j2k Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) θα φανε ολοι χοντρη ξυλια με τα ηλεκτρικα... καταλαβαινουνε τι ερχεται και κανουνε ολοι συγχωνευσεις για να σωθουνε.. Πλεον το χρημα θα το παιρνουνε αυτοι που φτιαχνουνε μπαταριες και ηλεκτρονικα ισχυος.. Οι περισσοτερες εταιριες με βενζινη/πετρελαιο που βγαζουνε επιβατικα θα παρουνε το πουλο. Τα ηλεκτρικα ειναι κλασεις ανωτερα απο τα μηχανοκινητα με εξαιρεση το κοστος που ειναι μεγαλο προς το παρον λογω μπαταριων... Οποιος οδηγησει ηλεκτρικο δε γυριζει πισω.. ειναι σαν συγκριση ssd με hdd Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2019 από j2k 3 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Fotis Deutschland Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, angeljames23 είπε Ανιδεος τουλαχιστον! Ε ναι συγνώμη που θα χαλάσω σε εσένα και σε κάποιους άλλους το πάρτι όμως η FCA φτιάχνει αμάξια που είναι για πέταμα.Και για του λόγου το αληθές. https://www.jdpower.com/business/press-releases/2019-us-vehicle-dependability-studyvds Και για το το 2018. https://www.jdpower.com/business/press-releases/jd-power-2018-us-vehicle-dependability-study και για το 2017. https://www.jdpower.com/business/press-releases/2017-vehicle-dependability-study Τι βλέπουμε λοιπόν εδώ;Εδώ και 3 χρόνια τα αμάξια της FCA είναι στον πάτο σε αξιολογήσεις αξιοπιστίας στις ΗΠΑ.Αντιθετα τα Γερμανικά που τα βρίζεται πάνε αρκετά καλύτερα από τα scrap της Fiat-Chrysler. 18 ώρες πριν, darkf είπε Για σαπίλα δες απο Γερμανία μεριά Μπα για δες τις έρευνες που έβαλα από πάνω.Δειχνουν καθαρά ότι FCA=Σκουπίδια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
d4mage Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 1 ώρα πριν, soter79 είπε Απο το service του Σπανου πληροφοριες απο μηχανικο φιλο που δουλευε 10 χρονια X3 BMW η βαση της μετακινησης της μεταδοσης προβληματικη και κοστος επισκευης 4000ευρω Mini cooper ολα τα μοντελα ψηνουν το λαδι της μηχανης διοτι ανεβαζει πολυ υψηλη θερμοκρασια και αν το αλλαζεις στις ωρες του κατασκευαστη θα το παρεις στα χερια (βλεπε mini cooper με 1500ευρω στο car.gr) . Fiat panda το καινουριο απλα δεν περασε επιτυχως το crash τεστ (τα σχολια δικα σας). Citroen cactus τα πισω τζαμια ειναι με ανακλυση (δλδ οπως το opel cadet 1979 με το φινιστρινι για να μπαινει ο αερας στην καμπινα) και εχουν ταμπουρα πισω. Citroen αυτα που μου συνεβησαν εμενα καμμενος εγκεφαλος, καμμενος πολλαπλασιαστης , τρομπα νερου , καμμενο καλωδιο στην πλεξουδα , αντλια βενζινης , και ποτε μα ποτε δεν το ακουσα το μοτερ να μην βαραει πιρακια ακομα και μετα απο γενικο σερβις κινητηρα. Group VAG VW Golf 2007 αγορασμενο απο φιλο καινουριο εκαιγε 600ml λαδι το μηνα , πηγε στην αντιπροσωπια και του ειπαν οτι ειναι στις προδιαγραφες να καιει αυτη την ποσοτητα !!!!!!!!! VW passat TSI μοντ.2010 μετα απο 130.000 χλμ καμμενος κινητηρας , αλλαγη κινητηρα απο γερμανια 7000Ευρω (ολα τα service στην αντιπροσωπεια). Toyota corolla 1998 μοντελο 180.000 χλμ εχει βγαλει μονο σπασμενες βασεις κινητηρα (να ναι καλα οι Ελληνικοι δρομοι και τα φρεατια) και εχει φαει και μια πλυμμηρα πριν απο μερικα χρονια και το νερο εφτασε μεχρι το τιμονι. Οταν ανοιξαμε τον εγκεφαλο βγαλαμε ενα ποτηρι νερο και ειχα τον νου μου μην με αφησει, αλλα δεν !!!! Τυχαινει να ειμαι μηχανικος και να εχω επισης φιλους μηχανικους οποτε μαλλον δεν λεω βλακειες .... Αλλα στην περιπτωση που ολα αυτα που λεω ειναι μπουρδες ρωτηστε ενα παιδι που δουλευει στην Express Service ποια ειναι τα αυτοκινητα που μαζευει απο τον δρομο πιο συχνα. Καλη σας μερα Κατάλαβα, ο γνωστός του γνωστού που δούλευε και άκουσε. Δεν αντιλέγω πως υπάρχουν μοντέλα αυτοκινήτων με περισσότερα προβλήματα από κάποια άλλα (βλέπε Mitsubishi L200 της γενιάς του 2005 ένα παράδειγμα που δεν είναι ευρωπαϊκό) To θέμα δεν είναι αυτό, το θέμα είναι πως καταδικάζετε τα πάντα με βάση μια εμπειρία που 99.9% δεν είναι δική σας. Δεν μπορεί επειδή κάποιος κάπου πήρε ένα golf και του έκαιγε λάδι να είναι λόγος στο να μην πάρει αυτοκίνητο και αντίστοιχα επειδή κάποιος που ακούει τα καλύτερα για το Yaris να το καταδικάσει επειδή του έτυχε προβληματικό μοντέλο. Υπάρχουν ξέρετε και οι άνθρωποι που δεν έχουν θέματα εκεί έξω. Και εννοείται ο σκοπός δεν είναι να παρεξηγηθούμε, απλά δεν είναι ωραίο ανεξαρτήτως μάρκας να κρίνουμε γνώμες οι οποίες δεν είναι βγαλμένες από προσωπικές μας εμπειρίες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
soter79 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, d4mage είπε Κατάλαβα, ο γνωστός του γνωστού που δούλευε και άκουσε. Δεν αντιλέγω πως υπάρχουν μοντέλα αυτοκινήτων με περισσότερα προβλήματα από κάποια άλλα (βλέπε Mitsubishi L200 της γενιάς του 2005 ένα παράδειγμα που δεν είναι ευρωπαϊκό) To θέμα δεν είναι αυτό, το θέμα είναι πως καταδικάζετε τα πάντα με βάση μια εμπειρία που 99.9% δεν είναι δική σας. Δεν μπορεί επειδή κάποιος κάπου πήρε ένα golf και του έκαιγε λάδι να είναι λόγος στο να μην πάρει αυτοκίνητο και αντίστοιχα επειδή κάποιος που ακούει τα καλύτερα για το Yaris να το καταδικάσει επειδή του έτυχε προβληματικό μοντέλο. Υπάρχουν ξέρετε και οι άνθρωποι που δεν έχουν θέματα εκεί έξω. Και εννοείται ο σκοπός δεν είναι να παρεξηγηθούμε, απλά δεν είναι ωραίο ανεξαρτήτως μάρκας να κρίνουμε γνώμες οι οποίες δεν είναι βγαλμένες από προσωπικές μας εμπειρίες. Φιλικα εντελως Εχω στην κατοχη μου Toyota corolla 1998 180.000 χλμ -Nissan Xtrail 2006 80.000 - Hyundai i10 (2018)10.000χλμ Ειχα Citroen AX -ZX - Berlingo το Golf το πηρε ξαδερφος μου και στο manual του αυτοκινητου του εδειξαν οτι καταναλωση 600ml λαδι ανα καποια λιγα χιλιομετρα ειναι λογικο. Να πουμε για την ιστορια οτι κανενα Ιαπωνικο δεν καιει λαδια βασει προδιαγραφων. Honda civic 8000RPM... Οτι παρεθεσα ειναι κυριως προσωπικες εμπειριες και φυσικα και εμπειριες φιλων μου (μηχανικων) Ειναι γνωστο σε ολους οτι δεν μπορεις να δουλευεις ο ιδιος σε ολες τις μαρκες αυτοκινητων ,αλλα ως επαγγελματιας επιτρεπεται να μαθαινεις τι γινεται στις αλλες μαρκες. http://www.autogreeknews.gr/diafora-nea/9427-pou-vgazoun-pio-polles-vlaves-ta-aftokinita-tis-bmw στην παραπανω λιστα φαινεται οτι στις BMW οι κινητηρες εχουν τα περισσοτερα προβληματα https://www.digitaltrends.com/cars/most-reliable-cars/ https://www.cheatsheet.com/money-career/most-reliable-cars-decade-according-consumer-reports.html/ Fiat Panda 0 αστερια στο crash test Μπορουμε να μιλαμε με τις ωρες και αν θελετε να μπουμε και σε περισσοτερες λεπτομεριες πανω στους κινητηρες. Αλλα το θεωρω ατοπο . Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2019 από soter79 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Drunkard Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 18 ώρες πριν, rikos είπε Με τη διαφορα οτι η mazda ειναι οντως πιο premium απο παλαιοτερα Αν σε ακούσει ο θείος ο Ταρίφας με το Mazda 6 ή θα βάλει τα γέλια ή θα βρίσει . Έχει πληρώσει άλλο 1 αμάξι από τις αλλεπάλληλες βλάβες + ανταλλακτικά βρίσκει με το σταγονόμετρο και μετά απο ΠΟΛΥ ψάξιμο . Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rebel21 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Πραγματικά γεγονότα: πωλήσεις αυτοκινήτων για το 2018,FCA 4,7 εκατομμύρια,PSA 4 εκατομμύρια. Συμπέρασμα μετά από ανάγνωση είδησης σε ΕΛΛΗΝΙΚΟ φόρουμ:Βάση του φίλου του ξαδέρφου της θείας μου το 2018 πουλήθηκαν 8,7 εκατομμύρια σκουπίδια..... Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2019 από Rebel21 1 2 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
NickTG Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 59 minutes ago, soter79 said: το Golf το πηρε ξαδερφος μου και στο manual του αυτοκινητου του εδειξαν οτι καταναλωση 600ml λαδι ανα καποια λιγα χιλιομετρα Έχεις την εντύπωση πως μόνο στο manual του Golf γράφει κάτι τέτοιο? Κατά πάσα πιθανότητα μάλλον δεν γράφει καν αυτό. Πιο πιθανό νούμερο είναι το 1lt ανά 1000χλμ όπως γράφει και σε πολλά άλλα. Ένα παράδειγμα που και το made in Japan RAV4 που είχαμε όπου στο manual γράφει και αυτό πως μέχρι 1lt στα 1000 χλμ είναι μέσα στα όρια. Δεν σημαίνει βέβαια πως θα καίει λάδια αλλά το έχουν ώστε να είναι καλυμμένοι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
gianniskks Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Διαβάζω τα σχόλια και με όλο το σεβασμό κάποιοι έχετε μείνει στην 10ετία του 80 (μην πω 70) σε ότι αφορά την αυτοκίνηση. Ο άλλος μας είπε ότι τα ΑΧ-ΖΧ δεν ήταν καλά. Αυτοκίνητα που τα έδινε ο τροχός της τύχης με τον Πολυχρονίου (αρχές 90s για τους γηραιότερους) . Τα αυτοκίνητα που δεν χαλανε να μας πείτε και τι εξοπλισμό φέρουν επάνω και τι κινητηρα. Αν δεν υπάρχει κάτι να χαλάσει και αν το μοτέρ ειναι ψόφιο τότε να τα χαίρονται. Toyota celica....όλα τα μοτέρ τους καμμένα. Nissan καπακια μηχανής ραγισμένα....μπορώ να συνεχίσω αλλά βαριέμαι. Υ.Γ. Να μην αναφέρω μία εταρεία που ονομάζεται TAKATA εξ Ιαπωνίας..... 3 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
thanasisxask Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 1 ώρα πριν, Drunkard είπε Αν σε ακούσει ο θείος ο Ταρίφας με το Mazda 6 ή θα βάλει τα γέλια ή θα βρίσει . Έχει πληρώσει άλλο 1 αμάξι από τις αλλεπάλληλες βλάβες + ανταλλακτικά βρίσκει με το σταγονόμετρο και μετά απο ΠΟΛΥ ψάξιμο . Πιπέρι! Δεν χαλάνε τα γιαπωνέζικα! @gianniskks ένα μοτέρ είχαν και αυτό χαλούσε! Μπάρμπας πελάτης στην αντιπροσωπεία της Ford, μου λέει, τώρα δεν είναι καλά τα αυτοκίνητα είναι ψεύτικα κτλ κτλ είχα ένα Nissan chery τρία μοτέρ είχα αλλάξει! δεν είχε πάθει τίποτα, άιντε τώρα βγάλε άκρη. Το θέμα είναι ότι έχουν και οι φανατικοί των γιαπωνεζικων την ίδια νοοτροπία, σου λεν έχω αλλάξει το ένα το άλλο αλλά σκυλί δεν έχει πάθει τίποτα! Επεξ/σία 4 Νοεμβρίου 2019 από thanasisxask 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
suspiria Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 21 ώρες πριν, Loinen είπε Ολη η σαπιλα σε ενα γκρουπ. Πιο σαπιλα απο Γερμανια δεν υπαρχει εισαι βαθια νυχτωμενος 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
korakios Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Απλά μη γίνει η μλκ όπως με τη skoda που πήγε στη VW και οι τιμές εκτινάχτηκαν .... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
soter79 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 29 λεπτά πριν, gianniskks είπε Διαβάζω τα σχόλια και με όλο το σεβασμό κάποιοι έχετε μείνει στην 10ετία του 80 (μην πω 70) σε ότι αφορά την αυτοκίνηση. Ο άλλος μας είπε ότι τα ΑΧ-ΖΧ δεν ήταν καλά. Αυτοκίνητα που τα έδινε ο τροχός της τύχης με τον Πολυχρονίου (αρχές 90s για τους γηραιότερους) . Τα αυτοκίνητα που δεν χαλανε να μας πείτε και τι εξοπλισμό φέρουν επάνω και τι κινητηρα. Αν δεν υπάρχει κάτι να χαλάσει και αν το μοτέρ ειναι ψόφιο τότε να τα χαίρονται. Toyota celica....όλα τα μοτέρ τους καμμένα. Nissan καπακια μηχανής ραγισμένα....μπορώ να συνεχίσω αλλά βαριέμαι. Υ.Γ. Να μην αναφέρω μία εταρεία που ονομάζεται TAKATA εξ Ιαπωνίας..... Την εποχή που υπήρχαν τα AX - ZX η Τογιότα έβγαλε το starlet που κυκλοφορεί ακόμα... 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
KoreanW Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 2 hours ago, soter79 said: το Golf το πηρε ξαδερφος μου και στο manual του αυτοκινητου του εδειξαν οτι καταναλωση 600ml λαδι ανα καποια λιγα χιλιομετρα ειναι λογικο. Να πουμε για την ιστορια οτι κανενα Ιαπωνικο δεν καιει λαδια βασει προδιαγραφων. σωστά σου απάντησε ο NickTG το παρακάτω (που και εγώ έχω υπόψη) 1 hour ago, NickTG said: Έχεις την εντύπωση πως μόνο στο manual του Golf γράφει κάτι τέτοιο? Κατά πάσα πιθανότητα μάλλον δεν γράφει καν αυτό. Πιο πιθανό νούμερο είναι το 1lt ανά 1000χλμ όπως γράφει και σε πολλά άλλα. Ένα παράδειγμα που και το made in Japan RAV4 που είχαμε όπου στο manual γράφει και αυτό πως μέχρι 1lt στα 1000 χλμ είναι μέσα στα όρια. Δεν σημαίνει βέβαια πως θα καίει λάδια αλλά το έχουν ώστε να είναι καλυμμένοι. και επειδή έχεις πει και αυτό 4 hours ago, soter79 said: Τυχαινει να ειμαι μηχανικος και να εχω επισης φιλους μηχανικους οποτε μαλλον δεν λεω βλακειες .... ηθελα να σε ρωτήσω τόσος φανατισμός πώς γίνεται;.... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
primeragt Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 49 λεπτά πριν, thanasisxask είπε Πιπέρι! Δεν χαλάνε τα γιαπωνέζικα! @gianniskks ένα μοτέρ είχαν και αυτό χαλούσε! Μπάρμπας πελάτης στην αντιπροσωπεία της Ford, μου λέει, τώρα δεν είναι καλά τα αυτοκίνητα είναι ψεύτικα κτλ κτλ είχα ένα Nissan chery τρία μοτέρ είχα αλλάξει! δεν είχε πάθει τίποτα, άιντε τώρα βγάλε άκρη. Το θέμα είναι ότι έχουν και οι φανατικοί των γιαπωνεζικων την ίδια νοοτροπία, σου λεν έχω αλλάξει το ένα το άλλο αλλά σκυλί δεν έχει πάθει τίποτα! Γιατι δεν εχει ακουστει κατι για group vag μοτερ μεχρι την ελευση των tfsi-tsi? Μηπως γιατι δεν ειχαν προβληματα εκτος κανα πολλαπλασιαστη και το αστειο με τον γλυλο στα golf? Μηπως γιατι ηταν αξιοπιστα? Στις τελευταιας γενιας μοτερ ειναι που εγινε το μεγαλο μπαχαλο και βγηκανε λαδιερες με τη βουλα της αντιπροσωπειας. Οποτε δεν βγαινουν τζαμπα οι φημες στην αγορα τα κρουσματα τις βγαζουν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
soter79 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2019 10 λεπτά πριν, KoreanW είπε σωστά σου απάντησε ο NickTG το παρακάτω (που και εγώ έχω υπόψη) και επειδή έχεις πει και αυτό ηθελα να σε ρωτήσω τόσος φανατισμός πώς γίνεται;.... Δεν υπάρχει φανατισμος λάθος το κατάλαβες φίλε μου. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα