Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, thanasisxask είπε

Αυτό το είδατε σε σημεία του κινητήρα, τα οποία δεν είναι βαμμένα μαύρα, ή και σε μέρη του αυτοκινήτου τα οποία είναι βαμμένα; 

Χμμμ καλή ερώτηση, θα πρέπει να το διευκρινίσω αυτό, δεν πρόσεξα. Θα επιστρέψω με κάποια απάντηση.

 

Τι σκέφτεσαι στις 2 αυτές περιπτώσεις που αναφέρεις;

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Λογικά στα μέρη του κινητήρα κινητήρα θα τα είδατε και όπου υπάρχει "άσπρο" μέταλλο. diesel είναι το αυτοκινητο; 

όχι, βενζίνη. ο μηχανικός που το κοίταξε από κάτω μου ανέφερε και για την εξάτμιση και για τα ψαλίδια (και τα 2 λογικά είναι από τα "άσπρα" που λες)

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Με το ιδιοκτησιακό καθεστώς τί παίζει?

Τί σημαίνει ότι δεν έχει εκτελωνιστεί ένα μήνα τώρα, πού βρίσκεται, πινακίδες κλπ?

Επεξ/σία από turbat0s
Δημοσ.
2 ώρες πριν, foreli είπε

Από ό,τι μου είπε, το αμάξι το έχει ακούνητο στην Ελλάδα κάνα μήνα. Θα μπορούσε να έχει πάθει το ίδιο πρόβλημα με τα άλατα λόγο ακινησίας και βροχής;; Ο τύπος φαινόταν να μην ξέρει καν τι είναι τα άλατα. Και όταν του το είπα δεν έδωσε καν σημασία, λέει καλά, φεύγουν αυτά  😵

Σέρβις γιατί όμως; Στα 15.000 δεν θα έπρεπε να κάνει πρώτα; Μου είπε ότι έχει αλλάξει μόνος του τα λάδια μόνο.

Καμία σχέση δεν έχει αυτό. Για να πιάσει αλάτια ένα Αμαξι στην Ελλάδα πρέπει να είναι σε νησί πολύ κοντά στη θάλασσα και να το τρώει η αλμυρά μονίμως... όχι επειδή έκατσε ένα μήνα κάπου παρκαρισμένο κ βρέχονταν.......

 

οσο για το Σερβίς είναι ανά ένα χρόνο ή κάποιες χιλιάδες χλμ ότι έρθει πρώτο. Επίσης το σοφό είναι σε ένα καινούργιο Αμαξι να αλλάξεις τα Λαδια μετά από τα πρώτα 2-3 χιλιάδες χιλιόμετρα προληπτικά (αν κ πλέον δεν έχει τόσα θέματα όσα παλιά αλλά μόνο καλό κάνει). Το ότι δεν έχει κάνει 2 χρόνια σέρβις (ή μάλλον «άλλαξε τα Λαδια μονοσ Του»-ακόμα χειρότερο) κ έχει κ αλάτια όπως λες για εμένα εν τελεί θα ήταν no go. 

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, paylidis είπε

Καμία σχέση δεν έχει αυτό. Για να πιάσει αλάτια ένα Αμαξι στην Ελλάδα πρέπει να είναι σε νησί πολύ κοντά στη θάλασσα και να το τρώει η αλμυρά μονίμως... όχι επειδή έκατσε ένα μήνα κάπου παρκαρισμένο κ βρέχονταν.......

οσο για το Σερβίς είναι ανά ένα χρόνο ή κάποιες χιλιάδες χλμ ότι έρθει πρώτο. Επίσης το σοφό είναι σε ένα καινούργιο Αμαξι να αλλάξεις τα Λαδια μετά από τα πρώτα 2-3 χιλιάδες χιλιόμετρα προληπτικά (αν κ πλέον δεν έχει τόσα θέματα όσα παλιά αλλά μόνο καλό κάνει). Το ότι δεν έχει κάνει 2 χρόνια σέρβις (ή μάλλον «άλλαξε τα Λαδια μονοσ Του»-ακόμα χειρότερο) κ έχει κ αλάτια όπως λες για εμένα εν τελεί θα ήταν no go. 

Τι θα μπορούσε να σημαίνει αν δεν έχει κάνει service τα 2 αυτά χρόνια; Άσε το κομμάτι που δηλώνει ότι δεν το πρόσεχε όσο θα έπρεπε, οκ. Αμάξι με 5000 χιλιόμετρα τον χρόνο είναι, η χρήση είναι ελάχιστη δηλαδή. Για να μην πληρώσει κάποιος το φαινομενικά ασήμαντο πρώτο service, που δεν σου κάνουν και τίποτα εδώ που τα λέμε, θα μπορούσε να αλλάξει μόνος του τα λάδια. Το χάνω κάπου;;;

Δημοσ.
1 λεπτό πριν, foreli είπε

Τι θα μπορούσε να σημαίνει αν δεν έχει κάνει service τα 2 αυτά χρόνια; Άσε το κομμάτι που δηλώνει ότι δεν το πρόσεχε όσο θα έπρεπε, οκ. Αμάξι με 5000 χιλιόμετρα τον χρόνο είναι, η χρήση είναι ελάχιστη δηλαδή. Για να μην πληρώσει κάποιος το φαινομενικά ασήμαντο πρώτο service, που δεν σου κάνουν και τίποτα εδώ που τα λέμε, θα μπορούσε να αλλάξει μόνος του τα λάδια. Το χάνω κάπου;;;

Δείχνει πλήρη αδιαφορία για το Αμαξι. Επίσης δείχνει την πιθανότητα εάν δεν έχει βιβλίο σέρβις να έχει πολύ παραπάνω χλμ από ότι βλέπεις εσυ. Προφανώς επίσης και εφόσον δεν έχουν γίνει τα προβλεπόμενα σέρβις δεν έχει εγγύηση (που ισχύει πανευρωπαϊκά παρεπιπτόντως όταν μιλάμε για εργοστασιακή)
δε σου φαίνεται Κάπως παράξενο όλο αυτό; Ένα καινούργιο Αμαξι να μη συντηρείται σωστά, να είναι γεμάτο αλάτια και να πουληθεί σε μολις 2 χρόνια...;

 

απο περιέργεια για τι Αμαξι μιλάμε...;

Δημοσ.
30 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Με το ιδιοκτησιακό καθεστώς τί παίζει?

Τί σημαίνει ότι δεν έχει εκτελωνιστεί ένα μήνα τώρα, πού βρίσκεται, πινακίδες κλπ?

Όσο το έψαξα είναι ήσσονος σημασίας. Το έχει παρκαρισμένο με τις ιταλικές πινακίδες κοντά στο σπίτι του. Μου είπε η αγορά θα γινόταν ως εξής:

  • Του δίνω μία μικρή προκαταβολή, πχ 500 ευρώ.
  • Μου κόβει τιμολόγιο από την εταιρεία του που είναι στο εξωτερικό, με το ποσό του αυτοκινήτου
  • Ξεκινάει αυτός τον εκτελωνισμό και τα πληρώνει όλα αυτός. Εγώ κάνω μια εξουσιοδότηση στον εκτελωνιστή για να ολοκληρώσει αυτός την διαδικασία και να είναι αυτός υπόλογος για ο,τι σχετικό με τη διαδικασία.
  • Βγαίνουν οι πινακίδες απευθείας στο όνομα μου.
  • Μου δίνει κλειδί - του δίνω τα υπόλοιπα χρήματα (δεν ξεκαθαρίσαμε την σειρά αυτών των 2 κινήσεων)
3 λεπτά πριν, paylidis είπε

Δείχνει πλήρη αδιαφορία για το Αμαξι. Επίσης δείχνει την πιθανότητα εάν δεν έχει βιβλίο σέρβις να έχει πολύ παραπάνω χλμ από ότι βλέπεις εσυ. Προφανώς επίσης και εφόσον δεν έχουν γίνει τα προβλεπόμενα σέρβις δεν έχει εγγύηση (που ισχύει πανευρωπαϊκά παρεπιπτόντως όταν μιλάμε για εργοστασιακή)
δε σου φαίνεται Κάπως παράξενο όλο αυτό; Ένα καινούργιο Αμαξι να μη συντηρείται σωστά, να είναι γεμάτο αλάτια και να πουληθεί σε μολις 2 χρόνια...;

απο περιέργεια για τι Αμαξι μιλάμε...;

Seat Ibiza 1000cc 80bhp του 2017 με 11.500 χιλιόμετρα. 

Η ιστορία που μου πούλησε ότι το είχε κάποια που το αντάλλαξε για να πάρει το καινούριο μοντέλο (που είναι και αρκετά διαφορετικό εμφανισιακά) με έπεισε να πω την αλήθεια. Όσο για το κακοσυντηρημένο που λες, καλό θα ήταν να έχει κάνει και ένα service για να ξέρω καλύτερα τι γίνεται, ναι, αλλά είναι και 2 χρόνων με 11.500 χλμ, δεν είναι ότι άρχισε να τα φτύνει κιόλας...

VW Group έχουν online τα book service τους ή κάνω λάθος; Θα μπορούσα να ψάξω και εκεί με τις πινακίδες τις ιταλικές να δω τι λέει αν ισχύει.  

Δημοσ.

Θα ανησυχούσα πιο πολύ για τα χιλιόμετρα που έχει και το εαν έχει χτυπήσει. Σιγούρεψε τα πρώτα.

Πες του να πάτε μαζί σε κάποιο εξουσιοδοτημένο ή αντιπροσωπία. Αυτοί έχουν τα κατάλληλα διαγνωστικά προγράμματα και βλέπουν αν όλα τα συστήματα έχουν γράψει τα ίδια χλμ και ώρες λειτουργίας. (ανάλογα την αντιπροσωπία ίσως δουν και το ιστορικό service εάν υπάρχει). Ένας έμπειρος φανοποιός επίσης μπορεί να δει εάν έχουν γίνει επισκευές κλπ.

Εάν αρνηθεί φυσικά έχεις φύγει. 

Δημοσ.
13 λεπτά πριν, foreli είπε

Όσο το έψαξα είναι ήσσονος σημασίας. Το έχει παρκαρισμένο με τις ιταλικές πινακίδες κοντά στο σπίτι του. Μου είπε η αγορά θα γινόταν ως εξής:

  • Του δίνω μία μικρή προκαταβολή, πχ 500 ευρώ.
  • Μου κόβει τιμολόγιο από την εταιρεία του που είναι στο εξωτερικό, με το ποσό του αυτοκινήτου
  • Ξεκινάει αυτός τον εκτελωνισμό και τα πληρώνει όλα αυτός. Εγώ κάνω μια εξουσιοδότηση στον εκτελωνιστή για να ολοκληρώσει αυτός την διαδικασία και να είναι αυτός υπόλογος για ο,τι σχετικό με τη διαδικασία.
  • Βγαίνουν οι πινακίδες απευθείας στο όνομα μου.
  • Μου δίνει κλειδί - του δίνω τα υπόλοιπα χρήματα (δεν ξεκαθαρίσαμε την σειρά αυτών των 2 κινήσεων)

Seat Ibiza 1000cc 80bhp του 2017 με 11.500 χιλιόμετρα. 

Η ιστορία που μου πούλησε ότι το είχε κάποια που το αντάλλαξε για να πάρει το καινούριο μοντέλο (που είναι και αρκετά διαφορετικό εμφανισιακά) με έπεισε να πω την αλήθεια. Όσο για το κακοσυντηρημένο που λες, καλό θα ήταν να έχει κάνει και ένα service για να ξέρω καλύτερα τι γίνεται, ναι, αλλά είναι και 2 χρόνων με 11.500 χλμ, δεν είναι ότι άρχισε να τα φτύνει κιόλας...

VW Group έχουν online τα book service τους ή κάνω λάθος; Θα μπορούσα να ψάξω και εκεί με τις πινακίδες τις ιταλικές να δω τι λέει αν ισχύει.  

Για την ιστορία το συγκεκριμένο είναι βουλγαρικό μάλλον... εγώ στη θέση σου δε θα έμπλεκα, πολύ ανακατεμένη περίπτωση. Θεωρω απίθανο να έχει ακόμα και σωστά χλμ ειδικά εφόσον είναι ήδη δεύτερο χέρι όπως λέει...

 

δε ξέρω αν έχουν online σύστημα τα vag αλλά ακόμα και να είχαν εάν όντως δεν έχει κάνει ποτέ σέρβις στην αντιπροσωπεία δε θα βρεις τίποτα. Εάν ωστόσο έχει κάνει εντέλει κάποιο σέρβις θα έχει χλμ...δε χάνεις κάτι να του πεις να πάτε μια βόλτα στην αντιπροσωπεία...

Δημοσ.

Καλά μην τρελαίνεστε και στο car είναι εύκολα από Βουλγαρία, Ιταλία, Γερμανία, Γαλλία κλπ και με γυρισμένα χλμ. 

Τα χλμ είναι λίγα, δες αν είναι σε καλή κατάσταση μηχανικά και δεν έχει φάει κάνα τρακάρισμα. 

Δημοσ.

Καταρχήν αν είναι ιδιώτης είναι δύσκολο να βρεθεί κάποιος με τα λεφτά κασέρι , είναι κ αυτός ένας λόγος να μην πωληθεί γρήγορα .

2ον αν είναι το 17 μπορείς να δεις του πότε είναι τα λάστιχα και τι πέλμα έχουν όσο αφορά τα χλμ ,

Δημοσ.

Μαλλον οι έμπορες είδαν ότι το story 3ο αμάξι ναυτικού που έκανε ταξίδια μόνο εθνική οδο ηλιόλουστα απογεύματα δεν πουλάε πλέον. Θέλει να σε πείσει ότι υπήρχε μια κοπέλα στην Ιταλία που την ήξερε ότι ήθελε το επόμενο μοντέλο και το έδωσε μπιρ παρά στον δικό σου και η ίδια δεν ασχολήθηκε να κάνει ούτε το πρώτο service που συνηθως είναι δωρεάν 😛 

  • Like 1
Δημοσ.
1 λεπτό πριν, Mansora είπε

Μαλλον οι έμπορες είδαν ότι το story 3ο αμάξι ναυτικού που έκανε ταξίδια μόνο εθνική οδο ηλιόλουστα απογεύματα δεν πουλάε πλέον. Θέλει να σε πείσει ότι υπήρχε μια κοπέλα στην Ιταλία που την ήξερε ότι ήθελε το επόμενο μοντέλο και το έδωσε μπιρ παρά στον δικό σου και η ίδια δεν ασχολήθηκε να κάνει ούτε το πρώτο service που συνηθως είναι δωρεάν 😛 

Και επαναλαμβάνω επειδή βρηκα το Αμαξι είναι βουλγαρικό................άρα το στορυ αντί να δέσει διαλύεται κι άλλο...

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...