Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, forgotten είπε

Tο μονο που σου μενει τοτε ειναι αμφισβητηση συναλλαγης μεσω τραπεζας με οτι στοιχεια εχεις για να παρεις τα λεφτα σου πισω , θα σε μπαναρει το paypal φυσικα αλλα στο σημειο που εισαι δεν σε ενδιαφερει αυτο....

εάν πήγαινα στην δίωξη και έκανα καταγγελία με όλα τα στοιχειά που έχω  θα κέρδιζα κάτι ... 

  • Απαντ. 78
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
5 λεπτά πριν, corsair04 είπε

εάν πήγαινα στην δίωξη και έκανα καταγγελία με όλα τα στοιχειά που έχω  θα κέρδιζα κάτι ... 

τιποτα απολυτως....

αμφισβητηση συναλλαγης μονο...

Επεξ/σία από forgotten
Δημοσ.
3 λεπτά πριν, forgotten είπε

τιποτα απολυτως....

αμφισβητηση συναλλαγης μονο...

έχασα τα χρήματα μου μάλλον..... 

Δημοσ.

Βλέποντας το site του από το dispute που άνοιξες λέει αυτό εδώ 

Spoiler

image.png.e36391cc122a8e9e051568f2da13bd97.png

Οπότε σύμφωνα με την εγγύηση του καταστήματος ΔΕΝ καλύπτεσαι για μη λειτουργική μπαταρία και προφανώς ενημέρωσαν το paypal και έβγαλε απόφαση υπερ τους.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, zygorito είπε

Βλέποντας το site του από το dispute που άνοιξες λέει αυτό εδώ 

  Απόκρυψη περιεχομένων

image.png.e36391cc122a8e9e051568f2da13bd97.png

Οπότε σύμφωνα με την εγγύηση του καταστήματος ΔΕΝ καλύπτεσαι για μη λειτουργική μπαταρία και προφανώς ενημέρωσαν το paypal και έβγαλε απόφαση υπερ τους.

ναι μόνο που το laptop δεν δούλεψε και ήταν ελαττωματικό εξαρχής 

15 λεπτά πριν, zygorito είπε

Βλέποντας το site του από το dispute που άνοιξες λέει αυτό εδώ 

  Εμφάνιση κρυμμένου περιεχομένου

image.png.e36391cc122a8e9e051568f2da13bd97.png

Οπότε σύμφωνα με την εγγύηση του καταστήματος ΔΕΝ καλύπτεσαι για μη λειτουργική μπαταρία και προφανώς ενημέρωσαν το paypal και έβγαλε απόφαση υπερ τους.

και με ποια λογική κρατάει και το λαπτοπ και τα χρήματα είναι σωστή επαγγελματικη τακτική 

Δημοσ.

φταις και εσύ που έστειλες το λάπτοπ καθώς και το ότι δεν κοίταξες τους όρους της εγγύησης 

χωρις μπαταρία και μόνο στην πρίζα δούλευε δηλαδή?

Δημοσ.
Μόλις τώρα, Nero55 είπε

φταις και εσύ που έστειλες το λάπτοπ καθώς και το ότι δεν κοίταξες τους όρους της εγγύησης 

χωρις μπαταρία και μόνο στην πρίζα δούλευε δηλαδή?

αγόρασα ένα λαπτοπ ως λειτουργικό με δυο χρονιά εγγύηση και με λειτουργική μπαταριά και δεν θα πάρω τα χρήματα μου πίσω...και άλλωστε το paypal ζήτησε να στείλω το laptop για να μην κλείσει το dispute  

Δημοσ.

Σίγουρα θέλει τηλέφωνο στο Paypal γιατί υπάρχει η περίπτωση ο πωλητής να περιμένει είτε invoice για επιστροφή είτε πίστωση των μεταφορικών. Φαντάζομαι αν είναι καλυμμένος δεν πρόκειται να πληρώσει το κόστος επιστροφής από την τσέπη του.

Δημοσ.

Βιαστηκες, εφοσον το προβλημα ηταν στην μπαταρια επρεπε να βρεις εναλακτηκες. Επισης το να τους καντηλιαζεις δεν βγαζει πουθενα. Λες απλα οτι εισαι απαγοητευμενος και τελιωσε εκει το πανυγηρι. Τωρα παλι βιαστηκες εστειλες το λαπτοπ πισω και βγηκες διπλα χαμενος. 

καλη τυχη.

Δημοσ.
12 λεπτά πριν, zygorito είπε

Σίγουρα θέλει τηλέφωνο στο Paypal γιατί υπάρχει η περίπτωση ο πωλητής να περιμένει είτε invoice για επιστροφή είτε πίστωση των μεταφορικών. Φαντάζομαι αν είναι καλυμμένος δεν πρόκειται να πληρώσει το κόστος επιστροφής από την τσέπη του.

τα μεταφορικα μου τα γύρισε.... 

2 λεπτά πριν, Loinen είπε

Βιαστηκες, εφοσον το προβλημα ηταν στην μπαταρια επρεπε να βρεις εναλακτηκες. Επισης το να τους καντηλιαζεις δεν βγαζει πουθενα. Λες απλα οτι εισαι απαγοητευμενος και τελιωσε εκει το πανυγηρι. Τωρα παλι βιαστηκες εστειλες το λαπτοπ πισω και βγηκες διπλα χαμενος. 

καλη τυχη.

πως να κρατήσω το laptop από την στιγμή που το paypal μου ζητούσε να το επιστρέψω 

σε επικοινωνία που έχω με το paypal μου απάντησε αυτό 

Thank you for contacting PayPal regarding case closed not in your favour.

If the outcome of any complaint about our services, after completing the complaint escalation process, is not to your satisfaction, you can escalate it by contacting one of the following:

Commission de Surveillance du Secteur Financier (CSSF). The CSSF is the authority responsible for the prudential supervision of companies in the financial sector in Luxembourg, like us. You can contact the CSSF at 283 Route d’Arlon, L-1150 Luxembourg. You may obtain further information regarding the CSSF and how to contact them at: http://www.cssf.lu or by visiting the EU’s Online Dispute Resolution site at https://ec.europa.eu/consumers/odr

It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal.

 

Yours sincerely,
Michael
PayPal

επίσης δεν ήταν μόνο η μπαταριά αλλά και το πληκτρολόγιο έκανα παραγγελία με άγλυκο και είχε γερμανικό 

 

Δημοσ.
Μόλις τώρα, corsair04 είπε

 

πως να κρατήσω το laptop από την στιγμή που το paypal μου ζητούσε να το επιστρέψω 

να μην το στειλεις. Να βρεις ενα τεχνικο να το κοιταξει καλυτερα. Εφοσον ηταν το θεμα του η μπαταρια ( οπως γραφεις στην αρχη) σιγουρα θα υπηρχε λυση. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Loinen είπε

να μην το στειλεις. Να βρεις ενα τεχνικο να το κοιταξει καλυτερα. Εφοσον ηταν το θεμα του η μπαταρια ( οπως γραφεις στην αρχη) σιγουρα θα υπηρχε λυση. 

η μπαταρια του ηταν πεθαμενη λεμα ...τι να την κανει ο τεχνικοσ να πληρωσω 30 απο την τσεπη μου 

Δημοσ.

Εννούσα οτι από τη στιγμή που το Paypal δικαίωσε τον πωλητή πιθανότατα το κατάστημα για να ξαναστείλει το laptop πίσω (όπως παρέλαβε το δέμα που έστειλες με τη μη λειτουργική μπαταρία) περιμένει είτε από σένα είτε από το Paypal το ποσό των μεταφορικών που γύρισε πίσω ΣΥΝ καινούριο ποσο μεταφορικών για Γερμανία Ελλάδα. Επικοινώνησες με το κατάστημα για να στο επιστρέψει και τι διαδικασία θέλει; Αλλιώς επικοινώνησε τηλεφωνικά με το paypal γι αυτό.

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, zygorito είπε

Εννούσα οτι από τη στιγμή που το Paypal δικαίωσε τον πωλητή πιθανότατα το κατάστημα για να ξαναστείλει το laptop πίσω (όπως παρέλαβε το δέμα που έστειλες με τη μη λειτουργική μπαταρία) περιμένει είτε από σένα είτε από το Paypal το ποσό των μεταφορικών που γύρισε πίσω ΣΥΝ καινούριο ποσο μεταφορικών για Γερμανία Ελλάδα. Επικοινώνησες με το κατάστημα για να στο επιστρέψει και τι διαδικασία θέλει; Αλλιώς επικοινώνησε τηλεφωνικά με το paypal γι αυτό.

μίλησα πριν λίγο με την διώξη θα του κάνω μήνυση και ότι βγει μπορεί να πιεστεί και να το γυρίσει πίσω 

επίσης ο πωλητής δεν απαντάει στα email 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
27 λεπτά πριν, corsair04 είπε

τα μεταφορικα μου τα γύρισε.... 

πως να κρατήσω το laptop από την στιγμή που το paypal μου ζητούσε να το επιστρέψω 

σε επικοινωνία που έχω με το paypal μου απάντησε αυτό 

Thank you for contacting PayPal regarding case closed not in your favour.

If the outcome of any complaint about our services, after completing the complaint escalation process, is not to your satisfaction, you can escalate it by contacting one of the following:

Commission de Surveillance du Secteur Financier (CSSF). The CSSF is the authority responsible for the prudential supervision of companies in the financial sector in Luxembourg, like us. You can contact the CSSF at 283 Route d’Arlon, L-1150 Luxembourg. You may obtain further information regarding the CSSF and how to contact them at: http://www.cssf.lu or by visiting the EU’s Online Dispute Resolution site at https://ec.europa.eu/consumers/odr

It is my pleasure to assist you. Thank you for choosing PayPal.

Yours sincerely,
Michael
PayPal

επίσης δεν ήταν μόνο η μπαταριά αλλά και το πληκτρολόγιο έκανα παραγγελία με άγλυκο και είχε γερμανικό 

πουθενα δε λέει να το στείλεις πίσω σε αυτό το μήνυμα 

 

επίσης τις απαντήσεις του πωλητή τις δειχνεις με σκρινσοτ, τις δικές σου γιατί δεν τις δειχνεις? φαίνεται σαν να τον έχεις σκυλοβρισει και να το κρύβεις 

Επεξ/σία από Nero55
Επισκέπτης
Αυτό το θέμα είναι πλέον κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...