Προς το περιεχόμενο

Hyundai i20 crdi 1.4(2014)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα, 

Πρόσφατα  αγορασα ενα μεταχειρισμένο i20 πετρέλαιο 1.4 του 2014, κανω κοντα στα 300χλμ με 450χλμ την εβδομάδα σε εθνική και δεν εχω καταλάβει ακόμα πότε τίθεται σε λειτουργία  η αναγέννηση του φιλτρου σωματιδίων. 

Στην αντιπροσωπεία μου ειπαν πως δεν το καταλαβαινεις αν είσαι σε πορεια με 120 και 140χλμ/ωρα. 

 

Ξερει καποιος αν είσαι στην πολη και ξεκινήσει η διαδικασία πως το καταλαβαίνεις;; Εχει καποια ένδειξη στο ταμπλό; 

Γιατι απο οτι έχω καταλάβει οταν κάνει αναγέννηση δεν πρεπει να σβήσεις μηχανή η να μείνει το αμαξι στο ρελαντι 900rpm, πρέπει να ειναι στις 2000rpm και πάνω. 

 

Ευχαριστώ για το χρόνο σας. 

Επεξ/σία από John_and
  • Like 1
Δημοσ.
2 ώρες πριν, John_and είπε

Ευχαριστώ για την απάντηση, αλλα αναφέρεται σε i30 του 2015 επόμενης γενιάς. 

Το ίδιο είναι 

Και η Toyota για τα δικά τις τα ίδια περίπου  προτείνει...

  • Thanks 1
Δημοσ.
19 ώρες πριν, John_and είπε

Καλησπέρα, 

Πρόσφατα  αγορασα ενα μεταχειρισμένο i20 πετρέλαιο 1.4 του 2014, κανω κοντα στα 300χλμ με 450χλμ την εβδομάδα σε εθνική και δεν εχω καταλάβει ακόμα πότε τίθεται σε λειτουργία  η αναγέννηση του φιλτρου σωματιδίων. 

Στην αντιπροσωπεία μου ειπαν πως δεν το καταλαβαινεις αν είσαι σε πορεια με 120 και 140χλμ/ωρα. 

Ξερει καποιος αν είσαι στην πολη και ξεκινήσει η διαδικασία πως το καταλαβαίνεις;; Εχει καποια ένδειξη στο ταμπλό; 

Γιατι απο οτι έχω καταλάβει οταν κάνει αναγέννηση δεν πρεπει να σβήσεις μηχανή η να μείνει το αμαξι στο ρελαντι 900rpm, πρέπει να ειναι στις 2000rpm και πάνω. 

Ευχαριστώ για το χρόνο σας. 

Επειδή έχω το ίδιο αυτοκίνητο σε 1.1 θα σου πω τι γίνεται στο δικό μου και λογικά το ίδιο θα είναι και σε εσένα.Το λαμπάκι ανάβει σε περίπτωση που δεν καταφέρει το αμάξι να κάνει σωστή αναγέννηση αρκετές φορές και μπουκωσει το φίλτρο πολύ.Στις αναγεννήσεις που κάνει μόνο του(κάθε 500-600 χλμ στο δικό μου)δεν ανάβει κανένα λαμπάκι.Το καταλαβαίνεις από το λίγο αυξημένο ρελαντι και με ενα άλλο κολπακι.Βαζεις στην οθόνη να δείχνει στιγμιαία κατανάλωση(αυτό που έχει μια μπάρα με ένδειξη από 0 έως 30 lt/100χλμ.Οπως κινείται το αυτοκίνητο αφήνεις εντελώς το γκάζι χωρίς να πατάς συμπλέκτη όμως και βλέπεις την ένδειξη στην οθόνη.Αν δεν είναι στο 0,αν δείχνει έστω και μια πολύ μικρή ένδειξη τότε το αυτοκίνητο κάνει αναγέννηση.

  • Thanks 1
Δημοσ.
12 λεπτά πριν, andrapos είπε

Επειδή έχω το ίδιο αυτοκίνητο σε 1.1 θα σου πω τι γίνεται στο δικό μου και λογικά το ίδιο θα είναι και σε εσένα.Το λαμπάκι ανάβει σε περίπτωση που δεν καταφέρει το αμάξι να κάνει σωστή αναγέννηση αρκετές φορές και μπουκωσει το φίλτρο πολύ.Στις αναγεννήσεις που κάνει μόνο του(κάθε 500-600 χλμ στο δικό μου)δεν ανάβει κανένα λαμπάκι.Το καταλαβαίνεις από το λίγο αυξημένο ρελαντι και με ενα άλλο κολπακι.Βαζεις στην οθόνη να δείχνει στιγμιαία κατανάλωση(αυτό που έχει μια μπάρα με ένδειξη από 0 έως 30 lt/100χλμ.Οπως κινείται το αυτοκίνητο αφήνεις εντελώς το γκάζι χωρίς να πατάς συμπλέκτη όμως και βλέπεις την ένδειξη στην οθόνη.Αν δεν είναι στο 0,αν δείχνει έστω και μια πολύ μικρή ένδειξη τότε το αυτοκίνητο κάνει αναγέννηση.

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. 

Δημοσ.
1 ώρα πριν, John_and είπε

Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση. 

Επίσης να ξέρεις ότι αν πριν έχεις πάει εθνική και έχει καθαρίσει το φίλτρο δεν σημαίνει ότι δεν θα κάνει και μόνο του αναγέννηση.Αυτο κάνει ανά κάποια χιλιόμετρα ανεξάρτητα από το αν εχεις κάνει πριν και ενεργητική αναγέννηση,απλά όσο πιο μπουκωμενο είναι κρατάει περισσότερο και η αναγέννηση.Επισης αν κάνεις μικρές διαδρομές και διακόψεις την αναγέννηση αυτή θα ξεκινήσει και πάλι όταν ξαναβάλεις μπροστά(και ζεσταθεί το αμάξι)και αν αυτό το κάνεις πολλές φορές συνεχόμενα τότε θα ανάψει το λαμπάκι.Στην πράξη όταν μάθεις το αυτοκίνητο θα θυμάσαι πότε πλησιάζουν τα χλμ για την αναγέννηση και αν προσέχεις λίγο την στιγμιαία κατανάλωση(το κολπακι που σου είπα πριν)δεν θα του διακόπτεις την διαδικασία.Μετα όταν τελειώσει η αναγέννηση θα ξέρεις ότι στα επόμενα 500-600 χλμ δεν θα ξανακάνει οπότε μπορείς να οδηγείς και χωρίς να το κοιτάς συνέχεια.Απο περιέργεια το δικό σου πόσο μέση κατανάλωση γράφει συνήθως στο trip;

Δημοσ.
Στις 14/11/2019 στις 8:25 ΜΜ, andrapos είπε

Επίσης να ξέρεις ότι αν πριν έχεις πάει εθνική και έχει καθαρίσει το φίλτρο δεν σημαίνει ότι δεν θα κάνει και μόνο του αναγέννηση.Αυτο κάνει ανά κάποια χιλιόμετρα ανεξάρτητα από το αν εχεις κάνει πριν και ενεργητική αναγέννηση,απλά όσο πιο μπουκωμενο είναι κρατάει περισσότερο και η αναγέννηση.Επισης αν κάνεις μικρές διαδρομές και διακόψεις την αναγέννηση αυτή θα ξεκινήσει και πάλι όταν ξαναβάλεις μπροστά(και ζεσταθεί το αμάξι)και αν αυτό το κάνεις πολλές φορές συνεχόμενα τότε θα ανάψει το λαμπάκι.Στην πράξη όταν μάθεις το αυτοκίνητο θα θυμάσαι πότε πλησιάζουν τα χλμ για την αναγέννηση και αν προσέχεις λίγο την στιγμιαία κατανάλωση(το κολπακι που σου είπα πριν)δεν θα του διακόπτεις την διαδικασία.Μετα όταν τελειώσει η αναγέννηση θα ξέρεις ότι στα επόμενα 500-600 χλμ δεν θα ξανακάνει οπότε μπορείς να οδηγείς και χωρίς να το κοιτάς συνέχεια.Απο περιέργεια το δικό σου πόσο μέση κατανάλωση γράφει συνήθως στο trip;

Ευχαριστώ για την απάντηση, εμένα δεν ανεβαίνουν οι στροφες ουτε η κατανάλωση, το καταλαβαίνεις οτι το αμάξι δεν τραβάει. 

 

5 με 5,5 στην πόλη 4,6 έξω, μεση τιμή περιπου 4,8 με 5 τα 100 με νορμαλ οδήγηση. 

Γρηγορες αλλαγες στην πολη με τεταρτη στα 60km/h και 1400rpm. 

Εξω στα 130 με 140, 3000rpm 4,6 με 5 αναλογα τον κλιση του δρόμου . 

 

 

 

Δημοσ.

Στην αντιπροσωπεία λένε μ*******. Δεν θα πάρεις σοβαρή απάντηση από κει μέσα, το μεγαλύτερο ποσοστό είναι στόκοι και έχουν ελάχιστη εμπειρία σ' αυτά που πουλάνε.

Τα σημάδια είναι να απενεργοποιείται το start/stop. Όπως πολύ σωστά είπε ο φίλος πιο πάνω με τη στιγμιαία κατανάλωση. Επίσης το καταλαβάινεις γιατί γενικά έχεις στιγμιαία καμία 1-2 λίτρα πιο πάνω απ το συνηθισμένο. Όταν κάνει αναγέννηση το αμάξι επίσης, φαίνεται όταν βάζεις το χέρι στην εξάτμιση όπου βγάζει υπερβολικά πιο ζεστά καυσαέρια . Το ρελαντί δεν αυξάνεται απαραίτητα. Αν είσαι ψείρας, μπορείς να καταλάβεις διαφορά στην απόκριση του γκαζιού, χωρίς να σημάινει ότι πέφτει η απόδοση. Με OBD reader είναι σχεδόν αδύνατον να εντοπίσεις τον αισθητήρα του dpf, μόνο αν βρεις τη θερμοκρασία του καταλήτη η οποία αυξάνεται κατά τη διάρκεια της αναγέννησης. Γενικά οι αναγεννήσεις διαρκούν πάνω κάτω 15 λεπτά.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...