Προς το περιεχόμενο

Συνεργασία Netflix με Nickelodeon, μετά το λανσάρισμα του Disney+


trib

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Το Netflix απαντά στο λανσάρισμα του Disney+ ξεκινώντας συνεργασία με το πασίγνωστο παιδικό κανάλι Nickelodeon, το οποίο θα παράγει αυθεντικό περιεχόμενο συμπεριλαμβανομένου ταινίες και τηλεοπτικές σειρές.

Ο γίγαντας του streaming, ανακοίνωσε επίσης πως η συμφωνία μεταξύ των δύο έχει να κάνει τόσο με παραγωγή περιεχομένου με παλαιότερους χαρακτήρες του Nickelodeon όπως επίσης και περιεχόμενο με νέους χαρακτήρες. Οι σειρές και οι ταινίες θα είναι κατάλληλες για παιδιά κάθε ηλικίας όπως φυσικά και για όλη την οικογένεια.

Η συνεργασία των δύο δεν αποτελεί κάτι πρωτάκουστο, αφού ήδη το Netflix διαθέτει στη βιβλιοθήκη του αρκετούς διάσημους τίτλους του Nickelodeon όπως το Rocks’s Modern Life: Static Cling και το Invader Zim: Enter the Florpus. Και σύντομα θα προστεθούν τα The Loud House και Rise of the Teenage Mutant Ninja Turtles.

Η συμφωνία επισημοποιήθηκε μόλις μία μέρα μετά το λανσάρισμα του Disney+ σε ΗΠΑ, που κακά τα ψέματα πρόκειται για μία από τις μεγαλύτερες αγορές παγκοσμίως. Το Disney+ είναι άμεσος αντίπαλος του Netflix και προβλέψεις αναφέρουν πως περίπου το 33% των χρηστών στις ΗΠΑ σκέφτονται να διακόψουν τη συνδρομή τους στο Netflix και να ξεκινήσουν μία στο Disney+.

Από την άλλη πλευρά το Netflix σκεπτόμενο πως πρέπει να δυναμώσει τη βάση του στην κατηγορία των παιδικών, επενδύει σημαντικά χρηματικά ποσά. Η αντιπρόεδρος του Nickelodeon μάλιστα δήλωσε πως θέλουν να δημιουργήσουν περιεχόμενο το οποίο όχι μόνο οι μικροί θεατές θα λατρέψουν αλλά θα τους δώσει τη δυνατότητα να ονειρευτούν τον δικό τους τέλειο κόσμο. Ο πρόεδρος του Nickelodeon Brian Robbins συνέχισε λέγοντας πως η συνεργασία με το Netflix είναι ένα βήμα μπροστά ούτως ώστε το παιδικό τους περιεχόμενό να συνεχίσει να επεκτείνεται.

Το Netflix δεν έχει δώσει ακόμη πληροφορίες αναφορικά με τους νέους χαρακτήρες που θα αναπτύξει το Nickelodeon, ούτε πόσοι από αυτούς θα κάνουν ντεμπούτο στην πλατφόρμα τους επόμενους μήνες. Βέβαια, το Nickelodeon δεν είναι ο μόνος νέος συνεργάτης στην κατηγορία των Οικογενειακών παραγωγών, αφού όπως αναφέρουν οι New York Times, αρκετοί δημιουργοί, ανάμεσα σε αυτούς και πρώην σχεδιαστές των Pixar και Disney, θα συνεργαστούν με το Netflix. Μάλιστα, πρόσφατα συνεργάστηκαν με το στούντιο Jim Henson για την παραγωγή του The Dark Crystal: Age of Resistance.

Το Netflix από την άλλη πλευρά δεν έχει να αντιμετωπίσει μόνο το Disney+ αφού το Apple TV+ θα διαθέτει και αυτό κατηγορία Παιδικών με παραγωγές όπως το Snoopy in Space και Ghostwriter. Συνεργασία για παιδικό περιεχόμενο έχει και το HBO Max με την Sesame Workshop για περισσότερα από 4500 επεισόδια.

Σύμφωνα με το Netflix, το 60% του streaming σε παγκόσμιο επίπεδο, αφορά τον τομέα των Παιδικών και Οικογενειακών παραγωγών, σε μηνιαία βάση.

TechCrunch


Διαβάστε ολόκληρο το άρθρο

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Iσως το νετφλιξ ανεβασε τις τιμες το τελευταιο διαστημα για να μπορεσει να τις ριξει τωρα που ηρθε το disney+.. ενα πράγμα σαν τις "εκπτωσεις" στην Ελλαδα... χαχαχα 

  • Like 7
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

33 λεπτά πριν, trib είπε

προβλέψεις αναφέρουν πως περίπου το 33% των χρηστών στις ΗΠΑ σκέφτονται να διακόψουν τη συνδρομή τους στο Netflix και να ξεκινήσουν μία στο Disney+

Αυτές οι προβλέψεις των "ειδικών" έχουν πολύ πλάκα.

- Πιστεύω ότι θα χάσει το 50%.
- Σιγά μην χάσει το 50%.
- Και πόσο θα χάσει;
- Πιστεύω ότι θα χάσει το 20%.
- Σιγά μην χάσει το 20%.
- Και πόσο θα χάσει;
- Πιστεύω ότι θα χάσει το 10%.
- Σιγά μην χάσει το 10%.
- Και πόσο θα χάσει;
- Πιστεύω ότι θα χάσει το 35%.
- Σιγά μην χάσει το 35%.
- Και πόσο θα χάσει;

Δεν υπερασπίζομαι το Netflix, τους "ειδικούς" κοροϊδεύω.

  • Like 3
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

37 λεπτά πριν, fylatos είπε

Για άλλη μια φορά αποδεικνύεται περίτρανα ότι ο καταναλωτής οφείλεται μέγιστα όταν υπάρχει ανταγωνισμός.

Άνοιξε η αγορά φουλ και δίνουν όλοι ότι έχουν και δεν έχουν. 

Ο fanμποισμος σε όλα τα επίπεδα είναι λάθος για αυτόν τον λόγο.

Με το καλό και αθλητικά στο Netflix.

Τα αθλητικά είναι μια τελείως διαφορετική ιστορία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ενώ η apple tv+ θα συνεργαστεί με τον πρώην ceo της ΗΒΟ και με την εταιρία του.

Disney+ 10εκ συνδρομητές μόνο το πρώτο 24ωρο. Η Netflix έχει πάρει τόσα δάνεια που αν δεν φέρουν κέρδη οι παραγωγές τις παει για μεταπώληση. Με apple και Disney δεν μπορεί να τα βάλει μιας και η Netflix έχει κέρδος μόνο απο το streaming, οι άλλες 2 έχουν έσοδα και από αλλού τα οποία γίνονται κεφάλαιο για επένδυση σε streaming. Η κερδοφορία της Disney απο το streaming θα αρχίσει απο το 2023.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ανά 3-4 ημέρες με σπαμάρουν για να κάνω επανασύνδεση με νέες 30 ημέρες δωρεάν συνδρομής.. Ούτε καν μπαίνω στον κόπο.

Ειδικά στη χώρα μας είναι πάρα πολλά τα χρήματα που ζητούν για την υπηρεσία που προσφέρουν. Έχουν μαζέψει όλη τη σαβούρα και έκαναν και αύξηση στις τιμές... Θα φάνε καλά.

Να δω τωρα πως θα κρατησουν τη συνδρομή και να πληρώνουν και δικαιώματα..

  • Confused 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...