Προς το περιεχόμενο

foxstore


Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Καλησπέρα μια ερώτηση σχετικά με το συγκεκριμένο κατάστημα πόσο αξιόπιστο είναι θέλω να πάρω το oculus quest Παρασκευή  το έχει 482.99 Δευτέρα 544.99 και σήμερα Τρίτη 482.99 έχει αγοράσει κάποιος από το συγκεκριμένo καταστημα

 
 

 

 

 

 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 
 

 

 
 
 
 
 
 
 

 

 

Επεξ/σία από seatgiorgos
  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.

Καλημέρα και καλή χρονιά!

Αν και εντελώς ανεπίκαιρα, θα απαντήσω με βάση τη δική μου εμπειρία από το συγκεκριμένο κατάστημα.

Για να μη ζαλίσω ωστόσο με λεπτομέρειες (απ' την αρχή τουλάχιστον), θα ξεκινήσω από τα συμπεράσματά μου, τα οποία είναι τα εξής:

  • Οι τιμές τους είναι πολύ ανταγωνιστικές (...)
  • Για προϊόντα που είναι σε stock ανταποκρίνονται άμεσα
  • Για προϊόντα με διαθεσιμότητα 10 ή 15 ημερών (max), μπορεί να περάσει και πάνω από μήνας για την παραλαβή και αν!!!
  • Για καθυστερήσεις στην εξέλιξη της παραγγελίας, από μόνοι τους δεν επικοινωνούν ΠΟΤΕ για να ενημερώσουν τον πελάτη, ούτε τηλεφωνικά, ούτε μέσω email, ακόμα κι αν έχει περάσει ένας μήνας+ όπως ανέφερα και παραπάνω.
  • Εξαιρετικά μεγάλη δυσκολία τηλεφωνικής προσέγγισης - υπάρχει τηλ. κέντρο που απορρίπτει τις κλήσεις με αυτόματο μήνυμα/δικαιολογία ότι: "όλες οι γραμμές είναι κατειλημμένες", εκτός κι αν έχουν αναγνώριση κλήσης και απορρίπτουν επιλεκτικά. Αυτό το λέω επειδή στην αρχή (τις πρώτες μέρες της καθυστέρησης της παραγγελίας μου) που είχα πλακώσει τα τηλέφωνα, μετά από την επιμονή μου, και με υπομονή, μου απαντούσαν. Τις τελευταίες 2 εβδομάδες όμως, που παίρνω πάνω από 10 φορές την ημέρα, πρωί-μεσημέρι-απόγευμα-βράδυ, πάντα βγαίνει το παραπάνω ηχογραφημένο μήνυμα και αμέσως μετά πέφτει η γραμμή.
  • Απ' όσο έχω διαβάσει σε σχόλια άλλων "παθόντων", ούτε και μέσω e-mail είναι δυνατή η επικοινωνία, αφού αν έχει δίκιο ο πελάτης, τον αγνοούν. Αν θεωρούν ότι έχουν δίκιο εκείνοι, απαντούν/υπερασπίζονται το "δίκιο" τους. Το ίδιο κάνουν και στο skroutz.

Όσον αφορά τώρα την προσωπική μου εμπειρία, κι αν δεν έχετε ήδη βαρεθεί να διαβάζετε τα παραπάνω, έχει ως εξής:

Αρχική Παραγγελία μου στις 16/11/2019. Διαθεσιμότητα προϊόντος εντός 10 εργάσιμων.
Αφού δεν υπήρξε καμία εξέλιξη στην ενημέρωση μου για την πορεία της παραγγελίας, και μετά από δική μου επίμονη προσπάθεια τηλεφωνικής επικοινωνίας, άλλαξα την παραγγελία στις 6/12/2019. Διαθεσιμότητα προϊόντος, πάλι εντός 10 εργάσιμων.
Έκτοτε, καλούσα κάθε εβδομάδα και όταν, μετά από αμέτρητες προσπάθειες μου σήκωναν το τηλέφωνο, μου έλεγαν πάντα το ίδιο παραμύθι: "το έχουμε προωθήσει, είναι σε προτεραιότητα, θα σας καλέσουμε μέσα στην ήμερα για να σας δώσουμε ακριβή ημερομηνία παραλαβής". Φυσικά αυτή η κλήση προς εμένα δεν έγινε ΠΟΤΕ, ούτε και ενημερώθηκα ποτέ με άλλο τρόπο, πχ e-mail. Το "μέσα στην ήμερα" ήταν προφανώς για να με ξεφορτωθούν κομψά.

Το αποτέλεσμα είναι ότι μέχρι και σήμερα (4/1/2020) δεν έχω παραλάβει ακόμα το προϊόν (ενα PC Case), που το περιμένω πως και πως για να χτίσω το καινούργιο μου PC (τους το έχω αναφέρει αυτό), έχουν ήδη πληρωθεί 2 δόσεις από τις 12 έντοκες και δεν έχω ΚΑΜΙΑ ενημέρωση από τις 23/12/2019 (που ήταν η τελευταία φορά που κατάφερα να επικοινωνήσω μαζί τους) για την εξέλιξη της παραγγελίας μου.

Η ειρωνεία είναι ότι το Case ήταν το πρώτο πράγμα που παρήγγειλα. Όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα που έχω παραγγείλει από αλλού και μεταγενέστερα, τα έχω παραλάβει προ καιρού!

Επίσης άλλο ένα προϊόν που παρήγγειλα στις 23/11/2019 (10 μέρες διαθεσιμότητα), δεν το παρέλαβα ποτέ. Στις 23/12 (ένα μήνα μετά απο αυτή την παραγγελία) που κατάφερα για τελευταία φορά να επικοινωνήσω, ρώτησα και για την πορεία αυτής της παραγγελίας και η απάντηση του υπαλλήλου ήταν: "ωχ, δεν το έχει ο προμηθευτής μας αυτό, οπότε να το ακυρώσουμε, ε;"...

Δηλαδή εάν δεν ρωτούσα, ακόμα θα περίμενα!!!

Ωστόσο, η παραγγελία μου αυτή, όχι μόνο δεν ακυρώθηκε ακόμα, όχι μόνο στην σελίδα τους για την ενημέρωση της παραγγελίας μου, την αναφέρει ακόμα και σήμερα ως "Νέα Παραγγελία", άλλα έχουν ήδη πληρωθεί και δυο δόσεις και απ' αυτή την (ακυρωμένη) παραγγελία. Χθες τους έστειλα σχετικό e-mail, δεν έχουν ανταποκριθεί φυσικά ακόμα.

Εννοείται πως δεν πρόκειται να ξαναψωνίσω ποτέ από εκεί. Προτιμώ να πληρώσω κάτι παραπάνω και να ξέρω ότι έχω να κάνω με υπεύθυνους, παρά να τραβάω τέτοια ταλαιπωρία.

Έχω ήδη παραπονεθεί στο skroutz και περιμένω...

Συγνώμη για το μακρόσυρτο μήνυμα.

Αυτές ήταν οι εμπειρίες μου από το συγκεκριμένο κατάστημα.

 

 

 

  • Like 2
Δημοσ.
On 04/01/2020 at 07:55, akmak said:

Καλημέρα και καλή χρονιά!

Αν και εντελώς ανεπίκαιρα, θα απαντήσω με βάση τη δική μου εμπειρία από το συγκεκριμένο κατάστημα.

Για να μη ζαλίσω ωστόσο με λεπτομέρειες (απ' την αρχή τουλάχιστον), θα ξεκινήσω από τα συμπεράσματά μου, τα οποία είναι τα εξής:

  • Οι τιμές τους είναι πολύ ανταγωνιστικές (...)
  • Για προϊόντα που είναι σε stock ανταποκρίνονται άμεσα
  • Για προϊόντα με διαθεσιμότητα 10 ή 15 ημερών (max), μπορεί να περάσει και πάνω από μήνας για την παραλαβή και αν!!!
  • Για καθυστερήσεις στην εξέλιξη της παραγγελίας, από μόνοι τους δεν επικοινωνούν ΠΟΤΕ για να ενημερώσουν τον πελάτη, ούτε τηλεφωνικά, ούτε μέσω email, ακόμα κι αν έχει περάσει ένας μήνας+ όπως ανέφερα και παραπάνω.
  • Εξαιρετικά μεγάλη δυσκολία τηλεφωνικής προσέγγισης - υπάρχει τηλ. κέντρο που απορρίπτει τις κλήσεις με αυτόματο μήνυμα/δικαιολογία ότι: "όλες οι γραμμές είναι κατειλημμένες", εκτός κι αν έχουν αναγνώριση κλήσης και απορρίπτουν επιλεκτικά. Αυτό το λέω επειδή στην αρχή (τις πρώτες μέρες της καθυστέρησης της παραγγελίας μου) που είχα πλακώσει τα τηλέφωνα, μετά από την επιμονή μου, και με υπομονή, μου απαντούσαν. Τις τελευταίες 2 εβδομάδες όμως, που παίρνω πάνω από 10 φορές την ημέρα, πρωί-μεσημέρι-απόγευμα-βράδυ, πάντα βγαίνει το παραπάνω ηχογραφημένο μήνυμα και αμέσως μετά πέφτει η γραμμή.
  • Απ' όσο έχω διαβάσει σε σχόλια άλλων "παθόντων", ούτε και μέσω e-mail είναι δυνατή η επικοινωνία, αφού αν έχει δίκιο ο πελάτης, τον αγνοούν. Αν θεωρούν ότι έχουν δίκιο εκείνοι, απαντούν/υπερασπίζονται το "δίκιο" τους. Το ίδιο κάνουν και στο skroutz.

Όσον αφορά τώρα την προσωπική μου εμπειρία, κι αν δεν έχετε ήδη βαρεθεί να διαβάζετε τα παραπάνω, έχει ως εξής:

Αρχική Παραγγελία μου στις 16/11/2019. Διαθεσιμότητα προϊόντος εντός 10 εργάσιμων.
Αφού δεν υπήρξε καμία εξέλιξη στην ενημέρωση μου για την πορεία της παραγγελίας, και μετά από δική μου επίμονη προσπάθεια τηλεφωνικής επικοινωνίας, άλλαξα την παραγγελία στις 6/12/2019. Διαθεσιμότητα προϊόντος, πάλι εντός 10 εργάσιμων.
Έκτοτε, καλούσα κάθε εβδομάδα και όταν, μετά από αμέτρητες προσπάθειες μου σήκωναν το τηλέφωνο, μου έλεγαν πάντα το ίδιο παραμύθι: "το έχουμε προωθήσει, είναι σε προτεραιότητα, θα σας καλέσουμε μέσα στην ήμερα για να σας δώσουμε ακριβή ημερομηνία παραλαβής". Φυσικά αυτή η κλήση προς εμένα δεν έγινε ΠΟΤΕ, ούτε και ενημερώθηκα ποτέ με άλλο τρόπο, πχ e-mail. Το "μέσα στην ήμερα" ήταν προφανώς για να με ξεφορτωθούν κομψά.

Το αποτέλεσμα είναι ότι μέχρι και σήμερα (4/1/2020) δεν έχω παραλάβει ακόμα το προϊόν (ενα PC Case), που το περιμένω πως και πως για να χτίσω το καινούργιο μου PC (τους το έχω αναφέρει αυτό), έχουν ήδη πληρωθεί 2 δόσεις από τις 12 έντοκες και δεν έχω ΚΑΜΙΑ ενημέρωση από τις 23/12/2019 (που ήταν η τελευταία φορά που κατάφερα να επικοινωνήσω μαζί τους) για την εξέλιξη της παραγγελίας μου.

Η ειρωνεία είναι ότι το Case ήταν το πρώτο πράγμα που παρήγγειλα. Όλα τα υπόλοιπα εξαρτήματα που έχω παραγγείλει από αλλού και μεταγενέστερα, τα έχω παραλάβει προ καιρού!

Επίσης άλλο ένα προϊόν που παρήγγειλα στις 23/11/2019 (10 μέρες διαθεσιμότητα), δεν το παρέλαβα ποτέ. Στις 23/12 (ένα μήνα μετά απο αυτή την παραγγελία) που κατάφερα για τελευταία φορά να επικοινωνήσω, ρώτησα και για την πορεία αυτής της παραγγελίας και η απάντηση του υπαλλήλου ήταν: "ωχ, δεν το έχει ο προμηθευτής μας αυτό, οπότε να το ακυρώσουμε, ε;"...

Δηλαδή εάν δεν ρωτούσα, ακόμα θα περίμενα!!!

Ωστόσο, η παραγγελία μου αυτή, όχι μόνο δεν ακυρώθηκε ακόμα, όχι μόνο στην σελίδα τους για την ενημέρωση της παραγγελίας μου, την αναφέρει ακόμα και σήμερα ως "Νέα Παραγγελία", άλλα έχουν ήδη πληρωθεί και δυο δόσεις και απ' αυτή την (ακυρωμένη) παραγγελία. Χθες τους έστειλα σχετικό e-mail, δεν έχουν ανταποκριθεί φυσικά ακόμα.

Εννοείται πως δεν πρόκειται να ξαναψωνίσω ποτέ από εκεί. Προτιμώ να πληρώσω κάτι παραπάνω και να ξέρω ότι έχω να κάνω με υπεύθυνους, παρά να τραβάω τέτοια ταλαιπωρία.

Έχω ήδη παραπονεθεί στο skroutz και περιμένω...

Συγνώμη για το μακρόσυρτο μήνυμα.

Αυτές ήταν οι εμπειρίες μου από το συγκεκριμένο κατάστημα.

Καλησπέρα!

Πραγματικά εύχομαι να παραλάβεις το PC-Case. Οποιοσδήποτε στην θέση σου (me too), θα είχε χάσει την υπομονή του, μαζί τους.

Μακριά από το "FoxStore"  - πραγματική "Αλεπού το εν λόγω κατάστημα..."

  • Thanks 1
Δημοσ.

Αγόρασα εγώ έναν Ryzen πριν από κάτι βδομάδες. Μου ήρθε ειδοποίηση για παραλαβή μέσα στο χρονικό πλαίσιο που είχαν θέσει (4-10 εργάσιμες).

Όπως λένε και τα παιδιά από πάνω δεν είχα καμία ειδοποίηση για την εξέλιξη της παραγγελίας μέχρι να έρθει η ώρα να παραλάβω.

Πήρα 5 φορές τηλέφωνο και έστειλα email, αλλά ουδέποτε απάντησαν.

Κατά τα άλλα κύλησε καλά. Παρέλαβα το προϊόν και παίζει μια χαρά.

Δημοσ.
Στις 4/1/2020 στις 7:55 ΠΜ, akmak είπε

Για να μη ζαλίσω ωστόσο με λεπτομέρειες (απ' την αρχή τουλάχιστον), θα ξεκινήσω από τα συμπεράσματά μου, τα οποία είναι τα εξής:

  • Οι τιμές τους είναι πολύ ανταγωνιστικές (...)
  • Για προϊόντα που είναι σε stock ανταποκρίνονται άμεσα
  • Για προϊόντα με διαθεσιμότητα 10 ή 15 ημερών (max), μπορεί να περάσει και πάνω από μήνας για την παραλαβή και αν!!!
  • Για καθυστερήσεις στην εξέλιξη της παραγγελίας, από μόνοι τους δεν επικοινωνούν ΠΟΤΕ για να ενημερώσουν τον πελάτη, ούτε τηλεφωνικά, ούτε μέσω email, ακόμα κι αν έχει περάσει ένας μήνας+ όπως ανέφερα και παραπάνω.
  • Εξαιρετικά μεγάλη δυσκολία τηλεφωνικής προσέγγισης - υπάρχει τηλ. κέντρο που απορρίπτει τις κλήσεις με αυτόματο μήνυμα/δικαιολογία ότι: "όλες οι γραμμές είναι κατειλημμένες", εκτός κι αν έχουν αναγνώριση κλήσης και απορρίπτουν επιλεκτικά. Αυτό το λέω επειδή στην αρχή (τις πρώτες μέρες της καθυστέρησης της παραγγελίας μου) που είχα πλακώσει τα τηλέφωνα, μετά από την επιμονή μου, και με υπομονή, μου απαντούσαν. Τις τελευταίες 2 εβδομάδες όμως, που παίρνω πάνω από 10 φορές την ημέρα, πρωί-μεσημέρι-απόγευμα-βράδυ, πάντα βγαίνει το παραπάνω ηχογραφημένο μήνυμα και αμέσως μετά πέφτει η γραμμή.

Επιβεβαιώνω τα παραπάνω.

Παραγγελία 11/12/19 καμία ενημέρωση μέχρι σήμερα.  Αδύνατη η σύνδεση με το τηλεφωνικό κέντρο και τη μόνη φορά που κατάφερα και μίλησα με κάποιον μου άρχισε παραμύθι.

Δεν ξέρω αν υπάρχει δυνατότητα ακύρωσης της συναλλαγής μέσω της τράπεζας.

Φυσικά ούτε πρόκειται να ξανα-ασχοληθώ. 

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα
  • Δημιουργία νέου...