AntiCambeR Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) Στις 3/11/2019 στις 6:43 ΜΜ, nkiop είπε Ναι μπορει να εχει private lobby φιλε μου, αλλα αυτο που ελπιζα και ηθελα ηταν να εχει πληρως offline mode να μην χρειαζεσαι ιντερνετ, μπορει να τυχει κατι και να γινει βλαβη η να πεσει η συνδεση για μερες, οτιδηποτε τις ημερες εκεινες που θες να παιξεις το παιχνιδι. Για μενα ειναι τελιως λαθος αυτη η πολητικη always online, ιδιατερα οταν μιλαμε για μια μεγαλοεταιρεια οπως η blizzard. Αν θυμάμαι και κατάλαβα σωστά και απο τα προηγούμενά σου posts, θα ήθελες να μπορείς να παίξεις co-op με κάποιον άλλον;Αυτό γίνεται η online με internet που ο 1 βρίσκεται σε διαφορετικό μέρος απο τον άλλον, η αν βρίσκεστε στο ίδιο δωμάτιο και έχετε συνδέσει τις κονσόλες μεταξύ τους με 1 καλώδιο ethernet, δηλαδή local co-op(offline).Πως αλλιώς θα "συνδεθείτε" μεταξύ σας; Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2019 από AntiCambeR
Suzumebachi Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, iddqdiddqd είπε Ρωτάς γιατί μας προβληματίζει ως πελάτες, σου λέμε, καταλήγεις ότι κακώς μας προβληματίζει ως πελάτες γιατί δε βολεύει την εταιρία. Δεν έχει λογική αυτό. Για το patch τώρα τώρα τώρα, κάτι τρέχει στα γύφτικα. Αν ο χαρακτήρας σου είναι τοπικός, χέστηκε η blizz και η κάθε blizz για το πότε θα περαστεί το patch. Εδώ μπορείς να τρενάρεις system-level patches σε windows, κονσόλες και κινητά και με κάποιο τρόπο αν εγώ παίξω τοπικά ένα παιχνίδι unpatched θα αρχίσει ο Γ παγκόσμιος. Για τα mods που δε βοηθάνε την τσέπη: ΣΤΑΝΤΑΡ βγάλανε πωλήσεις από tower defense και dota επί SC1 και war3. Από βλακεία τους και καθυστέρηση, τους έφυγε από τα χέρια ως LoL/ dota 2 και από πρώτοι μείνανε τρίτοι και καταϊδρωμένοι. Από εκεί και πέρα, ρώτα τη valve αν το cs πούλησε κανα ψιλό, ή το tfc/tf2, ρώτα το minecraft άμα βοήθησε το user content, τη bethesda που βασικά βγάζει την engine και οι χρήστες κάνουν το tuning/patching, ή ακόμα και την ίδια τη blizzard αν είναι καλή ιδέα τα addons στο wow. Με ένα χλιαρό κόστος (που σε μεγάλο project κατά κανόνα χωράει) έχεις 2 σε 1 και καλό PR και τσάμπα design & development σε νέες ιδέες. Καταλαβαίνω το φόβο της πειρατείας στην περίπτωση του diablo όπου αν δε βάλεις σούπερ-ντούπερ server-side mod support αναγκαστικά πρέπει το πακετάρουμε με το offline/lan mode. Καταλαβαίνω και την απληστεία/αλαζονεία αφού το τσάμπα content θα κάνει τα dlc να μοιάζουν υπερκοστολογημένα και σε κάθε περίπτωση θα παρέχει η εταιρία συνεχή updates και φρέσκο content στους παίχτες. Μου μοιάζουν αδιάφορα και τα δύο. Άμα ο άλλος δε θέλει να δώσει λεφτά, θα τη βγάλει με PoE ή με lost ark όταν έρθει στη δύση ή δεν ξέρω τι (grim dawn από κανα bundle ή steam sale). Για το άλλο, απλά επισημαίνω ότι το development speed της blizzard είναι λίγο πιο αργό από το θάνατο. Την ώρα που το PoE έβγαζε mini-expansions ρολόι αυτοί αναγκάστηκαν να κόψουν το 2ο expansion σε λωρίδες που βγάζανε και δε βγάζανε νόημα (cube ναι, necro περίπου, άσχετοι χάρτες όχι) για να κρατήσουνε κάποιο engagement. Το οποίο με όσο κόπο το κρατήσανε το κλωτσήσανε στο blizcon του 18 μην έχοντας να παρουσιάσουν τίποτα (επειδή, guess what, αργήσανε στο development). Οπότε το "δε θέλουμε ερασιτέχνες, θα τα κάνουμε όλα μόνοι μας" προσωπικά δε με ψήνει. Εαν η λογικη σας ως πελατες ειναι οτι η εταιρια εχει δευτερο λογο και ποτε δικαιο, φοβαμαι οτι η λογικη δεν ειναι με το μερος σας.Εντελως φιλικα. Πλεον το always online ειναι μονοδρομος.Αν δε μπορειτε να το καταλαβετε, τι να κανω? Ως πελατες μπορει να θελουμε να ειναι ολα δωρεαν και οπως τα θελουμε...ρωτησα γιατι τετοια αντιδραση και ξενερωμα και μου λετε "αμα κοπει το ιντερνετ δε θα μπορω να παιξω" ή "δε θα μπορω να παιξω mods". Ειναι τωρα αυτο σοβαρο επιχειρημα? ΔΕΝ μπορεις να κανεις Ο,ΤΙ ΘΕΛΕΙΣ ...αλλο αν σου αρεσει η οχι...το λογικο ειναι να παιζεις always online ,οπως το θελει η εκαστοτε εταιρεια ωστε το προιον της να ειναι οπως αυτη το θελει. PATCH: Μα αυτο εξηγω, εσυ μπορεις να θες να ειναι τοπικος H BLIZZARD OXI.Για χιλιους δυο λογους.Δε θελει τοπικους, θελει να τους βλεπει ολους.Θες για δεδομενα στατιστικα που τα χρησιμοποιει για μαρκετινγκ, development....παντως αυτο που περιγραφετε ειναι αλλης εποχης..... MODS: Επι sc1 και wc3.Τι χρονολογιες ηταν αυτα ειπαμε?Παλι τα ιδια.... Και...τελικα...αν θα χασουν λεφτα η οχι και το κατα ποσο τους βοηθουν τα mods προφανως το εχουν σκεφτει και το ξερουν καλυτερα απο εμας εδω στο ινσομνια....... Το Diablo ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ user concept based...δε ξερω γιατι τα εξηγω αυτα. Κανανε λαθη στο D3 και στην Blizzcon2018.Η μαυρη αληθεια ειναι οτι το D4 παλι θα πουλησει σαν τρελο και οι 3-4 που κλαιγονται για offline θα παιξουν και αυτοι.
iddqdiddqd Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Προφανώς η Blizzard φτιάχνει πράγματα σύμφωνα με τις απαιτήσεις της και τις προβλέψεις που κάνει για το αν θα τα αγοράσουν οι πελάτες. Όταν με ρωτάς τι το θέλω το offline ως πελάτης, και σου εξηγώ, δεν έχει νόημα να μου μπλέκεις τι θέλει ο πωλητής. Είναι άλλο πράγμα να προσπαθείς να πεις ότι κακώς το θέλω και άλλο το ότι δεν πα να το θέλω η blizz δεν ψήνεται (βλ. D3, βλ. destiny).
jimarass26 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 19 ώρες πριν, Suzumebachi είπε Ειλικρινα δε μπορω να καταλαβω τι σας φαινεται παραξενο στο οτι ενα τεραστιο παιχνιδι σαν το D4 το 2019 οπου εγινε η ανακοινωση ΑΠΑΙΤΕΙ ONLINE. Γελοιες δικαιολογιες τυπου "αν πεσει το ιντερνετ δε θα μπορω να παιξω". Κανε και παραπονο για το γεγονος οτι απαιτει ρευμα διοτι αν πεσει και αυτο ουτε τοτε θα μπορεις να παιξεις. Η οτι θα απαιτει Χ ραμ ενω εσυ δε την εχεις. Επισης.... ξαναλεω και βαλτε οσες φατσουλες θελετε.... ΟΤΑΝ ΥΠΑΡΧΕΙ PATCH υπαρχει για ννα υπαρχει ΠΑΝΤΟΥ.Διοτι ΕΤΣΙ ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ Η BLIZZARD. ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ = θεωρει οτι ολοι πρεπει να απολαμβανουν(παιζουν) το προιον της ΟΠΩΣ ΑΥΤΗ ΘΕΛΕΙ και ΟΧΙ οπως γουσταρει ο καθενας! Οποτε περαν του απευθειας οnline update ΔΕΝ υπαρχει αλλος τροπος. Τωρα ενα παραδειγμα που μου ειπε ενας φιλος πιο πανω για wc3 /D2..... 2019 ξαναλεω. Τα mods δε βοηθανε την τσεπη της blizzard.Δε θα εδειχνε κινηση στους εγγεγραμενους παικτες της οποτε το εννδιαφερον που θα υπηρχε θα ηταν απλα Unnderground χωρις αντικτυπο για αυτην. Ωραια τα mods, αλλα δε βοηθανε. Δε ξερω πως σκεφτεστε μερικοι.... Το γεγονός πως απαιτεί πάντα online δεν το λες κακό. Το μέλλον (και το παρόν) είναι all-online. Αλλά στο modding είσαι λάθος. Αποτελεί μεγάλο κομμάτι της παγκόσμιας κοινότητας και πρακτικά αποτελεί τσάμπα δουλειά και διαφήμιση για τον κάτοχο των δικαιωμάτων. Παράδειγμα αποτελούν κλασικοί τίτλοι όπου η Μodding κοινότητα τους κρατησε ζωντανούς και απλά κάποια στιγμή οι developers αποφάσισαν να τα αναστήσουν με τα remasters κτλ. Η modding κοινότητα κάνει, αυτό που δεν επιτρέπει το business plan μιας εταιρείας...... Επεξ/σία 5 Νοεμβρίου 2019 από jimarass26
nkiop Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 Στις 5/11/2019 στις 12:33 ΠΜ, AntiCambeR είπε Αν θυμάμαι και κατάλαβα σωστά και απο τα προηγούμενά σου posts, θα ήθελες να μπορείς να παίξεις co-op με κάποιον άλλον;Αυτό γίνεται η online με internet που ο 1 βρίσκεται σε διαφορετικό μέρος απο τον άλλον, η αν βρίσκεστε στο ίδιο δωμάτιο και έχετε συνδέσει τις κονσόλες μεταξύ τους με 1 καλώδιο ethernet, δηλαδή local co-op(offline).Πως αλλιώς θα "συνδεθείτε" μεταξύ σας; Στο diablo 3 στις κονσόλες μπορούσες να παίξεις άνετα offline σε ένα και μοναδικό ps4, δεν χρειαζόσουν online internet η δυο κονσόλες για να παίξεις. Το μόνο που χρειαζόσουν ήταν 2 χειριστήρια, εύκολα και άπλα.
iddqdiddqd Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 2 ώρες πριν, nkiop είπε Στο diablo 3 στις κονσόλες μπορούσες να παίξεις άνετα offline σε ένα και μοναδικό ps4, δεν χρειαζόσουν online internet η δυο κονσόλες για να παίξεις. Το μόνο που χρειαζόσουν ήταν 2 χειριστήρια, εύκολα και άπλα. 2 άτομα καναπέ σε μια κονσόλα είπανε θα δώσουν σε ps4/xb1 (και καθόλου δε με χάλαγε αν μπει και στο pc τώρα που θα έχει και controller support). Δεν ξέρω αν στις next gen το πάνε στα 4 ή όχι. Η αλήθεια είναι ότι μέχρι να ανοίξει να φτιάξει skills ο καθένας σε 4 player έχεις ξεχάσει τι χαρακτήρα έπαιζες.
AntiCambeR Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 3 ώρες πριν, nkiop είπε Στο diablo 3 στις κονσόλες μπορούσες να παίξεις άνετα offline σε ένα και μοναδικό ps4, δεν χρειαζόσουν online internet η δυο κονσόλες για να παίξεις. Το μόνο που χρειαζόσουν ήταν 2 χειριστήρια, εύκολα και άπλα. Ναι, σωστά.Αυτό το είχα ξεχάσει αν και το έχω κάνει.Αυτή η δυνατότητα θα πρέπει να υπάρχει και στο Diablo IV.
nkiop Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 49 λεπτά πριν, iddqdiddqd είπε 2 άτομα καναπέ σε μια κονσόλα είπανε θα δώσουν σε ps4/xb1 (και καθόλου δε με χάλαγε αν μπει και στο pc τώρα που θα έχει και controller support). Δεν ξέρω αν στις next gen το πάνε στα 4 ή όχι. Η αλήθεια είναι ότι μέχρι να ανοίξει να φτιάξει skills ο καθένας σε 4 player έχεις ξεχάσει τι χαρακτήρα έπαιζες. Ναι το είπαν ότι θα μπορείς να παίξεις online-co op σε μια κονσόλα, άλλα είπαν ότι το πιθανότερο είναι να μην υπάρχει αυτή την φορά offline ακόμα και στις κονσόλες.Ο χρόνος θα δείξει, ο οποίος είναι πολλά χρονιά ακόμα μακριά, 10+ 7 λεπτά πριν, AntiCambeR είπε Ναι, σωστά.Αυτό το είχα ξεχάσει αν και το έχω κάνει.Αυτή η δυνατότητα θα πρέπει να υπάρχει και στο Diablo IV. Θα έπρεπε φίλε μου άλλα και σήμερα που το έψαξα λίγο το πιο πιθανό είναι ότι δεν θα υπάρχει στο diablo 4. Θα δούμε και αναλόγως, πράττουμε. Επεξ/σία 6 Νοεμβρίου 2019 από nkiop
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα