istrios Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 1 Νοεμβρίου 2019 41 λεπτά πριν, bill2015 είπε Συνήθως ναι Απο vodafone τι σου λένε ; Τίποτα....θα δούμε τι πρόβλημα υπάρχει όλες τις φορές...συγγνώμη για την καθυστέρηση και τέτοια..χθες μου είπανε ότι θα επιχειρήσουν συνδυασμένο ραντεβού μεταξύ τεχνικού ΟΤΕ καιVodafone που όπως μου λένε είναι υποχρεωμένοι να έρθουν και οι δύο αλλά και πάλι χωρίς χρονοδιάγραμμα..θα σας ειδοποιήσουμε μου λένε με αόριστο χρόνο όταν απαίτησα συγκεκριμένη ημερομηνία. Εξάλλου ούτε αυτό το πιστεύω πλέον...μάλλον για παράταση χρόνου και στάχτη στα μάτια το βλέπω...η πλάκα θα είναι να μου στείλουν και λογαριασμό των υπηρεσιών τους...εκεί θα τα δω όλα. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
bill2015 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) γτ δεν τα ακυρώνεις και να κάνεις αλλού; η απλά κάνε καταγγελίες στα link που έστειλα Επεξ/σία 2 Νοεμβρίου 2019 από bill2015 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kostasgr78 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2019 Share Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2019 Μόνο καταγγελία στην ΕΕΤΤ. Οι πάροχοι είναι πλήρως αδιάφοροι να επιλύσουν τα διάφορα θέματα γενικά. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
istrios Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 6 Νοεμβρίου 2019 Τελικά μετά από 50 ημέρες και κατόπιν πίεσης τηλεφωνικά να έχω οριστική απάντηση αφού την Παρασκευή ζήτησα να μιλήσω με κάποιο στέλεχος και όχι με το τηλεφωνικό κέντρο που μου έλεγαν τα ίδια κάθε φορά και πριν καταφύγω σε καταγγελία όπως τους είπα, χθες με συνδυασμένο ραντεβού τεχνικών μεταξύ Vodafone-Cosmote έγινε η σύνδεση στην οποία τους πήρε ούτε πέντε λεπτά να την ολοκληρώσουν. Από τα 24Mbs έχω γύρω στα 6Mbs με ορισμένες διακοπές κατά τα διάρκεια της ημέρας αλλά δεν παραπονιέμαι που από το τίποτα έχω αυτό που είναι αρκετό για τις πανεπιστημιακές ανάγκες. Δεν το θέλαμε ούτε για παιχνίδια online ούτε για ταινίες ή να κατεβάζουμε μεγάλα αρχεία. Είχε εκδοθεί κατά την αναμονή χωρίς υπηρεσίες λογαριασμός αλλά ευτυχώς από μόνοι τους κατάλαβαν την αδικία και τον πίστωσαν. 1 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
istrios Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2019 Μέλος Share Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2019 (επεξεργασμένο) 11 ώρες πριν, divo είπε Για να εχεις συνδιαστικο ραντεβου σημαινει οτι ο οτε ειχε δωσει τη γραμμη αλλα ο τεχνικος της voda ή δεν πηγε ποτε ή δεν τη βρηκε ποτε. λογικα δεν πηγε ποτε διαφορετικα θα ειχε ερθει στο σπιτι μια και ειναι υπευθυνος να παραδοσει την υπηρεσια στο σπιτι του πελατη.... Οποτε βγαλε συμπερασμα ... Να σε ρωτησω κατι σου χρεωσανε ρουτερ και επισκεψη τεχνικου για συνδεση? Δεν ήρθε ποτέ εκατό τις εκατό αλλά όχι από Vodafone από ΟΤΕ να δώσει τη γραμμή διότι της Vodafone ήρθε στην πρώτη επίσκεψη εντός τού σπιτιού για να δει τι συμβαίνει και δεν είχα σύνδεση. Router δεν είχε η προσφορά είχα αγοράσει εγώ ένα από κατάστημα Vodafone στα 19 ευρώ. Τα τέλη σύνδεσης και ενεργοποίησης ήταν δωρεάν. Επίσης δεν έγινε κάποια χρέωση κατά την επίσκεψη τού τεχνικού. Επεξ/σία 7 Νοεμβρίου 2019 από istrios Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα