Προς το περιεχόμενο

audi q2 1.0 tfsi 116 hp


dimitrisQwe

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Καλησπέρα παιδιά

Θα ήθελα να ρωτήσω την γνώμη σας για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο (Audi Q2 1.0 TFSI με 116hp). Πίστευετε ότι ο συγκεκριμένος 1000αρης κινητήρας (116 άλογα) για συντηρητική οδήγηση με μάξιμουμ 120-140 km/h σε εθνική οδό και περίπου 600 χιλιόμετρα ανά μήμα θα είναι αρκετός? Με προβληματίζει το ότι μου φαίνεται μικρός για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο.

Ακόμα πιστευετε ότι το Nissan Quasqhai με κινητήρα 1300cc και 140 άλογα θα είναι καλύτερη επιλογή?

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

 

  

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 94
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσιευμένες Εικόνες

Έχω τον ίδιο κινητήρα στο VW T-ROC. Με μία λέξη: εξαιρετικός.

Πιο αναλυτικά; Με τα 200 Nm ροπή που έχει, δύσκολα θα καταλάβεις ότι είναι 999cc. Φυσικά, σε μεγάλες ταχύτητες (150+ χιλιόμετρα δηλαδή) το μικρό αυτό μοτέρ θα "ψοφήσει", αλλά αυτό δε βλέπω γιατί να ενδιαφέρει κάποιον που κινείται στη χώρα μας (μιας και το νόμιμο ανώτατο είναι 130 χιλιόμετρα).

Το ενδιαφέρον με το Q2, είναι ότι ενώ έχει μικρότερο βάρος από το T-ROC (Q2: 1205 κιλά, T-ROC: 1420 κιλά), έχει... χειρότερο 0-100 (Q2: 10.5 δευτερόλεπτα, T-ROC: 10.1 δευτερόλεπτα). Ενώ είναι το ίδιο μοτέρ ρυθμισμένο με τον ίδιο τρόπο, το ίδιο κιβώτιο, αλλά και η ίδια πλατφόρμα. Δε ξέρω πως γίνεται. Ίσως να έχει χειρότερη αεροδυναμική.

Η πρότασή μου: test drive. Μόνο εσύ μπορείς ν' αποφασίσεις εάν σε ικανοποιούν οι επιδόσεις του μικρού τρικύλινδρου.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, Haldol είπε

Πιο αναλυτικά; Με τα 200 Nm ροπή που έχει, δύσκολα θα καταλάβεις ότι είναι 999cc. Φυσικά, σε μεγάλες ταχύτητες (150+ χιλιόμετρα δηλαδή) το μικρό αυτό μοτέρ θα "ψοφήσει", αλλά αυτό δε βλέπω γιατί να ενδιαφέρει κάποιον που κινείται στη χώρα μας (μιας και το νόμιμο ανώτατο είναι 130 χιλιόμετρα).

Γιατι η δυναμη ψηλα αλλα και χαμηλα δεν εχει σχεση μετο το πως θα πας το αυτοκινητο, τελικες ή οχι, αλλα με  το πως θα ανταποκριθει γενικοτερα σε απαιτησεις. Ενα μοτερ που σκαει στα 150χλμ δεν εχει τη "δυναμη" να κανει βασικες προσπερασεις σε περιπτωση αναγκης. Το οτι κατι θα εχει δυναμη ή μεγλο powerband δεν σημαινει οτι θα πρεπει να το πηγαινεις σαν τρελος.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

10 ώρες πριν, terry308 είπε

600χλμ/μήνα;. βενζίνη; σε συμφέρει 

Φυσικό αέριο για οικονομία... αν.... 

arona σε suvοειδες

Μονο βενζίνη νομιζω τον συμφερει για 7000-8000 χλμ το χρόνο...

Και απο εμενα πάντως ARONA, ειναι το ιδιο αμαξι αρκετά φθηνότερο και ψηλότερο (!) ιδανικό για τους κακοτράχαλους δρόμους της Αθήνας. Το πήρε ο πατέρας μου προσφατα (πηγε απο Α3 TFSI 122 ps στο Arona και αν και ήταν επιφυλακτικός για το 1000αρι+SEAT φαίνεται ευχαριστημένος)...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

7 ώρες πριν, primeragt είπε

Γιατι η δυναμη ψηλα αλλα και χαμηλα δεν εχει σχεση μετο το πως θα πας το αυτοκινητο, τελικες ή οχι, αλλα με  το πως θα ανταποκριθει γενικοτερα σε απαιτησεις. Ενα μοτερ που σκαει στα 150χλμ δεν εχει τη "δυναμη" να κανει βασικες προσπερασεις σε περιπτωση αναγκης. Το οτι κατι θα εχει δυναμη ή μεγλο powerband δεν σημαινει οτι θα πρεπει να το πηγαινεις σαν τρελος.

Εγώ πάλι, δε ξέρω κάποιο μοτέρ αυτής της κατηγορίας που να μη κρεμάει σε τέτοιες ταχύτητες. Τα περισσότερα αυτοκίνητα που έχω οδηγήσει και ανταποκρίνονται ικανοποιητικά στο πάτημα του γκαζιού μετά τα 140-150 είναι... στον αντίστοιχο αριθμό αλόγων.

Συμφωνώ στο τελευταίο (άλλωστε εγώ ήμουν που πρότεινα ως ελάχιστο όριο τα 90-100 άλογα σε παλιότερο thread), απλά το συγκεκριμένο μοτέρ [999cc - 116HP / 200Nm] είναι υπερ-ικανοποιητικό (και ασφαλές) για χρήστη που δεν έχει ιδιαίτερες "ανησυχίες" στο γκάζι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 ώρες πριν, terry308 είπε

600χλμ/μήνα;. βενζίνη; σε συμφέρει 

Φυσικό αέριο για οικονομία... αν.... 

arona σε suvοειδες

Αν δε συμφέρει στα 600 χλμ το μήνα, στα πόσα συμφέρει η βενζίνη; Στα 100; Οτιδήποτε κάτω απο 10 το χρόνο βενζινη. Μετά ψάχνεις για εναλλακτικές...

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για το τι θα κάνει το μοτέρ στις υψηλές ταχύτητες, δείτε την ιπποδύναμη.

Αλλά το ότι η ιπποδύναμη χρειάζεται για ασφάλεια κατά βάση είναι μύθος... τη δύσκολη στιγμή δε θα πατήσεις το πόδι στο γκάζι να γίνεις sport billie. Θα πατήσεις φρένο ή/και θα κάνεις ελιγμό αποφυγής.

Η ιπποδύναμη θα βοηθήσει ίσως να κάνεις προσπέραση σε μια ανηφόρα σε επαρχιακό δρόμο... ίσως. Αλλά εκεί μιλάμε (πιστεύω) για ταχύτητες κάτω από τα 100χλμ/ω όπου αυτό το μοτέρ πιστεύω είναι επαρκές.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 λεπτό πριν, nickolas είπε

Για το τι θα κάνει το μοτέρ στις υψηλές ταχύτητες, δείτε την ιπποδύναμη.

Αλλά το ότι η ιπποδύναμη χρειάζεται για ασφάλεια κατά βάση είναι μύθος... τη δύσκολη στιγμή δε θα πατήσεις το πόδι στο γκάζι να γίνεις sport billie. Θα πατήσεις φρένο ή/και θα κάνεις ελιγμό αποφυγής.

Η ιπποδύναμη θα βοηθήσει ίσως να κάνεις προσπέραση σε μια ανηφόρα σε επαρχιακό δρόμο... ίσως. Αλλά εκεί μιλάμε (πιστεύω) για ταχύτητες κάτω από τα 100χλμ/ω όπου αυτό το μοτέρ πιστεύω είναι επαρκές.

H δυναμη ειναι δυναμη και δεν εχει αντικατασταση στα οχηματα. Αν χρειαστει να κανεις ελιγμο αποφυγης μιλας για κατι που θα βρεθει στατικο η σχεδον στατικο μπροστα σου η θα μπει ξαφνικα στην πορεια σου οποτε εκει αναλογα με το ποσο κοντα η μακρυα βρισκεσε ειτε θα φρεναρεις ειτε θα επιταχυνεις για να προσπερασεις. Εκει θες δυναμη. Το πως θα την αξιοποιησεις γενικοτερα αποφασιζεις αναλογα τις συνθηκες. Κατω απο 100χλμ και μεγαλες αποστασεις σε εθνικη σαν κυρια χρηση δεν συναδουν παντως.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρα το μοτερ κ πολυ καλο αυτοκινητο το q2, το εχω κανει test drive. Κανενα προβλημα στην εθνικη σε νομιμες ταχυτητες. Οσο για το Quasqhai, ειναι κ αυτο πολυ καλο σε ολους τους τομεις. Για μενα ειναι πιο SUV το nissan, με πιο ψηλη κ ανετη θεση οδηγησης, που με βολεψε οταν το ειχα οδηγησει. Αλλα απο την αλλη, το Q2 εχει το κυρος της audi.   

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

31 λεπτά πριν, primeragt είπε

H δυναμη ειναι δυναμη και δεν εχει αντικατασταση στα οχηματα. Αν χρειαστει να κανεις ελιγμο αποφυγης μιλας για κατι που θα βρεθει στατικο η σχεδον στατικο μπροστα σου η θα μπει ξαφνικα στην πορεια σου οποτε εκει αναλογα με το ποσο κοντα η μακρυα βρισκεσε ειτε θα φρεναρεις ειτε θα επιταχυνεις για να προσπερασεις. Εκει θες δυναμη. Το πως θα την αξιοποιησεις γενικοτερα αποφασιζεις αναλογα τις συνθηκες. Κατω απο 100χλμ και μεγαλες αποστασεις σε εθνικη σαν κυρια χρηση δεν συναδουν παντως.

Μα για αυτό σου λέω sport billy.

Θα πεταχτεί ο μπόμπιρας να μαζέψει την μπάλα ενώ εσύ είσαι στο μέσο της προσπέρασης, και εσύ θα βυθίσεις το πόδι στο γκάζι και θα ολοκληρώσεις την προσπέραση σε χρόνο dt.

Έτσι?

Προσωπικά μου αρέσει το γκάζι. Αλλά όχι μπούρδες ότι χρειάζεται για ασφάλεια....

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μόλις τώρα, nickolas είπε

Μα για αυτό σου λέω sport billy.

Θα πεταχτεί ο μπόμπιρας να μαζέψει την μπάλα ενώ εσύ είσαι στο μέσο της προσπέρασης, και εσύ θα βυθίσεις το πόδι στο γκάζι και θα ολοκληρώσεις την προσπέραση σε χρόνο dt.

Έτσι?

Προσωπικά μου αρέσει το γκάζι. Αλλά όχι μπούρδες ότι χρειάζεται για ασφάλεια....

Ε ναι γιατι εκει που παιζουν μπαλα τα παιδια (πολη) πας με ταχυτητες που απαιτουν ανω των 150 ιππων και με περισια δυναμης ακομα. Εκει φιλε μου πας χαλαρα ετσι και αλλιως, πανω απο 80 σε ταχυας οπως συγγρου ποταμι κλπ ειναι υπερβολη (αλλο αν γινεται). Αυτο θα παιξει σε εθνικες και επαρχιακους αναλογα τα συμβαντα. Το να εχεις δυναμη παντα καλο ειναι και ας μην τη χρησιμοποιεις απο να την χρειαζεσε και να μην την βρισκεις.  Χιλιαρι παντως για κυρια χρηση σε εθνικες δεν θα προτεινα ποτε κ σε κανενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

38 λεπτά πριν, primeragt είπε

Ε ναι γιατι εκει που παιζουν μπαλα τα παιδια (πολη) πας με ταχυτητες που απαιτουν ανω των 150 ιππων και με περισια δυναμης ακομα. Εκει φιλε μου πας χαλαρα ετσι και αλλιως, πανω απο 80 σε ταχυας οπως συγγρου ποταμι κλπ ειναι υπερβολη (αλλο αν γινεται). Αυτο θα παιξει σε εθνικες και επαρχιακους αναλογα τα συμβαντα. Το να εχεις δυναμη παντα καλο ειναι και ας μην τη χρησιμοποιεις απο να την χρειαζεσε και να μην την βρισκεις.  Χιλιαρι παντως για κυρια χρηση σε εθνικες δεν θα προτεινα ποτε κ σε κανενα.

Το αντίθετο. Μια χαρά πάει το χιλιάρι με 130-140 στην εθνική. Σε επαρχιακή που μάλλον θα χρειαστείς να κάνεις πολλές προσπεράσεις εκεί θα κωλώσει και πιθανώς να σε κρεμάσει. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

22 ώρες πριν, paylidis είπε

Μονο βενζίνη νομιζω τον συμφερει για 7000-8000 χλμ το χρόνο...

Και απο εμενα πάντως ARONA, ειναι το ιδιο αμαξι αρκετά φθηνότερο και ψηλότερο (!) ιδανικό για τους κακοτράχαλους δρόμους της Αθήνας. Το πήρε ο πατέρας μου προσφατα (πηγε απο Α3 TFSI 122 ps στο Arona και αν και ήταν επιφυλακτικός για το 1000αρι+SEAT φαίνεται ευχαριστημένος)...

Το arona είναι σαν κοτέτσι μπροστά στο q2...

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

20 λεπτά πριν, AristidisZ είπε

Το arona είναι σαν κοτέτσι μπροστά στο q2...

Επειδή τα είδα και τα οδήγησα και τα δυο, προσωπικα δε διακρίνω διαφορά που να δικαιολογεί τα επιπλέον 9 χιλιάρικα παρά μόνο 4 κύκλους μπρος πίσω κ στο τιμόνι...

Επιπλέον οδήγησα και το troc το οποίο βρηκα χειρότερο από το arona...καθώς το test drive έτριζε και κρεμούσε πολύ στις χαμηλές Καθώς μπαίνει πιο ψηλά το turbo σε σχέση με τα αδερφάκια του...

Τώρα για το q2 τι να πω...; λιγο καλύτερη ποιότητα καθισμάτων και πλαστικών; Και αυτό με το ζόρι... Να το βράσω, σε 3 χρόνια και 11 μήνες θα έχει φύγει κ θα πάρουν άλλο...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...