moure Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 7 ώρες πριν, Speculoos είπε Δεν έχω εμπειρία από το αμάξι, απλά μικρές λεπτομέρειες που πετάγονται όσο διαβάζεις διάφορα reviews, από την έλλειψη φωτών στα πίσω καθίσματα, την μη χρηστική και αργή touchscreen ειδικά όταν όλα γίνονται μέσω αυτής και δεν υπάρχουν αναλογικά κουμπιά, τον ελαφρώς μικρότερο χώρο αποσκευών σε σχέση με τον ανταγωνισμό, την έλλειψη κάμερας παρκαρίσματος, το ψιλοάθλιο geartronic (αν επιλέξω να πάω σε αυτόματο) κτλ. Άθλιο το geartronic?Επειδη οδηγώ ένα xc 60 αυτόματο μπορώ να σου πω ότι δεν ισχύει αυτό σε καμία περίπτωση.Οι αλλαγές γίνονται πάντα τη σωστή στιγμή και είναι απίστευτα smooth. Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου 2019 από moure 1
LongTom Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 14 ώρες πριν, Speculoos είπε Για την οθόνη διαβάζω ότι αργεί πολύ να μπουτάρει και θυμίζει σε απόκριση ταμπλέτες android περασμένης γενιάς. Δεν ξέρω για αυτό που είδες, αλλά το XC60 που έχω δοκιμάσει (του πεθερού) δεν έχει τέτοια προβλήματα. Έχει νορμάλ απόκριση σε όλα που έχω "πειράξει". Ίσως τα review οχήματα ήταν ψιλοσκισμένα ή δεν είχαν το σωστό firmware update;🤷♂️ Πάντως η touch screen βρομίζει εύκολα, μαζεύει δακτυλιές. 1
giostau Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 16 ώρες πριν, Speculoos είπε Για τα φώτα το πήρα είδηση πολύ πρόσφατα όταν έψαχνα για long term reviews/xc40 as a family car etc που το ανέφεραν σε ένα άρθρο της telegraph. Για την οθόνη διαβάζω ότι αργεί πολύ να μπουτάρει και θυμίζει σε απόκριση ταμπλέτες android περασμένης γενιάς. Πόσο απότομα επεμβαίνει στην οδήγηση; Παρόμοιο σύστημα έχω στην a class και μερικές φορές είναι ενοχλητικό γιατί διαβάζει πχ τη διχρωμία στην άσφαλτο ως τοίχο και φρενάρει/μπλοκάρει τους αριστερούς τροχούς και κάνει διορθωτικές κινήσεις στο τιμόνι χωρίς λόγο. Το D3 το έχεις με αυτόματο ή manual κιβώτιο; Επαρκεί για να κινήσει το βαρύ αμάξι ειδικά στο σταμάτα/ξεκίνα; Εννοείται ότι θα πάω να τα δω κι από κοντά τα αυτοκίνητα αλλά θα ήθελα να είμαι λίγο υποψιασμένος. Η οθόνη δεν είναι τόσο χάλια όσο φαίνεται σε διάφορα reviews. Δεν είναι και ipad βέβαια () αλλά μια χαρά αποκρίνεται. Κι εγώ το είχα λίγο ανησυχία πριν το πάρω, αλλά το είδα στο test drive και ηρέμησα. Τόσο επεμβατικό όσο περιγράφεις δεν είναι. Πιο πολύ στην όπισθεν το έχω παρατηρήσει, όπου φρενάρει απότομα αν δει αμάξι να έρχεται από το πλάι (cross traffic alert το λέει η Volvo) ακόμα και αν είναι αρκετά μακριά Στην οδήγηση ελάχιστες φορές (3-4 σε 18000χλμ) μου έχει φρενάρει/διορθώσει. Και αυτές κυρίως ένα στιγμιαίο φρενάρισμα (όχι κοκάλωμα) ενώ ερχόταν αμάξι από απέναντι (χωρίς να υπάρχει ούτε καν υπόνοια πιθανής σύγκρουσης) Αυτόματο είναι, και δεν έχει κανένα πρόβλημα στην απόδοση. Και φορτωμένο φουλ (οικογένεια) έχει αρκετή δύναμη για να κινήσει το αμάξωμα τόσο σε ταξίδι όσο και σε κίνηση πόλης (σε μποτιλιάρισμα τη βρίσκω να βάζω το adaptive cruise control. Σταματάει μόνο του, και για να ξεκινήσει απλά πατάω το κουμπί στο τιμόνι. Ούτε γκάζι ούτε φρένο! Σα να παίζεις playstation :) ) 1
Speculoos Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 13 ώρες πριν, moure είπε Άθλιο το geartronic?Επειδη οδηγώ ένα xc 60 αυτόματο μπορώ να σου πω ότι δεν ισχύει αυτό σε καμία περίπτωση.Οι αλλαγές γίνονται πάντα τη σωστή στιγμή και είναι απίστευτα smooth. Thanks για την εμπειρία, δεν ξέρω αν έχουν κάποια άλλη έκδοση στο σαραντάρι; Το συμπέρασμα από παντού και σε διάφορες γλώσσες είναι πως το jerking ειναι κανόνας και είναι αρκετά αναποφάσιστο στο downshifting. Η ιδέα μάλιστα να έχουν το stick να αλλάζει χειροκίνητα ταχύτητες δεξιά-αριστερά και όχι πάνω-κάτω σε περιορίζει αρκετά (με παρόμοιο τρόπο είχα οδηγήσει πριν μερικά χρόνια ένα Fiat 500L, ίσως το χειρότερο αυτόματο που έχει περάσει από τα χέρια μου τα τελευταία δέκα χρόνια). 1 ώρα πριν, giostau είπε Η οθόνη δεν είναι τόσο χάλια όσο φαίνεται σε διάφορα reviews. Δεν είναι και ipad βέβαια () αλλά μια χαρά αποκρίνεται. Κι εγώ το είχα λίγο ανησυχία πριν το πάρω, αλλά το είδα στο test drive και ηρέμησα. Τόσο επεμβατικό όσο περιγράφεις δεν είναι. Πιο πολύ στην όπισθεν το έχω παρατηρήσει, όπου φρενάρει απότομα αν δει αμάξι να έρχεται από το πλάι (cross traffic alert το λέει η Volvo) ακόμα και αν είναι αρκετά μακριά Στην οδήγηση ελάχιστες φορές (3-4 σε 18000χλμ) μου έχει φρενάρει/διορθώσει. Και αυτές κυρίως ένα στιγμιαίο φρενάρισμα (όχι κοκάλωμα) ενώ ερχόταν αμάξι από απέναντι (χωρίς να υπάρχει ούτε καν υπόνοια πιθανής σύγκρουσης) Αυτόματο είναι, και δεν έχει κανένα πρόβλημα στην απόδοση. Και φορτωμένο φουλ (οικογένεια) έχει αρκετή δύναμη για να κινήσει το αμάξωμα τόσο σε ταξίδι όσο και σε κίνηση πόλης (σε μποτιλιάρισμα τη βρίσκω να βάζω το adaptive cruise control. Σταματάει μόνο του, και για να ξεκινήσει απλά πατάω το κουμπί στο τιμόνι. Ούτε γκάζι ούτε φρένο! Σα να παίζεις playstation :) ) Αν και πάω για βενζίνη, θα το δω και σε ένα test drive κάποια στιγμή. Αυτό με το ACC μεγάλη υπόθεση αν το συνηθίσει, ειχα για λίγο καιρό ένα Tiguan και μου έχει μείνει ακόμα πόσο αποτελεσματικό ACC είχε.
NickTG Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Εγώ θα συνεχίσω την προσπάθεια απομάκρυνσης από τα SUV αφού δεν σου αρέσουν τόσο και θα ρωτήσω μήπως παίζει και το Superb στη λίστα αφού είδα Octavia μέσα. Σίγουρα πιο άνετο από αυτά, με 5η πόρτα για εύκολη φόρτωση και πολύ πιο ταιριαστό για χρήση σε άσφαλτο. 2
Speculoos Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 27 λεπτά πριν, NickTG είπε Εγώ θα συνεχίσω την προσπάθεια απομάκρυνσης από τα SUV αφού δεν σου αρέσουν τόσο και θα ρωτήσω μήπως παίζει και το Superb στη λίστα αφού είδα Octavia μέσα. Σίγουρα πιο άνετο από αυτά, με 5η πόρτα για εύκολη φόρτωση και πολύ πιο ταιριαστό για χρήση σε άσφαλτο. Υπάρχει τόσο το Superb Combi με τον 1.5 βενζινοκινητήρα όσο και με τον δίλιτρο ντίζελ, και τα δύο προσφέρονται με το DSG κιβώτιο. Προσωπικά το θεωρώ από τα αυτοκίνητα της λίστας το καλύτερο από θέμα χώρου και διάδοχο του avant που θα δώσω πίσω. Πείθεται δύσκολα η γυναίκα όμως που δεν της κάνει καθόλου κλικ... Το πλάνο είναι αυτό το Σάββατο να πάμε μαζί να δούμε τα Volvo και Skoda που είναι αυτή τη στιγμή στην pole και μετά βλέπουμε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα