Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Έφτασε το πλήρωμα το χρόνου να διαλέξω το νέο αυτοκίνητο το οποίο (δυστυχώς για τα προσωπικά μου πιστεύω) θα είναι SUV. Προφανώς δεν περιμένω να έχετε οδηγήσει όλα τα αυτοκίνητα της αγοράς αλλά κάθε γνώμη δεκτή. Το αυτοκίνητο προορίζεται για τετραμελή οικογένεια και εδώ και δυο μήνες έχουμε και δεύτερο (μικρότερο) αυτοκίνητο.

Αρχικά οι επιλογές είναι μεταξύ Volvo XC40 (T3/T5), BMW X1 (18i/20i) και Audi Q3 (35/40). Ήμουν εδώ και ένα χρόνο φαν του Volvo αλλά έχω αρχίσει να έχω δεύτερες σκέψεις. Μου παρέχεται η δυνατότητα να κάνω step up στον όγκο και να πάω προς PSA group (C5 aircross ή 5008). Υπάρχει ένα wildcard καθώς μπορώ να διαλέξω το τετρακίνητο Karoq, δεν ξέρω αν και κατά πόσο η τετρακίνητη έκδοση αξίζει.

Προσανατολίζομαι μόνο για βενζίνη, θα κοιτάξω ντίζελ μόνο αν μου προσφέρει κάτι που δεν θα μπορώ να πάρω από την βενζίνη.

Δημοσ.

Το Karoq premium δεν το λες, μαλλον προς το entry level της κατηγοριας τεινει. Βεβαια μεγαλο συν η τετρακινηση, θα την χρησιμοποιησεις ομως?

 

Δημοσ.

Για να λες "δυστυχώς για τα προσωπικά μου πιστεύω" υποθέτω ότι εννοείς ότι απολαμβάνεις την συμμετοχική/δυναμική οδήγηση; Αν ναι, τότε προσανατολίσου προς BMW καθώς είναι το πιο σπορ από τα 3 που κοιτάς και ελάχιστα θυμίζει SUV στο πως συμπεριφέρεται στο δρόμο. Το VOLVO μάλλον είναι τελευταίο σε αυτό το χαρακτηριστικό με το Audi να είναι κάπου στη μέση.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, tutuyo είπε

Το Karoq premium δεν το λες, μαλλον προς το entry level της κατηγοριας τεινει. Βεβαια μεγαλο συν η τετρακινηση, θα την χρησιμοποιησεις ομως?

Κατά 95% όπως η συντριπτική πλειοψηφία των ιδιοκτητών SUV θα κινούμαι σε άσφαλτο (κεντρική Ευρώπη). Ίσως να πάρουμε το αυτοκίνητο μια δυο φορές το χρόνο που θα κάνουμε κάποιο ταξίδι σε χιονοδρομικό και παίζει να αντιμετωπίσουμε πιο αντίξοες καταστάσεις. Δε γνωρίζω αν στην άσφαλτο μου προσφέρει κάτι η τετρακίνηση που βάζει το VAG στα μοντέλα του.

5 λεπτά πριν, sargus είπε

Για να λες "δυστυχώς για τα προσωπικά μου πιστεύω" υποθέτω ότι εννοείς ότι απολαμβάνεις την συμμετοχική/δυναμική οδήγηση; Αν ναι, τότε προσανατολίσου προς BMW καθώς είναι το πιο σπορ από τα 3 που κοιτάς και ελάχιστα θυμίζει SUV στο πως συμπεριφέρεται στο δρόμο. Το VOLVO μάλλον είναι τελευταίο σε αυτό το χαρακτηριστικό με το Audi να είναι κάπου στη μέση.

Ισχύει αυτό που λες, βέβαια πλέον με τετραμελή οικογένεια η άνεση έρχεται πρώτα. Είμαι κατά των SUV ιδεολογικά καθώς δεν έχουν την οδηγική συμπεριφορά των hatchbacks, τους χώρους των station και τις εκτός δρόμου δυνατότητες των καθαρόαιμων off road awd αυτοκινήτων. 😀 Υπήρχε πέρσι ένα επεισόδιο στο Grand Tour που με κάλυπτε απόλυτα σε αυτό. 😋

Δημοσ.

Μην το κανεις αυτο, μην κανεις εκπτωση στα θελω σου, γιατι θα το μετανοιωσεις - αναφερομαι στο θεμα SUV η οχι. Πηγαινε στον τυπο του αμαξιου που σ'αρεσει.

Στο ερωτημα σου ομως και εγω θα πηγαινα στο BMW, το Volvo δεν το εχω οδηγησει, αλλα η προταση της BMW ειναι ξεκαθαρα ισως η κορυφαια της κατηγοριας

Δημοσ.
1 ώρα πριν, tutuyo είπε

Μην το κανεις αυτο, μην κανεις εκπτωση στα θελω σου, γιατι θα το μετανοιωσεις - αναφερομαι στο θεμα SUV η οχι. Πηγαινε στον τυπο του αμαξιου που σ'αρεσει.

Στο ερωτημα σου ομως και εγω θα πηγαινα στο BMW, το Volvo δεν το εχω οδηγησει, αλλα η προταση της BMW ειναι ξεκαθαρα ισως η κορυφαια της κατηγοριας

Aν και δεν μιλάω για τα επαγγελματικά μου, η κατάσταση έχει ως εξής. Πρόκειται για αυτοκίνητο που μου παρέχει η εταιρεία οπότε κοιτάω παραμέτρους πέρα από το κόστος αγοράς και χρήσης. Πήρα μια λίστα με μοντέλα και δυστυχώς τα μόνα ενδιαφέροντα που να θεωρηθούν οικογενειακά ήταν αυτά τα SUV. Τα υπόλοιπα ήταν ή μικρά ή αδιάφορα (A4, 2-Series, C-Series, Passat, Octavia). Έχω κάνει συμφωνία με την εταιρεία και αντί να πάρω ένα μεγάλο αυτοκίνητο θα έχω τη δυνατότητα για δυο για αυτό έγραψα ότι υπάρχει εδώ και δυο μήνες ένα "μικρό", μια A class 2019.

1 ώρα πριν, Αλεξανδρος A.92 είπε

Γιατι αυτό?

Δεν έχω εμπειρία από το αμάξι, απλά μικρές λεπτομέρειες που πετάγονται όσο διαβάζεις διάφορα reviews, από την έλλειψη φωτών στα πίσω καθίσματα, την μη χρηστική και αργή touchscreen ειδικά όταν όλα γίνονται μέσω αυτής και δεν υπάρχουν αναλογικά κουμπιά, τον ελαφρώς μικρότερο χώρο αποσκευών σε σχέση με τον ανταγωνισμό, την έλλειψη κάμερας παρκαρίσματος, το ψιλοάθλιο geartronic (αν επιλέξω να πάω σε αυτόματο) κτλ.

Δημοσ.
Μόλις τώρα, NickTG είπε

Αν δίνουν τη C class σε station πάντως θα την έλεγα σίγουρα πιο ενδιαφέρουσα. 

Δεν είναι σε station όλα μπερλίνες, το κάτι σαν MPV της σειράς 2 τα ψιλοάκυρα Q2, X2, κτλ. Μου προσφέρουν σαν station επιλογή το V40 (και το ατυχές cross country) αλλά τα reviews που διαβάζω είναι μάλλον απογοητευτικά.

Η ειρωνία είναι ότι το αυτοκίνητο που δίνω πίσω μιας κ έληξε το leasing είναι ένα Α4 avant περασμένης γενιάς το οποίο λόγω επαγγελματικής και οικογενειακής κατάστασης δεν το χρησιμοποίησα καθόλου. Είναι του κουτιού. Τότε όλες οι επιλογές ήταν station πλέον δεν δίνεται αυτή η δυνατότητα.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
3 ώρες πριν, Speculoos είπε

Έφτασε το πλήρωμα το χρόνου να διαλέξω το νέο αυτοκίνητο το οποίο (δυστυχώς για τα προσωπικά μου πιστεύω) θα είναι SUV. Προφανώς δεν περιμένω να έχετε οδηγήσει όλα τα αυτοκίνητα της αγοράς αλλά κάθε γνώμη δεκτή. Το αυτοκίνητο προορίζεται για τετραμελή οικογένεια και εδώ και δυο μήνες έχουμε και δεύτερο (μικρότερο) αυτοκίνητο.

Αρχικά οι επιλογές είναι μεταξύ Volvo XC40 (T3/T5), BMW X1 (18i/20i) και Audi Q3 (35/40). Ήμουν εδώ και ένα χρόνο φαν του Volvo αλλά έχω αρχίσει να έχω δεύτερες σκέψεις. Μου παρέχεται η δυνατότητα να κάνω step up στον όγκο και να πάω προς PSA group (C5 aircross ή 5008). Υπάρχει ένα wildcard καθώς μπορώ να διαλέξω το τετρακίνητο Karoq, δεν ξέρω αν και κατά πόσο η τετρακίνητη έκδοση αξίζει.

Προσανατολίζομαι μόνο για βενζίνη, θα κοιτάξω ντίζελ μόνο αν μου προσφέρει κάτι που δεν θα μπορώ να πάρω από την βενζίνη.

Λες οτι μενεις κεντρικη Ευρωπη. Ποιος ο λογος να παρεις το bmw x1 18i/20i και οχι το αντιστοιχο diesel 18d/20d ? Λιγο πιο σβελτο, αισθητα οικονομικοτερο σε καυσιμα, λιγοτεροι ρυποι και ειναι και η εκδοση που συνηθως κυκλοφορει στην κεντρικη Ευρωπη.

 

Χτυπα το bmw x1 xdrive 18d ή  xdrive 20d (ολα τα xdrive ερχονται με το αριστο 8ταχυτο αυτοματο κιβωτιο) και εισαι αρχοντας.

Επεξ/σία από haHa
Δημοσ.

Απ οτι καταλαβα, θα παρεις εταιρικο. Αυτο σημαινει οτι θα πρεπει να κανεις κ δρομομολογια για τη δουλεια σου. Το πιο ευχρηστο, ευχαριστο, αγχωλυτικο, ανετο, αθορυβο κ με αξιολογα δυναμικα χαρακτηριστικα απο τα suv που αναφερθηκαν, ειναι το Volvo. 

  • Thanks 1
Δημοσ.

Έχω το XC40 D3 εδώ και κάτι παραπάνω από 1 χρόνο.

Συγκρίνοντάς το με το GLA φίλου, είναι αρκετά καλύτερο. 

Πιο άνετο/ξεκούραστο στο δρόμο. Ο χώρος αποσκευών, αν και θεωρητικά μικρότερος, δείχνει μεγαλύτερος και πιο εύχρηστος (λόγω του επίπεδου δαπέδου)

Για BMW δε μπορώ να πω, μιας και δεν το έχω οδηγήσει/περιεργαστεί αρκετά.

 

Τα πίσω καθίσματα έχουν φώτα, δεν ξέρω πού είδες ότι δεν έχουν (ίσως έχει να κάνει με το επίπεδο εξοπλισμού βέβαια, το δικό μου έχει κανονικά)

Όντως τα πάντα γίνονται από την οθόνη αφής, με ελάχιστα φυσικά κουμπιά, αλλά δεν είναι τόσο δύσχρηστη ή αργή. Τουλάχιστον από την προσωπική μου εμπειρία.

Αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω για μη-συμμετοχική οδήγηση ισχύει: το αμάξι σε πάει μόνο του! Απίστευτα ξεκούραστη οδήγηση και στην πόλη και σε ταξίδι.

  • Like 2
  • Thanks 1
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, haHa είπε

Λες οτι μενεις κεντρικη Ευρωπη. Ποιος ο λογος να παρεις το bmw x1 18i/20i και οχι το αντιστοιχο diesel 18d/20d ? Λιγο πιο σβελτο, αισθητα οικονομικοτερο σε καυσιμα, λιγοτεροι ρυποι και ειναι και η εκδοση που συνηθως κυκλοφορει στην κεντρικη Ευρωπη.

Χτυπα το bmw x1 xdrive 18d ή  xdrive 20d (ολα τα xdrive ερχονται με το αριστο 8ταχυτο αυτοματο κιβωτιο) και εισαι αρχοντας.

To κόστος χρήσης (ασφάλεια, καύσιμα, λάστιχα, σέρβις κτλ) καλύπτονται από την εταιρεία, τα diesel δεν τα είχα σε πρώτο πλάνο για δυο λόγους. Ο ένας έχει να κάνει με την απόδοση (θεωρώ τους περισσότερους νέους βενζινοκιντήρες καλύτερους από τους αντίστοιχους ντίζελ) ο άλλος με το ότι θα έχω κάποιες κρατήσεις στον μισθό μου με βάση την αξία αγοράς του αμαξιού, τους ρύπους και τον τύπο καυσίμου. Επειδή το ντίζελ είναι και πιο ακριβό και φορολογείται περισσότερο οι κρατήσεις θα είναι μεγαλύτερες παρά τους χαμηλότερους ρύπους.

Για το xdrive απ ότι ξέρω τα αυτοκίνητα που βασίζονται στην πλατφόρμα του mini (δηλαδή το mini, σειρά 2 και X1) δε χρησιμοποιούν τα κλασικά κιβώτια της ZF που έχει η BMW εδώ και δεκαετίες αλλά αυτά της Aisin που είναι υποδεέστερα. Παρόλο που διαβάζω ότι ως αίσθηση τιμονιού/οδήγησης είναι κορυφαία με προβληματίζει που όλοι γράφουν ότι η ποιότητα κύλισης δεν είναι καλή αν και δεν ξέρω με τι το συγκρίνουν οι διάφοροι αρθρογράφοι.

39 λεπτά πριν, Ioannisto είπε

Απ οτι καταλαβα, θα παρεις εταιρικο. Αυτο σημαινει οτι θα πρεπει να κανεις κ δρομομολογια για τη δουλεια σου. Το πιο ευχρηστο, ευχαριστο, αγχωλυτικο, ανετο, αθορυβο κ με αξιολογα δυναμικα χαρακτηριστικα απο τα suv που αναφερθηκαν, ειναι το Volvo. 

Μη φανταστείς ότι θα κάνω και πολλά χιλιόμετρα για τη δουλειά αν και για τα επόμενα 4 χρόνια προβλέπεται ότι θα κάνω περισσότερα από το καψερό το avant που το δίνω πίσω με λιγότερα από 10κ...+1 για Volvo δηλαδή.

 

28 λεπτά πριν, giostau είπε

Έχω το XC40 D3 εδώ και κάτι παραπάνω από 1 χρόνο.

Συγκρίνοντάς το με το GLA φίλου, είναι αρκετά καλύτερο. 

Πιο άνετο/ξεκούραστο στο δρόμο. Ο χώρος αποσκευών, αν και θεωρητικά μικρότερος, δείχνει μεγαλύτερος και πιο εύχρηστος (λόγω του επίπεδου δαπέδου)

Για BMW δε μπορώ να πω, μιας και δεν το έχω οδηγήσει/περιεργαστεί αρκετά.

Τα πίσω καθίσματα έχουν φώτα, δεν ξέρω πού είδες ότι δεν έχουν (ίσως έχει να κάνει με το επίπεδο εξοπλισμού βέβαια, το δικό μου έχει κανονικά)

Όντως τα πάντα γίνονται από την οθόνη αφής, με ελάχιστα φυσικά κουμπιά, αλλά δεν είναι τόσο δύσχρηστη ή αργή. Τουλάχιστον από την προσωπική μου εμπειρία.

Αυτό που αναφέρθηκε παραπάνω για μη-συμμετοχική οδήγηση ισχύει: το αμάξι σε πάει μόνο του! Απίστευτα ξεκούραστη οδήγηση και στην πόλη και σε ταξίδι.

Για τα φώτα το πήρα είδηση πολύ πρόσφατα όταν έψαχνα για long term reviews/xc40 as a family car etc που το ανέφεραν σε ένα άρθρο της telegraph. Για την οθόνη διαβάζω ότι αργεί πολύ να μπουτάρει και θυμίζει σε απόκριση ταμπλέτες android περασμένης γενιάς.

Πόσο απότομα επεμβαίνει στην οδήγηση; Παρόμοιο σύστημα έχω στην a class και μερικές φορές είναι ενοχλητικό γιατί διαβάζει πχ τη διχρωμία στην άσφαλτο ως τοίχο και φρενάρει/μπλοκάρει τους αριστερούς τροχούς και κάνει διορθωτικές κινήσεις στο τιμόνι χωρίς λόγο.

Το D3 το έχεις με αυτόματο ή manual κιβώτιο; Επαρκεί για να κινήσει το βαρύ αμάξι ειδικά στο σταμάτα/ξεκίνα;

Εννοείται ότι θα πάω να τα δω κι από κοντά τα αυτοκίνητα αλλά θα ήθελα να είμαι λίγο υποψιασμένος.

Επεξ/σία από Speculoos
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, Speculoos είπε

To κόστος χρήσης (ασφάλεια, καύσιμα, λάστιχα, σέρβις κτλ) καλύπτονται από την εταιρεία, τα diesel δεν τα είχα σε πρώτο πλάνο για δυο λόγους. Ο ένας έχει να κάνει με την απόδοση (θεωρώ τους περισσότερους νέους βενζινοκιντήρες καλύτερους από τους αντίστοιχους ντίζελ) ο άλλος με το ότι θα έχω κάποιες κρατήσεις στον μισθό μου με βάση την αξία αγοράς του αμαξιού, τους ρύπους και τον τύπο καυσίμου. Επειδή το ντίζελ είναι και πιο ακριβό και φορολογείται περισσότερο οι κρατήσεις θα είναι μεγαλύτερες παρά τους χαμηλότερους ρύπους.

Για το xdrive απ ότι ξέρω τα αυτοκίνητα που βασίζονται στην πλατφόρμα του mini (δηλαδή το mini, σειρά 2 και X1) δε χρησιμοποιούν τα κλασικά κιβώτια της ZF που έχει η BMW εδώ και δεκαετίες αλλά αυτά της Aisin που είναι υποδεέστερα. Παρόλο που διαβάζω ότι ως αίσθηση τιμονιού/οδήγησης είναι κορυφαία με προβληματίζει που όλοι γράφουν ότι η ποιότητα κύλισης δεν είναι καλή αν και δεν ξέρω με τι το συγκρίνουν οι διάφοροι αρθρογράφοι.

Χτυπα τοτε το xdrive 18i ή 20i. Το αυτοματο κιβωτιο ειναι αριστο. Η ποιοτητα κυλισης το ιδιο, κοπαναει λιγο παραπανω, λογω οτι φοραει 18αρες.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...