Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα σε όλους!

Εδώ και μερικούς μήνες κοιτάω αγγελίες για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Και εκεί που έχω απαυδήσει με τις τιμές και τις τάχα προσφορές, εμφανίζεται αγγελιάρα με σούπερ προσφορά που σε κάνει να σκέφτεσαι ότι είτε είσαι ο πιο τυχερός επισκέπτης του car.gr, είτε ο πιο άτυχος με αυτό που θα κρύβεται τελικά πίσω απο τη φαινομενικά τέλεια αγορά. Το αυτοκίνητο έχει 2000 ευρώ περίπου λιγότερα από αγγελίες με αμάξια παρόμοιων χαρακτηριστικών.

Αποφασίζω να το δω. Κουκλάκι εξωτερικά και εσωτερικά. Μαθαίνω πως το αμάξι έχει έρθει από Ιταλία και δεν έχει εκτελωνιστεί ακόμα. ΚΤΕΟ θα περάσει μετά τον εκτελωνισμό, σέρβις δεν έχει κάνει γιατί είναι δύο χρονών με ούτε 15.000 χιλιόμετρα. Όλα μου ακούγονται λογικά.

Φέρνω μηχανικό να το δει, καθώς είμαι τελείως άσχετος. Το σηκώνει, το τσεκάρει, το οδηγάει, το ακούει, όλα τέλεια λέει, έμπιστος φίλος είναι. Ένα πρόβλημα μου λέει έχει. Έχει παντού άλατα από κάτω. Μου ανοίγει και το καπό και τα βλέπω πάνω στον σκελετό που ακουμπάει κινητήρας, ψυγείο κλπ. Στην λαμαρίνα τίποτα και το χρώμα φαίνεται άθικτο. Μαθαίνω πως το αμαξί βρισκόταν σε παραθαλάσσια περιοχή για τα 2 αυτά περίπου χρόνια που ζει.

Και αναρωτιέμαι, φίλοι ειδικοί του Auto - Moto, είναι αξιόλογο πρόβλημα ικανό να με αποτρέψει από την αγορά; Διαβάζω πως τα άλατα καθαρίζονται κατά κάποιο βαθμό. Δεν θα σταματήσει η πιθανή μελλοντική διάβρωση; Υποθέτω πως και για να μην έχει πουληθεί ακόμα (τουλάχιστον 1 βδομάδα το βλέπω εγώ), ο κόσμος το απορρίπτει. Να φύγω τρέχοντας; Ή να ρισκάρω;

 

Ευχαριστώ πολύ

 

  • Απαντ. 69
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοφιλείς Ημέρες

Δημοσ.

Τί αμάξι είναι? (Απορία περίεργου)

Εγώ είχα δει κασκάι 3 ετών φουλ στα άλατα από κάτω, αλλά αυτό είχε γράψει και 100.000 χλμ

Δημοσ.

Απαξ και φάει αλατια ενα αμαξι εστω και για λιγες μερες δεν εχει επιστροφή...

Πέρσι το χειμώνα που ταξίδεψα με χιονια και πολυ αλατι μετά απο κάθε διαδρομή επλενα με ζεστο νερό και φάρμακο το αμαξι και απο κάτω...

 

Προσωπικά εχω πάρει αμαξι εισαγωγής με κάποια λίγα αλατια (όχι από παραθαλάσσια περιοχή, αλάτια αποχιονισμού), τώρα για το εαν θα έπαιρνα αυτό σηκωνει συζήτηση... Εχω δει αμαξι 4 χρονων απο ελληνικό νησί να μη μπορεις να βγάλεις βίδα ολοκληρη-απόλυτη απογοήτευση... Ταυτόχρονα εχω δει εισαγωγής που απο χώρες που ρίχνουν αλατι και ήταν κουκλα χωρις κανενα πρόβλημα-πιθανώς ο προηγούμενος να το επλενε συχνα απο κάτω για να μη πιάσει αλατια και σαπίσει...

Για εμένα παντως πιο πολυ φάουλ ειναι οτι στα 2 χρόνια δεν εχει κάνει ακομα σερβις παρά το ότι ειναι εισαγωγής...

Δημοσ.
3 λεπτά πριν, turbat0s είπε

Τί αμάξι είναι? (Απορία περίεργου)

Εγώ είχα δει κασκάι 3 ετών φουλ στα άλατα από κάτω, αλλά αυτό είχε γράψει και 100.000 χλμ

Δεν θέλω να σε επηρεάσω με μάρκες. Είναι του γερμανικού γκρουπ όμως :P

Δημοσ.

Ακόμη χειρότερα.

Είναι που είναι επιρρεπή σε ηλεκτρονικές-ηλεκτρικές ζημιές, αισθητήρες κλπ, το συγκεκριμένο ξεκινάει με γκολ απ' τα αποδυτήρια.

  • Like 1
Δημοσ.
2 λεπτά πριν, paylidis είπε

Απαξ και φάει αλατια ενα αμαξι εστω και για λιγες μερες δεν εχει επιστροφή...

Πέρσι το χειμώνα που ταξίδεψα με χιονια και πολυ αλατι μετά απο κάθε διαδρομή επλενα με ζεστο νερό και φάρμακο το αμαξι και απο κάτω...

Προσωπικά εχω πάρει αμαξι εισαγωγής με κάποια λίγα αλατια (όχι από παραθαλάσσια περιοχή, αλάτια αποχιονισμού), τώρα για το εαν θα έπαιρνα αυτό σηκωνει συζήτηση... Εχω δει αμαξι 4 χρονων απο ελληνικό νησί να μη μπορεις να βγάλεις βίδα ολοκληρη-απόλυτη απογοήτευση... Ταυτόχρονα εχω δει εισαγωγής που απο χώρες που ρίχνουν αλατι και ήταν κουκλα χωρις κανενα πρόβλημα-πιθανώς ο προηγούμενος να το επλενε συχνα απο κάτω για να μη πιάσει αλατια και σαπίσει...

Για εμένα παντως πιο πολυ φάουλ ειναι οτι στα 2 χρόνια δεν εχει κάνει ακομα σερβις παρά το ότι ειναι εισαγωγής...

Από ό,τι μου είπε, το αμάξι το έχει ακούνητο στην Ελλάδα κάνα μήνα. Θα μπορούσε να έχει πάθει το ίδιο πρόβλημα με τα άλατα λόγο ακινησίας και βροχής;; Ο τύπος φαινόταν να μην ξέρει καν τι είναι τα άλατα. Και όταν του το είπα δεν έδωσε καν σημασία, λέει καλά, φεύγουν αυτά  😵

Σέρβις γιατί όμως; Στα 15.000 δεν θα έπρεπε να κάνει πρώτα; Μου είπε ότι έχει αλλάξει μόνος του τα λάδια μόνο.

Δημοσ.

Καινούργιο αυτοκίνητο είναι, δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα, σκέψου ότι θα μπορούσε να είναι ελληνικό και ο ιδιοκτήτης να εμένε δίπλα στην θάλασσα. 

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Καινούργιο αυτοκίνητο είναι, δεν νομίζω να υπάρχει πρόβλημα, σκέψου ότι θα μπορούσε να είναι ελληνικό και ο ιδιοκτήτης να εμένε δίπλα στην θάλασσα. 

Αυτό ακριβώς σκέφτομαι κι εγώ. Ακόμα και τα χιλιόμετρα να μην είναι αληθινά, η φθορά που έχει δεν δικαιολογεί ακραίες αποκλίσεις. Παρ'όλα αυτά, για τα άλατα κάποιοι λένε το ακριβώς αντίθετο. Όπως ο φίλος turbat0s, λένε ότι το πρόβλημα αυτό είναι από τα λίγα που δεν διορθώνονται, επειδή δεν είναι στη λαμαρίνα. Οπότε αυτόματα το καθιστά άκυρη περίπτωση τελείως.

Δημοσ.
41 λεπτά πριν, foreli είπε

Καλησπέρα σε όλους!

Εδώ και μερικούς μήνες κοιτάω αγγελίες για αγορά μεταχειρισμένου αυτοκινήτου. Και εκεί που έχω απαυδήσει με τις τιμές και τις τάχα προσφορές, εμφανίζεται αγγελιάρα με σούπερ προσφορά που σε κάνει να σκέφτεσαι ότι είτε είσαι ο πιο τυχερός επισκέπτης του car.gr, είτε ο πιο άτυχος με αυτό που θα κρύβεται τελικά πίσω απο τη φαινομενικά τέλεια αγορά. Το αυτοκίνητο έχει 2000 ευρώ περίπου λιγότερα από αγγελίες με αμάξια παρόμοιων χαρακτηριστικών.

Αποφασίζω να το δω. Κουκλάκι εξωτερικά και εσωτερικά. Μαθαίνω πως το αμάξι έχει έρθει από Ιταλία και δεν έχει εκτελωνιστεί ακόμα. ΚΤΕΟ θα περάσει μετά τον εκτελωνισμό, σέρβις δεν έχει κάνει γιατί είναι δύο χρονών με ούτε 15.000 χιλιόμετρα. Όλα μου ακούγονται λογικά.

Φέρνω μηχανικό να το δει, καθώς είμαι τελείως άσχετος. Το σηκώνει, το τσεκάρει, το οδηγάει, το ακούει, όλα τέλεια λέει, έμπιστος φίλος είναι. Ένα πρόβλημα μου λέει έχει. Έχει παντού άλατα από κάτω. Μου ανοίγει και το καπό και τα βλέπω πάνω στον σκελετό που ακουμπάει κινητήρας, ψυγείο κλπ. Στην λαμαρίνα τίποτα και το χρώμα φαίνεται άθικτο. Μαθαίνω πως το αμαξί βρισκόταν σε παραθαλάσσια περιοχή για τα 2 αυτά περίπου χρόνια που ζει.

Και αναρωτιέμαι, φίλοι ειδικοί του Auto - Moto, είναι αξιόλογο πρόβλημα ικανό να με αποτρέψει από την αγορά; Διαβάζω πως τα άλατα καθαρίζονται κατά κάποιο βαθμό. Δεν θα σταματήσει η πιθανή μελλοντική διάβρωση; Υποθέτω πως και για να μην έχει πουληθεί ακόμα (τουλάχιστον 1 βδομάδα το βλέπω εγώ), ο κόσμος το απορρίπτει. Να φύγω τρέχοντας; Ή να ρισκάρω;

Ευχαριστώ πολύ

Τα αλατια δεν είναι τόσο το πρόβλημα,η σκουριά είναι το πρόβλημα.

Καινούριο αμάξι βέβαια δεν μπορεί να έχει σκουριά,όποτε ένα πολύ καλό πλύσιμο από κάτω,και προληπτικά μέτρα για να μην εμφανιστεί σκουριά πιο σύντομα από ότι συνήθως.

 

 

6 λεπτά πριν, foreli είπε

, λένε ότι το πρόβλημα αυτό είναι από τα λίγα που δεν διορθώνονται, επειδή δεν είναι στη λαμαρίνα

Μια χαρά διορθώνεται αν το προλάβεις νωρίς,επειδή ακριβώς είναι  στη λαμαρίνα,η σκουριά εννοώ,όχι επειδή δεν είναι.

Δημοσ.
6 λεπτά πριν, jmmys είπε

Μια χαρά διορθώνεται αν το προλάβεις νωρίς,επειδή ακριβώς είναι  στη λαμαρίνα,η σκουριά εννοώ,όχι επειδή δεν είναι.

Με μπέρδεψες. Το σίδερο/σκελετός του αμαξιού έχει το αλάτι και γενικά από κάτω, όχι οι λαμαρίνες, δηλαδή πόρτες, καπό, ουρανός κλπ.

Δημοσ.
7 λεπτά πριν, thanasisxask είπε

Ξεκαθάρισε μας τι εννοείς άλατα. 

Δεν μπορώ να βρω μια καλή φωτογραφία στο google, αλλά αναφέρομαι σε μία άσπρη σχεδόν επίστρωση που έχει σαν μικρά μπιλάκια στην επιφάνεια του μετάλλου. Σκουριά δεν είχε, παρά μόνο στα δισκόφρενα που υποθέτω είναι και λογική από την ακινησία και βροχή ενός μήνα.

Μόλις τώρα, Ukforthemoment είπε

Αν ήταν τόσο ευκαιρία γιατί δεν το πούλαγαν Ιταλία ;Γιατί το πουλάνε φτηνότερα απο τα άλλα ίδια;

Αλατα είναι no go.

Αυτός κάνει αυτή τη δουλειά γενικά που και που για έξτρα κέρδος. Έχει κάποιον γνωστό λογικά και παίρνει από την αντιπροσωπία αυτοκίνητα και τα φέρνει Ελλάδα. Το συγκεκριμένο μου είπε ότι το είχε μια κοπέλα που το αντάλλαξε + διαφορά χρημάτων για το καινούριο μοντέλο του 2019. Το θέμα είναι γιατί δεν έχει πουληθεί αφού ήρθε εδώ, αφού για τις ελληνικές τιμές, το έχει χαμηλά.

Δημοσ.
8 λεπτά πριν, foreli είπε

Δεν μπορώ να βρω μια καλή φωτογραφία στο google, αλλά αναφέρομαι σε μία άσπρη σχεδόν επίστρωση που έχει σαν μικρά μπιλάκια στην επιφάνεια του μετάλλου. Σκουριά δεν είχε, παρά μόνο στα δισκόφρενα που υποθέτω είναι και λογική από την ακινησία και βροχή ενός μήνα.

Αυτός κάνει αυτή τη δουλειά γενικά που και που για έξτρα κέρδος. Έχει κάποιον γνωστό λογικά και παίρνει από την αντιπροσωπία αυτοκίνητα και τα φέρνει Ελλάδα. Το συγκεκριμένο μου είπε ότι το είχε μια κοπέλα που το αντάλλαξε + διαφορά χρημάτων για το καινούριο μοντέλο του 2019. Το θέμα είναι γιατί δεν έχει πουληθεί αφού ήρθε εδώ, αφού για τις ελληνικές τιμές, το έχει χαμηλά.

Αυτό το είδατε σε σημεία του κινητήρα, τα οποία δεν είναι βαμμένα μαύρα, ή και σε μέρη του αυτοκινήτου τα οποία είναι βαμμένα; 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...