Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πρίν δυο βδομάδες αγόρασα ενα macbook pro 13.3 του 2018 από τα Public. από την στιγμή που το έβγαλα από το κουτί του δεν άνοιγε.. την επόμενη μέρα εννοείται το έστειλα πίσω. Από τότε είμαι χωρίς μηχάνημα. Χρήματα δεν επιστρέφουν. Η ελληνική αντιπροσωπία δεν το αντικαθιστά, τα Public επίσης.. είναι ανεύθυνοι τελείως.. ψάχνω κάποιο mail από εξωτερικό να στείλω τα παράπονα μου στην εταιρεία διότι μου καλύπτουν επισκευή πλακέτας αλλά όχι αντικατάσταση που ζητάω εγώ και όπως δικαιούμαι. Αν γνωρίζει κανείς που είναι τα κεντρικά της Ευρώπης θα βοηθούσε.

Αν γνωρίζει κανείς κατι που να βοηθήσει ας με ενημερώσει.

Επεξ/σία από stathisaiva
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, stathisaiva είπε

Πρίν δυο βδομάδες αγόρασα ενα macbook pro 13.3 του 2018 από τα Public. από την στιγμή που το έβγαλα από το κουτί του δεν άνοιγε.. την επόμενη μέρα εννοείται το έστειλα πίσω. Από τότε είμαι χωρίς μηχάνημα. Χρήματα δεν επιστρέφουν. Η ελληνική αντιπροσωπία δεν το αντικαθιστά, τα Public επίσης.. είναι ανεύθυνοι τελείως.. ψάχνω κάποιο mail από εξωτερικό να στείλω τα παράπονα μου στην εταιρεία διότι μου καλύπτουν επισκευή πλακέτας αλλά όχι αντικατάσταση που ζητάω εγώ και όπως δικαιούμαι. Αν γνωρίζει κανείς που είναι τα κεντρικά της Ευρώπης θα βοηθούσε.

Αν γνωρίζει κανείς κατι που να βοηθήσει ας με ενημερώσει.

Νομίζω είναι ανάλογα τη πολιτική DOA της εταιρείας... Δηλαδή μπορεί να είναι νόμιμο αυτό που σου κάνουν. Αυτό που δεν είναι νόμιμο είναι να σε αφήσουν πάνω από X εβδομάδες χωρίς να επισκευάσουν το μηχάνημα.

Αν δε κάνω λάθος, όπου Χ, 2. Άρα έχουν ήδη περάσει οι μέρες οπότε πρέπει να κινηθείς μέσω συνηγόρου του καταναλωτή.

edit: διάβασε αυτό. Μάλλον μπορείς να ζητήσεις τα χρήματά σου πίσω...

Επεξ/σία από natural_sgf
Δημοσ.

Λίγο περίεργο ακούγεται αυτό που λες.... Δηλαδή προβληματικό εξαρχής μηχάνημα και ούτε στο αντικαθιστούν ούτε σου δίνουν τα χρήματα πίσω;; Πολύ περίεργο, ειδικά από τη στιγμή, που, όπως λες, δεν λειτούργησε ποτέ. Δώσε παραπάνω πληροφορίες, δηλαδή τί πρόβλημα σου είπαν ότι έχει και τί σου πρότειναν.

  • Like 1
  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ.
Στις 7/11/2019 στις 7:17 ΜΜ, stathisaiva είπε

Πρίν δυο βδομάδες αγόρασα ενα macbook pro 13.3 του 2018 από τα Public. από την στιγμή που το έβγαλα από το κουτί του δεν άνοιγε.. την επόμενη μέρα εννοείται το έστειλα πίσω. Από τότε είμαι χωρίς μηχάνημα. Χρήματα δεν επιστρέφουν. Η ελληνική αντιπροσωπία δεν το αντικαθιστά, τα Public επίσης.. είναι ανεύθυνοι τελείως.. ψάχνω κάποιο mail από εξωτερικό να στείλω τα παράπονα μου στην εταιρεία διότι μου καλύπτουν επισκευή πλακέτας αλλά όχι αντικατάσταση που ζητάω εγώ και όπως δικαιούμαι. Αν γνωρίζει κανείς που είναι τα κεντρικά της Ευρώπης θα βοηθούσε.

Αν γνωρίζει κανείς κατι που να βοηθήσει ας με ενημερώσει.

Τα περισσότερα macbook προ 2018 είναι ελαττωματικά και μέχρι και το istorm κάνει νερά στην αντικατάστασή τους... Οπότε καλή δύναμη... αν και έχεις αργήσει ίσως λίγο. Εντός 14 ημερών έπρεπε να το πας πίσω και να ζητήσεις αντικατάσταση.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Hinge popping, ελαττωματικά πληκτρολόγια όπως λένε πολλοί και throttling στον επεξεργαστή στα 15άρια.

Εδώ του άλλου δεν του ανοίγει... τι να λέμε τώρα.

Επεξ/σία από winmac
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Προς ενημέρωση, ύστερα από απίστευτη ταλαιπωρία βδομάδων και επαναλαμβανόμενες πιέσεις στο κατάστημα που το αγόρασα, επιμένοντας και ζητώντας αντικατάσταση με αντίστοιχο ή τα χρήματα μου πίσω, κατάφερα τελικά την αντικατάσταση.. τι τύχη!?! Όταν η  apple αλλά και το κατάστημα  πώλησης σου λένε για επισκευή σε ένα μηχάνημα που σου πούλησαν με ελαττωματική πλακέτα, τουλάχιστον εμένα μου προκαλεί αναγούλα.. ο καθένας ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.. 

Επεξ/σία από stathisaiva
  • Like 1
Δημοσ.

Ταλαιπωρήθηκες χωρίς λόγο.

Και επισκευή να έκανες πρακτικά θα σου άλλαζαν το κάτω μέρος του MacBook με καινούριο ανταλακτικό το οποίο θα παιρνούσε από διαγνωστικά και ποιοτικό έλεγχο. Μην ξαναπάρεις από public αν είναι να σαι ταλαιπωρούν χωρίς λόγο και προτίμησε μαγαζιά που έχουν εξουσιοδοτημένα service.

Δημοσ.
On 21/11/2019 at 03:58, stathisaiva said:

Προς ενημέρωση, ύστερα από απίστευτη ταλαιπωρία βδομάδων και επαναλαμβανόμενες πιέσεις στο κατάστημα που το αγόρασα, επιμένοντας και ζητώντας αντικατάσταση με αντίστοιχο ή τα χρήματα μου πίσω, κατάφερα τελικά την αντικατάσταση.. τι τύχη!?! Όταν η  apple αλλά και το κατάστημα  πώλησης σου λένε για επισκευή σε ένα μηχάνημα που σου πούλησαν με ελαττωματική πλακέτα, τουλάχιστον εμένα μου προκαλεί αναγούλα.. ο καθένας ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.. 

ενώ το πληματικό πληκτρολογιο δεν σου προκαλεί αναγουλα;

Δημοσ.
18 ώρες πριν, γροσερισοπ είπε

ενώ το πληματικό πληκτρολογιο δεν σου προκαλεί αναγουλα;

Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις..

Δημοσ.
4 hours ago, stathisaiva said:

Δεν καταλαβαίνω τι θέλεις να πεις..

οτι πουλάνε mabooks pro που είδη εχουν βγει σε replace προγραμμα.

το πληκτρολόγιο αν σου κωλήσει μετά τα 4 χρόνια που δινει τι θα κανεις;

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
8 ώρες πριν, γροσερισοπ είπε

οτι πουλάνε mabooks pro που είδη εχουν βγει σε replace προγραμμα.

το πληκτρολόγιο αν σου κωλήσει μετά τα 4 χρόνια που δινει τι θα κανεις;

https://support.apple.com/el-gr/keyboard-service-program-for-mac-notebooks

Πας στο service και στο αλλάζουν ή επισκευάζουν δωρεάν. 😛 

Επεξ/σία από medidia
Δημοσ.

Αυτο δεν αλλαζει το γεγονος οτι πουλανε καινουργιο προϊόν με διαπιστωμένο  ελάττωμα..........................προβληματικο.

  • Like 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...