cgkakiou Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2019 Τον οκτώβρη νοίκιασα ένα σπίτι στην Πάτρα, μέσα οκτώβρη πάω στην Cosmote για νέα αίτηση ίντερνετ και σταθερής, (το σπίτι δεν είχε ενεργή γραμμή εκείνη την περίοδο) και μου βγάζουν ραντεβού με τεχνικό για ενεργοποίηση της γραμμής στις 16 δεκέμβρη. Επέστρεψα σπίτι με το ρουτερ που μου έδωσαν, το συνέδεσα κανονικά αλλά προφανώς δεν είχα ούτε τηλέφωνο ούτε ιντερνετ. Αρχές νοέμβρη εντελώς ξαφνικά χτυπάει το σταθερό, και καταλαβαίνω ότι χωρίς καμία εμφάνηση τεχνικού έχω και τηλέφωνο και ιντερνετ κανονικά, μέχρι και σήμερα το απόγευμα όπου ξαφνικά η γραμμή είναι νεκρή και πάλι. Υπάρχει κάποια λογική σε όλο αυτό? Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι μπορεί να έχει συμβεί?
user2163 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2019 9 λεπτά πριν, cgkakiou είπε Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι μπορεί να έχει συμβεί? Η Cosmote σίγουρα. Χωρίς πλάκα έχουν και γραμμή εξυπηρέτησης το 13888 ή 2106513888. Αυτοί μόνο μπορούν να σου πουν σίγουρα.
cgkakiou Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2019 Περιμένω να βρω κάποιον με σταθερό cosmote για να πάρω και να μάθω, καθώς απο κινητό υπάρχει χρέωση. Μέχρι τότε είπα να ποστάρω μήπως κάποιος έχει κάποια εξήγηση.
NikosKallithea Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2019 7 ώρες πριν, cgkakiou είπε Τον οκτώβρη νοίκιασα ένα σπίτι στην Πάτρα, μέσα οκτώβρη πάω στην Cosmote για νέα αίτηση ίντερνετ και σταθερής, (το σπίτι δεν είχε ενεργή γραμμή εκείνη την περίοδο) και μου βγάζουν ραντεβού με τεχνικό για ενεργοποίηση της γραμμής στις 16 δεκέμβρη. Επέστρεψα σπίτι με το ρουτερ που μου έδωσαν, το συνέδεσα κανονικά αλλά προφανώς δεν είχα ούτε τηλέφωνο ούτε ιντερνετ. Αρχές νοέμβρη εντελώς ξαφνικά χτυπάει το σταθερό, και καταλαβαίνω ότι χωρίς καμία εμφάνηση τεχνικού έχω και τηλέφωνο και ιντερνετ κανονικά, μέχρι και σήμερα το απόγευμα όπου ξαφνικά η γραμμή είναι νεκρή και πάλι. Υπάρχει κάποια λογική σε όλο αυτό? Μπορεί κάποιος να εξηγήσει τι μπορεί να έχει συμβεί? Το νουμερο που ενεργοποιήθηκε για λιγο ποιο ήταν τσεκαρες;
cgkakiou Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2019 Ναι το τσέκαρα, ήταν το νούμερο της νέας σύνδεσης.
user2163 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2019 24 λεπτά πριν, cgkakiou είπε Ναι το τσέκαρα, ήταν το νούμερο της νέας σύνδεσης. Πήρες στο 13788 να δηλώσεις βλάβη;
cgkakiou Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2019 Κάλεσα και μου είπαν οτι αφού δεν έχει έρθει τεχνικός δεν θα έπρεπε να έχω γραμμή, δεν γνωρίζουν το γιατί έγινε ο,τι έγινε. Μου είπαν απλά να περιμένω το ραντεβού μου.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα