωρώ το λιγότερο ουτοπικό. Όσο για την Tesla δεν υπήρχε καμια περιπτωση να φτιάξει εργοστάσιο παραγωγής αυτοκινήτων σε μία χώρα με ΜΗΔΕΝΙΚΗ τεχνογνωσία στο αντικείμενο. Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2019 από gianniskks
gdriver Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 προς το παρόν οι υπόλοιποι μνηστήρες του εργοστασίου της vw στην τουρκία, ήταν ρουμανία και βουλγαρία. Για την ώρα, η βουλγαρία κερδίζει έδαφος , αλλά όπως είπαν ήδη αναλυτές σε περιοδικά αυτοκινήτων , το θέμα της παύσης στην τουρκία δεν είναι και καλά η Συρία, αλλά «φορολογικά». Μόλις «τακτοποιηθεί το φορολογικό ζήτημα» θα δείτε πως τελικώς το εργοστάσιο θα γίνει εκτός Ε.Ε. , στην ανατολία τουρκίας. Ακόμη και η βουλγαρία βλέπετε είναι πολύ ακριβή σε σχέση με τουρκιά. oh wait! Στο θέμα μας τώρα, είχε ανάγκη βλέπετε από επενδύσεις η Γερμανία και χρειαζόταν άλλη μία. Και ακόμη μία ένεση τόνωσης των εξαγωγών της. όσον αφόρα το made in germany σε σχέση με το made in greece , δεν παίζει τόσο ρόλο, όσο η μαμά στάμπα. Βλέπετε το 90% των κινητών αναγράφουν made in china,taiwan και malaysia ,αλλά κανείς δε δίνει σημασία. Μόνο το σήμα της φίρμας μετράει. To ίδιο με τα made in turkey smart, αρκετά toyota, huyndai, honda, fiat, ford και renault καθώς και τα λεωφορεία της mercedes. 15 λεπτά πριν, gianniskks είπε Για ενημέρωση το περιβόητο εργοστάσιο της VW όντως δεν θα γίνει στην Τουρκία αλλά σύμφωνα με ανακοίνωση της εταιρείας, δεν αναζητούν νέα τοποθεσία προς το παρόν. Ο Υπ. Αν. είπε ότι η Ελλάδα αυτοπροτάθηκε ώστε να γίνει η επένδυση εδώ (Κάπου διάβασα στην Πτολεμαίδα) αλλά για λόγους που προανέφεραν κάποιοι αυτό το θεωρώ το λιγότερο ουτοπικό. Όσο για την Tesla δεν υπήρχε καμια περιπτωση να φτιάξει εργοστάσιο παραγωγής αυτοκινήτων σε μία χώρα με ΜΗΔΕΝΙΚΗ τεχνογνωσία στο αντικείμενο. η τεχνογνωσία παρέχεται από τη μαμά εταιρεία, στην προκείμενη την tesla. Επομένως δεν παίζει ρόλο τόσο η εγχώρια τεχνογνωσία. Πάντως υπάρχουν εταιρείες στην ελλάδα, με ηλεκτρικά οχήματα, κυρίως μικρά επαγγελματικά της τάξης των 10.000 ευρώ. βλέπε eco-sun. Επίσης νομίζω στη μυτιλήνη , υπάρχει εταιρεία που πας το συμβατικό όχημα και το κάνει ηλεκτρικό. όπως και στα κινητά. Η τεχνογνωσία δεν παρέχεται από τη χώρα αλλά από τη μαμά εταιρεία. Αλλίως η κίνα θα ήταν τώρα λογικά πρώτη σε τεχνογνωσία σχεδίασης επεξεργαστών, καθώς και η taiwan. Άλλο η παραγωγή του καθ'αυτού προϊόντος και άλλο η σχεδίαση και η εξέλιξη του. Θα συμφωνήσω όμως, πως το made in παίζει ρόλο σε θέματα εγγύησης στη συνείδηση του καταναλωτή.
Hapatingo Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 37 minutes ago, scientlaz said: Ακυρωθηκε ...ανακοινωθηκε οτι θα παει στη Ρουμανια που εχει ηδη εκει εργοστασιο Όχι δεν ακυρώθηκε! Αυτά που ακούστηκαν ήταν στάχτη στα μάτια, τάχα μου εμπάργκο και ιστορίες για την πλέμπα στο καφενείο. O ίδιος ο tostmann είπε οτι δεν ψάχνουμε εναλλακτική τοποθεσία, απλά σταματάμε το πλάνο μέχρι η Τουρκία να σταματήσει τις εχθροπραξίες. Σήμερα 15 Νοεμβρίου έχουν διοικητικό συμβούλιο στην vw.
gianniskks Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 13 λεπτά πριν, gdriver είπε η τεχνογνωσία παρέχεται από τη μαμά εταιρεία, στην προκείμενη την tesla. Επομένως δεν παίζει ρόλο τόσο η εγχώρια τεχνογνωσία. Πάντως υπάρχουν εταιρείες στην ελλάδα, με ηλεκτρικά οχήματα, κυρίως μικρά επαγγελματικά της τάξης των 10.000 ευρώ. βλέπε eco-sun. Επίσης νομίζω στη μυτιλήνη , υπάρχει εταιρεία που πας το συμβατικό όχημα και το κάνει ηλεκτρικό. όπως και στα κινητά. Η τεχνογνωσία δεν παρέχεται από τη χώρα αλλά από τη μαμά εταιρεία. Αλλίως η κίνα θα ήταν τώρα λογικά πρώτη σε τεχνογνωσία σχεδίασης επεξεργαστών, καθώς και η taiwan. Άλλο η παραγωγή του καθ'αυτού προϊόντος και άλλο η σχεδίαση και η εξέλιξη του. Θα συμφωνήσω όμως, πως το made in παίζει ρόλο σε θέματα εγγύησης στη συνείδηση του καταναλωτή. Ίσως να ήμουν σαφής. Δεν αναφερόμαστε στο VAG ή στην Renault-Nissan που όντως κατέχουν την γνώση (και τους πόρους γενικά) να παράγουν οχήματα σε μεγάλους αριθμούς. Η Tesla όμως δεν ειμαι σίγουρος ότι θα ήθελε προβλήματα παραγωγής όπως αυτά που είχε στο προσφατο παρελθόν. Η δημιουργία ενός εργοστασίου στην Κεντρική Ευρώπη μειώνει σημαντικά τον κίνδυνο όποιας αστοχίας για λόγους εμπειρίας του εργατικου δυναμικού, των υποδομών αλλά και της ίδιας της πολιτείας που στο εξωτερικό λύνει προβλήματα αντί να δημιουργεί. Αλλά και απο την άλλη ας μην γελιόμαστε ότι στόχος της Tesla είναι η Κεντρική και Βόρεια Ευρώπη και θέλει να πατήσει γερά εκεί με R&D, παραγωγή και κατανάλωση.
lawlezz Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 αντε να δουμε μπας κ παρουμε κανενα model 3
Black Demis Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 11 ώρες πριν, Fil_X είπε Ειρωνευτικό είναι το σχόλιο μου, ο συνδικαλισμός έχει κλείσει κολλοσους στην Ελλάδα, οσο για τους φραπεδομαγκες οι πιο πολλοί είναι στο δημόσιο, στον ιδ.τομεα οχι και τοσο, παίρνεις πόδι στο λεπτό! Ε ναι το κατάλαβα απλα συμπλήρωσα.. Όσο για φραπεσομαγκες είναι στο νεοελληνικό δνα απλά ευκαιρία ψάχνουν να ψ...ρουν
THESPYROS Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 εδώ ο συνδικαλισμός δεν αφήνει να γίνει καμία επένδυση
tsibosp Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Αυτα για να μην πιπιλανε καποιοι παρλαπιπες αρλουμπες για τους "ελκυστικους" μισθους και τα κοινωνικα -οικονομικα εγκληματα που εγιναν στην Ελλαδα τα τελευταια χρονια. Υπαρχουν πολυ πιο σημαντικα θεματα για να επενδυσει καποιος απο εναν απλα χαμηλο βασικο μισθο. Η Γερμανια εχει σταθερο φορολογικο συστημα, εδω καθε 3-4 χρονια μιλαμε για αναπροσαρμογες ΦΠΑ , εξαιρεσεις, φορολογικα τρικ και οτι παπαρια μπορει να σκεφτει ο καθεις για να παρει καμμια ψηφο παραπανω η να ικανοποιησει κανεναν μεγαλοσπονσορα. Ποιος σοβαρος ανθρωπος να ερθει να κανει εδω επενδυση οταν δν ξερει τι του ξημερωνει; Εδω χτες μολις εβγαλε αρθρο η Financial Times για τα ρεζιλικια που περασαν τροπολογια για τις μη δεσμευσεις λογαριασμων ατομων που ειναι σε υπο διερευνηση για οικονομικα εγκληματα και δεν μπορουσαν να καταλαβουν το σκεπτικο και για ποιο λογο διευκολυνουμε παρανομες δοσοληψιες και διακινηση μαυρου χρηματος και ποσα προστιμο θα πληρωσουμε για αυτα τα ξαεφτιλικια στην Ε.Ε. Πλακα κανουμε; 2
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα