corsair04 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, forgotten είπε Tο μονο που σου μενει τοτε ειναι αμφισβητηση συναλλαγης μεσω τραπεζας με οτι στοιχεια εχεις για να παρεις τα λεφτα σου πισω , θα σε μπαναρει το paypal φυσικα αλλα στο σημειο που εισαι δεν σε ενδιαφερει αυτο.... εάν πήγαινα στην δίωξη και έκανα καταγγελία με όλα τα στοιχειά που έχω θα κέρδιζα κάτι ...
forgotten Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 5 λεπτά πριν, corsair04 είπε εάν πήγαινα στην δίωξη και έκανα καταγγελία με όλα τα στοιχειά που έχω θα κέρδιζα κάτι ... τιποτα απολυτως.... αμφισβητηση συναλλαγης μονο... Επεξ/σία 31 Δεκεμβρίου 2019 από forgotten
corsair04 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 3 λεπτά πριν, forgotten είπε τιποτα απολυτως.... αμφισβητηση συναλλαγης μονο... έχασα τα χρήματα μου μάλλον.....
zygorito Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Βλέποντας το site του από το dispute που άνοιξες λέει αυτό εδώ Spoiler Οπότε σύμφωνα με την εγγύηση του καταστήματος ΔΕΝ καλύπτεσαι για μη λειτουργική μπαταρία και προφανώς ενημέρωσαν το paypal και έβγαλε απόφαση υπερ τους.
corsair04 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 12 λεπτά πριν, zygorito είπε Βλέποντας το site του από το dispute που άνοιξες λέει αυτό εδώ Απόκρυψη περιεχομένων Οπότε σύμφωνα με την εγγύηση του καταστήματος ΔΕΝ καλύπτεσαι για μη λειτουργική μπαταρία και προφανώς ενημέρωσαν το paypal και έβγαλε απόφαση υπερ τους. ναι μόνο που το laptop δεν δούλεψε και ήταν ελαττωματικό εξαρχής 15 λεπτά πριν, zygorito είπε Βλέποντας το site του από το dispute που άνοιξες λέει αυτό εδώ Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου Οπότε σύμφωνα με την εγγύηση του καταστήματος ΔΕΝ καλύπτεσαι για μη λειτουργική μπαταρία και προφανώς ενημέρωσαν το paypal και έβγαλε απόφαση υπερ τους. και με ποια λογική κρατάει και το λαπτοπ και τα χρήματα είναι σωστή επαγγελματικη τακτική
Nero55 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 φταις και εσύ που έστειλες το λάπτοπ καθώς και το ότι δεν κοίταξες τους όρους της εγγύησης χωρις μπαταρία και μόνο στην πρίζα δούλευε δηλαδή?
corsair04 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Μόλις τώρα, Nero55 είπε φταις και εσύ που έστειλες το λάπτοπ καθώς και το ότι δεν κοίταξες τους όρους της εγγύησης χωρις μπαταρία και μόνο στην πρίζα δούλευε δηλαδή? αγόρασα ένα λαπτοπ ως λειτουργικό με δυο χρονιά εγγύηση και με λειτουργική μπαταριά και δεν θα πάρω τα χρήματα μου πίσω...και άλλωστε το paypal ζήτησε να στείλω το laptop για να μην κλείσει το dispute
zygorito Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Σίγουρα θέλει τηλέφωνο στο Paypal γιατί υπάρχει η περίπτωση ο πωλητής να περιμένει είτε invoice για επιστροφή είτε πίστωση των μεταφορικών. Φαντάζομαι αν είναι καλυμμένος δεν πρόκειται να πληρώσει το κόστος επιστροφής από την τσέπη του.
Loinen Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Βιαστηκες, εφοσον το προβλημα ηταν στην μπαταρια επρεπε να βρεις εναλακτηκες. Επισης το να τους καντηλιαζεις δεν βγαζει πουθενα. Λες απλα οτι εισαι απαγοητευμενος και τελιωσε εκει το πανυγηρι. Τωρα παλι βιαστηκες εστειλες το λαπτοπ πισω και βγηκες διπλα χαμενος. καλη τυχη.
corsair04 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 12 λεπτά πριν, zygorito είπε Σίγουρα θέλει τηλέφωνο στο Paypal γιατί υπάρχει η περίπτωση ο πωλητής να περιμένει είτε invoice για επιστροφή είτε πίστωση των μεταφορικών. Φαντάζομαι αν είναι καλυμμένος δεν πρόκειται να πληρώσει το κόστος επιστροφής από την τσέπη του. τα μεταφορικα μου τα γύρισε.... 2 λεπτά πριν, Loinen είπε Βιαστηκες, εφοσον το προβλημα ηταν στην μπαταρια επρεπε να βρεις εναλακτηκες. Επισης το να τους καντηλιαζεις δεν βγαζει πουθενα. Λες απλα οτι εισαι απαγοητευμενος και τελιωσε εκει το πανυγηρι. Τωρα παλι βιαστηκες εστειλες το λαπτοπ πισω και βγηκες διπλα χαμενος. καλη τυχη. πως να κρατήσω το laptop από την στιγμή που το paypal μου ζητούσε να το επιστρέψω σε επικοινωνία που έχω με το paypal μου απάντησε αυτό Thank you for contacting PayPal regarding case closed not in your favour. If the outcome of any complaint about our services, after completing the complaint escalation process, is not to your satisfaction, you can escalate it by contacting one of the following: European Consumer Centre (ECC-Net). You may obtain further information regarding the ECC-Net and how to contact them at (https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/consumers/resolve-your-consumer-complaint/european-consumer-centres-network_en). Commission de Surveillance du Secteur Financier (CSSF). The CSSF is the authority responsible for the prudential supervision of companies in the financial sector in Luxembourg, like us. You can contact the CSSF at 283 Route d’Arlon, L-1150 Luxembourg. You may obtain further information regarding the CSSF and how to contact them at: http://www.cssf.lu or by visiting the EU’s Online Dispute Resolution site at https://ec.europa.eu/consumers/odr It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal. Yours sincerely, Michael PayPal επίσης δεν ήταν μόνο η μπαταριά αλλά και το πληκτρολόγιο έκανα παραγγελία με άγλυκο και είχε γερμανικό
Loinen Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Μόλις τώρα, corsair04 είπε πως να κρατήσω το laptop από την στιγμή που το paypal μου ζητούσε να το επιστρέψω να μην το στειλεις. Να βρεις ενα τεχνικο να το κοιταξει καλυτερα. Εφοσον ηταν το θεμα του η μπαταρια ( οπως γραφεις στην αρχη) σιγουρα θα υπηρχε λυση.
corsair04 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, Loinen είπε να μην το στειλεις. Να βρεις ενα τεχνικο να το κοιταξει καλυτερα. Εφοσον ηταν το θεμα του η μπαταρια ( οπως γραφεις στην αρχη) σιγουρα θα υπηρχε λυση. η μπαταρια του ηταν πεθαμενη λεμα ...τι να την κανει ο τεχνικοσ να πληρωσω 30 απο την τσεπη μου
zygorito Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Εννούσα οτι από τη στιγμή που το Paypal δικαίωσε τον πωλητή πιθανότατα το κατάστημα για να ξαναστείλει το laptop πίσω (όπως παρέλαβε το δέμα που έστειλες με τη μη λειτουργική μπαταρία) περιμένει είτε από σένα είτε από το Paypal το ποσό των μεταφορικών που γύρισε πίσω ΣΥΝ καινούριο ποσο μεταφορικών για Γερμανία Ελλάδα. Επικοινώνησες με το κατάστημα για να στο επιστρέψει και τι διαδικασία θέλει; Αλλιώς επικοινώνησε τηλεφωνικά με το paypal γι αυτό.
corsair04 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 1 λεπτό πριν, zygorito είπε Εννούσα οτι από τη στιγμή που το Paypal δικαίωσε τον πωλητή πιθανότατα το κατάστημα για να ξαναστείλει το laptop πίσω (όπως παρέλαβε το δέμα που έστειλες με τη μη λειτουργική μπαταρία) περιμένει είτε από σένα είτε από το Paypal το ποσό των μεταφορικών που γύρισε πίσω ΣΥΝ καινούριο ποσο μεταφορικών για Γερμανία Ελλάδα. Επικοινώνησες με το κατάστημα για να στο επιστρέψει και τι διαδικασία θέλει; Αλλιώς επικοινώνησε τηλεφωνικά με το paypal γι αυτό. μίλησα πριν λίγο με την διώξη θα του κάνω μήνυση και ότι βγει μπορεί να πιεστεί και να το γυρίσει πίσω επίσης ο πωλητής δεν απαντάει στα email
Nero55 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 Δημοσ. 31 Δεκεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 27 λεπτά πριν, corsair04 είπε τα μεταφορικα μου τα γύρισε.... πως να κρατήσω το laptop από την στιγμή που το paypal μου ζητούσε να το επιστρέψω σε επικοινωνία που έχω με το paypal μου απάντησε αυτό Thank you for contacting PayPal regarding case closed not in your favour. If the outcome of any complaint about our services, after completing the complaint escalation process, is not to your satisfaction, you can escalate it by contacting one of the following: European Consumer Centre (ECC-Net). You may obtain further information regarding the ECC-Net and how to contact them at (https://ec.europa.eu/info/live-work-travel-eu/consumers/resolve-your-consumer-complaint/european-consumer-centres-network_en). Commission de Surveillance du Secteur Financier (CSSF). The CSSF is the authority responsible for the prudential supervision of companies in the financial sector in Luxembourg, like us. You can contact the CSSF at 283 Route d’Arlon, L-1150 Luxembourg. You may obtain further information regarding the CSSF and how to contact them at: http://www.cssf.lu or by visiting the EU’s Online Dispute Resolution site at https://ec.europa.eu/consumers/odr It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal. Yours sincerely, Michael PayPal επίσης δεν ήταν μόνο η μπαταριά αλλά και το πληκτρολόγιο έκανα παραγγελία με άγλυκο και είχε γερμανικό πουθενα δε λέει να το στείλεις πίσω σε αυτό το μήνυμα επίσης τις απαντήσεις του πωλητή τις δειχνεις με σκρινσοτ, τις δικές σου γιατί δεν τις δειχνεις? φαίνεται σαν να τον έχεις σκυλοβρισει και να το κρύβεις Επεξ/σία 31 Δεκεμβρίου 2019 από Nero55
Προτεινόμενες αναρτήσεις