savvassfa Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 46 λεπτά πριν, GrigM είπε Είναι γραμμένο και SOS στο επίσημο βιβλίο προετοιμασιας. Σου δίνει ως παράδειγμα ένα ζώο κ η σωστή απάντηση είναι "κρατάμε σταθερή πορεία με τα δύο χέρια στο τιμόνι κ μειώνουμε ταχύτητα χωρίς ελιγμούς προετοιμαζόμενοι για πρόσκρουση" (όχι κατά γράμμα, όπως το γράφω βέβαια. Έχουν περάσει κ κάποια χρόνια)
el00019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 36 λεπτά πριν, kostaszor είπε Συνυπαιτιος θα βρεθείς γιατί χτύπησες το άλλο όχημα από την μέση και πίσω άρα είχε προλάβει και είχε μπει στην διασταύρωση ο άλλος ο οδηγός . το οποίο μπορεί να συμβεί και χωρίς να σταματήσει ποτέ ο άλλος οδηγός στο stop. κάτι δεν καταλαβαίνω 2
kostaszor Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 22 λεπτά πριν, el00019 είπε το οποίο μπορεί να συμβεί και χωρίς να σταματήσει ποτέ ο άλλος οδηγός στο stop. κάτι δεν καταλαβαίνω Ακόμα και αν περάσει ο άλλος το στοπ χωρίς να σταματήσει και με βάση την λογική φταίει ,το δίκιο σου δεν θα το βρεις αν το χτυπήσεις από την μέση και πίσω γιατί δυστυχώς πρόλαβε και μπήκε πρώτος στην διασταύρωση. Στην ουσία όποιος προλάβει και μπει στην διασταύρωση έχει πλεονεκτήμα. 1
Coler Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 22 λεπτά πριν, kostaszor είπε Ακόμα και αν περάσει ο άλλος το στοπ χωρίς να σταματήσει και με βάση την λογική φταίει ,το δίκιο σου δεν θα το βρεις αν το χτυπήσεις από την μέση και πίσω γιατί δυστυχώς πρόλαβε και μπήκε πρώτος στην διασταύρωση. Στην ουσία όποιος προλάβει και μπει στην διασταύρωση έχει πλεονεκτήμα. Δεν νομίζω φίλε μίλησα σήμερα με την ασφαλιστική μου και μου είπαν να μην ανησυχώ. Μου είπαν πως μίλησαν με την ασφαλιστική του άλλου οδηγού και ότι είναι αναγκασμένοι να απαντήσουν μέσα σε 7 εργάσιμες ημέρες βάση νόμου ώστε να αλλάξουν την δηλωση και να παραδεχτεί ότι φταίει. Αυτό κατάλαβα τωρα από το τηλέφωνο... Ο τύπος πήγαινε με τουλάχιστον 30-40 χιλιόμετρα γι αυτό και τον χτύπησα στην πισω ροδα . Εγώ από την άλλη είχα σχεδόν σταματήσει εντελώς και αυτό φαίνεται και από την ζημιά που έχουν τα αυτοκίνητα μας. Τώρα τι ακριβώς θα γίνει θα το μάθω μέσα στην εβδομάδα που μας έρχεται όπου και θα σας ενημερώσω.
NTC Labs Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Στις 14/11/2019 στις 6:50 ΜΜ, agnostos13 είπε Δεν με κατάλαβες...αν εσύ πας και πεταχτεί ένας από τον κάθετο μπροστά σου (που τυχαίνει να έχει stop) και μπει στην λωρίδα και εσύ πέσεις πίσω του γιατί δεν πρόλαβες να κόψεις ταχύτητα δεν είμαι σίγουρος οτι μπορείς να επικαλεστείς οτι σε έκοψε από δρόμο με stop! Και φυσικά πρέπει να έχεις και μάρτυρες για να το κάνεις αλλιώς θα σου πει εγώ δεν βγήκα από πουθενά...στην λωρίδα μου πήγαινα και έπεσες πίσω μου... Με αυτό το σκεπτικό και τους ...γνωστούς νόμους της φυσικής όχι απλά κάτω από το όριο θα πρέπει να πηγαίνεις αλλά σημειωτόν.
Ukforthemoment Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 31 λεπτά πριν, kostaszor είπε Ακόμα και αν περάσει ο άλλος το στοπ χωρίς να σταματήσει και με βάση την λογική φταίει ,το δίκιο σου δεν θα το βρεις αν το χτυπήσεις από την μέση και πίσω γιατί δυστυχώς πρόλαβε και μπήκε πρώτος στην διασταύρωση. Στην ουσία όποιος προλάβει και μπει στην διασταύρωση έχει πλεονεκτήμα. Ποιος το είπε αυτό;
NTC Labs Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 52 λεπτά πριν, kostaszor είπε Ακόμα και αν περάσει ο άλλος το στοπ χωρίς να σταματήσει και με βάση την λογική φταίει ,το δίκιο σου δεν θα το βρεις αν το χτυπήσεις από την μέση και πίσω γιατί δυστυχώς πρόλαβε και μπήκε πρώτος στην διασταύρωση. Στην ουσία όποιος προλάβει και μπει στην διασταύρωση έχει πλεονεκτήμα. Αρα καταργεις την εννοια του stop ...όποιος προλάβει? σοβαρα τωρα? Και οδηγάς? Να το ξερουμε να σε αποφευγουμε. 22 λεπτά πριν, Coler είπε Δεν νομίζω φίλε μίλησα σήμερα με την ασφαλιστική μου και μου είπαν να μην ανησυχώ. Μου είπαν πως μίλησαν με την ασφαλιστική του άλλου οδηγού και ότι είναι αναγκασμένοι να απαντήσουν μέσα σε 7 εργάσιμες ημέρες βάση νόμου ώστε να αλλάξουν την δηλωση και να παραδεχτεί ότι φταίει. Αυτό κατάλαβα τωρα από το τηλέφωνο... Ο τύπος πήγαινε με τουλάχιστον 30-40 χιλιόμετρα γι αυτό και τον χτύπησα στην πισω ροδα . Εγώ από την άλλη είχα σχεδόν σταματήσει εντελώς και αυτό φαίνεται και από την ζημιά που έχουν τα αυτοκίνητα μας. Τώρα τι ακριβώς θα γίνει θα το μάθω μέσα στην εβδομάδα που μας έρχεται όπου και θα σας ενημερώσω. Εαν πηγαινε με τοσα σημαινει οτι στην ουσια δεν επιβραδυνε καθολου πριν το stop για να προλαβει να μπει με τοσα..... Επεξ/σία 15 Νοεμβρίου 2019 από NTC Labs 3
Επισκέπτης Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, kostaszor είπε Συνυπαιτιος θα βρεθείς γιατί χτύπησες το άλλο όχημα από την μέση και πίσω άρα είχε προλάβει και είχε μπει στην διασταύρωση ο άλλος ο οδηγός 2 ώρες πριν, nikangel είπε Είμαι ακριβώς της ίδια άποψης με εσένα, συνυπαιτιοτητα μιας και τον χτύπησε πίσω αφού είχε προλάβει να βγει στην διασταύρωση. To οποίο επίσης μπορεί να σημαίνει ότι πέρασε γ@μιώντας χωρίς να σταματήσει καθόλου στο στοπ
Coler Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 16 λεπτά πριν, Xacti είπε To οποίο επίσης μπορεί να σημαίνει ότι πέρασε γ@μιώντας χωρίς να σταματήσει καθόλου στο στοπ Όπως γράφω πιο πάνω ακριβώς αυτό έγινε.
nosleep Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2019 Sorry φίλε που θα το παίξω εξυπνάκιας, αλλά αν οδηγούμε πρέπει να ξέρουμε τα στοιχειώδη του ΚΟΚ (που πολλοί δεν ξέρουν απ' ότι βλέπω). Πέρασε ο άλλος το stop χωρίς να σταματήσει και σκέφτεσαι ποιός φταίει και αν είσαι συνυπαίτιος επειδή τον χτύπησες! Έπρεπε να πατήσεις το κουμπί και να πετάξεις! Θα στα πληρώσει όλα σε συνεργείο που θα υποδείξεις εσύ ή η ασφαλιστική σου. Και θα στο κάνουν όπως ήταν, αν έχεις παλιό αυτοκίνητο και σου πουν κάνα παραμύθι για να μην καλύψουν όλο το ποσό απλά πες τους ότι θα πας δικαστικώς και θα κάνουν πίσω (δεν τους συμφέρει γιατί θα το χάσουν). Σαν συμβουλή προς όλους, όταν γίνεται τρακάρισμα βγάζετε αμέσως το κινητό σας για φωτογραφίες και πέρνετε την ασφαλιστική σας για καταγραφή. Αν υπάρχει έστω και μικρός τραυματισμός, καλείτε τροχαία (το 100). Δεν ακούτε δικαιολογίες από τον άλλο οδηγό (θα προσπαθήσει να ρίξει το φταίξιμο σε εσάς) αλλά ο νόμος και ο ΚΟΚ δεν έχουν παρερμηνείες. Οποιαδήποτε άλλη κίνηση του στυλ έλα να ανταλλάξουμε τηλέφωνα και να τα βρούμε γιατί βιάζομαι, θα σας ζημιώσουν και ταλαιπωρήσουν. 4
StormGr Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 10 ώρες πριν, nosleep είπε Sorry φίλε που θα το παίξω εξυπνάκιας, αλλά αν οδηγούμε πρέπει να ξέρουμε τα στοιχειώδη του ΚΟΚ (που πολλοί δεν ξέρουν απ' ότι βλέπω). Πες τα ρε φίλε. Πέσανε μερικοι να με φάνε ότι είμαι απόλυτος και τα βλέπω άσπρα ή μαύρα. Όσο αφορά το νόμο και τον κοκ όλα άσπρα και μαύρα πρέπει να είναι. Τα υπολοιπα ενδιαμεσα γκρι χρωματα που βλεπουν μερικοι ειναι μαλακιες των ασφαλιστικων για να μην πληρωνουν το κόσμο. Επεξ/σία 16 Νοεμβρίου 2019 από StormGr 1
el00019 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 13 ώρες πριν, NTC Labs είπε Αρα καταργεις την εννοια του stop ...όποιος προλάβει? ακριβώς για αυτό ζήτησα από τον @kostaszor να μας το εξηγήσει... Αλλά μια λεπτομέρεια...δεν καταργεί ο ίδιος την έννοια του stop...δεν έγραψε ως δικαστής... ως εργαζόμενος σε ασφαλιστικό γραφείο και με βάση την εργασιακή του εμπειρία έγραψε και με βάση αυτήν ήθελα να μας το εξηγήσει
Conan2046 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 13 ώρες πριν, Coler είπε Δεν νομίζω φίλε μίλησα σήμερα με την ασφαλιστική μου και μου είπαν να μην ανησυχώ. Μου είπαν πως μίλησαν με την ασφαλιστική του άλλου οδηγού και ότι είναι αναγκασμένοι να απαντήσουν μέσα σε 7 εργάσιμες ημέρες βάση νόμου ώστε να αλλάξουν την δηλωση και να παραδεχτεί ότι φταίει. Αυτό κατάλαβα τωρα από το τηλέφωνο... Πράγματι είναι αναγκασμένοι να απαντήσουν μέσα σε 7 μέρες να κάνουν αποδοχή ή όχι της ζημιάς, όχι να αλλάξουν την δήλωση του άλλου οδηγού. Την δήλωση μπορεί να την αλλάξει μόνο ο ίδιος με συμπληρωματική. Συνήθως βέβαια σε περιπτώσεις που υπάρχει στοπ του το ζητάνε αλλά δεν σημαίνει ότι ο άλλος πάντα συμφωνεί. 55 λεπτά πριν, StormGr είπε Πες τα ρε φίλε. Πέσανε μερικοι να με φάνε ότι είμαι απόλυτος και τα βλέπω άσπρα ή μαύρα. Όσο αφορά το νόμο και τον κοκ όλα άσπρα και μαύρα πρέπει να είναι. Τα υπολοιπα ενδιαμεσα γκρι χρωματα που βλεπουν μερικοι ειναι μαλακιες των ασφαλιστικων για να μην πληρωνουν το κόσμο. Σου λέμε τι συμβαίνει, τίποτα δεν είναι μαύρο ή άσπρο, και δεν μπορείς να εμποδίσεις κάποιον από το να διεκδικήσει αυτό που νομίζει ότι είναι δίκιο του. Και σου λέω γιατί το γνωρίζω ότι πολλές αποφάσεις δικαστηρίων βγάζουν μικρή ή μεγάλη συνυπαιτιότητα σε παρόμοιες περιπτώσεις. Πολλές φορές αυτό οφείλεται και στο ότι οι δικαστές δεν έχουν την δυνατότητα να γνωρίζουν τι ακριβώς έγινε. Για τις ασφαλιστικές το ίδιο είναι. Αν πάντα έφταιγε ο ένας από τους δυο θα πλήρωνε η μία, αν φταίνε και οι 2 ο καθένας αποζημιώνεται στο ποσοστό υπαιτιότητας του άλλου. 11 ώρες πριν, nosleep είπε SΘα στα πληρώσει όλα σε συνεργείο που θα υποδείξεις εσύ ή η ασφαλιστική σου. Και θα στο κάνουν όπως ήταν, αν έχεις παλιό αυτοκίνητο και σου πουν κάνα παραμύθι για να μην καλύψουν όλο το ποσό απλά πες τους ότι θα πας δικαστικώς και θα κάνουν πίσω (δεν τους συμφέρει γιατί θα το χάσουν). Και εδώ προσοχή, πολλές φορές όταν υπάρχουν υπερτιμολογήσεις οι ασφαλιστικές δεν δέχονται όλο το ποσό και προτιμούν να το πάνε δικαστικώς παρ' όλο που εκεί μπορείς να ζητάς και άλλα κονδύλια. Στα συνεργαζόμενα δεν υπάρχει τέτοιος κίνδυνος.
NTC Labs Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, StormGr είπε Πες τα ρε φίλε. Πέσανε μερικοι να με φάνε ότι είμαι απόλυτος και τα βλέπω άσπρα ή μαύρα. Όσο αφορά το νόμο και τον κοκ όλα άσπρα και μαύρα πρέπει να είναι. Τα υπολοιπα ενδιαμεσα γκρι χρωματα που βλεπουν μερικοι ειναι μαλακιες των ασφαλιστικων για να μην πληρωνουν το κόσμο. Η μαλακιες των Ελλήνων οδηγων για να δικαιολογούν την μαλακία που κάνανε
N3M3SiS Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Παιδια δεν ξερω αληθεια τι συζηταμε τοση ωρα. Καταρχην η τροχαια δεν αναφερει ποτε ποιος ειναι υπαιτιος και ποιος οχι. Καταγραφει τις συνθηκες του ατυχηματος και τις μαρτυριες των αυτόπτων. Οι αποφασεις ειναι δουλεια των δικαστων. Περαν αυτου, αν δεν συντρεχουν ειδικοι λογοι δεν υφισταται συνυπαιτιοτητα (και οταν λεμε ειδικοι, εννοουμε ΕΙΔΙΚΟΙ) οπως πχ υπερβολικη ταχυτητα του αλλου οδηγου, ακαταλληλο οχημα, αποδεδειγμενη χαμηλη ορατοτητα απο τον εκ του STOP κινουμενο οδηγο, μεθη κλπ ή επι παραδειγματι να εχεις βγει μισο μετρο απο την διασταυρωση και να ερθει ο αλλος να πεσει πανω σου παρολο που εχει σχεδον ολοκληρο το οδοστρωμα να σε αποφυγει). Επισης αρκετες φορες συνυπαιτιοτητα εκδικαζουν οι δικαστες σε περιπτωση που ο υπαιτιος οδηγος ειναι τραυματισμενος, προκειμενου τουλαχιστον να αποζημιωθει σε ενα βαθμο για τον τραυματισμο του, παρολο που ειναι υπαιτιος. Αυτα με την πισω ροδα, την μπροστα ροδα κλπ, ειναι τελειως κατα περιπτωση και επ'ουδενι ο κανονας. 3
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα