Προς το περιεχόμενο

Συγχωνεύονται οι Fiat Chrysler και Peugeot Citroen


voltmod

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Κουμπάρος μου με Honda civic 2001 1.4 sedan στις 250.000km φλάντζα μηχανής στις 310.000km άλλο μοτέρ. Τα ηλεκτρικά παράθυρα δεν δούλευαν οι ασφάλειες των πορτών τα ίδια το τιμόνι είχε πρόβλημα (γνωστό στα civic) το φλοτερ και η ένδειξη βενζίνης όταν το φουλαρε κολλούσε,αλλά κατά τα άλλα σκυλί. Φίλος μου με hyundai accent μου έλεγε τι προβλήματα ειχε, μικρά βέβαια αλλά προβλήματα, αλλά αυτό σκυλί! Το punto του αδερφού του, στο οποίο είχε αλλάξει δίσκο πλατό στις 100.000km και ένα παγούρι νερού ήταν για τα σκουπίδια γιατί ήταν Fiat. Έχω και άλλα πολλά παραδείγματα να πω απλά θέλω να καταλήξω στην νοοτροπία. Σε ένα ακριβό αυτοκίνητο θεωρούμε απαράδεκτο να χαλάσει κάτι, και άμα πάθει κάτι το κράζουν όλοι σε ένα φτηνό όμως όλοι λένε ένταξη μωρέ δεν έχει πάθει τίποτα και ας έχουν αλλάξει το μισό αυτοκίνητο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 118
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

3 ώρες πριν, thanasisxask είπε

Κουμπάρος μου με Honda civic 2001 1.4 sedan στις 250.000km φλάντζα μηχανής στις 310.000km άλλο μοτέρ. Τα ηλεκτρικά παράθυρα δεν δούλευαν οι ασφάλειες των πορτών τα ίδια το τιμόνι είχε πρόβλημα (γνωστό στα civic) το φλοτερ και η ένδειξη βενζίνης όταν το φουλαρε κολλούσε,αλλά κατά τα άλλα σκυλί. Φίλος μου με hyundai accent μου έλεγε τι προβλήματα ειχε, μικρά βέβαια αλλά προβλήματα, αλλά αυτό σκυλί! Το punto του αδερφού του, στο οποίο είχε αλλάξει δίσκο πλατό στις 100.000km και ένα παγούρι νερού ήταν για τα σκουπίδια γιατί ήταν Fiat. Έχω και άλλα πολλά παραδείγματα να πω απλά θέλω να καταλήξω στην νοοτροπία. Σε ένα ακριβό αυτοκίνητο θεωρούμε απαράδεκτο να χαλάσει κάτι, και άμα πάθει κάτι το κράζουν όλοι σε ένα φτηνό όμως όλοι λένε ένταξη μωρέ δεν έχει πάθει τίποτα και ας έχουν αλλάξει το μισό αυτοκίνητο.

Νομιζω οτι απο μονος σου λες οτι το Honda ειχε 250.000 χλμ και το fiat 100.000 χλμ. εχω την εντυπωση οτι 150.000χλμ ειναι πολλα χιλιομετρα διαφορας.

Το να καει η φλαντζα της μηχανης οποιουδηποτε αυτοκινητου μπορει να προερχεται απο αστοχια υλικου η απο υψηλες θερμοκρασιες κινητηρα κατα την λειτουργια που δεν ελεγχθηκαν.

Συνηθως μια τρυπα στο ψυγειο η σε κολαρο του ψυγειου ειναι αρκετη να μας καψει φλαντζα και να περασουν τα νερα στα λαδια ή και το αντιθετο.

Σε ενα οποιοδηποτε αυτοκινητο 15 ή 20 ετων μπορει να συμβει αυτο.

Αν θελετε να συνυπολογισουμε και το ειδος της συντηρησης που κανει ο καθενας στο αμαξι του διοτι εχω ακουσει και για ατομα που δεν εχουν αλλαξει λαδια ποτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ο μπατζανάκης του ξαδέρφου της νύφης του περιπτερά που είναι 2 τετράγωνα πιο κάτω έχει ένα Υaris και κάθε μήνα είναι στο συνεργείο.

Ο αδερφός του καντινιέρη που είναι γαμπρός της αδερφής του καθηγητή της κόρης μου έχει και αυτός Υaris και δεν έχει πάει ποτέ συνεργείο.

Ο δεύτερος ξάδερφος του κομμωτή της συννυφάδας του αδερφού μου έχει και αυτός Yaris και πηγαίνει σχεδόν κάθε χρόνο συνεργείο. 

 

Συμπέρασμα βάση ιστοριών του καθενός: Είναι καλό το Yaris ή όχι?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

1 ώρα πριν, Xacti είπε

Ο μπατζανάκης του ξαδέρφου της νύφης του περιπτερά που είναι 2 τετράγωνα πιο κάτω έχει ένα Υaris και κάθε μήνα είναι στο συνεργείο.

Ο αδερφός του καντινιέρη που είναι γαμπρός της αδερφής του καθηγητή της κόρης μου έχει και αυτός Υaris και δεν έχει πάει ποτέ συνεργείο.

Ο δεύτερος ξάδερφος του κομμωτή της συννυφάδας του αδερφού μου έχει και αυτός Yaris και πηγαίνει σχεδόν κάθε χρόνο συνεργείο. 

Συμπέρασμα βάση ιστοριών του καθενός: Είναι καλό το Yaris ή όχι?

Το 33.3% των Yaris έχουν πρόβλημα το άλλο 33.3% των Yaris πάνε μια φορά το χρόνο στο συνεργείο για το ετήσιο service και το 33.3% των Yaris είναι σκυλιά. 

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Στις 4/11/2019 στις 10:16 ΠΜ, soter79 είπε

Απο το service του Σπανου πληροφοριες απο μηχανικο φιλο που δουλευε 10 χρονια X3 BMW η βαση της μετακινησης της μεταδοσης προβληματικη και κοστος επισκευης 4000ευρω

Mini cooper ολα τα μοντελα ψηνουν το λαδι της μηχανης διοτι ανεβαζει πολυ υψηλη θερμοκρασια και αν το αλλαζεις στις ωρες του κατασκευαστη θα το παρεις στα χερια (βλεπε mini cooper με 1500ευρω στο car.gr) . Fiat panda το καινουριο απλα δεν περασε επιτυχως το crash τεστ (τα σχολια δικα σας). Citroen cactus τα πισω τζαμια ειναι με ανακλυση (δλδ οπως το opel cadet 1979 με το φινιστρινι για να μπαινει ο αερας στην καμπινα) και εχουν ταμπουρα πισω. Citroen αυτα που μου συνεβησαν εμενα καμμενος εγκεφαλος, καμμενος πολλαπλασιαστης , τρομπα νερου , καμμενο καλωδιο στην πλεξουδα , αντλια βενζινης , και ποτε μα ποτε δεν το ακουσα το μοτερ να μην βαραει πιρακια ακομα και μετα απο γενικο σερβις κινητηρα. Group VAG VW Golf 2007 αγορασμενο απο φιλο καινουριο εκαιγε 600ml λαδι το μηνα , πηγε στην αντιπροσωπια και του ειπαν οτι ειναι στις προδιαγραφες να καιει αυτη την ποσοτητα !!!!!!!!!

VW passat TSI μοντ.2010 μετα απο 130.000 χλμ καμμενος κινητηρας , αλλαγη κινητηρα απο γερμανια 7000Ευρω (ολα τα service στην αντιπροσωπεια).

Toyota corolla 1998 μοντελο 180.000 χλμ εχει βγαλει μονο σπασμενες βασεις κινητηρα (να ναι καλα οι Ελληνικοι δρομοι και τα φρεατια) και εχει φαει και μια πλυμμηρα πριν απο μερικα χρονια και το νερο εφτασε μεχρι το τιμονι. Οταν ανοιξαμε τον εγκεφαλο βγαλαμε ενα ποτηρι νερο και ειχα τον νου μου μην με αφησει, αλλα δεν !!!!

Τυχαινει να ειμαι μηχανικος και να εχω επισης φιλους μηχανικους οποτε μαλλον δεν λεω βλακειες ....

Αλλα στην περιπτωση που ολα αυτα που λεω ειναι μπουρδες ρωτηστε ενα παιδι που δουλευει στην Express Service ποια ειναι τα αυτοκινητα που μαζευει απο τον δρομο πιο συχνα.

