tutuyo Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Εκτος και εαν ειναι αυτο το ΣΤΟΠ - εκει αλλαζει το πραγμα😃 Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου 2019 από tutuyo 2 1
Agmourk Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 16 minutes ago, Ntinaras said: Μη ξανακανουμε αυτη τη συζητηση για 100η φορα εδω μεσα Με το ABS φρεναρει καλυτερα. Offtopic on: Δεν έχω ξανασυμμετάσχει σε τέτοια συζητηση, αλλά η ουσία είναι αυτή που έγραψα. Η λειτουργία του είναι να επιβραδύνει καλύτερα τους τροχούς μέσω υδραυλικής πίεσης ώστε να υπάρχει πολύ καλύτερος έλεγχος του οχήματος και να μη γλυστράει (σε δρόμους με μεγάλη τριβή ακόμα καλύτερο το αποτέλεσμα). Το αν το αποτέλεσμα είναι να σου δίνει την αίσθηση της καλύτερης πέδησης των τροχών, ναι συμφωνώ. Αλλά κατά βάση είναι σύστημα αντι - μπλοκαρίσματος φρεναρίσματος των τροχών (Anti-lock braking system). https://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system Quote ABS operates by preventing the wheels from locking up during braking, thereby maintaining tractive contact with the road surface. Quote Although ABS generally offers improved vehicle control and decreases stopping distances on dry and some slippery surfaces, on loose gravel or snow-covered surfaces ABS may significantly increase braking distance, while still improving steering control. Με δύο λόγια, εάν απλά πείς ότι έχω ABS άρα θα φρενάρω καλύτερα, όχι δεν είναι ακριβές. Ακριβές θα ήταν να πείς έχω το ABS άρα μπορώ να αποφύγω εμπόδια στα οποία πριν θα πήγαινα καρφί πάνω τους λόγω του ότι θα μπλόκαραν οι τροχοί και θα πήγαινε πατιινάζ μέχρι εκεί. Εάν καταλάβουμε πως δουλεύουμε κάποια πράγματα, ίσως να τα δουλέψουμε και καλύτερα. Αποτέλεσμα του μη μπλοκαρίσματος των τροχών είναι να μειώνεται η απόσταση του φρεναρίσματος. Offtopic Off. 3 1
Ntinaras Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 10 λεπτά πριν, Agmourk είπε Offtopic on: Δεν έχω ξανασυμμετάσχει σε τέτοια συζητηση, αλλά η ουσία είναι αυτή που έγραψα. Η λειτουργία του είναι να επιβραδύνει καλύτερα τους τροχούς μέσω υδραυλικής πίεσης ώστε να υπάρχει πολύ καλύτερος έλεγχος του οχήματος και να μη γλυστράει (σε δρόμους με μεγάλη τριβή ακόμα καλύτερο το αποτέλεσμα). Το αν το αποτέλεσμα είναι να σου δίνει την αίσθηση της καλύτερης πέδησης των τροχών, ναι συμφωνώ. Αλλά κατά βάση είναι σύστημα αντι - μπλοκαρίσματος φρεναρίσματος των τροχών (Anti-lock braking system). https://en.wikipedia.org/wiki/Anti-lock_braking_system Με δύο λόγια, εάν απλά πείς ότι έχω ABS άρα θα φρενάρω καλύτερα, όχι δεν είναι ακριβές. Ακριβές θα ήταν να πείς έχω το ABS άρα μπορώ να αποφύγω εμπόδια στα οποία πριν θα πήγαινα καρφί πάνω τους λόγω του ότι θα μπλόκαραν οι τροχοί και θα πήγαινε πατιινάζ μέχρι εκεί. Εάν καταλάβουμε πως δουλεύουμε κάποια πράγματα, ίσως να τα δουλέψουμε και καλύτερα. Αποτέλεσμα του μη μπλοκαρίσματος των τροχών είναι να μειώνεται η απόσταση του φρεναρίσματος. Offtopic Off. Ναι ο κυριος λογος εξελιξης του ηταν ο ελεγχος του αυτοκινητου Αλλα απο τη στιγμη που η στατικη τριβη ειναι μεγαλυτερη της τριβης ολισθησεως, τοτε ναι φρεναρει καλυτερα ,και για την ακριβεια δινει την αισθηση του χειροτερου φρεναρισματος.
Ukforthemoment Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, fingolfingr είπε Μίας και το κλείσαμε ότι δεν φταίει ο TS.... να κάνω 2 ερωτήσεις; Χωρίς ίχνος ειρωνείας. Απλές απορίες. 1) 10 μετρά φρενάρισμα δεν είναι σχετικά πολλά για μέσα στην πόλη; 2) το να κόψει δεξιά δεν είναι λάθος; Και το λέω γιατί (αν δεν κάνω λάθος) το ABS λειτουργεί πιο αποτελεσματικά αν απλά κρατήσεις σταθερή πορεία. Εφόσον βέβαια το αμάξι είχε ABS. αν εχει ΑΒS δεν φαίνεται πόσο έχει φρενάρει.
nikangel Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Φίλε μου καλώς ή κακώς υπάρχει δεδικασμένο από τα ελληνικά δικαστήρια και έχω διαβάσει ανάλογη περίπτωση σε νομικό Forum. Ανεξάρτητα αν ο άλλος είχε Stop , νομοθέτης αποδέχεται πως κάποια στιγμή θα πρέπει και αυτός να περάσει - διασχίσει τον δρόμο. Αν ο οδηγός του άλλου οχήματος, δλδ εσύ πήγαινες με μεγάλη ταχύτητα σε κατοικημένη περιοχή, τότε μπορεί να ισχυριστεί πως δεν σε είδε και δεν πρόλαβε να αντιδράσει. Στην συγκεκριμένη λοιπόν περίπτωση υπαίτιος είσαι εσύ ανεξάρτητα αν ο άλλος είχε στοπ. Το γεγονός οτι τον χτύπησες πίσω, συνεπικουρεί πως είχε προλάβει να διασχίσει ένα μέρος της διασταύρωσης. Επιπλέον ο πραγματογνώμονας από την ζημιά που έχει προκληθεί και στα δυο οχήματα είναι σε θέση να προσδιορίσει στο δικαστήριο με πόση ταχύτητα έπεσες επάνω του, άρα και πόση ταχύτητα είχες αναπτύξει πριν την διασταύρωση. Οι ασφαλιστικές το μόνο που θέλουν είναι να μειώσουν το ποσό της αποζημίωσης και έτσι θα το ψάξουν από παντού. Πιθανολογώ χωρίς να είμαι νομικός πως το δικαστήριο θα δεχτεί συνυπαιτιότητα και θα πληρώσουν και οι δυο ασφαλίστηκες με ποσοστό συμμετοχής από τους οδηγούς. Αν δλδ το κοστος επισκευης ειναι 1000 ευρω εσυ σαν οδηγός θα πληρώσεις ενα χ ποσό. Πρόσεχε. Αν φτάσει η αντιδικία στα δικαστήρια τότε η υπόθεση μπορεί να τραβήξει και 3+ χρόνια. Στο μεσοδιάστημα το αυτοκίνητο αν δεν είναι λειτουργικό θα πρέπει να το επισκευάσεις με δικά σου έξοδα και να προσκομίσεις στο δικαστήριο όταν αυτό γίνει τα τιμολόγια επισκευής με πληρωμένα τα φπα και όλα.
agnostos13 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 ώρες πριν, sargus είπε Προσωπικά θα ανησυχούσα λίγο καθώς έχω ακούσει και περιπτώσεις που το δικαστήριο αποφάνθηκε συνυπαιτιότητα (ενώ ο ένας από τους 2 παραβίασε στοπ, χωρίς να έχω επίγνωση όμως άλλων παραμέτρων) και γενικά δε νιώθω σαν πολίτης σε αυτή τη χώρα ότι προστατεύομαι έναντι του άδικου όπως πρέπει. Αν ισχύουν ειδικές συνθήκες όπως πχ αυτή που περιέγραψα σε προηγούμενο μήνυμα μου νομίζω οτι δεν θα αποφάσιζε ο δικαστής εύκολα οτι πρέπει να πατήσω τον πεζό για να μην πατήσει ο άλλος το φρένο στα 50 μέτρα. 4 ώρες πριν, Agmourk είπε Edit: Και κάτι ακόμα. Εφόσον το αυτοκίνητο του δεν είχε ευθυγραμιστεί ακόμα, είναι καραμπινάτη παραβίαση STOP οπότε είναι στόκος και μόνο που κατέβηκε και φώναξε αντί να ζητήσει συγνώμη. Εάν ήταν στην ευθεία να πω ότι πάει να το περάσει πονηρά. Αλλά εφόσον ήταν πλάγια το δικό του και ερχόταν απο STOP την που..σε. Για να γίνω λίγο λαϊκός. Αν ο άλλος είχε προλάβει να στρίψει και να μπει στον δρομό του φίλου και ο φίλος έπεφτε πίσω του τότε ίσως να μην μπορούσε να αποδειχτεί παραβίαση STOP (και δεν ξέρω αν μετράει κι όλας). 3 ώρες πριν, dkstopo είπε Πολλά από τα μικροατυχήματα που μας κάνουν την ζωή πιο δύσκολη και στενάχωρη άλλα με τραυματίες ή και θανατηφόρα θα μπορούσαν να μην έχουν γίνει ποτέ εάν είμαστε καλύτεροι οδηγοί όσο αφορά τις αντιδράσεις μας ακόμα και όταν δεν κάνουμε εμείς το λάθος. Γενικά το όχημα πηγαίνει εκεί που κοιτάμε, εάν δηλαδή σε μια δύσκολη κατάσταση μπορέσουμε να πάρουμε το βλέμμα μας από το πρόβλημα και κοιτάξουμε στο σίγουρο διέξοδο ή σε αυτό που θα δημιουργηθεί τότε οι πιθανότητες να βγούμε αλώβητοι είναι μαζί μας. Αυτό δεν θέλει ιδιαίτερη εμπειρία θέλει καθαρό μυαλό, ήρεμες αντιδράσεις, να μην ασχολείσαι με το κινητό κτλ. Θέλω να πιστεύω οτι δεν υπάρχει άνθρωπος που επιδιώκει το ατύχημα επειδή έχει προτεραιότητα και το αμάξι του θέλει φτιάξιμο. Υποθέτω οτι είναι θέμα έλλειψης ψυχραιμίας και κακού χειρισμού όταν μπορείς να αποφύγεις ένα ατύχημα (ανεξαρτήτως προτεραιότητας) και δεν το κάνεις... Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου 2019 από agnostos13 1
talibanakos Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 12 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Θέλω να πιστεύω οτι δεν υπάρχει άνθρωπος που επιδιώκει το ατύχημα επειδή έχει προτεραιότητα και το αμάξι του θέλει φτιάξιμο. Πεφτεις απο τα συννεφα,ετσι; Φυσικα και ειναι παρα πολλοι αυτοι που σκεφτονται ετσι,εκει εξω..
focused111 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δεν παιζει ρολο ποιο οχημα χαρακτηριζεται α' και ποιο β' στο δελτιο της τροχαιας οσον αφορα την υπαιτιοτητα. Δεν παιζει ρολο σε ποιο σημειο επεσες πανω του εφοσον παραβιασε stop αρκει να αναφερεται στο δελτιο της τροχαιας. Οχι οτι το παραβιασε, αλλα οτι στο ρευμα του υπαρχει τετοια πινακιδα. Ο αστυνομικος γραφει ο,τι διαπιστωνει. Δεν παιρνει το μερος καποιου, δεν αποφασιζει ποιος φταιει. Θα γραψει τι πινακιδες ειχες στην πορεια σου, τι πινακιδες ειχε αυτος, τι δηλωσες εσυ, τι δηλωσε αυτος κτλ. Αν ο αλλος δεν δεχεται υπαιτιοτητα ισχυριζομενος οτι ετρεχες υπερβολικα γρηγορα, ας το αποδειξει στο δικαστηριο. Μιλα παντως με την ασφαλιστικη σου, μπορει να σου πουν οτι εκανε δηλωση πως φταιει. Αλλιως δυστυχως δικαστικα. 1
NTC Labs Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 20 ώρες πριν, Coler είπε Μα τον χτύπησα πισω γιατί έκανα να τον αποφύγω μιας και περίμενα να φρενάρει ή να κόψει. Δεν έχει σημασία που τον χτύπησες, δεν σταμάτησε έτσι και αλλιώς σε stop. οπότε είναι υπαίτιος. Η μοναδική περίπτωση η άλλη ασφαλιστική να ισχυριστεί συνυπαιτιότητα είναι να καταφέρει να αποδείξει ότι έτρεχες με υπερβολική ταχύτητα (χλωμό). 36 λεπτά πριν, agnostos13 είπε Αν ισχύουν ειδικές συνθήκες όπως πχ αυτή που περιέγραψα σε προηγούμενο μήνυμα μου νομίζω οτι δεν θα αποφάσιζε ο δικαστής εύκολα οτι πρέπει να πατήσω τον πεζό για να μην πατήσει ο άλλος το φρένο στα 50 μέτρα. Αν ο άλλος είχε προλάβει να στρίψει και να μπει στον δρομό του φίλου και ο φίλος έπεφτε πίσω του τότε ίσως να μην μπορούσε να αποδειχτεί παραβίαση STOP (και δεν ξέρω αν μετράει κι όλας). Θέλω να πιστεύω οτι δεν υπάρχει άνθρωπος που επιδιώκει το ατύχημα επειδή έχει προτεραιότητα και το αμάξι του θέλει φτιάξιμο. Υποθέτω οτι είναι θέμα έλλειψης ψυχραιμίας και κακού χειρισμού όταν μπορείς να αποφύγεις ένα ατύχημα (ανεξαρτήτως προτεραιότητας) και δεν το κάνεις... Δεν υπάρχει "αν προλάβει να στρίψει" ενώ έχει stop. Ακινητοποιεί το όχημα τελεία και παύλα μέχρι να περάσει ο έχων την προτεραιότητα. 1
saltofx_v Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 το πιθανοτερο ειναι οτι εφοσον ειχε στοπ θα σε παρει η ασφαλιστικη του για να σε αποζημιωσει και να γλιτωσει το δικαστηριο.
savvassfa Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Ενημερωτικά δεν υπάρχει παραβίασε STOP φταίει 100 % , αν στο δικαστήριο (γιατί λογικά εκεί θα καταλήξει) ο δικαστής έχει υποψία ότι ο δεύτερος έτρεχε δεν θα δυσκολευτεί να δώσει συνυπαιτιότητα. Άπλα θα δώσει το μεγαλύτερο ποσοστό αποζημίωσης (π.χ 70-30) σε αυτόν που δεν παραβίασε το STOP. 1
stifler12 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Όποιος βγαίνει από στοπ ακόμα και πέτοντας να ήταν φταιει. Τώρα αυτά έτρεχε κτλ αφού δεν αποδηγνιεται δεν λέει τπτ Επεξ/σία 14 Νοεμβρίου 2019 από stifler12
nikangel Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Έχουμε όλοι μια καραμέλα που πιπιλάμε επειδή έτσι ακούσαμε κάποτε από τον παππού μας. ΔΕΝ φταίει πάντα αυτός που έχει το STOP . Δεν φταίει πάντα ο πίσω αν εσύ αποφασίσεις να πατήσεις φρένο χωρίς λόγω. Δυστυχώς στην Ελλάδα με τους "ευρωπαϊκούς νόμους" περί προσωπικών δεδομένων δεν αποδέχονται την χρήση Dash cam. Στην Ρωσία και σε άλλες χώρες είναι υποχρεωτική η χρήση. Αν υπήρχαν κάμερες σε όλα τα οχήματα θα ήταν όλα καλύτερα και μερικοί θα οδηγούσαν πολύ πιο συνετά. Σχετικά με τον ts οτι και να του πούμε εμεις , εφόσον υπάρχει διαμάχη, υπευθυνα είναι τα ελληνικά δικαστήρια να δώσουν λύση. Αν η ασφαλιστική του ενός εκ των δυο, με βάση το πόρισμα της τροχαίας, αποφανθεί οτι φταίει, τότε θα αποδεχτεί υπαιτιότητα για να μην κληθεί να πληρώσει και δικαστικά έξοδα στο μέλλον. 16 λεπτά πριν, savvassfa είπε Ενημερωτικά δεν υπάρχει παραβίασε STOP φταίει 100 % , αν στο δικαστήριο (γιατί λογικά εκεί θα καταλήξει) ο δικαστής έχει υποψία ότι ο δεύτερος έτρεχε δεν θα δυσκολευτεί να δώσει συνυπαιτιότητα. Άπλα θα δώσει το μεγαλύτερο ποσοστό αποζημίωσης (π.χ 70-30) σε αυτόν που δεν παραβίασε το STOP. ακριβως....! 2
kostasbm Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 οτι και να λεμε στο στοπ πρεπει να το ξερανουμε το αυτοκινητο και οχι να πηγαινουμε με δευτερα κυλωντας ,μια γρηγορη ματια και παταμε και περναμε ,γιατι μη μου πειτε οτι αυτο δε γινεται ......μετα αν γινει κατι χτυπιομαστε αυτο στο εξωτερικο δε γινεται (βοηθανε και τα αυτοματα σε αυτο) ολοι σταματανε δεν κυλαει το αυτοκινητο ,οσο και να βιαζεται γιατι η ασφαλεια σε καθε ατυχημα ανεβαινει τοσο πολυ που πουλας το αυτοκινητο αν εισαι υποτροπος
lamproukos19 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 9 λεπτά πριν, nikangel είπε Έχουμε όλοι μια καραμέλα που πιπιλάμε επειδή έτσι ακούσαμε κάποτε από τον παππού μας. ΔΕΝ φταίει πάντα αυτός που έχει το STOP . Δεν φταίει πάντα ο πίσω αν εσύ αποφασίσεις να πατήσεις φρένο χωρίς λόγω. Δυστυχώς στην Ελλάδα με τους "ευρωπαϊκούς νόμους" περί προσωπικών δεδομένων δεν αποδέχονται την χρήση Dash cam. Στην Ρωσία και σε άλλες χώρες είναι υποχρεωτική η χρήση. Αν υπήρχαν κάμερες σε όλα τα οχήματα θα ήταν όλα καλύτερα και μερικοί θα οδηγούσαν πολύ πιο συνετά. Σχετικά με τον ts οτι και να του πούμε εμεις , εφόσον υπάρχει διαμάχη, υπευθυνα είναι τα ελληνικά δικαστήρια να δώσουν λύση. Αν η ασφαλιστική του ενός εκ των δυο, με βάση το πόρισμα της τροχαίας, αποφανθεί οτι φταίει, τότε θα αποδεχτεί υπαιτιότητα για να μην κληθεί να πληρώσει και δικαστικά έξοδα στο μέλλον. ακριβως....! VAR ΔΗΛΑΔΗ?
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα