Loinen Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Εκει να δεις πανηγυρι. Θα φρεναρουν τα αυτοκινητα μονα τους και ο ελληναρας θα ριχνει μπινελικια στον ευατο του που το αγορασε.
Hapatingo Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 45 minutes ago, Billi the Kid said: Θα ήταν καλό να έρθει στην Ελλάδα, πριν χρόνια είχε κυκλοφορησει ότι θα επιλέξει την Ελλάδα για το πρώτο εργοστάσιο στην Ευρώπη, το οποίο ακούστηκε ανέκδοτο, αλλά όπως και να έχει άλλο να γράφει Made in Germany ένα Super Car και άλλο Made in Greece. Υπάρχει επίσης μια πληροφορία ότι μια Γερμανική Αυτοκινητοβιομηχανία ακύρωσε ένα εργοστάσιο που θα έφτιαχνε στην Τουρκία και θα το κάνει στην Ελλάδα. Δεν ξέρω αν σχετίζονται αλλά ίδωμεν... Στην Τουρκία θα γίνει! Η Τουρκία ήδη έχει εργοστάσιο της Toyota και άλλων και τώρα θα αποκτήσει και της VW.
bromiaris Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, stafaf είπε Σίγουρα θα έρθει. Το ΚΑΣ θα βρει τπτ αρχαίους καμπινέδες κάτω από τον χώρο που θα χτιστεί το εργοστάσιο μετά ο Έλον θα καταφύγει στο ΣτΕ, μετά οι δασοπόνοι θα βρουν ότι η περιοχή είναι "μη χαρακτηρισμένη" μετά ο Έλον θα ξαναπάει στο ΣτΕ και θα λυθει το θέμα σε 20 χρόνια. Τί το συζητάμε, επενδυτικός παράδεισος. Τις απεργίες διαρκείας από τους επαγγελματίες συνδικαλιστές του ΠΑΜΕ ξέχασες που με την δύναμη της πειθούς από τα λοστάρια θα συνετίσουν όποιον εργάτη τολμήσει να πιάσει δουλειά... 3 1 2
panoskatos Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, Thulogur είπε βιογραφικό που στέλνουμε ; Στείλε το στο Βερολίνο, όλο και κάποιος θα σε πάρει. 1
skskre Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Η Tesla μέσα στο 2018 άνοιξε κέντρο R&D στην Ελλάδα - https://www.gocar.gr/news/feed/23961,Olo_to_paraskhnio_toy_erxomoy_ths_Tesla_.html# Ποτέ δεν ξέρεις τι ακολουθεί..... 1
Fil_X Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Και καλά επενδύσεις δεν έρχονται Ελλάδα για τους υψηλούς μισθούς και την μεγάλη φορολογία... δλδ οι Γερμανοί θα παίρνουν βασικό <590€ τον μήνα! 1
Black Demis Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 38 λεπτά πριν, Fil_X είπε Και καλά επενδύσεις δεν έρχονται Ελλάδα για τους υψηλούς μισθούς και την μεγάλη φορολογία... δλδ οι Γερμανοί θα παίρνουν βασικό <590€ τον μήνα! για πολλούς λόγους δεν ερχονται γραφειοκρατεία (για να κάνεις κάτι θα πρέπει να είσαι ο ίδιος ο θεός) μα....ς (ότι και να πας να ανοίξεις ένα κάρο συνδικάτα και άλλες τόσες οργανώσεις θα βρουν τρόπο να σε φρενάρουν) υψηλή φορολογία... υπάλληλοι αλλά φραπεδομανγες (χαμηλή παραγωγικότητα) . . . . . . και το τελευταιο ειναι μιθος (καθος εκει δεν κερδιζουν και πολλα μεγαλες εταιρειες αν δινουν λιγα η πολλα) 1
leonproniknidis Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Θα ήμασταν εμείς οι τυχεροί αν δεν τον είχαμε ξεμπρογκιξει τον ελον όταν μας έκανε την πρόταση. Αλλά τι λέω τώρα. Αυτά μας μαραναν δεν βλέπω το χάλι μας και γιγαφακτορι μας έλειπε...
Fil_X Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 8 λεπτά πριν, Black Demis είπε για πολλούς λόγους δεν ερχονται γραφειοκρατεία (για να κάνεις κάτι θα πρέπει να είσαι ο ίδιος ο θεός) μα....ς (ότι και να πας να ανοίξεις ένα κάρο συνδικάτα και άλλες τόσες οργανώσεις θα βρουν τρόπο να σε φρενάρουν) υψηλή φορολογία... υπάλληλοι αλλά φραπεδομανγες (χαμηλή παραγωγικότητα) . . . . . . και το τελευταιο ειναι μιθος (καθος εκει δεν κερδιζουν και πολλα μεγαλες εταιρειες αν δινουν λιγα η πολλα) Ειρωνευτικό είναι το σχόλιο μου, ο συνδικαλισμός έχει κλείσει κολλοσους στην Ελλάδα, οσο για τους φραπεδομαγκες οι πιο πολλοί είναι στο δημόσιο, στον ιδ.τομεα οχι και τοσο, παίρνεις πόδι στο λεπτό!
efkairiakos Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δεν θεωρώ τυχαία επιλογή ότι πηγαίνει στην Γερμανία πρώτη σε πωλήσεις και γενικά σαν μάρκες έχει βγάλει απο τα καλύτερα στον κόσμο... Άρα θα πάει στους «μεγάλους» και όχι σε φθηνό προορισμό... Είναι και θέμα πρεστίζ και μάρκετινγκ... δεν θες να σε συγκρίνουν με το φθηνό...
SiLeNtOne-- Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Στην Γερμανία πάει για πολλούς λόγους, κάποιοι σημαντικοί: 1) Σημείο, είναι στο κεντρο σχεδον της ευρώπης 2) Τεχνογνωσία και προμηθευτές 3) Είναι δίπλα στους οργανισμούς πιστοποίησης 4) Καλύπτει το να είναι στην Γερμανία ωστε η Γερμανική κυβέρνηση να μην του σπάσει τα πόδια με κανεναν έξυπνο νόμο για χάρη της "Ανάπτυξης", ετσι και αλλιώς αυτοί κάνουν κουμάντο εδώ, γιατί να μην είναι κοντά τους; Ο εχθρος σου που έχει αγοράσει σχεδον καθε αυτοκινητοβιομηχανια στην ευρώπη, πρέπει να είναι ο καινούργιος σου φίλος. 2
gdriver Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 ναι, βλέπετε- είχε ήδη λίγα εργοστάσια η γερμανία και είχε ανάγκη από άλλο ένα.
pcos Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) A ρε Αδωνη κοιμασαι ορθιος, αντι να δωσεις γη και υδωρ να γινει το εργοστασιο στη Ν.Μακεδονια! 1 ώρα πριν, SiLeNtOne-- είπε Στην Γερμανία πάει για πολλούς λόγους, κάποιοι σημαντικοί: 1) Σημείο, είναι στο κεντρο σχεδον της ευρώπης 2) Τεχνογνωσία και προμηθευτές 3) Είναι δίπλα στους οργανισμούς πιστοποίησης 4) Καλύπτει το να είναι στην Γερμανία ωστε η Γερμανική κυβέρνηση να μην του σπάσει τα πόδια με κανεναν έξυπνο νόμο για χάρη της "Ανάπτυξης", ετσι και αλλιώς αυτοί κάνουν κουμάντο εδώ, γιατί να μην είναι κοντά τους; Ο εχθρος σου που έχει αγοράσει σχεδον καθε αυτοκινητοβιομηχανια στην ευρώπη, πρέπει να είναι ο καινούργιος σου φίλος. επισης εκει δε θα σε τσακισουν οι απεργιες και οι καταληψεις του ρουβικωνα 😛 Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2019 από pcos
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα