Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Στις 7/11/2019 στις 6:33 ΜΜ, nzeppos είπε

Ποιας επιτροπής; Αυτής που πολεμάει διαρκώς τα καρτέλ τραπεζών και τηλεφωνίας και έχει στείλει μέσα ορδές στελεχών; 

Καλά τα λες.Θυμόμαστε και το καρτέλ του γάλακτος.Γενικώς στην Ελλάδα δεν υπάρχει υγιής ανταγωνισμός και αυτό οφείλεται εν μέρει και στις ανύπαρκτες ενώσεις καταναλωτών. 

  • Like 1
  • Απαντ. 90
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
21 ώρες πριν, John2123 είπε

Πραγματικά γελάω με το "δεν σημαίνει ότι και αυτή η τιμή είναι η σωστή" ποια είναι η σωστή τιμή δλδ;

Πάλι καλά που στο νετ βλέπουμε τις πραγματικές τιμές κ όχι αυτές της αισχροκέρδειας....

Όπως τα λες να βγάλει μεροκάματο και όχι τα τρελά του από ένα προϊόν.

Σε ηλεκτρολόγο προϊόν που στο σκρουτζ κοστίζει 2,50 - 3 ευρώ στο κατάστημα 10 !!!!! Δεν το συζητάω από κίνα γιατί κ αυτός από εκεί το πήρε απλά το έχει άμεσα διαθέσιμο , όχι φίλε θα πάω στο σκρουτζ κ αν δεν βιάζομαι θα περιμένω 1 μήνα από κίνα.

Δεν κλείνουν γιατί υπάρχει το σκρουτζ αλλά γιατί όπως λέει κ κάποιος πιο πάνω ο καθένας πουλάει όσο θέλει χωρίς έλεγχο.

Από αυτά που λες είναι προφανές ότι έχεις μαύρα μεσάνυχτα από επιχειρήσεις από ένα μέγεθος και πάνω. Ούτε ξέρεις τι είναι αισχροκέρδεια. 

Επειδή ο X πουλάει ένα προϊόν σε μια τιμή νομίζεις ότι οι άλλοι αισχοκερδούν. Η απόλυτη ανοησία. Δεν ξέρεις τα λειτουργικά έξοδα του καθενός για να παρέχει το προϊόν, αν χρωστάει στην εφορία, ΙΚΑ, κλπ, αν αποδίδει ΦΠΑ, κλπ, κλπ. 

Επεξ/σία από possiz
Δημοσ.

Άσχετο αλλά κοιτάω για κουζίνα (επαγωγική). Στο idealo.de ξεκινά από τα 450 ευρώ, στο σκρούτζ από τα 699, και στις μεγάλες αλυσίδες είναι στα 840. Το ίδιο μοντέλο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Αυτές οι εταιρίες όπως και το πλαίσιο ζούνε ακόμα γιατί υπάρχουν πελάτες που δεν νοιάζονται να κάνουν έρευνα αγοράς (στην Ελλάδα για πολλούς καταναλωτές είναι άγνωστη λέξη) και επειδή υπάρχουν ακόμα οι προηγούμενες γενιές που δεν ασχολούνται τόσο πολύ με ηλεκτρονικές αγορές κτλ.

Όταν αυτοί οι πελάτες θα αρχίζουν να εξαφανίζονται σιγά σιγά που σίγουρα θα εξαφανιστούν, είναι θέμα χρόνου, τότε σε μια μικρή αγορά σαν την Ελλάδα όλες αυτές οι εταιρίες θα βαρέσουν κανόνι ή θα έχουν το μυαλό να εξελιχθούν σε κάτι άλλο για να επιζήσουν.

Σίγουρα αυτές οι επιχειρήσεις δεν μπορούν πια να ανταγωνιστούν τα σκρουτζομάγαζα ή μαγαζιά απ' έξω πολλές φορές γιατί όντως ότι γράφουν τα παραπάνω παιδιά ισχύει. Μια επιχείριση με φυσικό μαγαζί, υπαλλήλους κτλ έχει τετραπλάσια έξοδα.

Αλλά υπάρχει ένα μεγάλο αλλά. Όταν αυτές οι επιχειρήσεις είδανε τι έρχεται δεν προσπάθησαν καθόλου να αλλάξουν τρόπο σκέψης. Συνέχισαν να "βαράνε" τις τιμές πολλές φορές σε προϊόντα χρόνων, να έχουν κακό service (βλ. πλαίσιο), κακό τρόπο αποστολής (το public στέλνει τα κόμικς και τα βιβλία μέσα σε χαρτόκουτο χωρίς προστατευτικά) και άλλα πολλά. Αντιθέτως συνέχισαν να πετάνε λεφτά σε καινούργια μαγαζιά κτλ. πολλές φορές γνωρίζοντας ότι ο τζίρος τους πέφτει και συνεχίζοντας να παίρνουν δάνεια. Δεν θα αναφέρω καθόλου το πως φέρονται στους υπαλλήλους τους...

Οπότε αν θα κλείσουν θα είναι δικό τους θέμα γιατί μόνοι τους τα έκαναν θάλασσα και δεν προσπαθούν καθόλου μα καθόλου να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα... Τους εργαζόμενους λυπάμαι γιατί ως συνήθως αυτοί θα την πληρώσουν...

Επεξ/σία από godfather0991
Δημοσ.
1 ώρα πριν, godfather0991 είπε

Οπότε αν θα κλείσουν θα είναι δικό τους θέμα γιατί μόνοι τους τα έκαναν θάλασσα και δεν προσπαθούν καθόλου μα καθόλου να προσαρμοστούν στα νέα δεδομένα... Τους εργαζόμενους λυπάμαι γιατί ως συνήθως αυτοί θα την πληρώσουν...

Μιλωντας για πολυ μικρη ατομικη επιχειρηση παροχης, παρακολουθουσα τιμες, φροντιζα να ειμαι στα ορια η και κατω οταν με την υπηρεσια προσφερα και υλικα, σαφως και δεχομουν τους ψαγμενους που βλεπαν το ρελε να κανει $1 στην κινα και δεν το χρεωνα 4 που το επαιρνα απο τον προμηθευτη μου.

Το 15 εκλεισα με χρεη και παμπολα φεσακια.

Συνεχισα την ιδια τακτικη μεχρι το 18. Μα ειναι δυνατον να αισχροκερδισω?

Λαθος.

Σημερα κοστολογω οσο νομιζω τις υπηρεσιες μου. 

Απο το να καθομαι σε ενα γραφειο με χρεη και τις αποψεις του καθε πελατη που ηθελε να ειναι και κολληταρι να μαθαινει τα κολπα?

προτιμω να καθομαι σπιτακι μου.

Απλα η αποψη μου....

Δημοσ.
4 ώρες πριν, possiz είπε

Από αυτά που λες είναι προφανές ότι έχεις μαύρα μεσάνυχτα από επιχειρήσεις από ένα μέγεθος και πάνω. Ούτε ξέρεις τι είναι αισχροκέρδεια. 

Επειδή ο X πουλάει ένα προϊόν σε μια τιμή νομίζεις ότι οι άλλοι αισχοκερδούν. Η απόλυτη ανοησία. Δεν ξέρεις τα λειτουργικά έξοδα του καθενός για να παρέχει το προϊόν, αν χρωστάει στην εφορία, ΙΚΑ, κλπ, αν αποδίδει ΦΠΑ, κλπ, κλπ. 

Ναι ναι να φανταστώ οτι εσύ που δεν έχεις μαύρα μεσάνυχτα είσαι μεγάλο επιχειρηματίας ;

Δεν μου απάντησες όμως ποια είναι είναι η "σωστή τιμή" ;

Επίσης αν χρωστάει ο κάθε ένας πρέπει ο πελάτης να του τα πληρώσει;

Προφανώς εαν έχεις το οποιοδήποτε κατάστημα ξέρεις πολύ καλά τι είναι αισχροκέρδεια .....

Ανοησία ή όχι άσε να το κρίνουν άλλοι.... Δεν είσαι ο κατάλληλος

Δημοσ.
Στις 8/11/2019 στις 12:01 ΜΜ, d4mage είπε

Σε μια άλλη χώρα ναι, στην Ελλάδα δεν υπάρχουν φυσικά καταστήματα με καλές τιμές, και δεν είναι ο πληθυσμός, ούτε ο μισθός των ανθρώπων είναι το γεγονός πως πολλοί άνθρωποι ακόμα και στις ηλικίες 20-30 δεν γνωρίζω από τεχνολογία ούτε τα βασικά. Όταν λοιπόν απευθύνεσαι σε τέτοιους ανθρώπους είναι λογικό να πουλάς ότι να ναι και όσο να ναι (βλέπε black friday)

Δεν είναι μόνο αυτό. Είναι αυτή η γελοία φάση παζαριού που κάνουν σχεδόν όλοι. Ε λοιπόν τα καταστήματα (όχι οι μεγάλες αλυσίδες προφανώς αν και με κάτι Κωτσόβολους γίνεται ένα αστείο τέτοιο σκηνικό) έχουν προβλέψει και έχουν φουσκώσει τις τιμές τους έτσι ώστε μετά από παζάρι να πάρει ο πελάτης στην τιμή που θέλει και το κατάστημα να πάρει το κέρδος που θέλει. Win-win κατάσταση που στην ουσία είναι απλά χάσιμο χρόνου. Το μόνο μέρος που σηκώνει παζάρι είναι φυσικά οι λαϊκές όπου θέλει και προσοχή γιατί πολλές φορές άλλα πληρώνεις και άλλα παίρνεις. Οταν έχεις ακόμα και σχετικά νέους να προσπαθούν να παζαρέψουν με υπάλληλο που κάθεται στο ταμείο (!!!) σαν τι ακριβώς να περιμένεις; 

Δημοσ.
44 λεπτά πριν, John2123 είπε

 

Επίσης αν χρωστάει ο κάθε ένας πρέπει ο πελάτης να του τα πληρώσει;

 

Μόνο και μόνο αυτό που λές είναι η απόδειξη οτι δεν έχεις διοικήσει ούτε πάγκο με κουλούρια.

Το κόστος ΚΑΘΕ επιχειρησης το πληρώνει ο πελάτης. Ειναι αυτονόητο (ή θα έπρεπε να είναι) σε κάθε άνθρωπο αυτού του πλανήτη και ας μην εχει επιχειρηση, και ας μην εχει σπουδάσει ΔΕ.

 

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, John2123 είπε

Ναι ναι να φανταστώ οτι εσύ που δεν έχεις μαύρα μεσάνυχτα είσαι μεγάλο επιχειρηματίας ;

Δεν μου απάντησες όμως ποια είναι είναι η "σωστή τιμή" ;

Επίσης αν χρωστάει ο κάθε ένας πρέπει ο πελάτης να του τα πληρώσει;

Προφανώς εαν έχεις το οποιοδήποτε κατάστημα ξέρεις πολύ καλά τι είναι αισχροκέρδεια .....

Ανοησία ή όχι άσε να το κρίνουν άλλοι.... Δεν είσαι ο κατάλληλος

Είσαι εντέλώς άσχετος σου λέω. Ανάθεμα αν ξερει νπως γίνεται η τιμολόγηση ενός προϊόντος. Νομίζεις ότι βάζουν ότι τους καπνίσει .

Επεξ/σία από possiz
Δημοσ. (επεξεργασμένο)
1 ώρα πριν, andreaspA είπε

Μόνο και μόνο αυτό που λές είναι η απόδειξη οτι δεν έχεις διοικήσει ούτε πάγκο με κουλούρια.

Το κόστος ΚΑΘΕ επιχειρησης το πληρώνει ο πελάτης. Ειναι αυτονόητο (ή θα έπρεπε να είναι) σε κάθε άνθρωπο αυτού του πλανήτη και ας μην εχει επιχειρηση, και ας μην εχει σπουδάσει ΔΕ.

Πω ρε φίλε δε μου λες και τα νούμερα του τζοκερ για αύριο; Όλα τα βρήκες σου λέω ....

Άλλο το κόστος και άλλο το χρέος που αναφέρω ξανά διάβασε.

53 λεπτά πριν, possiz είπε

Είσαι εντέλώς άσχετος σου λέω. Ανάθεμα αν ξερει νπως γίνεται η τιμολόγηση ενός προϊόντος. Νομίζεις ότι βάζουν ότι τους καπνίσει .

Ακόμα περιμένω να μου πεις ποια είναι η " σωστή τιμή" .

Βρε κούνια που σας κούναγε , αν δεν μπορείτε κλείστε τα και ανοίξτε μόνο e-shops

Επεξ/σία από John2123
Δημοσ.
46 λεπτά πριν, John2123 είπε

Πω ρε φίλε δε μου λες και τα νούμερα του τζοκερ για αύριο; Όλα τα βρήκες σου λέω ....

Άλλο το κόστος και άλλο το χρέος που αναφέρω ξανά διάβασε.

Ακόμα περιμένω να μου πεις ποια είναι η " σωστή τιμή" .

Βρε κούνια που σας κούναγε , αν δεν μπορείτε κλείστε τα και ανοίξτε μόνο e-shops

Όχι δεν σου λέω, να ψάξεις να μάθεις πως βγαίνει και να μην λες αρλούμπες

.

Δημοσ.
4 λεπτά πριν, possiz είπε

Όχι δεν σου λέω, να ψάξεις να μάθεις πως βγαίνει και να μην λες αρλούμπες

.

Δεν περίμενα κάτι άλλο.

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
2 ώρες πριν, John2123 είπε

Πω ρε φίλε δε μου λες και τα νούμερα του τζοκερ για αύριο; Όλα τα βρήκες σου λέω ....

Άλλο το κόστος και άλλο το χρέος που αναφέρω ξανά διάβασε.

Ακόμα περιμένω να μου πεις ποια είναι η " σωστή τιμή" .

Βρε κούνια που σας κούναγε , αν δεν μπορείτε κλείστε τα και ανοίξτε μόνο e-shops

Πραγματικα θέλεις να σου εξηγήσω τώρα ότι το "κόστος" ΄έγινε "χρέος" επειδή σου πούλαγε λιγότερο απο ότι του κόστιζε, κάτι που εσύ το ονομάζεις "σωστή τιμή" ?

 

1 ώρα πριν, John2123 είπε

Δεν περίμενα κάτι άλλο.

Να κάτσεις να διαβάσεις αρχικά κοστολόγηση. Είναι κομμάτι της λογιστικής.

Θα σου χρειαστεί γενικά στην ζωή σου. Αν μάθει ο εγκέφαλος σου να σκέφτεται με όρους κοστολόγησης, θα σου είναι χρήσιμο ακόμα και στην καθημερινότητα σου.

Ακόμα και τα βιβλία της ΔΕΟ25 να βρείς απο το ΕΑΠ, θα μάθεις αυτά που πρέπει και με το παραπάνω για να κρίνεις καλύτερα στην καθημερινότητα σου.

Επειδή μάλλον δεν θα ασχοληθείς να διαβάσεις σοβαρά, ρίξε μια ματιά στο παρακάτω άρθρο μπας και σου κεντρίσει το ενδιαφέρον και ασχοληθείς παραπάνω.

https://www.capital.gr/epikairotita/1672800/pos-na-kostologisete-ta-proionta-kai-tis-upiresies-sas

 

Επεξ/σία από andreaspA
Δημοσ.
3 ώρες πριν, andreaspA είπε

Πραγματικα θέλεις να σου εξηγήσω τώρα ότι το "κόστος" ΄έγινε "χρέος" επειδή σου πούλαγε λιγότερο απο ότι του κόστιζε, κάτι που εσύ το ονομάζεις "σωστή τιμή" ?

 

Εγώ να διαβάσω ,

εσύ θα διαβάσεις τι γράφω και τι γράφεις;

Θέλεις να μου πεις ότι ο αφελής έμπορος που πουλάει κάτι λιγότερο από ότι του κόστισε δεν είναι ηλίθιος και ότι την ηλιθιότητα αυτή πρέπει να την πληρώσει ο  πελάτης;

Το "σωστή τιμή"  διάβασε ποιος το έγραψε πως το έγραψε και το λόγο που το επαναλαμβάνω.

Τέλος πάντων αρκετά off topic το βγάλατε το θέμα δεν το συνεχίζω.

Δημοσ.
3 ώρες πριν, John2123 είπε

Εγώ να διαβάσω ,

εσύ θα διαβάσεις τι γράφω και τι γράφεις;

Θέλεις να μου πεις ότι ο αφελής έμπορος που πουλάει κάτι λιγότερο από ότι του κόστισε δεν είναι ηλίθιος και ότι την ηλιθιότητα αυτή πρέπει να την πληρώσει ο  πελάτης;

Το "σωστή τιμή"  διάβασε ποιος το έγραψε πως το έγραψε και το λόγο που το επαναλαμβάνω.

Τέλος πάντων αρκετά off topic το βγάλατε το θέμα δεν το συνεχίζω.

Η σωστή τιμή είναι αυτή που βγάζει το άμεσο κόστος του προιόντος μαζί με κάθε κόστος απο την ενημέρωση σου για την ύπαρξη του, μέχρι του να έρθει σπίτι σου, αλλά και μετά απο αυτό για την υποστήριξη του, μαζί με ένα μικρό - ελάχιστο κέρδος για τον πωλητή.

Εν ολίγης, ούτε το MEDIA πουλάει στην "σωστή τιμή" γιατί πάει για φούντο. Αν πούλαγε στην σωστή τιμή, θα ζούσε και θα βασίλευε. Αλλά βλέπεις πιέζεται απο τους αεριτζήδες που πουλάνε πολύ χαμηλότερα, και διότι έχουν χαμηλότερα κόστη, αλλά βασικότερο απο όλα γιατί υπάρχει ολοκληρωτική ανυπαρξία οποιούδηποτε ελέγχου. Μπορείς άνετα να έχεις επι 10ετια και βάλε μαγαζί και να χρωστάς ΠΑΝΤΟΥ !

Διάβασε λίγο κοστολόγηση. Μόνο καλό θα σου κάνει. Θα μπορείς να κρίνεις καλύτερα καθημερινές καταστάσεις στη ζωή σου. Πολύ πιθανά να σε γλυτώσει και απο οικονομική καταστροφή. Καθημερινά βλέπω δεκάδες μικρές επιχειρήσεις/ελ επαγγελματιες που φουντάρουν επειδή δεν έχουν ιδέα απο κοστολόγηση. Σημαντικότατος λόγος που σε όλη την ΕΕ γίνεται έμμεση προσπάθεια να εξαφανιστούν οι μικρές επιχειρήσεις και οι ελ επαγγελματίες. 

Καλή συνέχεια λοιπόν σε όλους και ελπίζω η συμπραξη των δυο εταιρίων να φερει καλύτερο μέλλον και για τους δύο.

 

  • Confused 1

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...