billxl Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 Μόλις αγόρασα έναν καινούργιο iMac αξίας 3000€ από Γερμανία. Άνοιξα την εφαρμογή Apple TV+ από τον νέο υπολογιστή και πουθενά το μύνημα. Έχω κάνει login με το Apple ID και εξουσιοδότησα τον iMac αλλά τίποτε. Μπήκα και από τον Safari στο tv.apple.com και τίποτε. Τι μπορεί να συμβαίνει γιατί αισθάνομαι εξαγριωμένος και πολύ μ@@@κας αυτή τη στιγμή!
Jiakometi Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Κατ αρχήν ηρέμησε, δεν χρειάζεται να υποβάλλεις τον εαυτό σου σε τέτοια πίεση. Είναι κρίμα Ακόμη κι αν υπάρχει πρόβλημα δεν είναι σοβαρό και θα λυθεί άμεσα. 1. Κάνε όλα τα updates κυρίως αυτά του OS, αν υπάρχουν. 2. Δες εδώ 3. Αν όλα τα παραπάνω αποτύχουν κάλεσε το Apple support στο 210 0300 9960 ή στο 00800 4414 5417. Εχεις 90 ημέρες δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη. Πες μας αν θέλεις μετά τι έγινε ...... Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου 2019 από Jiakometi
billxl Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2019 Ευχαριστώ για την απάντηση. Επικοινώνησα με το support και το πρόβλημα λύθηκε. Τους έστειλα την απόδειξη αγοράς και μου έδωσαν έναν κωδικό για εξαργύρωση στο App Store. 3
banned_acc Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Στις 12/11/2019 στις 12:00 ΜΜ, Jiakometi είπε Εχεις 90 ημέρες δωρεάν τηλεφωνική υποστήριξη. Στην πράξη δεν ισχύει. Με έχουν εξυπηρετήσει για mbp του 11 και iMac 14 να φανταστείς 1
Jiakometi Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2019 14 λεπτά πριν, guzel είπε Στην πράξη δεν ισχύει. Με έχουν εξυπηρετήσει για mbp του 11 και iMac 14 να φανταστείς Δεν αμφιβάλλω ! Δεν το χρειάστηκα ποτέ.... οπότε αναφέρω το τυπικό..... 1
Προτεινόμενες αναρτήσεις