elpenor Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Αν με τις ρυθμίσεις που έχεις τώρα βάλεις το ρεύμα της DRAM 1.31V και είναι σταθερό τότε μπορείς να δοκιμάσεις το Calculate Fast με τις ρυθμίσεις που σου γράφω εδώ. Αν δεν είναι σταθερό σε 1.31V μάλλον δεν μπορείς να κάνεις κάτι καλύτερο.
panoskatos Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Λοιπών στην ίδια μητρική θέσεις μνημών : Α2_Β2
mesfigas Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 @panoskatos ειναι σταθερο ? κρασαρει στα games ?
mesfigas Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 MSI B450 Tomahawk Max σε αυτη την μητρικη θα λειτουργουσανε
elpenor Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 12 λεπτά πριν, mesfigas είπε MSI B450 Tomahawk Max σε αυτη την μητρικη θα λειτουργουσανε Εγώ με την MSI B450m-Pro M2 (από τα φτηνότερα B450 ενώ η Tomahawk από τα ακριβότερα) κατάφερα να πάω τις μνήμες 3800/16, ακριβώς όσο κατάφερα να τις πάω και τώρα με την MSI X570 Unify (πιο σταθερά αποτελέσματα στα benchmark η X570 αλλά μιλάμε και για 3800). Είναι διαφορετική η Tomahawk και δεν έχω εμπειρία αλλά σίγουρα μην σε αποθαρρύνει το B450 σαν chip και η MSI συνήθως τα πάει καλά με το RAM OC.
panoskatos Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, mesfigas είπε @panoskatos ειναι σταθερο ? κρασαρει στα games ? Φίλε μου σου είπα σ εμένα έτσι όπως το έχω σετάρει δεν έχω θέμα. Αν είσαι εντάξει με τις μνήμες να τρέχουν στα 3000Mhz σώσε σ ενα προφίλ το setup σου , ώστε να έχεις ενα προφιλ που ξέρεις οτι σίγουρα είναι οκ ! Απο την άλλη μπορείς να το αφήσεις και ετσι αφού δεν έχει και τόση διαφορά , ισως και καμία και μόνο για ψυχολογικό θέμα μιλάμε του στυλ "πήρα μνήμες 3200 και πρέπει να μου τρέχουν εκει" Απο τις πολύ καλές κρητικές που εχουν πάρει οι συγκεκριμένες μνήμες θα βρεις και ένα μικρο ποσοστό που γράφει οτι δεν τους τρέχουν έκει που πρέπει. Ισως υπάρχει ενα μικρό ποσοστό αστοχίας ή στις μνήμες ή στην μητρική ή σε κάποια μικρή λεπτομέρεια .στο setup Δεν ξέρω τι να πω!
mesfigas Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 16 Νοεμβρίου 2019 @panoskatos αστοχια υλικου σε αλλουσ δουλευουνε σε αλους οχι
mesfigas Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2019 ολος περιεργως ξεχασα τις μνημες στα 3200 !!!!!!!!!!!!!! λειτουργουνε κανονικα χωρις crashhhhhhh !!!!!! σσσσσσσσσσσσ..........μην το πειτε πουθενα κανετε σαν να μην ακουσατε .................................σσσσσσσσσσσσσ. 1
mesfigas Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 εκανα memory test των windows και δεν μου εβγαλε προβλημα μαλλον κατι αλλο crashαρει τα παιχνιδια
panoskatos Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 17 ώρες πριν, mesfigas είπε εκανα memory test των windows και δεν μου εβγαλε προβλημα μαλλον κατι αλλο crashαρει τα παιχνιδια Κάθε κρασαρισμα που γίνεται σε όποια εφαρμογή ή blue screen of death! Καταγράφεται με κωδικό προβλήματος στο event log των windows. Δες λοιπών το event log και γράψε μας ποιόν κωδικό σου βγάζει. Θα το βρεις στην καρτέλα με τα application.. Έχει γίνει καταγραφή σε όλα σου τα παιχνίδια. Αν δεν ξέρεις που είναι το event log γκουκλαρε το Επεξ/σία 18 Νοεμβρίου 2019 από panoskatos
mesfigas Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2019 @panoskatosανοιγω τα Dumo files με ειδικο προγραμα που κατεβασα χθες αλλα δεν μπορω να καταλαβω τι γινεται με τα καρασαρισματα το τελευταιο crash ητανε στο win32full.sys το οποιο εχει να κανει και με θεματα μνημης κατεβασα την μνημη στα 3000 και ειναι σταθερο δεν κρασαρει θα παιξω πολες ωρες να δω αν κρασαρει η βγαλει μπλε οθονη Log file open, 11/16/19 13:11:11 LogPakFile: Registered encryption key '00000000000000000000000000000000': 0 pak files mounted, 0 remain pending LogPakFile: Display: Found Pak file ../../../Engine/Programs/CrashReportClient/Content/Paks/CrashReportClient.pak attempting to mount. LogPakFile: Display: Mounting pak file ../../../Engine/Programs/CrashReportClient/Content/Paks/CrashReportClient.pak. LogPlatformFile: Not using cached read wrapper LogTaskGraph: Started task graph with 4 named threads and 14 total threads with 1 sets of task threads. LogICUInternationalization: ICU TimeZone Detection - Raw Offset: +2:00, Platform Override: '' LogInit: Build: ++UE4+Release-4.22-CL-0 LogInit: Engine Version: 4.22.3-0+++UE4+Release-4.22 LogInit: Compatible Engine Version: 4.22.0-0+++UE4+Release-4.22 LogInit: Net CL: 0 LogInit: OS: Windows 8 (), CPU: AMD Ryzen 5 1600 Six-Core Processor , GPU: Radeon RX 580 Series LogInit: Compiled (64-bit): Aug 8 2019 20:14:25 LogInit: Compiled with Visual C++: 19.16.27032.01 LogInit: Build Configuration: Shipping LogInit: Branch Name: ++UE4+Release-4.22 LogInit: Command Line: "../../../Engine/Binaries/Win64/CrashReportClient.exe" "C:/Users/Loukas/AppData/Local/AC2/Saved/Crashes/UE4CC-Windows-665D12004015DB074785098F6CECE349_0000" -AppName=UE4-AC2 -CrashGUID=UE4CC-Windows-665D12004015DB074785098F6CECE349_0000 -DebugSymbols=..\..\..\Engine\Intermediate\Symbols LogInit: Base Directory: G:/steam/steamapps/common/Assetto Corsa Competizione/Engine/Binaries/Win64/ LogInit: Installed Engine Build: 1 LogInit: Presizing for max 100000 objects, including 0 objects not considered by GC, pre-allocating 0 bytes for permanent pool. LogInit: Object subsystem initialized LogConfig: Applying CVar settings from Section [ConsoleVariables] File [C:/Users/Loukas/AppData/Local/CrashReportClient/Saved/Config/Windows/Engine.ini] [2019.11.16-11.11.11:464][ 0]LogInit: Computer: DESKTOP-78V01RJ [2019.11.16-11.11.11:466][ 0]LogInit: User: Loukas [2019.11.16-11.11.11:466][ 0]LogInit: CPU Page size=4096, Cores=6 [2019.11.16-11.11.11:466][ 0]LogInit: High frequency timer resolution =10.000000 MHz [2019.11.16-11.11.11:466][ 0]LogMemory: Memory total: Physical=15.9GB (16GB approx) [2019.11.16-11.11.11:466][ 0]LogMemory: Platform Memory Stats for Windows [2019.11.16-11.11.11:466][ 0]LogMemory: Process Physical Memory: 45.80 MB used, 45.81 MB peak [2019.11.16-11.11.11:466][ 0]LogMemory: Process Virtual Memory: 60.96 MB used, 60.96 MB peak [2019.11.16-11.11.11:466][ 0]LogMemory: Physical Memory: 7246.20 MB used, 9074.73 MB free, 16320.94 MB total [2019.11.16-11.11.11:466][ 0]LogMemory: Virtual Memory: 4362.35 MB used, 134213368.00 MB free, 134217728.00 MB total [2019.11.16-11.11.11:514][ 0]LogAssetRegistry: FAssetRegistry took 0.0162 seconds to start up [2019.11.16-11.11.11:514][ 0]LogUObjectArray: 1050 objects as part of root set at end of initial load. [2019.11.16-11.11.11:514][ 0]LogUObjectAllocator: 157472 out of 0 bytes used by permanent object pool. [2019.11.16-11.11.11:514][ 0]LogUObjectArray: CloseDisregardForGC: 0/0 objects in disregard for GC pool [2019.11.16-11.11.11:515][ 0]LogInit: Using OS detected language (en-GB). [2019.11.16-11.11.11:515][ 0]LogInit: Using OS detected locale (en-GB). [2019.11.16-11.11.11:515][ 0]LogPaths: Warning: No paths for game localization data were specifed in the game configuration. [2019.11.16-11.11.11:515][ 0]LogTextLocalizationManager: No localization for 'en-GB' exists, so 'en' will be used for the language. [2019.11.16-11.11.11:515][ 0]LogTextLocalizationManager: No localization for 'en-GB' exists, so 'en' will be used for the locale. [2019.11.16-11.11.11:515][ 0]LogInit: Warning: No paths for engine localization data were specifed in the engine configuration. [2019.11.16-11.11.11:515][ 0]LogInit: Using OS detected language (en-GB). [2019.11.16-11.11.11:515][ 0]LogInit: Using OS detected locale (en-GB). [2019.11.16-11.11.11:515][ 0]LogTextLocalizationManager: No localization for 'en-GB' exists, so 'en' will be used for the language. [2019.11.16-11.11.11:515][ 0]LogTextLocalizationManager: No localization for 'en-GB' exists, so 'en' will be used for the locale. [2019.11.16-11.11.11:515][ 0]LogTextLocalizationManager: Compacting localization data took 0.00ms [2019.11.16-11.11.11:516][ 0]LogPackageLocalizationCache: Processed 2 localized package path(s) for 1 prioritized culture(s) in 0.000209 seconds [2019.11.16-11.11.11:516][ 0]CrashReportClientLog: CrashReportClientVersion=1.0 [2019.11.16-11.11.11:516][ 0]CrashReportClientLog: CrashReportReceiver disabled [2019.11.16-11.11.11:516][ 0]CrashReportClientLog: DataRouterUrl: https://datarouter.ol.epicgames.com/datarouter/api/v1/public/data [2019.11.16-11.11.11:516][ 0]LogCrashDebugHelper: DepotName: //UE4/Release-4.22 [2019.11.16-11.11.11:516][ 0]LogCrashDebugHelper: BuiltFromCL: 0 [2019.11.16-11.11.11:516][ 0]LogCrashDebugHelper: EngineVersion: 4.22.3-0+++UE4+Release-4.22 [2019.11.16-11.11.11:516][ 0]LogCrashDebugHelper: BuildVersion: ++UE4+Release-4.22-CL-0 [2019.11.16-11.11.11:516][ 0]LogCrashDebugHelper: Warning: CrashDebugHelperConfig invalid [2019.11.16-11.11.11:516][ 0]LogCrashDebugHelper: Warning: PDB Cache disabled [2019.11.16-11.11.11:589][ 0]LogSlate: New Slate User Created. User Index 0, Is Virtual User: 0 [2019.11.16-11.11.11:589][ 0]LogSlate: Slate User Registered. User Index 0, Is Virtual User: 0 [2019.11.16-11.11.11:630][ 0]LogSlate: Using FreeType 2.6.0 [2019.11.16-11.11.11:637][ 0]LogSlate: SlateFontServices - WITH_FREETYPE: 1, WITH_HARFBUZZ: 1 [2019.11.16-11.11.12:334][ 0]CrashReportClientLog: Initial state = Unknown UploadState value [2019.11.16-11.11.12:334][ 0]CrashReportClientLog: Initial state = Unknown UploadState value [2019.11.16-11.11.12:380][ 0]LogSlate: Took 0.001109 seconds to synchronously load lazily loaded font '../../../Engine/Content/Slate/Fonts/Roboto-Regular.ttf' (155K) [2019.11.16-11.11.12:382][ 0]LogSlate: Took 0.001105 seconds to synchronously load lazily loaded font '../../../Engine/Content/Slate/Fonts/Roboto-Bold.ttf' (160K) [2019.11.16-11.11.12:387][ 0]LogCrashDebugHelper: Successfully opened minidump: C:/Users/Loukas/AppData/Local/AC2/Saved/Crashes/UE4CC-Windows-665D12004015DB074785098F6CECE349_0000/UE4Minidump.dmp [2019.11.16-11.11.12:387][ 0]LogCrashDebugHelper: Modules loaded: 175, unloaded: 0 [2019.11.16-11.11.12:387][ 0]LogSlate: Took 0.001096 seconds to synchronously load lazily loaded font '../../../Engine/Content/Slate/Fonts/Roboto-Italic.ttf' (157K) [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: Symbol paths [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: SRV*..\..\..\Engine\Intermediate\Symbols [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: G:\steam\steamapps\common\Assetto Corsa Competizione\Engine\Binaries\ThirdParty\Steamworks\Steamv139\Win64 [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: G:\steam\steamapps\common\Assetto Corsa Competizione\Engine\Binaries\ThirdParty\DbgHelp [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: G:\steam\steamapps\common\Assetto Corsa Competizione\AC2\Binaries\Win64 [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: G:\steam\steamapps\common\Assetto Corsa Competizione\Engine\Binaries\ThirdParty\Vorbis\Win64\VS2015 [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: G:\steam\steamapps\common\Assetto Corsa Competizione\Engine\Binaries\ThirdParty\PhysX3\Win64\VS2015 [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: G:\steam\steamapps\common\Assetto Corsa Competizione\AC2\Plugins\FMODStudio\Binaries\Win64 [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: G:\steam\steamapps\common\Assetto Corsa Competizione\Engine\Binaries\ThirdParty\OpenVR\OpenVRv1_0_16\Win64 [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: G:\steam\steamapps\common\Assetto Corsa Competizione\Engine\Binaries\ThirdParty\NVIDIA\NVaftermath\Win64 [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: G:\steam\steamapps\common\Assetto Corsa Competizione\Engine\Binaries\ThirdParty\Ogg\Win64\VS2015 [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: Image paths [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: SRV*..\..\..\Engine\Intermediate\Symbols [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: G:\steam\steamapps\common\Assetto Corsa Competizione\Engine\Binaries\ThirdParty\Steamworks\Steamv139\Win64 [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: G:\steam\steamapps\common\Assetto Corsa Competizione\Engine\Binaries\ThirdParty\DbgHelp [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: G:\steam\steamapps\common\Assetto Corsa Competizione\AC2\Binaries\Win64 [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: G:\steam\steamapps\common\Assetto Corsa Competizione\Engine\Binaries\ThirdParty\Vorbis\Win64\VS2015 [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: G:\steam\steamapps\common\Assetto Corsa Competizione\Engine\Binaries\ThirdParty\PhysX3\Win64\VS2015 [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: G:\steam\steamapps\common\Assetto Corsa Competizione\AC2\Plugins\FMODStudio\Binaries\Win64 [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: G:\steam\steamapps\common\Assetto Corsa Competizione\Engine\Binaries\ThirdParty\OpenVR\OpenVRv1_0_16\Win64 [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: G:\steam\steamapps\common\Assetto Corsa Competizione\Engine\Binaries\ThirdParty\NVIDIA\NVaftermath\Win64 [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: G:\steam\steamapps\common\Assetto Corsa Competizione\Engine\Binaries\ThirdParty\Ogg\Win64\VS2015 [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: Context size matches x64 sizeof( CONTEXT ) [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: Running GetContextStackTrace() [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: GetContextStackTrace() got 9 frames [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: 0: AC2_Win64_Shipping [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: 1: AC2_Win64_Shipping [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: 2: AC2_Win64_Shipping [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: 3: AC2_Win64_Shipping [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: 4: AC2_Win64_Shipping [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: 5: AC2_Win64_Shipping [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: 6: AC2_Win64_Shipping [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: 7: kernel32 [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]LogCrashDebugHelper: 8: ntdll [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]CrashReportClientLog: Got 4 pending files to upload from 'UE4CC-Windows-665D12004015DB074785098F6CECE349_0000' [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]CrashReportClientLog: State change from Ready to SendingFiles [2019.11.16-11.11.17:502][ 0]CrashReportClientLog: CompressAndSendData have 4 pending files [2019.11.16-11.11.17:503][ 0]CrashReportClientLog: CompressAndSendData compressing 1014507 bytes ('C:/Users/Loukas/AppData/Local/AC2/Saved/Crashes/UE4CC-Windows-665D12004015DB074785098F6CECE349_0000/AC2.log') [2019.11.16-11.11.17:503][ 0]CrashReportClientLog: CompressAndSendData compressing 44722 bytes ('C:/Users/Loukas/AppData/Local/AC2/Saved/Crashes/UE4CC-Windows-665D12004015DB074785098F6CECE349_0000/CrashContext.runtime-xml') [2019.11.16-11.11.17:503][ 0]CrashReportClientLog: CompressAndSendData compressing 114 bytes ('C:/Users/Loukas/AppData/Local/AC2/Saved/Crashes/UE4CC-Windows-665D12004015DB074785098F6CECE349_0000/CrashReportClient.ini') [2019.11.16-11.11.17:503][ 0]CrashReportClientLog: CompressAndSendData compressing 561105 bytes ('C:/Users/Loukas/AppData/Local/AC2/Saved/Crashes/UE4CC-Windows-665D12004015DB074785098F6CECE349_0000/UE4Minidump.dmp') [2019.11.16-11.11.17:622][ 0]LogInit: Using libcurl 7.55.1-DEV [2019.11.16-11.11.17:622][ 0]LogInit: - built for x86_64-pc-win32 [2019.11.16-11.11.17:622][ 0]LogInit: - supports SSL with OpenSSL/1.1.1 [2019.11.16-11.11.17:622][ 0]LogInit: - supports HTTP deflate (compression) using libz 1.2.8 [2019.11.16-11.11.17:622][ 0]LogInit: - other features: [2019.11.16-11.11.17:622][ 0]LogInit: CURL_VERSION_SSL [2019.11.16-11.11.17:622][ 0]LogInit: CURL_VERSION_LIBZ [2019.11.16-11.11.17:622][ 0]LogInit: CURL_VERSION_IPV6 [2019.11.16-11.11.17:622][ 0]LogInit: CURL_VERSION_ASYNCHDNS [2019.11.16-11.11.17:622][ 0]LogInit: CURL_VERSION_LARGEFILE [2019.11.16-11.11.17:622][ 0]LogInit: CURL_VERSION_IDN [2019.11.16-11.11.17:622][ 0]LogInit: CurlRequestOptions (configurable via config and command line): [2019.11.16-11.11.17:622][ 0]LogInit: - bVerifyPeer = false - Libcurl will NOT verify peer certificate [2019.11.16-11.11.17:622][ 0]LogInit: - bUseHttpProxy = false - Libcurl will NOT use HTTP proxy [2019.11.16-11.11.17:622][ 0]LogInit: - bDontReuseConnections = false - Libcurl will reuse connections [2019.11.16-11.11.17:622][ 0]LogInit: - MaxHostConnections = 16 - Libcurl will limit the number of connections to a host [2019.11.16-11.11.17:622][ 0]LogInit: - LocalHostAddr = Default [2019.11.16-11.11.17:622][ 0]LogInit: - BufferSize = 65536 [2019.11.16-11.11.17:634][ 0]CrashReportClientLog: Sending HTTP request: https://datarouter.ol.epicgames.com/datarouter/api/v1/public/data?AppID=CrashReporter&AppVersion=4.22.3-0%2B%2B%2BUE4%2BRelease-4.22&AppEnvironment=Release&UploadType=crashreports&UserID=3e20cb6049b86caeef43b0b6b53cd8ee||aadd547c-ecc2-4c88-a7c9-07f6a901c4b9 [2019.11.16-11.11.19:063][ 0]CrashReportClientLog: OnProcessRequestComplete(), State=SendingFiles bSucceeded=1 [2019.11.16-11.11.19:063][ 0]CrashReportClientLog: State change from SendingFiles to SendingFiles [2019.11.16-11.11.19:063][ 0]CrashReportClientLog: All uploads done [2019.11.16-11.11.19:063][ 0]CrashReportClientLog: State change from SendingFiles to Finished [2019.11.16-11.11.19:538][ 0]LogWindows: FPlatformMisc::RequestExit(0) [2019.11.16-11.11.19:571][ 0]LogSlate: Request Window 'Unreal Engine 4 Crash Reporter' being destroyed [2019.11.16-11.11.19:571][ 0]LogSlate: Window 'Unreal Engine 4 Crash Reporter' being destroyed [2019.11.16-11.11.19:571][ 0]LogWindowsTextInputMethodSystem: Display: IME system now deactivated. [2019.11.16-11.11.19:615][ 0]LogSlate: Slate User Destroyed. User Index 0, Is Virtual User: 0 [2019.11.16-11.11.19:615][ 0]LogExit: Preparing to exit. [2019.11.16-11.11.19:616][ 0]LogExit: Object subsystem successfully closed. [2019.11.16-11.11.19:618][ 0]LogModuleManager: Shutting down and abandoning module HTTP (18) [2019.11.16-11.11.19:619][ 0]LogModuleManager: Shutting down and abandoning module SSL (17) [2019.11.16-11.11.19:626][ 0]LogModuleManager: Shutting down and abandoning module ImageWrapper (14) [2019.11.16-11.11.19:626][ 0]LogModuleManager: Shutting down and abandoning module InputCore (12) [2019.11.16-11.11.19:626][ 0]LogModuleManager: Shutting down and abandoning module CrashDebugHelper (10) [2019.11.16-11.11.19:626][ 0]LogModuleManager: Shutting down and abandoning module CoreUObject (8) [2019.11.16-11.11.19:626][ 0]LogModuleManager: Shutting down and abandoning module SandboxFile (6) [2019.11.16-11.11.19:626][ 0]LogModuleManager: Shutting down and abandoning module PakFile (4) [2019.11.16-11.11.19:626][ 0]LogModuleManager: Shutting down and abandoning module RSA (3) [2019.11.16-11.11.19:627][ 0]LogExit: Exiting. [2019.11.16-11.11.19:635][ 0]Log file closed, 11/16/19 13:11:19
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα