tilted54 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Ήμουν χθες σε κάτι στενά στην αγία παρασκευή, ψάχνοντας να παρκάρω. Φτάνω σε μία διασταύρωση όπου είχε πινακίδα "απαγορεύεται δεξιά" χωρίς να έχει στοπ, οπότε σταματάω κανονικά, κοιτάω τον δεξιό δρόμο, ούτε εκεί είχε στοπ, προτεραιότητα απο τα δεξιά λοιπόν, δεν έρχεται κανένας φεύγω. Κάνω ένα κύκλο και βρίσκομαι τώρα στην ίδια διασταύρωση, αλλά απο τον δρόμο που έχει προτεραιότητα. Κόβω πάλι μην πεταχτεί κανένας, και πετάγεται ένας παππούς χωρίς να σταματήσει, με βλέπει, τρομάζει, πάει προς τα αριστερά και χτυπάει πάνω στον κάδο που είχε στη γωνία. Κατεβαίνει ο γέρος βρίζοντας και μου λέει " μ@λ@κισμένα δεν σας μαθαίνουν να οδηγάτε και τρώτε τα στοπ κλπ". Μετά κατάλαβε τι παίχτηκε, ζήτησε συγγνώμη και έφυγε. Με βάση αυτό το σκηνικό λοιπόν, θέλω να ρωτήσω, αν τρακάρεις σε ένα τέτοιο στενό χωρίς σήμανση, παίζει να έχεις τρεχάματα σε περίπτωση που έρχεσαι απο δεξιά, έχοντας προτεραιότητα, επειδή δεν κοκάλωσες για να ελέγξεις? Και επίσης, το 2019, με την Αθήνα να έχει πήξει στα αυτοκίνητα, με άσχετους κοιμισμένους οδηγούς που παραβιάζουν στην ψύχρα ΣΤΟΠ και κόκκινα φανάρια, τι ακριβώς εξυπηρετούν διασταυρώσεις χωρίς σήμανση? Τέλος, αν με χτύπαγε ο παππούς, θα έστεκε μια μήνυση στο Δήμο ή στον υπεύθυνο για την τοποθέτηση πινακίδων? Ευχαριστώ 1
kiriakos500 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 θα κανετε μια μηνυση στο δημο και ο δημος μετα στη περιφερεια και η περιφερια μετα στους πολιτικους και θα μπουνε ολοι αυτοι φυλακη <αυτοι εχουν το καρπουζι και το μαχαιρι > ..........γιατι τα λεφτα τα τρωνε και δεν τα ριχνουν παλι στην κοινωνια στον λαο... κατσετε εσεις τωρα να βρειτε την ακρη ποιος φταιει...
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Όταν δεν υπάρχει σήμανση σε διασταύρωση,ο δεξιά έχει προτεραιότητα και δεν είναι υποχρεωμένος να σταματήσει,το βλέπω πολύ συχνά Γερμανία,δεν κοιτάνε καν αυτοί που έρχονται από δεξια,άλλη παιδεία εκεί στην οδήγηση. Στην Ελλάδα βέβαια που η οδηγική παιδεία είναι ανύπαρκτη,πάντα κόβω σε τέτοιες διασταύρωσεις,επειδή ναι μεν έχω από δεξια προτεραιότητα αλλά τι να την κάνω αν μείνω ανάπηρος.
Speculoos Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, jmmys είπε Όταν δεν υπάρχει σήμανση σε διασταύρωση,ο δεξιά έχει προτεραιότητα και δεν είναι υποχρεωμένος να σταματήσει,το βλέπω πολύ συχνά Γερμανία,δεν κοιτάνε καν αυτοί που έρχονται από δεξια,άλλη παιδεία εκεί στην οδήγηση. Στην Ελλάδα βέβαια που η οδηγική παιδεία είναι ανύπαρκτη,πάντα κόβω σε τέτοιες διασταύρωσεις,επειδή ναι μεν έχω από δεξια προτεραιότητα αλλά τι να την κάνω αν μείνω ανάπηρος. Στη Γερμανία μπορεί να ισχύει και να το θεωρείς παιδεία, στο Βέλγιο επίσης η προτεραιότητα από δεξιά γίνεται με αυτόν τον τρόπο, να φανταστείς μόλις την τελευταία δεκαετία στις Βρυξέλλες (οδηγικά το Κάιρο ή το Νέο Δελχί της Ευρωπής) άρχισαν να βάζουν τη σήμανση με το ανάποδο τρίγωνο. Προσωπικά το θεωρώ μάστιγα και επικίνδυνο αυτόν τον τρόπο οδήγησης. Να οδηγείς σε δρόμο διπλής κυκλοφορίας και να φοβάσαι μη σου πεταχτεί ο οποιοσδήποτε από τον καρόδρομο δεξιά. Στην Ελλάδα από την άλλη, μπορεί όντως να μην υπάρχει οδηγική παιδεία, ο ΚΟΚ όμως λέει ακριβώς πώς πρέπει να κινείται ένας οδηγός όταν πλησιάζει ισόπεδο κόμβο χωρίς σήμανση. Σε κάθε περίπτωση απ'όπου κι αν έρχεται πρέπει να μειώνει ταχύτητα για να μπορεί να ελέγξει την κατάσταση και να σταματά το αυτοκίνητο ώστε να παραχωρεί προτεραιότητα από δεξιά. Φροντίζει μάλιστα να επισημάνει ότι η από δεξιά προτεραιότητα δεν ισχύει για δρόμους που καταλήγουν σε εθνικές οδούς ή για αγροτικούς/χωματόδρομους που βγαίνουν σε κεντρικές αρτηρίες. Υπάρχει μάλιστα και σχετική ερώτηση στο βιβλίο σημάτων όπου ρωτάει πώς πρέπει να αντιδράσει ο οδηγός με το κόκκινο αυτοκίνητο: 1
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 5 λεπτά πριν, Speculoos είπε . Προσωπικά το θεωρώ μάστιγα και επικίνδυνο αυτόν τον τρόπο οδήγησης. Να οδηγείς σε δρόμο διπλής κυκλοφορίας και να φοβάσαι μη σου πεταχτεί ο οποιοσδήποτε από τον καρόδρομο δεξιά. Συμφωνώ απόλυτα.
Επισκέπτης Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Το πρόβλημα στην παραπάνω εικόνα είναι ότι αν βάλεις και ένα 4ο αυτοκίνητο τότε όλοι όσοι είναι δεξιά του άλλου έχουν προτεραιότητα. Οπότε θα κάθονται ακίνητοι και θα κοιτάει ο ένας τον άλλον. Φαύλος κύκλος. Άρα τι χρειάζεται εδώ πέρα?
ProponitisTouKanape Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 5 ώρες πριν, Xacti είπε Το πρόβλημα στην παραπάνω εικόνα είναι ότι αν βάλεις και ένα 4ο αυτοκίνητο τότε όλοι όσοι είναι δεξιά του άλλου έχουν προτεραιότητα. Οπότε θα κάθονται ακίνητοι και θα κοιτάει ο ένας τον άλλον. Φαύλος κύκλος. Άρα τι χρειάζεται εδώ πέρα? Κυκλική πορεία 1
haris_216 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 7 λεπτά πριν, ProponitisTouKanape είπε Κυκλική πορεία Και όμως οι μικρές "πλατείες" (τα roundabout επί το ελληνικότερον ) έχουν λύσει πολλά προβλήματα εις την αλλοδαπήν. Προτεραιότητες ή ακόμα και το θέμα της υψηλής ταχύτητας μέσα στην πόλη αφού το να περνάς μαλλιοκούβαρα την διασταύρωση δεν είναι εφικτό, αφού πλέον δεν υπάρχει διασταύρωση (σαφώς και θα βρεθεί το παλικάρι που θα μπει με ανάποδο τιμόνι αλλά σίγουρα δεν είναι τόσοι όσο αυτοί που περνάνε μία διασταύρωση σα να μην υπάρχει). Τελευταία βλέπω ότι κάποιο δήμοι "ανακάλυψαν τον τροχό" και το εφαρμόζουν.
ProponitisTouKanape Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, haris_216 είπε Και όμως οι μικρές "πλατείες" (τα roundabout επί το ελληνικότερον ) έχουν λύσει πολλά προβλήματα εις την αλλοδαπήν. Προτεραιότητες ή ακόμα και το θέμα της υψηλής ταχύτητας μέσα στην πόλη αφού το να περνάς μαλλιοκούβαρα την διασταύρωση δεν είναι εφικτό, αφού πλέον δεν υπάρχει διασταύρωση (σαφώς και θα βρεθεί το παλικάρι που θα μπει με ανάποδο τιμόνι αλλά σίγουρα δεν είναι τόσοι όσο αυτοί που περνάνε μία διασταύρωση σα να μην υπάρχει). Τελευταία βλέπω ότι κάποιο δήμοι "ανακάλυψαν τον τροχό" και το εφαρμόζουν. Μα ναι, ειμαι υπερ της κυκλικης πορείας διότι εξασφαλίζει πως υπάρχει σχεδόν συνεχής κίνηση απο όλες τις κατευθύνσεις χωρίς κάποια να κολλάει υπερβολικά και χωρίς δύσκολες λύσεις όπως οι στροφές αριστερά, που θέλουν και χώρο και οδηγική παιδεία για να μη γίνουν ατυχήματα. Βέβαια ο μ@λακ@ς οδηγός θα βρει να την κάνει την παπαριά του και στην κυκλική πορεία. Μα θα είναι στην εσωτερική λωρίδα και θα τις κροσάρει κάθετα για να βγει σε έξοδο, μα δε θα ανάβει φλας όταν θέλει να βγει (ειδικότερα για κυκλικές που έχει προτεραιότητας αυτός που κινείται όπως στο εξωτερικό), μα θα πηγαίνει κομμάτια, κάτι θα βρει να κανει. 1
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 21 ώρες πριν, haris_216 είπε Και όμως οι μικρές "πλατείες" (τα roundabout επί το ελληνικότερον ) έχουν λύσει πολλά προβλήματα εις την αλλοδαπήν. Προτεραιότητες ή ακόμα και το θέμα της υψηλής ταχύτητας μέσα στην πόλη αφού το να περνάς μαλλιοκούβαρα την διασταύρωση δεν είναι εφικτό, αφού πλέον δεν υπάρχει διασταύρωση (σαφώς και θα βρεθεί το παλικάρι που θα μπει με ανάποδο τιμόνι αλλά σίγουρα δεν είναι τόσοι όσο αυτοί που περνάνε μία διασταύρωση σα να μην υπάρχει). Τελευταία βλέπω ότι κάποιο δήμοι "ανακάλυψαν τον τροχό" και το εφαρμόζουν. ακομα και αυτο αναποδα το κανουμε στο ελλαδισταν. αντι να χει προτεραιοτητα οι εντος πορειας για να υπαρχει συνεχεια κινηση μεσα στο κυκλο, βαζουν προτεραιοτητα στους εισερχομενους και καταλληγει σα το μετρο που πεταγονται ολοι να μπουν πρωτου βγουν οσοι ειναι ακομα μεσα.. Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2019 από Επισκέπτης
yioula Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 στην πολη μου στο πρωτο ραουνταμπαουτ που δημιουργηθηκε η τροχαια ειπε εχουν προτεραιοτητα οι εντος, σωστο κ λογικο, αλλα ελα να δεις οταν ερχονται οι Αθηναιοι!!! Σε οτι αφορα τα στοπ, σταματαω σε καθε γωνια δεν εμπιστευομαι κανενα κ τρωω και κραξιμο απο τους πισω. Ειναι ο πραγματικος εφιλατης στους ελληνικους δρομους αυτο, να πρεπει να τσεκαρεις κ να σταματας παντα κ παντου! 1
agnostos13 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, yioula είπε στην πολη μου στο πρωτο ραουνταμπαουτ που δημιουργηθηκε η τροχαια ειπε εχουν προτεραιοτητα οι εντος, σωστο κ λογικο, αλλα ελα να δεις οταν ερχονται οι Αθηναιοι!!! Σε οτι αφορα τα στοπ, σταματαω σε καθε γωνια δεν εμπιστευομαι κανενα κ τρωω και κραξιμο απο τους πισω. Ειναι ο πραγματικος εφιλατης στους ελληνικους δρομους αυτο, να πρεπει να τσεκαρεις κ να σταματας παντα κ παντου! Είναι σύνηθες στην επαρχία να υπάρχουν οι λεγόμενες αντι-πλατείες...κυκλικοί κόμβοι με ΣΤΟΠ ή ανάποδα τρίγωνα σε αυτούς που μπαίνουν! Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2019 από agnostos13
primeragt Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 47 λεπτά πριν, yioula είπε στην πολη μου στο πρωτο ραουνταμπαουτ που δημιουργηθηκε η τροχαια ειπε εχουν προτεραιοτητα οι εντος, σωστο κ λογικο, αλλα ελα να δεις οταν ερχονται οι Αθηναιοι!!! Βαλανε στοπ? Γιατι αν δεν βαλανε δεν ειναι θεμα Αθηναιων αλλα του τι ισχυει στη χωρα μας γενικοτερα με τις πλατειες. 2
ProponitisTouKanape Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 52 λεπτά πριν, yioula είπε στην πολη μου στο πρωτο ραουνταμπαουτ που δημιουργηθηκε η τροχαια ειπε εχουν προτεραιοτητα οι εντος, σωστο κ λογικο, αλλα ελα να δεις οταν ερχονται οι Αθηναιοι!!! Σε οτι αφορα τα στοπ, σταματαω σε καθε γωνια δεν εμπιστευομαι κανενα κ τρωω και κραξιμο απο τους πισω. Ειναι ο πραγματικος εφιλατης στους ελληνικους δρομους αυτο, να πρεπει να τσεκαρεις κ να σταματας παντα κ παντου! Δε φταίνε οι Αθηναίοι, φταίνε πως έβαλαν τη κυκλική πορεία ανάποδα με το τι ισχύει στον Κ.Ο.Κ. Άσχετα με το αν είναι σωστό να έχουν οι εντός, στο οποίο συμφωνώ, ο ΚΟΚ ορίζει πως έχουν αυτοί που μπαίνουν. Αυτές τις βλακείες κάνουν και προκαλούν σύγχυση. Μια πόλη δεν μπορεί να λειτουργεί "αυτόνομα". Για τη Λάρισα αναφέρεσαι; Γιατί σε αυτή έχουν δημιουργηθεί τα τελευταία χρόνια κυκλικές πορείες με προτεραιότητα σε αυτούς που κινούνται εντός της πλατείας... 1
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Όποιος έχει πάει Ηλιούπολη που έχει ένα σωρό πλατείες θα το δει κι εκεί αυτό, πήγα να την πατήσω από συνήθεια νομίζοντας ότι όποιος εισέρχεται έχει προτεραιότητα μέχρι που είδα ότι όλες οι πλατείες έχουν στοπ. Και αφού κατευθύνθηκα προς Αργυρούπολη είδα το εξής απίστευτο. Έχουν βάλει φανάρια σε πλατεία, αλλά τι φανάρια? ότι να ναι, κάποιος μάλλον έκανε ότι του κατέβαινε στο κεφάλι. Έχει φανάρι γι' αυτούς που μπαίνουν στην πλατεία και άκουσον άκουσον, μετά έχει διπλό φανάρι, πράσινο αν είναι να βγεις και κόκκινο αν πας κυκλικά αριστερά. Δηλαδή μπαίνοντας στην πλατεία ξαφνικά βλέπεις μπροστά σου την αριστερή λωρίδα σταματημένη σε κόκκινο και η δεξιά να έχει πράσινο.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα