Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Λιγο offtopic μια φορα την βδομαδα περιππου μου παραβιαζουν στοπ αλλα τσιμπαω το φρενο, εχει καταντησει κουραστικη η δουλεια. Φτανει κοντα η στιγμη που θα στουκαρω και εγω και θα μου λενε τυφλος εισαι γιατι δεν φρεναρες εκανα το στοπ και επεσες πανω μου κτλ...εδω που μενω οδηγουν χαλια.

Επεξ/σία από Zerg13
  • Like 4
  • Απαντ. 163
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
2 ώρες πριν, Coler είπε

Μα τον χτύπησα πισω γιατί έκανα να τον αποφύγω μιας και περίμενα να φρενάρει ή να κόψει. 

Δεν παίζει ρόλο που τον χτύπησες, έπρεπε να ακινητοποιηθεί στο ΣΤΟΠ. Πριν 15 χρόνια τράκαρα με το μηχανάκι κάπως έτσι, μονο που εκεί δεν είχε ΣΤΟΠ αλλά είχα προτεραιότητα, και πάλι έπεσα στην πίσω ρόδα του, αυτός 0 ζημια, εγώ διαλυμένο μηχανάκι. Το τι δικαιολογίες άκουσα δεν λέγεται, 1) είχε προτεραιότητα επειδή κινούταν σε πιο κεντρικό δρόμο, 2)έτρεχα (πόσο να έτρεχα με ενα DIO 50cc ;;) 3) Αφού πέρασε το μισό του όχημα σημαίνει οτι έλεγξε και φταίω εγω. Τελικά κάναμε αρνητική δήλωση και οι 2, όταν όμως μετά απο λίγες μέρες η ασφαλιστική του είδε το έγγραφο της τροχαίας με πηραν τηλ και μου λένε φτιάξε το και θα το καλύψουμε.

  • Like 3
Δημοσ.

Ξεκάθαρο φταίξιμό του,  η μόνη δικαιολογία θα ήταν αν κάτι εμπόδιζε την ορατότητά του, πχ κάποιο ογκώδες όχημα πάνω στη στροφή. Αν είχε πεντακάθαρο οπτικό πεδίο δεν έχει δικαιολογία.

Δημοσ.

απορώ με κάτι δικαιολογίες.

Με τι θράσος δηλαδή τα λένε. Έχει ο άλλος στοπ και πάει να βγει από πάνω.

Στο στοπ σταματάμε, ελέγχουμε και αν είναι όλα οκ περνάμε.

Τι θα πέρασα ο μισός άρα φταις εσύ. Αν πέρασες ο μισός σημαίνει ότι έλεγξες μισά.

Ε ρε ξύλο που θέλουν μερικοί

  • Like 11
  • Thanks 4
Δημοσ.
21 λεπτά πριν, Γιαούρτι είπε

απορώ με κάτι δικαιολογίες.

Με τι θράσος δηλαδή τα λένε. Έχει ο άλλος στοπ και πάει να βγει από πάνω.

Στο στοπ σταματάμε, ελέγχουμε και αν είναι όλα οκ περνάμε.

Τι θα πέρασα ο μισός άρα φταις εσύ. Αν πέρασες ο μισός σημαίνει ότι έλεγξες μισά.

Ε ρε ξύλο που θέλουν μερικοί

Σορρυ αλλα το εχω απορια,αν και λιγο off:
Δασκαλος οδηγησης ειπε στην κοπελα μου,οτι σε περιπτωση που υπαρχουν δυο στοπ ( συνεπως προτεραιοτητα εκ δεξιων ) οτι ξεκιναει πρωτος αυτος που σταματησε πρωτος.
Ειναι εντελως ηλιθιος,η υπαρχει πουθενα κατι τετοιο και μου διαφευγει εμενα;

Η απλα το λεει σε φαση οτι ο εξ αριστερων σταματαει,σταματαει ο εκ δεξιων και προλαβαινει εμπειρικα ας πουμε να φυγει ο εξ αριστερων;

Οχι τιποτε αλλο,αλλα με παρομοια κουλα απο δασκαλους οδηγησης κοντευω να ξεχασω και αυτα που ξερω..

Δημοσ.
19 λεπτά πριν, talibanakos είπε

Σορρυ αλλα το εχω απορια,αν και λιγο off:
Δασκαλος οδηγησης ειπε στην κοπελα μου,οτι σε περιπτωση που υπαρχουν δυο στοπ ( συνεπως προτεραιοτητα εκ δεξιων ) οτι ξεκιναει πρωτος αυτος που σταματησε πρωτος.

το παίζουν στα ζάρια

Δημοσ.
7 ώρες πριν, talibanakos είπε

Σορρυ αλλα το εχω απορια,αν και λιγο off:
Δασκαλος οδηγησης ειπε στην κοπελα μου,οτι σε περιπτωση που υπαρχουν δυο στοπ ( συνεπως προτεραιοτητα εκ δεξιων ) οτι ξεκιναει πρωτος αυτος που σταματησε πρωτος.
Ειναι εντελως ηλιθιος,η υπαρχει πουθενα κατι τετοιο και μου διαφευγει εμενα;

Η απλα το λεει σε φαση οτι ο εξ αριστερων σταματαει,σταματαει ο εκ δεξιων και προλαβαινει εμπειρικα ας πουμε να φυγει ο εξ αριστερων;

Οχι τιποτε αλλο,αλλα με παρομοια κουλα απο δασκαλους οδηγησης κοντευω να ξεχασω και αυτα που ξερω..

ούτε καν, δυστυχώς έχουμε γεμίσει τσοπάνηδες εκπαιδευτές και βαριούνται όλοι να μάθουν ουσιαστικά τον εκπαιδευόμενο να οδηγάει. το άλλο κακό είναι πως δεν κάνουν όλοι για οδήγηση. θέλω να πιστεύω πως το είπε "εμπειρικά" αν και τέτοια tips απαγορεύεται να τα λες σε μαθητή. μπορείς να πεις άλλα τόσα "κολπάκια" για παρκάρισμα, για όπισθεν κίνηση, για 1002...όχι κολπάκια να γλυτώσουμε κίνηση και στοπ στους δημόσιους δρόμους...έλεος με τους τσοπάνηδες...

  • Like 1
Δημοσ.

σημασια εχει να εχεις νομικη προστασια στην ασφαλεια σου....ειναι το ποιο σημαντικο στις μερες μας....

  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
13 ώρες πριν, Coler είπε

Καλησπέρα χτες είχα ένα ατύχημα με το αυτοκίνητο και ήθελα να ρωτήσω τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση.

Ο τύπος παραβίασε στοπ μην σταματώντας ή κόβοντας καθόλου στον δρόμο και εγώ παρόλο που φρέναρα δεν πρόλαβα να σταματήσω εγκαίρως και έπεσα επάνω του στην δεξιά πισω πλευρά του αυτοκινήτου που οδηγούσε.

Κατέβηκε κάτω και άρχισε να λέει ότι έτρεχα κτλπ και γενικά φάγαμε κάνα 3ωρο στο σημειο μέχρι να έρθουν από τις ασφαλιστικές και η τροχαία. Το θέμα είναι ότι δεν έκανε φιλική δήλωση και λέει ότι δεν παραβίασε στοπ και ότι φταίω μιας και τον χτύπησα στο σημειο της ροδας όποτε είχε περάσει μεγάλο μέρος του αυτοκινήτου. Εγώ φαινόταν στο οδόστρωμα ότι εχω φρενάρει κοντά στα 10 μέτρα και έχω στρίψει δεξιά από την αρχή έως στο τέλος για να τον αποφύγω μιας και πίστευα ότι θα κόψει αλλά δεν έκοψε καθολου. Τι γίνεται σε αυτή την περίπτωση;

Ευτυχως που ειχε stop κσι όχι φαναρι να σου λεει ότι περασε με πρασινο και αντε να απδειξεις το αντιθετο.

7 ώρες πριν, talibanakos είπε

Σορρυ αλλα το εχω απορια,αν και λιγο off:
Δασκαλος οδηγησης ειπε στην κοπελα μου,οτι σε περιπτωση που υπαρχουν δυο στοπ ( συνεπως προτεραιοτητα εκ δεξιων ) οτι ξεκιναει πρωτος αυτος που σταματησε πρωτος.
Ειναι εντελως λιθιος,η υπαρχει πουθενα κατι τετοιο και μου διαφευγει εμενα;

Η απλα το λεει σε φαση οτι ο εξ αριστερων σταματαει,σταματαει ο εκ δεξιων και προλαβαινει εμπειρικα ας πουμε να φυγει ο εξ αριστερων;

Οχι τιποτε αλλο,αλλα με παρομοια κουλα απο δασκαλους οδηγησης κοντευω να ξεχασω και αυτα που ξερω..

Ελπιζω να μην ισχυει ότι με οποιο δασκαλο θα κατσεις ...τετοια γραμματα θα μαθεις.

Επεξ/σία από Γιάννης Platano
  • Like 2
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, Γιαούρτι είπε

απορώ με κάτι δικαιολογίες.

Με τι θράσος δηλαδή τα λένε. Έχει ο άλλος στοπ και πάει να βγει από πάνω.

Στο στοπ σταματάμε, ελέγχουμε και αν είναι όλα οκ περνάμε.

Τι θα πέρασα ο μισός άρα φταις εσύ. Αν πέρασες ο μισός σημαίνει ότι έλεγξες μισά.

Ε ρε ξύλο που θέλουν μερικοί

Φίλε μου δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο.

Μου έχει τύχει πολλές φορές να έχω stop σε δρόμο κάθετο σε διπλό (με νησίδα), ελέγχω οτι έχω τον χώρο στα δύο ρεύματα (απέναντι δεν έρχεται ο δρόμος) και εκεί που ξεκινάω να στρίψω πετάγεται πεζός ο οποίος διασχίζει την λωρίδα που θέλω να πάω με το πάσο του.

Εκεί τι επιλογές έχεις όταν μπροστά έχεις πεζό, πίσω έχει πάρει άλλος τη θέση σου και οι υπόλοιποι στον διπλό έρχονται σαν να μην υπάρχει αύριο (με τη λογική οτι έχουν προτεραιότητα);

Επεξ/σία από agnostos13
Δημοσ.
5 λεπτά πριν, agnostos13 είπε

Φίλε μου δεν είναι όλα άσπρο-μαύρο.

Μου έχει τύχει πολλές φορές να έχω stop σε δρόμο κάθετο σε διπλό (με νησίδα), ελέγχω οτι έχω τον χώρο στα δύο ρεύματα (απέναντι δεν έρχεται ο δρόμος) και εκεί που ξεκινάω να στρίψω πετάγεται πεζός ο οποίος διασχίζει την λωρίδα που θέλω να πάω με το πάσο του.

Εκεί τι επιλογές έχεις όταν μπροστά έχεις πεζό, πίσω έχει πάρει άλλος τη θέση σου και οι υπόλοιποι στον κάθετο περνάνε σαν να μην υπάρχει αύριο (γιατί έχουν προτεραιότητα);

Μαζι σου, στην αληθινη ζωη της ειναι μερικες φορες δυσκολο να εφαρμοστουν 100% οι κανονες.

Εδω ομως παμε με το γραμμα του νομου, ωστε να ειναι κατοχυρωμενος ο ts εναντι του "λιγο βγηκα" αλλου.

Οταν υπαρχει παραβιαση ΣΤΟΠ, τα πραγματα ειναι ξεκαθαρα, κανενα δικαστηριο (ή ασφαλιστικη που θα αποφασισει να το παει διακαστικα) θα κατσει να ασχοληθει ακριβως γιατι ειναι εχει αξιωματικη ιδιοτητα, με την προυποθεση να μην εισαι πιωμενος. Τα "λιγο, παραλιγο, λιγακι" δεν στεκουν, δεν επιδεχεται εκπτωση η παραβιαση του ΣΤΟΠ.

Δημοσ.

Ας μην είμαστε απόλυτοι. Στο 90% των περιπτώσεων παραβίασης στοπ, όντως είναι απο βλάκα οδηγό. Υπάρχει όμως και ένα μικρό ποσοστό, που ενώ έχει σταματήσει και έχει ελέγξει, λόγω μειωμένης ορατότητας απο παρκαρισμένα οχήματα και λόγω οτι ο άλλος έρχεται με μεγάλη ταχύτητα θεωρώντας οτι όλοι θα τον δουν να έρχεται, το ατύχημα συμβαίνει. Έχουν υπάρξει τέτοιες περιπτώσεις στα δικαστήρια και μάλιστα αυτός που αρχικά φάνηκε πως είχε παραβιάσει το στοπ, αθωώθηκε γιατί συνέτρεχαν οι παραπάνω λόγοι. Δεν μπορώ να βρω το αντίστοιχο άρθρο τώρα αλλά αν το εντοπίσω, θα το παραθέσω.

Δεν θέλω να κατηγορήσω τον ts ούτε να δικαιολογήσω κάποιον. Απλά λέω πως υπάρχουν και κάποια σενάρια λίγο πιο περίπλοκα όπου δεν μπορούμε να είμαστε απόλυτοι.

  • Like 7
Δημοσ.
12 ώρες πριν, Coler είπε

 

Μπορούσα να κόψω πιο νωρίς αλλά δεν το έκανα μιας και περίμενα ότι θα σταματήσει το στοπ. 

Εντελως υποκειμενικα και υστεροβουλα, οταν ο αλλος ξεκιναει οτι "εγω" φταιω και το τραβαει, αυτο δεν θα το ανεφερα. Αν ηδη δεν εχει πιαστει απο ποσα μετρα εγραψε το φρεναρισμα στην ασφαλτο να υποστηριξει οτι ετρεχες σαν παλαβος. 

Δυστυχως οσο και να θελω να ειμαι ειλικρινης κ δικαιος, οσες φορες παρεθετα τις οσο μπορουσα ειλικρινεις τιμια ζυγισμενες αποψεις, την εχω φαει μια χαρα.

Το θεμα ξεκιναει κ ληγει στην παραβιαση του στοπ.

Δημοσ.

Κι εγώ συμφωνώ πως στο Ελλάντα υπάρχουν διασταυρώσεις που είναι σχεδόν αδύνατο να δεις ποιος έρχεται ειδικά μέρα, βράδυ έστω βλέπεις τα φώτα και δε ξεκινάς. Σε μια τέτοια διασταύρωση βέβαια και να βγεις "τυφλά", βγαίνεις σα χεσμένος, λίγο παραπάνω να δεις, λίγο παραπάνω, δε βγαίνεις καμικάζι και όποιον πάρει ο χάρος. Και δυστυχώς πολλοί βγαίνουν με ένα ελάχιστο περιθώριο βασιζόμενοι στο "τι θα κάνει; θα σταματήσει...". Και φαίνεται και ποιοι οδηγοί το κάνουν αυτό απο το ποιοι σου κορνάρουν απο πίσω όταν περιμένεις σε στοπ ενώ βλέπουν οτι ο δρόμος που βγαίνεις έχει τρελή κίνηση και δεν υπάρχει ούτε χαραμάδα. 

  • Like 3

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...