Καλη σας μερα

Φιλε μου χωρις παρεξηγηση ειμαι μηχανικος σχεδον 20 χρονια αλλα αν εισαι και εσυ οπως λες τοτε πραγματικα δεν μπορουμε να κρινουμε καμια μαρκα με τοσα που εχουν δει τα ματια μας. Ολες σχεδον οι μαρκες εχουνε βγαλει κατα καιρους και αξιοπιστα και προβληματικα αυτοκινητα ολες ειχανε τις καλες και τις ατυχες στιγμες τους. Αυτο ομως που πρεπει να καταλαβουμε ολοι μας ειναι οτι πλεον οτι μαρκας αυτοκινητο και να αγορασεις θα βγαλει προβληματα γιατι τα αυτοκινητα πλεον εχουν γινει αναλωσημα οχι γιατι δεν μπορουν να τα φτιαξουν να μην χαλανε αλλα γιατ δεν θελουν.Εμενα παντως οταν με ρωτανε πελατες τι αμαξι να αγορασουν δεν τολμαω να προτεινω κατι.

  • Like 2
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
50 λεπτά πριν, tzitzi1983 είπε

Φιλε μου χωρις παρεξηγηση ειμαι μηχανικος σχεδον 20 χρονια αλλα αν εισαι και εσυ οπως λες τοτε πραγματικα δεν μπορουμε να κρινουμε καμια μαρκα με τοσα που εχουν δει τα ματια μας. Ολες σχεδον οι μαρκες εχουνε βγαλει κατα καιρους και αξιοπιστα και προβληματικα αυτοκινητα ολες ειχανε τις καλες και τις ατυχες στιγμες τους. Αυτο ομως που πρεπει να καταλαβουμε ολοι μας ειναι οτι πλεον οτι μαρκας αυτοκινητο και να αγορασεις θα βγαλει προβληματα γιατι τα αυτοκινητα πλεον εχουν γινει αναλωσημα οχι γιατι δεν μπορουν να τα φτιαξουν να μην χαλανε αλλα γιατ δεν θελουν.Εμενα παντως οταν με ρωτανε πελατες τι αμαξι να αγορασουν δεν τολμαω να προτεινω κατι.

Συναδελφε εχεις απολυτο δικιο και φυσικα φταιει το γεγονος οτι πλεον μελετανε οι εταιριες ποσο θα διαρκεσει ενα εξαρτημα και δινουν την αναλογη εγγυηση.

Εγω σε αντιθεση με εσενα δεν εχω προβλημα να υποστηριξω την αποψη μου περι Ιαπωνικων και Κορεατικων μοντελων σε θεματα αξιοπιστιας και VFM και μεταπωλητικης αξιας (Ιαπωνικα οχι τα Κορεατικα).

Σιγουρα υπαρχει ενα ποσοστο σφάλματος και στις προαναφερθεισες εταιριες , κανεις δεν ειναι τελειος, αλλα τα ποσοστα νομιζω οτι ειναι καλυτερα των ευρωπαϊκων.

Βεβαια ο καθε ενας επιλεγει το αυτοκινητο του με πολλα και διαφορετικα κριτηρια , οπως η εξωτερικη εμφανιση , το κοινωνικο status που εκπροσωπει (BMW-MERCEDES-LEXUS) ,

συνεπως υπαρχουν αυτοκινητα για ολα τα γουστα και γι αυτο δεν εχουμε ολοι το ιδιο αμαξι.

2 ώρες πριν, Xacti είπε

Ο μπατζανάκης του ξαδέρφου της νύφης του περιπτερά που είναι 2 τετράγωνα πιο κάτω έχει ένα Υaris και κάθε μήνα είναι στο συνεργείο.

Ο αδερφός του καντινιέρη που είναι γαμπρός της αδερφής του καθηγητή της κόρης μου έχει και αυτός Υaris και δεν έχει πάει ποτέ συνεργείο.

Ο δεύτερος ξάδερφος του κομμωτή της συννυφάδας του αδερφού μου έχει και αυτός Yaris και πηγαίνει σχεδόν κάθε χρόνο συνεργείο. 

Συμπέρασμα βάση ιστοριών του καθενός: Είναι καλό το Yaris ή όχι?

https://www.autotriti.gr/newcars/bestseller/Index.asp

https://www.autotriti.gr/data/newcars/bestseller/montela/2019.asp  

Επεξ/σία από soter79
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

19 λεπτά πριν, soter79 είπε

Συναδελφε εχεις απολυτο δικιο και φυσικα φταιει το γεγονος οτι πλεον μελετανε οι εταιριες ποσο θα διαρκεσει ενα εξαρτημα και δινουν την αναλογη εγγυηση.

Εγω σε αντιθεση με εσενα δεν εχω προβλημα να υποστηριξω την αποψη μου περι Ιαπωνικων και Κορεατικων μοντελων σε θεματα αξιοπιστιας και VFM και μεταπωλητικης αξιας (Ιαπωνικα οχι τα Κορεατικα).

Σιγουρα υπαρχει ενα ποσοστο σφάλματος και στις προαναφερθεισες εταιριες , κανεις δεν ειναι τελειος, αλλα τα ποσοστα νομιζω οτι ειναι καλυτερα των ευρωπαϊκων.

Βεβαια ο καθε ενας επιλεγει το αυτοκινητο του με πολλα και διαφορετικα κριτηρια , οπως η εξωτερικη εμφανιση , το κοινωνικο status που εκπροσωπει (BMW-MERCEDES-LEXUS) ,

συνεπως υπαρχουν αυτοκινητα για ολα τα γουστα και γι αυτο δεν εχουμε ολοι το ιδιο αμαξι.

https://www.autotriti.gr/newcars/bestseller/Index.asp

https://www.autotriti.gr/data/newcars/bestseller/montela/2019.asp  

Και ετσι πρεπει να επιλεγουν απο εδω και περα. Εγω τους λεω τι σ'αρεσει εμφανισικα εξωτερικο εσωτερικο κτλ και ειναι στα λευτα που θες να δωσεις παρτο χωρις να σε νοιαζει καν τι σημα εχει στο καπω. Καποτε οντως τα ιαπωνικα ηταν γερα αυτοκινητα αλλα ευτυχως για εμας😁 δυστηχως για τους πελατες μας αυτο αλλαξε.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλα τα εργοστάσια παραγωγής χρησιμοποιούν τα ίδια παγκοσμιοποιημενα standards, το μόνο που αλλάζει σε ελάχιστες περιπτώσεις είναι το μείγμα των μετάλλων στους κινητήρες που χρησιμοποιούν ακόμα κάποιες ιαπωνικές εταιρείες που θέλουν ακόμα να ξεχωρίζουν. Δεν είναι τυχαία τα κοινά χαρακτηριστικά πολλών οχημάτων.

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ακριβώς αυτό.

+ και μοιρασμένες πλατφόρμες, (βλέπε για παράδειγμα την τοyοτα που έβγαλε άρων άρων το κουρασμένο supra και τελικώς προς απογοήτευση όλων είναι απλώς ένα z4). 

ίδια μηχανήματα κοπής και συναρμολόγησης όλοι και ηλεκτρικά συστήματα από 2 εταιρείες όλες και όλες. Εσωτερικά πλαστικά , ειδικώς στην ευρώπη, από μία εταιρεία μονάχα, η οποία ανήκει στην psa. 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όλοι μιλάτε για βλάβες και αξιοπιστία. Είναι κάτι που σαφώς πρέπει να ληφθεί σοβαρά υπ' όψιν.

Για οδηγική συμπεριφορά κανείς δεν είπε κάτι. Αυτή δεν θα πρέπει να ληφθεί υπ' όψιν;

Ήθελα να πάρω καινούργιο κατηγορίας Yaris. Έxω ήδη ένα Yaris 2006. Έβγαλε πρόβλημα στα 90.000χμ. στο αυτόματο κιβώτιο. 2.400€. Θα μου πεις, έλα ρε πήγες και πήρες αυτόματο, ας πρόσεχες.

Κάνω τεστ ντράιβ το νέο Micra. Όμορφο, μουράτο. Κάποια στιγμή στην ευθεία του λέω του πωλητή, "Μπορώ να πατήσω φρένο απότομα;" Πάτα μου λέει, αρκεί να μην έρχεται κανείς από πίσω. Πατάω, όχι και πολύ δυνατά και το αμάξι έφυγε με το πίσω μέρος στα δεξιά. Ω ρε τι 'ν' τούτο; Θα μας πετούσε έξω απ' το δρόμο. Ο πωλητής κοκκίνησε. Του λέω: "Από που γυρίζουμε;"

Κάνω δοκιμούλα το νέο Yaris αν και δεν μου άρεσε από πίσω καθόλου. Ω ρε τι 'ν' τούτο; Άλυτη βάρκα στο γυαλό με κύμα από μπουρίνι Αυγουστιάτικο!

Κάνω σχεδον όλα στην κατηγορία και καταλήγω σε φάιναλ φορ: Polo, Fiesta, Ibiza και C3. Τελικά με 2η βόλτα καταλήγω στο νέο Polo. Πόλη, εθνική, στροφές, απότομο φρενάρισμα, ανηφόρες, τέλος πάντων όσο μπόρεσα μια κατά το δυνατόν οδηγική ποικιλία. Ω ρε τι 'ν' τούτο; Νόμιζα πως οδηγούσα μια κατηγορία πάνω. Χωρίς να είναι πολύ ακριβότερο, είναι στην κυριολεξία η μέρα με τη νύχτα στο δρόμο σε σχέση με το Yaris.

Παίρνω καμιά φορά το Yaris του αδελφού μου να τον πάρω απ' το αεροδρόμιο. Βλέπω τον μεσαίο καθρέφτη. Ένα χαμόγελο ζωγραφίζεται στα χείλη μου. Ω ρε τι 'ναι τούτο; Τι γλύτωσα;

  • Like 1
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
19 ώρες πριν, Xacti είπε

Ο μπατζανάκης του ξαδέρφου της νύφης του περιπτερά που είναι 2 τετράγωνα πιο κάτω έχει ένα Υaris και κάθε μήνα είναι στο συνεργείο.

Ο αδερφός του καντινιέρη που είναι γαμπρός της αδερφής του καθηγητή της κόρης μου έχει και αυτός Υaris και δεν έχει πάει ποτέ συνεργείο.

Ο δεύτερος ξάδερφος του κομμωτή της συννυφάδας του αδερφού μου έχει και αυτός Yaris και πηγαίνει σχεδόν κάθε χρόνο συνεργείο. 

Συμπέρασμα βάση ιστοριών του καθενός: Είναι καλό το Yaris ή όχι?

https://www.reliabilityindex.com/manufacturer

 

Γιαυτο υπάρχουν και τα indexes ωστε να μην περιμένεις να ακουσεις απο τον μπατζανάκη της κουμπάρας της νυφης του γείτονα.

Aλλα είπαμε η Ελλάδα ειναι Γερμανός μόνο. Κάποτε ναι ηταν αξιόπιστα, πλέον όχι.

Επίσης δεν ειναι μόνο θέμα μετάλλων οπως προαναφέρθηκε αλλα και σχεδιασμού, χρηστικότητας και πολλά άλλα.

Βλέπε FCI οπου τα μπεκ ήταν σε τέτοια γωνία οπου δεν ξέπλεναν τον θάλαμο καύσης απο τη βρώμα.

Τα πρώτα κομπρεσόρια που άνοιγαν σαν καρυδότσουφλα.

Μόνο εγω έχω δει με τα μάτια μου 3 Μινι με φωτιά στον κινητήρα μέσα στην Αθήνα.

 

 

Επεξ/σία από Vagosman
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
Στις 3/11/2019 στις 6:08 ΜΜ, alfagama είπε

Η AUDI, VW, SEAT, SKODA πως λέγονται? (GROUP V.A.G...)

αν και μάλλον απλά ήθελες να γράψεις την εξυπνάδα σου....

VAG=VW, Audi, Bentley, Bugatti, Lamborghini, Porsche, SEAT, Skoda

PSA=Peugeot, Citroen, Opel και οι εναλλακτικές Vauxhall & DS

FCA= Abarth, Alfa Romeo, Chrysler, Dodge, Fiat, Jeep, Lancia, Maserati, Ram Trucks

 

απλά το αφήνω εδώ ως υπενθύμιση.

Επεξ/σία από elteo
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...